Of heel veel laten, net wat je wiltquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
oeh nice!daarin kan je dan heul veul doen!
Dacht ik ookquote:
Beterschap, wel gewoon aan het werk?quote:
Dat is hetzelfde als vragen of Q. een stoere vent is. Stating the obvious, nee.quote:
Ik zie Q als een bierdrinkende macho manquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als vragen of Q. een stoere vent is. Stating the obvious, nee.
Je doet het er maar meequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:06 schreef rival het volgende:
[..]
een gedeelde kus, die accepteer ik niet.
Dat is hij ook! Zeker! Nouk is gewoon dom, die weet daar heul niets van!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie Q als een bierdrinkende macho man
Dus jullie lijken niet op elkaar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is hij ook! Zeker! Nouk is gewoon dom, die weet daar heul niets van!
Q. is de macho van ons 2.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jullie lijken niet op elkaar?
Duidelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. is de macho van ons 2.
Ik lig heerlijk in bed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:48 schreef rival het volgende:
[..]
Beterschap, wel gewoon aan het werk?
Je BMW werd gejat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:27 schreef rival het volgende:
[..]
om maar eens MissB na te apen, ze vielen mij lastig met nachtmerries vannacht
that sucksquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:27 schreef rival het volgende:
[..]
om maar eens MissB na te apen, ze vielen mij lastig met nachtmerries vannacht
ik werd door een bekende met een schaar gestoken, herhaaldelijk. ik moest rennen voor mijn leven maar hij kreeg me steeds weer te pakken....quote:
Ik vraag me af waar het vandaan komtquote:
Dan werd ik op een andere manier nat wakkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zouden niet echt nare dromen zijn
Uhm ok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik werd door een bekende met een schaar gestoken, herhaaldelijk. ik moest rennen voor mijn leven maar hij kreeg me steeds weer te pakken....
Ik zou daar ook zo een treurig gezicht om trekken.. Brrrrrrr, zou er niet aan moeten denken dat als ik lekker lig te slapen er een blonde schone.... mjah... Snuit, het is nog geen 9 uur, hou je in.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dan werd ik op een andere manier nat wakker
Sinds wanneer houdt tijd jou tegen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou daar ook zo een treurig gezicht om trekken.. Brrrrrrr, zou er niet aan moeten denken dat als ik lekker lig te slapen er een blonde schone.... mjah... Snuit, het is nog geen 9 uur, hou je in.
Het is ergens ter wereld al 9 uur geweest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou daar ook zo een treurig gezicht om trekken.. Brrrrrrr, zou er niet aan moeten denken dat als ik lekker lig te slapen er een blonde schone.... mjah... Snuit, het is nog geen 9 uur, hou je in.
Ik heb zo goed als niet geslapen. I think I did a stupid thing yesterdayquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ruim negen uur geslapen
En werd in dezelfde houding wakker als dat ik ging pitten
O jeequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo goed als niet geslapen. I think I did a stupid thing yesterday
het gaat om een droom, zou het nou echt zijn dan keek ik iets vrolijkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah. We zien wel of het een O jee iets wordtquote:
tell us more!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah. We zien wel of het een O jee iets wordt
dan bel je op en zeg je dat je het wel graag wilt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo goed als niet geslapen. I think I did a stupid thing yesterday
Nee babe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:36 schreef rival het volgende:
[..]
dan bel je op en zeg je dat je het wel graag wilt.
simpel toch.
Gewoon omdat het kan. Neequote:
Dat soort dromen heb ik ook wel eens gehad. Fijn wakker worden inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
ik werd door een bekende met een schaar gestoken, herhaaldelijk. ik moest rennen voor mijn leven maar hij kreeg me steeds weer te pakken....
Ik vond het wel even genoegen eigenlijk... hij begon in mij te knippen en later dus ook te steken, elke keer als ik weg was gekomen kwam ik hem weer tegen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:35 schreef missbehavin het volgende:
Zeg rival, een schaar is peanuts he...
Was het een groene Hyundai Excel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond het wel even genoegen eigenlijk... hij begon in mij te knippen en later dus ook te steken, elke keer als ik weg was gekomen kwam ik hem weer tegen...
het ergste is, ik was op een gegeven moment bij mijn auto, dus zou zo wegkunnen... had iemand mij ingesloten door achter mij te parkeren
dit is het moment dat je mijn droom gaat verklaren noukie, daarom post ik het tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat soort dromen heb ik ook wel eens gehad. Fijn wakker worden inderdaad5 minuten daarna is het weer uit mijn systeem
wat heb je dan voor doms gedaan? PM if needed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee babe.
Daar heb ik vrede mee. Goed over nagedacht, met Yordi over gehad en ik heb goede keuze gemaakt
mietjequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond het wel even genoegen eigenlijk... hij begon in mij te knippen en later dus ook te steken, elke keer als ik weg was gekomen kwam ik hem weer tegen...
het ergste is, ik was op een gegeven moment bij mijn auto, dus zou zo wegkunnen... had iemand mij ingesloten door achter mij te parkeren
ik niet na zijn post, wel na jouw post. waarvoor dankquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nu heb ik dat liedje van Grease in m'n kop
Sommige nachtmerries blijven bij mij de hele dag hangenquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat soort dromen heb ik ook wel eens gehad. Fijn wakker worden inderdaad5 minuten daarna is het weer uit mijn systeem
Oh ja, herkenbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige nachtmerries blijven bij mij de hele dag hangen
Het is niet echt hequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Sommige nachtmerries blijven bij mij de hele dag hangen
Ja zeg... Geef me ff de tijd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:40 schreef rival het volgende:
dit is het moment dat je mijn droom gaat verklaren noukie, daarom post ik het toch
quote:Achtervolgd worden is een veel voorkomende droomverschijnsel. Het vindt zijn oorsprong meestal in angsten uit het dagelijkse leven. Achtervolgingsdromen geven mogelijkerwijs aan hoe je met angst en stress omgaat. (Weg)rennen is een instinctieve reactie wanneer er gevaar dreigt. Een typisch scenario van een achtevolgingsdroom is dat iemand je volgt die je kwaad wil doen, of je zelfs wil vermoorden. Je rent dus weg, je verstopt je of je probeert de achtervolger te slim af te zijn. Vraag jezelf eens af wie degene is die je achtervolgt, zodat je inzicht krijgt in de bron van je stress of angst.
De achtervolger kan heel goed een deel van jezelf vertegenwoordigen. Je eigen gevoel van boosheid, jaloezie, angst (en zelfs liefde) kan zich voordoen als een dreigend figuur. Je bent dan je eigen gevoelens aan het projecteren op de onbekende achtervolger. Als je een volgende keer weer achtervolgd wordt in je droom, draai dan eens om een confronteer de achtervolger. vraag ze desnoods waarom ze je achtervolgen.
Een voorbeeld van een dreiging die vanuit jezelf komt, en zich manifesteert als een achtervolger zou kunnen zijn wanneer je teveel drinkt. Je wordt bedreigd door je eigen drankzucht, wat je relatie en werk in gevaar zou kunnen brengen. Je onderbewuste geeft je middels een achtervolgingsdroom aan dat je dit negatieve gedrag moet herzien.
Een meer directe uitleg van een achtervolgingsdroom is de angst om aangevallen te worden. Zulke dromen zijn meer gebruikelijk onder vrouwen dan mannen, omdat ze zich fysiek kwestbaarder voelen. Deze dromen worden ingegeven door angst voor (sexueeel) geweld.
ik weet dus wie het was, heb hem zelfs gevraagd waarom hij het deed.. kreeg geen antwoord.. hij stak doorquote:
Dit zou wel kunnen aan de hand van een paar dingen die zijn voorgekomen de laatste wekenquote:Een meer directe uitleg van een achtervolgingsdroom is de angst om aangevallen te worden.
Als je zoveel nachtmerries hebt, zou ik eens gaan uitzoeken waar die vandaan komen of hoe je er vanaf komt, want het lijkt me niet echt gezond. Als het een herhalende nachtmerrie is helemaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:46 schreef missbehavin het volgende:
rrival, als het bij mij bij steken met een schaar blijft, heb ik een goede nacht gehad
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:46 schreef missbehavin het volgende:
rrival, als het bij mij bij steken met een schaar blijft, heb ik een goede nacht gehad
quote:Een voorbeeld van een dreiging die vanuit jezelf komt, en zich manifesteert als een achtervolger zou kunnen zijn wanneer je teveel drinkt. Je wordt bedreigd door je eigen drankzucht, wat je relatie en werk in gevaar zou kunnen brengen. Je onderbewuste geeft je middels een achtervolgingsdroom aan dat je dit negatieve gedrag moet herzien.
Ooh nu ben ik benieuwd..quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:49 schreef rival het volgende:
ik weet dus wie het was, heb hem zelfs gevraagd waarom hij het deed.. kreeg geen antwoord.. hij stak door
ik heb zelfs een moment gehad dat ik de schaar van hem afpakte, maar die schaar was ineens heel klein en toen had hij alweer een nieuwe
Dit zou wel kunnen aan de hand van een paar dingen die zijn voorgekomen de laatste weken
Evilquote:
Jullie doen net alsof MissB een of andere zware alcoholist isquote:
Wat een faal actiequote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik word in dromen neergeschoten of achterop gezeten door nazi's
Lekkere dromen heb jequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
O, of m'n ouders zijn dood, dat droom ik ook vaak.
niet waar, dat lees jij in mijn post blijkbaar.... kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof MissB een of andere zware alcoholist is
quote:
quote:
Nou ja, ik weet waardoor ze ooit zijn begonnen en sindsdien is het wel stukken minder, alleen in tijden van stress (quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je zoveel nachtmerries hebt, zou ik eens gaan uitzoeken waar die vandaan komen of hoe je er vanaf komt, want het lijkt me niet echt gezond. Als het een herhalende nachtmerrie is helemaal
Oh noes. De grote wijze paashaas Rival weet niet allesquote:
Naja, het is niet iets wat ik graag hier post, maar het is iets erg naars wat jaren geleden is gebeurd. En sindsdien heb ik ze dus, soms meer, soms minder.. Ach je leert ermee leven he.. En ik moet verdorie gewoon eens niet zoveel stress hebben!quote:
Och, jij weet het welquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes. De grote wijze paashaas Rival weet niet alles![]()
Mijn wereld stort nu in
Ja maar ik ben niet Rivalquote:
toen ik de vorige keer al die vragen stelde over je dromen dacht ik dat je zei dat je het ook niet precies wist. vandaar dat ik elke optie aankaartquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
Naja, het is niet iets wat ik graag hier post, maar het is iets erg naars wat jaren geleden is gebeurd. En sindsdien heb ik ze dus, soms meer, soms minder.. Ach je leert ermee leven he.. En ik moet verdorie gewoon eens niet zoveel stress hebben!
Nou ja, ik denk dat dat de oorzaak is. Maar ik vind ook dat ik daar onderhand wel eens overheen mag zijn.. En je mag me er best mee lastig vallen hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
toen ik de vorige keer al die vragen stelde over je dromen dacht ik dat je zei dat je het ook niet precies wist. vandaar dat ik elke optie aankaart
Maar nu zal ik je er verder niet mee lastig vallen
Nee zeg dat!quote:
Dat gaat niet zomaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat dat de oorzaak is. Maar ik vind ook dat ik daar onderhand wel eens overheen mag zijn.. En je mag me er best mee lastig vallen hoor.
Nou het heeft wel lang genoeg geduurd, ik moet me niet zo aanstellenquote:
Dankquote:
quote:
Daar heeft t niks mee te makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou het heeft wel lang genoeg geduurd, ik moet me niet zo aanstellen
En dat is slecht?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, anders had jij al in mijn bed gelegen enzo
Nice savequote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, anders had jij al in mijn bed gelegen enzo
dankquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar niks mis met Rival hoor
Run Q. Run!quote:
Je hebt mn rekeningnummer he.quote:
Dat weet ik nietquote:
One way to find outquote:
quote:
Waarom speciaal voor mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:20 schreef PeuRac het volgende:
En speciaal voor huppel![]()
[ afbeelding ]
quote:
Well my dearest Watson, another mystery solvedquote:
I need cash babe, sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit je me nu te hoereren aan rival?
Nouhou, nu haal je de grap onderuitquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom speciaal voor mij![]()
Ik heb nooit borstvoeding gehad
Mooi ik vond hem toch al niet grappigquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouhou, nu haal je de grap onderuit
Ja en nu nog optiefen met die nachtmerriesquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Well my dearest Watson, another mystery solved
En erover praten met een professional?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en nu nog optiefen met die nachtmerries
Heyquote:
Ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey![]()
Wat las ik? Je zoon morgen jarig?
alvast gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Vanavond versieren, nieuwe fiets staat al klaar, en zaterdag het Grote Feest voor familie/vrienden.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Vanavond versieren, nieuwe fiets staat al klaar, en zaterdag het Grote Feest voor familie/vrienden.
Dat is het Grote Feest!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wanneer is het piratenfestijn?
Ik heb een piratenpakquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wanneer is het piratenfestijn?
Ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
met zijwieltjes en sliertjes aan het stuur?
Wordt ie 4?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Spannend, weet hij al dat hij een fiets krijgt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik denk dat het geen 18+ feestje wordtquote:
Ja, hij heeft 'm zelf uitgezocht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Spannend, weet hij al dat hij een fiets krijgt?
Ik ken het gevoel. De mijne wordt in mei 13quote:
Mijn piratenpak is heel degelijk hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen 18+ feestje wordt
Dat wil ik toch helemaal niet... Beetje gaan zitten zeuren over iets wat zoveel jaren geleden is gebeurd...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En erover praten met een professional?
T is geen zeuren, maar verwerken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wil ik toch helemaal niet... Beetje gaan zitten zeuren over iets wat zoveel jaren geleden is gebeurd...
Ja, het wegstoppen en er nachtmerries over hebben is idd een véél beter idee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wil ik toch helemaal niet... Beetje gaan zitten zeuren over iets wat zoveel jaren geleden is gebeurd...
Je hebt gelijk. Stel je voor dat hij je kan helpen en jij weer een nacht normaal kan slapen. Oe engquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar moet ze dan de volgende ochtend over zeuren?!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Stel je voor dat hij je kan helpen en jij weer een nacht normaal kan slapen. Oe eng
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Over de kat die heeft gekotst ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar moet ze dan de volgende ochtend over zeuren?!![]()
Over jou.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wie weet helpt het, nooit meer nachtmerries.. fijne nachtrust...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hallo!!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, het wegstoppen en er nachtmerries over hebben is idd een véél beter idee.
En dus minder stress overdag, meer rust in je hoofd om met andere dingen bezig te zijn...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
wie weet helpt het, nooit meer nachtmerries.. fijne nachtrust...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:39 schreef L-E het volgende:
[..]
En dus minder stress overdag, meer rust in je hoofd om met andere dingen bezig te zijn...
Gezien haar shitty situatie zou ik ook liever met mn nachtmerries bezig zijn dan met de realiteitquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:39 schreef L-E het volgende:
[..]
En dus minder stress overdag, meer rust in je hoofd om met andere dingen bezig te zijn...
Dat mag ze dan ook proberen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben heul niet leuk om over te zeuren, maar des te leuker om over te dromen
Ik spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg doe eens niet zo verstandig jij
Begrijpelijk, het lost echter geheel niets op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien haar shitty situatie zou ik ook liever met mn nachtmerries bezig zijn dan met de realiteit
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien haar shitty situatie zou ik ook liever met mn nachtmerries bezig zijn dan met de realiteit
De kip of het ei?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
Maar echt, het is een tijd heel veel minder geweest, maar nu met die stress komt het hard terug. Als dat wegvalt, houden de ergste dromen vast ook weer op.
Ik waardeer het ook wel hoor lieverdquote:
Saw/Dexterquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies! Dan liever heel langzaam in mootjes gehakt worden op metalen tafels
I know.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het lost echter geheel niets op.
Ja tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies! Dan liever heel langzaam in mootjes gehakt worden op metalen tafels
quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg L.E. ik vind je een schatje hoor, maar je kan ook te ver gaan he.
quote:
Maar ik baseer mijn mening niet op die van anderenquote:
Volgens mij is het iets Purmerends.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg L.E. ik vind je een schatje hoor, maar je kan ook te ver gaan he.
Oooh, maar dan denk je tenminste aan mequote:Op donderdag 6 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O wee als snuit een gastrol in de volgende nachtmerrie speelt he! Then it's on you!
Ook als ie dan als prins op wit paard jou komt redden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O wee als snuit een gastrol in de volgende nachtmerrie speelt he! Then it's on you!
Onmogelijk! ik kan geen paardrijden..quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook als ie dan als prins op wit paard jou komt redden?
In dromen kan allesquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Onmogelijk! ik kan geen paardrijden..
I should be so lucky!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook als ie dan als prins op wit paard jou komt redden?
Auto, het moderne paardquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Onmogelijk! ik kan geen paardrijden..
Wij Purmerenders houden van de waarheid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets Purmerends.
Allemaal schatjes daar maar ze kunnen ook allemaal te ver gaan
Ben je ziek jong? Griep? Kleine man had gisteravond ook al 39,5quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Denk dat ik me zometeen toch maar ziek ga melden.. Begin me steeds beroerder te voelen.. Q. en ik zijn dan echt bloedbroeders
Ben kokend heet jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben je ziek jong? Griep? Kleine man had gisteravond ook al 39,5
+1 herkenbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben kokend heet jasinds maandag eigenlijk al, maar als ik me ziek meld zijn de 1e 2 dagen voor mijn eigen kosten, dus ik wil me nooit ziek melden. Het kost me te veel geld
Slecht geregeld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben kokend heet jasinds maandag eigenlijk al, maar als ik me ziek meld zijn de 1e 2 dagen voor mijn eigen kosten, dus ik wil me nooit ziek melden. Het kost me te veel geld
Goede eigenschapquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij Purmerenders houden van de waarheid.
Ja, heel erg slecht, mn chefke moet eens weten dat die regels die ze verzinnen niet goed voor het personeel zijn. Als ik maandag 1 dagje thuis was gebleven was het nu over geweest denk ik.quote:
Wij Purmerenders hebben gewoon een nuchtere kijk op de wereld...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets Purmerends.
Allemaal schatjes daar maar ze kunnen ook allemaal te ver gaan
Maar dat ben je toch altijd?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Fijne dag!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
Ja, douchen&aankleden&Peuterdingen&werk.. daag!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
Ja, douchen&aankleden&Peuterdingen&werk.. daag!
Is dat hetquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Wij Purmerenders hebben gewoon een nuchtere kijk op de wereld...
2 dagen is ook wel erg aso man!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, heel erg slecht, mn chefke moet eens weten dat die regels die ze verzinnen niet goed voor het personeel zijn. Als ik maandag 1 dagje thuis was gebleven was het nu over geweest denk ik.
Vorig jaar is die regeling in gegaan... kreeg 1,5% loonsverhoging, 3 dagen ziek geweest.. hup, weg loonsverhogingquote:
Deze prikkel zorgt er anders wel voor dat je als werkgever veel minder medewerkers hebt die één of twee dagen last hebben van een 'griepje', lees verkoudheid. Dat kost een werkgever op jaarbasis vele malen meer dan dat jij es een week echt ziek bent.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja, heel erg slecht, mn chefke moet eens weten dat die regels die ze verzinnen niet goed voor het personeel zijn. Als ik maandag 1 dagje thuis was gebleven was het nu over geweest denk ik.
En nu loopt iedereen veel langer door met ziekte terwijl ik een functie heb waarbij ik dagelijks lange tijd bij klanten zit. Nee lekker om daar al snotterend en kokhalzend te zittenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze prikkel zorgt er anders wel voor dat je als werkgever veel minder medewerkers hebt die één of twee dagen last hebben van een 'griepje', lees verkoudheid. Dat kost een werkgever op jaarbasis vele malen meer dan dat jij es een week echt ziek bent.
Het is absoluut waar dat bij deze methodiek de goeden lijden onder de kwaden. Maar nogmaals, vanuit financieel perspectief is dit op korte termijn voordeliger voor je werkgever. Enige nadeel van deze methodiek is dat medewerkers die langer dan twee dagen ziek zijn, meestal meteen maar een week thuisblijven onder het mom van 'dan heb ik er ook nog wat aan'.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
En nu loopt iedereen veel langer door met ziekte terwijl ik een functie heb waarbij ik dagelijks lange tijd bij klanten zit. Nee lekker om daar al snotterend en kokhalzend te zitten
Juist, het is dus eigenlijk een zotte regel die ook nog eens doorgevoerd is zonder er ook maar 1 woord over te reppen richting de medewerkers.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is absoluut waar dat bij deze methodiek de goeden lijden onder de kwaden. Maar nogmaals, vanuit financieel perspectief is dit op korte termijn voordeliger voor je werkgever. Enige nadeel van deze methodiek is dat medewerkers die langer dan twee dagen ziek zijn, meestal meteen maar een week thuisblijven onder het mom van 'dan heb ik er ook nog wat aan'.
Jij wijfquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Juist, het is dus eigenlijk een zotte regel die ook nog eens doorgevoerd is zonder er ook maar 1 woord over te reppen richting de medewerkers.
Ik begrijp het als ze het doet bij de 3e en verdere keer ziek zijn, maar om het nu al direct te doen.. bah..
Zo, dat was mijn zeur moment.
Verzuim is niet te vangen in een generieke methodiek. Ik kan net zo goed voorbeelden verzinnen van drie keer verzuimen in een jaar, en waar het verzuim echt wel gegrond is. De beste methode is wat mij betreft het gesprek over het verzuim tussen medewerker en leidinggevende. Gek genoeg vindt niet iedere leidinggevende, en ook niet iedere medewerker, dat even vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Juist, het is dus eigenlijk een zotte regel die ook nog eens doorgevoerd is zonder er ook maar 1 woord over te reppen richting de medewerkers.
Ik begrijp het als ze het doet bij de 3e en verdere keer ziek zijn, maar om het nu al direct te doen.. bah..
Zo, dat was mijn zeur moment.
Gesprekken met de medewerker voerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verzuim is niet te vangen in een generieke methodiek. Ik kan net zo goed voorbeelden verzinnen van drie keer verzuimen in een jaar, en waar het verzuim echt wel gegrond is. De beste methode is wat mij betreft het gesprek over het verzuim tussen medewerker en leidinggevende. Gek genoeg vindt niet iedere leidinggevende, en ook niet iedere medewerker, dat even vanzelfsprekend.
Dure filmsquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gesprekken met de medewerker voerenNee, alles via de email..
Heb het haar al vaker gezegd dat als er wat is ze even moet bellen.. Nee, ik heb geen goede manager, daar ben ik me van bewust. Alleen maar op de centen en verder heel geen meedenken met de medewerkers, maar genoeg over mijn chefke en het ziek verhaal op het werk.. Ik ga vandaag lekker disney films kijken
Roep dat niet te hard, anders zitten er nog een paar Singles bij je op de bank zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb het haar al vaker gezegd dat als er wat is ze even moet bellen.. Nee, ik heb geen goede manager, daar ben ik me van bewust. Alleen maar op de centen en verder heel geen meedenken met de medewerkers, maar genoeg over mijn chefke en het ziek verhaal op het werk.. Ik ga vandaag lekker disney films kijken
Over drie uur naar de kapper.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ben jij nog niet weg? Wanneer ga je ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Disneyquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die man heeft overduidelijk verzorging nodigquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard, anders zitten er nog een paar Singles bij je op de bank zo
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over drie uur naar de kapper.zenuwachtig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met vlagen. Als ik er niet aan denk valt het meequote:
Ja dag je blijft maar daarquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met vlagen. Als ik er niet aan denk valt het mee![]()
En ik realiseer me wel dat ik niet mag klagen en dat als het niks is dat ik zo terug ben.
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik realiseer me wel dat ik niet mag klagen en dat als het niks is dat ik zo terug ben.
Ik heb er voor betaald. Dus ik stamp het helemaal stuk.quote:
Ik hoop gewoon vanaf de iPadquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen
je springt wel elk internetcafe in om ons van updates te voorzien toch?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb er voor betaald. Dus ik stamp het helemaal stuk.
Die Aziaten zo van..... mijn land wat doe je!?
elke avond? alleen ff voor het slapen gaan mag ik hopenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon vanaf de iPad![]()
Maar de gedachte klopt. Ik zal er gewoon elke avond zijn.
De knipoog was het teken dat ik niet geheel serieus was over dat laatste stuk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
elke avond? alleen ff voor het slapen gaan mag ik hopen
Het is bezwangerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:43 schreef Godtje het volgende:
Heul topic dood.Helpt dit?
[ afbeelding ]
Die liever inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze dan? Is eigenlijk toch ook wat knapper.
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend in Star Wars was ze dat ook al. Wat is het voor een broedmachine?quote:
tsja straks is er een tsunamie en zit je een week op je kamer opgesloten... dan kan je nu iig nog harbor master spelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:30 schreef Godtje het volgende:
Ik zei het gisteren tegen mijn broer dat ik wat games had verzameld op de iPad zie zat me al aan te kijken wat ik daar mee moest. En ik zei ook dat ik hoopte dat ik terug zou komen en er geen een aangeraakt zou hebben. Maar wie weet ben ik er ergens blij mee. Ze wegen niks extra dus ze kunnen makkelijk mee.
Preciesquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
tsja straks is er een tsunamie en zit je een week op je kamer opgesloten... dan kan je nu iig nog harbor master spelen
Gmtaquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:57 schreef Ripley het volgende:
Ik vind keira echt te dun
In MBK in bangkok zit een officiele apple retailer Godt
Die heeft zij niet nodigquote:
Zijn spullen daar ook goedkoper?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:57 schreef Ripley het volgende:
Ik vind keira echt te dun
In MBK in bangkok zit een officiele apple retailer Godt
Klopt, maar dat betekend niet dat ze aanwezig moeten zijn voordat een vrouw mooi is. Grote borsten hadden haar niet gestaanquote:
Ja, Ipad is geloof ik 100 of 150e goedkoperquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn spullen daar ook goedkoper?![]()
En Keira vind ik 1 van de mooiste vrouwen van dit moment.![]()
Maar het is algemeen bekend dat ik op slank val.
Ik vind r te dun. Mooi gezicht, maar echt te dunquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekend niet dat ze aanwezig moeten zijn voordat een vrouw mooi is. Grote borsten hadden haar niet gestaan
En toch zou ik der mn bed niet uit schoppen. Misschien niet de meest ruige seks omdat ik bang ben om der te breken.. maar heey.. who cares met zo een snoetquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind r te dun. Mooi gezicht, maar echt te dun
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:08 schreef rival het volgende:
Keira heeft een bijzonder mooi gezicht!
ze is soms wel ff te dun, ach neem ik der wat vaker mee naar de kfc
Dat zeg ik: mooi gezichtquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En toch zou ik der mn bed niet uit schoppen. Misschien niet de meest ruige seks omdat ik bang ben om der te breken.. maar heey.. who cares met zo een snoet
879 voor een macbook air die hier 999 is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, Ipad is geloof ik 100 of 150e goedkoper
Slank vind ik ook wel mooi, maar bij keira kun je bij vlagen echt ribben tellen en er zitten weinig vormen meer aan. Dat is niet meer slank, maar gewoon mager.
Vind ik niet, surprise...quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind r te dun. Mooi gezicht, maar echt te dun
Nee, dat is net een jongetje van 12 met rare lippen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze dan? Is eigenlijk toch ook wat knapper.
[ afbeelding ]
quote:
Mjah, ik wil wel weer een nieuwe macbook Air.. Die van mij is al 2,5 jaar..quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
879 voor een macbook air die hier 999 is.
Scheelt toch weer.
Hoogbejaard!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, ik wil wel weer een nieuwe macbook Air.. Die van mij is al 2,5 jaar..
Dan zijn ze al afgeschreven ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, ik wil wel weer een nieuwe macbook Air.. Die van mij is al 2,5 jaar..
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:16 schreef Ripley het volgende:
Hey, ik had nog nooit in je fotoboek gekeken missB, maar ik vind je een knappe dame. Goeie zet, dat donkerder en kortere kapsel, maakt je stijlvoller
Nu ga ik ook roepen dat je jaloers bentquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat is net een jongetje van 12 met rare lippen.
Ja. Dat is bagger. Succes ermee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
Luie postbodete lam om aan te bellen dat er aangetekende post is
mag ik lekker morgen 2km verderop t ophalen... Dat flikt ze elke keer, iemand ervaring met klachten indienen bij de TNT?
Ja dat kan toch niet? Ik zou gewoon gaan klagen idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
mag ik lekker morgen 2km verderop t ophalen... Dat flikt ze elke keer, iemand ervaring met klachten indienen bij de TNT?
Je kunt beter je klacht tegen je deur uitspreken. Die doet er waarschijnlijk nog meer mee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil zelfs nog wel naar beneden komen, ik snap echt wel dat ze niet helemaal om hoog wil. Hoewel de officiële brievenbus eigenlijk nog steeds op de gallerij zit(!)quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Dat is bagger. Succes ermee.
Ga ik ook doen, ik heb echt altijd pechquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat kan toch niet? Ik zou gewoon gaan klagen idd.
Daar ben ik dus ook bang voor jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt beter je klacht tegen je deur uitspreken. Die doet er waarschijnlijk nog meer mee.
Jij bent echt GEEN propjequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och al zo lang niet meer. Ik ben een propje in vergelijking met vroeger...
En het erge is dat er niet echt een fatsoenlijk alternatief is. Bij UPS, DHL en DPD werken ook mongolen hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, ik heb echt altijd pechde afgelopen maand is er nog nooit een zending op tijd aangekomen bij mij
of t nu prive of zakelijk is
Vergeleken met toen wel en ja, dat krijg ik echt mijn hoofd niet uitquote:
Met Sandd heeft mn vader hele goede ervaring, hij laat vrijwel alles via hen verzenden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En het erge is dat er niet echt een fatsoenlijk alternatief is. Bij UPS, DHL en DPD werken ook mongolen hoor.
Ik weet wel ergere momenten om ongesteld te zijn/worden hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
Oh en mag ik even zeuren om het vrouw zijn?ongesteld zijn op je werk sucks, buikpijn
Zeg, als ik klaag hoef jij er niet meteen overheen hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet wel ergere momenten om ongesteld te zijn/worden hoor
Maar ik wil zo graag over jou heenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, als ik klaag hoef jij er niet meteen overheen hoor
Ik ben pas een propjequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vergeleken met toen wel en ja, dat krijg ik echt mijn hoofd niet uit
Zelfs nu?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik wil zo graag over jou heen
Ik wacht wel een weekjequote:
nee dat blijkt, zeggen dat keira niet dun isquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vergeleken met toen wel en ja, dat krijg ik echt mijn hoofd niet uit
Ze is wel dun, maar niet té dunquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat blijkt, zeggen dat keira niet dun is
Doe normaal! Raar wijfquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben pas een propjezeker vergeleken met mijn "dunne" tijd.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor meis
Ik wil haar binnenmaat wel even opmeten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat blijkt, zeggen dat keira niet dun is
Jij gaat je echt wel vermaken hoor. Reizen isquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfstandig beslissingen nemen is iets waar je volgend jaar aan gaat beginnen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet van mn ouders mn opa en oma terug bellen
Ik heb ze 4jr niet gesproken en gisteren belden ze ineens, toen nam ik van schrik niet opquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfstandig beslissingen nemen is iets waar je volgend jaar aan gaat beginnen?
De erfenisquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ze 4jr niet gesproken en gisteren belden ze ineens, toen nam ik van schrik niet op's avonds sprak ik mn ouders en die gaven aan dat ze met een reden bellen, met een duidelijke hint dat ik maar moest bellen...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil haar binnenmaat wel even opmeten.![]()
/stop foute opmerkingen
Ja echt, ik ben stiekem een beetje jaloers op godtquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij gaat je echt wel vermaken hoor. Reizen is
Die erfenis zou ik weigerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
De erfenis![]()
Gelijk bellen zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
De erfenis![]()
Gelijk bellen zou ik zeggen.
Zitten ze in de schulden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die erfenis zou ik weigerenalles wat ik van wie dan ook zou willen erfen, heb ik al. De Trouwring van mijn andere Opa, was mijn verjaardagscadeau op mn 21e van mijn Oma. Mijn mooiste cadeau ooit
Dan mag je die erfenis wel verdelen tussen mij en MissBquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die erfenis zou ik weigerenalles wat ik van wie dan ook zou willen erfen, heb ik al. De Trouwring van mijn andere Opa, was mijn verjaardagscadeau op mn 21e van mijn Oma. Mijn mooiste cadeau ooit
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan mag je die erfenis wel verdelen tussen mij en MissB
Ik geloof dat ze redelijk goed in de centen zitten. Ze hebben ooit geld uitgegeven en wel een dik pensioen en ze hadden al 30jr hun huis afbetaald.quote:
Ik zou het nog doen ook, terwijl ik zelf genoeg wensen heb, en ik zeker kans maak op een flinke smak geld, wil ik het gewoon niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan mag je die erfenis wel verdelen tussen mij en MissB
Hij wil het niet. Zou zonde zijn als het dan bij de staat komt. Hebben wij niks aan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is wel erg hebberig, zelfs voor ons.
Dan zou t naar de rest van mn familie gaan, niet dat die het nodig hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil het niet. Zou zonde zijn als het dan bij de staat komt. Hebben wij niks aan.
oke wie zit er op de pc van Godtje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil haar binnenmaat wel even opmeten.![]()
/stop foute opmerkingen
Dan is het goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou t naar de rest van mn familie gaan, niet dat die het nodig hebben.
"want ik heb zo mijn trots"quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou het nog doen ook, terwijl ik zelf genoeg wensen heb, en ik zeker kans maak op een flinke smak geld, wil ik het gewoon niet.
Ik vind je met dat kapsel echt veel stijlvollerquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks, da's lief. Hoewel ik hier snel het stempel 'pittig kort rood' kreeg
Als mijn pedofiele opa dood gaat en mij een smak geld nalaat dan is de kans ook groot dat ik dat weiger. Denk ik.quote:
Waarom dan niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou het nog doen ook, terwijl ik zelf genoeg wensen heb, en ik zeker kans maak op een flinke smak geld, wil ik het gewoon niet.
Aannemen zou ik veel hypocrieter vinden. Overigens boeit het geld me sowieso niet, ik heb veel liever een mooie Kris die mn opa uit Indonesië had meegenomen.quote:
dat!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind je met dat kapsel echt veel stijlvollerDat andere maakt je wat meer standaard of zo
En verder moet je niet zeuren over je lijf, je hebt een prachtig figuur. Het is onzin om je als volwassen vrouw te vergelijken met 10 jaar geleden of zo.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind je met dat kapsel echt veel stijlvollerDat andere maakt je wat meer standaard of zo
En verder moet je niet zeuren over je lijf, je hebt een prachtig figuur. Het is onzin om je als volwassen vrouw te vergelijken met 10 jaar geleden of zo.
Bij mij alleen mn oma van mn vaders zijde, die leeft van wat mn ouders haar geven, maar boeiend. Van haar heb ik alles altijd gekregen wat ik wilde, niet aan spullen, want geen geld, maar verder als ik ergens heen wilde met haar vroeger, deed ze het altijd, kwam nooit wat te kort.quote:
leg die dan op de pijnbank in je dromenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuk om te horen hoor, merci!
Ja en je hebt ook helemaal gelijk, ik moet mezelf ook niet vergelijken met 10 jaar terug, pre-kind en bijkomend van anorexiaMaar ja, er zit een vervelend, dun zeikwijfje in mijn hoofd verstopt he
Kan je die niet vermoorden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuk om te horen hoor, merci!
Ja en je hebt ook helemaal gelijk, ik moet mezelf ook niet vergelijken met 10 jaar terug, pre-kind en bijkomend van anorexiaMaar ja, er zit een vervelend, dun zeikwijfje in mijn hoofd verstopt he
25 jaar negeren en dan met geld omkopen vind ik ook wel grofquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mijn pedofiele opa dood gaat en mij een smak geld nalaat dan is de kans ook groot dat ik dat weiger. Denk ik.
Niet dat ze mij wat nalaten. Is mode bij mij in de fam. Iemand gaat dood en iedereen krijgt iets behalve Hupsje
ach, laat ze lekker genieten van hun eigen geld denk ik altijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij alleen mn oma van mn vaders zijde, die leeft van wat mn ouders haar geven, maar boeiend. Van haar heb ik alles altijd gekregen wat ik wilde, niet aan spullen, want geen geld, maar verder als ik ergens heen wilde met haar vroeger, deed ze het altijd, kwam nooit wat te kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |