dat je nog altijd niet in Rotterdam bent langs geweest idd verder niks!quote:
het is al donderdagmiddagquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:22 schreef Toekito het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen__.html?cid=short
Een 13-jarig meisje is donderdagochtend bij een aanrijding in Rotterdam onder een vrachtwagen terecht gekomen. Ze heeft daarbij flinke verwondingen aan haar hoofd opgelopen, meldt de politie.
Het ongeluk gebeurde op de kruising van de Bergstraat met de Zwart Janstraat. Het meisje is bij bewustzijn en naar het Erasmus MC ziekenhuis in Rotterdam overgebracht, meldt RTV Rijnmond.
De politie weet nog niet hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren. De kruising is inmiddels weer vrijgegeven.
Muck dat is vlak bij hoor je sirenes?
Goedemorgen Stuquote:
Ja, nu al. Te kort geslapen. Gelukkig heb ik nu even niets te doen tot een uur of 3 mijn tijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu al en je dag is daar nog niet eens half om
ga dan even lekker tukkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nu al. Te kort geslapen. Gelukkig heb ik nu even niets te doen tot een uur of 3 mijn tijd
Geen tijd want ik moet jullie vermakenquote:
Als of we dat zelf niet kunnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen tijd want ik moet jullie vermaken
Klopt, daar heb je mij voor nodigquote:
Heb je daar een wetenschappelijke verklaring voor?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je mij voor nodig
Sinds mijn komt in de KSC zijn de cijfers meer dan verdubbeld dus iedereen heeft meer fun want ik ben niet goed voor 50% van de postsquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je daar een wetenschappelijke verklaring voor?
en het klinkt alsof je het wil zienquote:
nopequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik eens netjes zijn maar nee hoor, is kennelijk niet nodig
uh... er is al genoeg p0rn op the interwebz hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en het klinkt alsof je het wil zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |