quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nope
[..]
uh... er is al genoeg p0rn op the interwebz hoor
Dat vind ik wel zo smerigquote:
Hij moest dan ook heelemaal naar de A28quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
dammm, jij bent lang weg geweest
Braaf!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
bijna hetzelfde
Heb 4 kaartjes voor Bokito-show op 15 januari en brood gesmeerd en meegenomen en ohja die ontbijtzooi heb ik op!
Lekker hoorquote:
Ik word er zo blij van dat je echt als mij bentquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Braaf!
Ik krijg de lamp in de woonkamer niet aan het plafond hoor
Het zijn miniscule stukjes kaal koperdraad en die krijg ik met de beste wil van de wereld niet in het kroonsteentje. En een kabelstriptang heb ik hier niet...
Zaterdag ed en willem maar naar laten kijken?
Toekjequote:
Wat een snert joch ben je ook he!?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef Stuart het volgende:
Het woord 'snert' zou in mijn huis verboden zijn om te gebruiken. Ik HAAT het woord
stuquote:
dat lijkt maar zo omdat je me heel aardig vindtquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
dammm, jij bent lang weg geweest
morgen een meet bij LLquote:
Wel gehoord, maar ik hoor zoveel sirenes op een dag....quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:22 schreef Toekito het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen__.html?cid=short
Een 13-jarig meisje is donderdagochtend bij een aanrijding in Rotterdam onder een vrachtwagen terecht gekomen. Ze heeft daarbij flinke verwondingen aan haar hoofd opgelopen, meldt de politie.
Het ongeluk gebeurde op de kruising van de Bergstraat met de Zwart Janstraat. Het meisje is bij bewustzijn en naar het Erasmus MC ziekenhuis in Rotterdam overgebracht, meldt RTV Rijnmond.
De politie weet nog niet hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren. De kruising is inmiddels weer vrijgegeven.
Muck dat is vlak bij hoor je sirenes?
Hier staat het te ontdooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |