wel lekker warm en vers gebakkenquote:
ken je dat niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou je haar geven? whut?
[..]
goedemorgen nieuweling
hmm.. ik ben inmiddels wel resistent tegen kankerverwekkende stoffenquote:
geen zin om te lezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien wordt het met dit Zou je haar geven/raken? topic wat duidelijk
ik zie dat je het snaptquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen zin om te lezen
maar ik snap de insteek
marijkequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik ben gewoon voor 1 uur mijn bed uit, hoe goed is dat![]()
Mogguh Marijkequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Liebchenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai lellebelquote:
Hoi lief meisjequote:
Goedemorgen lekker hacker van mequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijkje
linuxbabe
![]()
hoe laat ging je slapen dan?
Goedemorgen Liebchen!quote:
Oeh vage dromen, vertelquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moebeetje warrig geslapen. Vele gewoeld en ontzettend vaag gedroomd
2 uur plus 8 uur slaap is 10 uur.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lellebel![]()
[..]
Hoi lief meisje![]()
Hoe is het?
[..]
Goedemorgen lekker hacker van me![]()
Nou ja, het maakt niet uit hoe laat ik ga slapen, ik wil blijven slapenMaar gister lag ik er om 2 uur in
Het wow-en was wat te gezellig
Nerd Goddessquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Liebchen!![]()
Het gaat
Hoe is het met jou dan?
quote:
Ja, dat vinden mijn hersens en jouw hersens, maar mijn lichaam denkt andere dingenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
2 uur plus 8 uur slaap is 10 uur.
mooi op tijd wakker dus
Het gaat is beter dan het gaat nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nerd Goddess.
Het gaat, das nog niet goed genoeg je? *knuffel*.
Hier vooral moe. Geen idee hoe het komt, maar ik ga ieders keer fit naar bed, en ben 's ochtends zo moe als een hond...
kusje op je lichaamquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vinden mijn hersens en jouw hersens, maar mijn lichaam denkt andere dingenIk kom m'n nest echt amper nog uit, dus moet een beetje oppassen
[..]
Het gaat is beter dan het gaat niet![]()
![]()
He vervelend johHopen dat je de dag een beetje doorkomt
Goed punt. Toch een knuffel voor jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vinden mijn hersens en jouw hersens, maar mijn lichaam denkt andere dingenIk kom m'n nest echt amper nog uit, dus moet een beetje oppassen
[..]
Het gaat is beter dan het gaat niet![]()
![]()
He vervelend johHopen dat je de dag een beetje doorkomt
Goedemorgen lieve Ferrariquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari vloog door het huis.
Marijke![]()
Hihihihiquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kusje op je lichaam![]()
je hebt ook wel een lekker bed
Nee dat kan niet ssshhhtquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kusje op je lichaam![]()
Dat heeft ze zekerquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kusje op je lichaam![]()
Dankjewel hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed punt. Toch een knuffel voor jou.
En ja, de dag kom ik wel door, het is vooral dat ik s ochtends mijn nest niet uit te branden ben van de moe. Als ik eenmaal op ben gaat t steeds beter, en ben ik na een uur of wat gewoon fit.
Kan best. Of moet ik pmmen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat kan niet ssshhht
[..]
Hoe weet jij dat?heb je dat uitgetest met ST ofzo
Hihihihi, doe dan maar een PMquote:
Er naast liggen is voldoendequote:Hoe weet jij dat?heb je dat uitgetest met ST ofzo
Hij heeft er in gelogeerd, dus hij weet het welquote:
pmmen? waarom? neequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan best. Of moet ik pmmen?
En ik wil niet weten hoe wok dat weet.
Alleen niet te hard springenquote:
quote:
Oeh oeh oeh, was het iets met seks?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pmmen? waarom? nee![]()
doe maar niet
shhhtquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, was het iets met seks?
Dat kan ook zonder mij he skatjequote:
OMG, seks met Trev?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
shhht
waar het hard vol van is enzo
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen niet te hard springenIk moet eigenlijk een nieuwe bed ombouw
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
shhht
waar het hart vol van is enzo
Omdat je waar het "hard" vol van is had getypt, dat doet Trev ook altijdquote:
hard vol van is nogwelquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat je waar het "hard" vol van is had getypt, dat doet Trev ook altijdDus ik dacht, dat is de hint
ik editte alquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat je waar het "hard" vol van is had getypt, dat doet Trev ook altijdDus ik dacht, dat is de hint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |