Of heel veel laten, net wat je wiltquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
oeh nice!daarin kan je dan heul veul doen!
Dacht ik ookquote:
Beterschap, wel gewoon aan het werk?quote:
Dat is hetzelfde als vragen of Q. een stoere vent is. Stating the obvious, nee.quote:
Ik zie Q als een bierdrinkende macho manquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als vragen of Q. een stoere vent is. Stating the obvious, nee.
Je doet het er maar meequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:06 schreef rival het volgende:
[..]
een gedeelde kus, die accepteer ik niet.
Dat is hij ook! Zeker! Nouk is gewoon dom, die weet daar heul niets van!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie Q als een bierdrinkende macho man
Dus jullie lijken niet op elkaar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is hij ook! Zeker! Nouk is gewoon dom, die weet daar heul niets van!
Q. is de macho van ons 2.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jullie lijken niet op elkaar?
Duidelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. is de macho van ons 2.
Ik lig heerlijk in bed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:48 schreef rival het volgende:
[..]
Beterschap, wel gewoon aan het werk?
Je BMW werd gejat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:27 schreef rival het volgende:
[..]
om maar eens MissB na te apen, ze vielen mij lastig met nachtmerries vannacht
that sucksquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:27 schreef rival het volgende:
[..]
om maar eens MissB na te apen, ze vielen mij lastig met nachtmerries vannacht
ik werd door een bekende met een schaar gestoken, herhaaldelijk. ik moest rennen voor mijn leven maar hij kreeg me steeds weer te pakken....quote:
Ik vraag me af waar het vandaan komtquote:
Dan werd ik op een andere manier nat wakkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zouden niet echt nare dromen zijn
Uhm ok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik werd door een bekende met een schaar gestoken, herhaaldelijk. ik moest rennen voor mijn leven maar hij kreeg me steeds weer te pakken....
Ik zou daar ook zo een treurig gezicht om trekken.. Brrrrrrr, zou er niet aan moeten denken dat als ik lekker lig te slapen er een blonde schone.... mjah... Snuit, het is nog geen 9 uur, hou je in.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dan werd ik op een andere manier nat wakker
Sinds wanneer houdt tijd jou tegen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou daar ook zo een treurig gezicht om trekken.. Brrrrrrr, zou er niet aan moeten denken dat als ik lekker lig te slapen er een blonde schone.... mjah... Snuit, het is nog geen 9 uur, hou je in.
Het is ergens ter wereld al 9 uur geweest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou daar ook zo een treurig gezicht om trekken.. Brrrrrrr, zou er niet aan moeten denken dat als ik lekker lig te slapen er een blonde schone.... mjah... Snuit, het is nog geen 9 uur, hou je in.
Ik heb zo goed als niet geslapen. I think I did a stupid thing yesterdayquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ruim negen uur geslapen
En werd in dezelfde houding wakker als dat ik ging pitten
O jeequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo goed als niet geslapen. I think I did a stupid thing yesterday
het gaat om een droom, zou het nou echt zijn dan keek ik iets vrolijkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah. We zien wel of het een O jee iets wordtquote:
tell us more!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah. We zien wel of het een O jee iets wordt
dan bel je op en zeg je dat je het wel graag wilt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo goed als niet geslapen. I think I did a stupid thing yesterday
Nee babe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:36 schreef rival het volgende:
[..]
dan bel je op en zeg je dat je het wel graag wilt.
simpel toch.
Gewoon omdat het kan. Neequote:
Dat soort dromen heb ik ook wel eens gehad. Fijn wakker worden inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
ik werd door een bekende met een schaar gestoken, herhaaldelijk. ik moest rennen voor mijn leven maar hij kreeg me steeds weer te pakken....
Ik vond het wel even genoegen eigenlijk... hij begon in mij te knippen en later dus ook te steken, elke keer als ik weg was gekomen kwam ik hem weer tegen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:35 schreef missbehavin het volgende:
Zeg rival, een schaar is peanuts he...
Was het een groene Hyundai Excel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond het wel even genoegen eigenlijk... hij begon in mij te knippen en later dus ook te steken, elke keer als ik weg was gekomen kwam ik hem weer tegen...
het ergste is, ik was op een gegeven moment bij mijn auto, dus zou zo wegkunnen... had iemand mij ingesloten door achter mij te parkeren
dit is het moment dat je mijn droom gaat verklaren noukie, daarom post ik het tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat soort dromen heb ik ook wel eens gehad. Fijn wakker worden inderdaad5 minuten daarna is het weer uit mijn systeem
wat heb je dan voor doms gedaan? PM if needed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee babe.
Daar heb ik vrede mee. Goed over nagedacht, met Yordi over gehad en ik heb goede keuze gemaakt
mietjequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond het wel even genoegen eigenlijk... hij begon in mij te knippen en later dus ook te steken, elke keer als ik weg was gekomen kwam ik hem weer tegen...
het ergste is, ik was op een gegeven moment bij mijn auto, dus zou zo wegkunnen... had iemand mij ingesloten door achter mij te parkeren
ik niet na zijn post, wel na jouw post. waarvoor dankquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nu heb ik dat liedje van Grease in m'n kop
Sommige nachtmerries blijven bij mij de hele dag hangenquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat soort dromen heb ik ook wel eens gehad. Fijn wakker worden inderdaad5 minuten daarna is het weer uit mijn systeem
Oh ja, herkenbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige nachtmerries blijven bij mij de hele dag hangen
Het is niet echt hequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Sommige nachtmerries blijven bij mij de hele dag hangen
Ja zeg... Geef me ff de tijd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:40 schreef rival het volgende:
dit is het moment dat je mijn droom gaat verklaren noukie, daarom post ik het toch
quote:Achtervolgd worden is een veel voorkomende droomverschijnsel. Het vindt zijn oorsprong meestal in angsten uit het dagelijkse leven. Achtervolgingsdromen geven mogelijkerwijs aan hoe je met angst en stress omgaat. (Weg)rennen is een instinctieve reactie wanneer er gevaar dreigt. Een typisch scenario van een achtevolgingsdroom is dat iemand je volgt die je kwaad wil doen, of je zelfs wil vermoorden. Je rent dus weg, je verstopt je of je probeert de achtervolger te slim af te zijn. Vraag jezelf eens af wie degene is die je achtervolgt, zodat je inzicht krijgt in de bron van je stress of angst.
De achtervolger kan heel goed een deel van jezelf vertegenwoordigen. Je eigen gevoel van boosheid, jaloezie, angst (en zelfs liefde) kan zich voordoen als een dreigend figuur. Je bent dan je eigen gevoelens aan het projecteren op de onbekende achtervolger. Als je een volgende keer weer achtervolgd wordt in je droom, draai dan eens om een confronteer de achtervolger. vraag ze desnoods waarom ze je achtervolgen.
Een voorbeeld van een dreiging die vanuit jezelf komt, en zich manifesteert als een achtervolger zou kunnen zijn wanneer je teveel drinkt. Je wordt bedreigd door je eigen drankzucht, wat je relatie en werk in gevaar zou kunnen brengen. Je onderbewuste geeft je middels een achtervolgingsdroom aan dat je dit negatieve gedrag moet herzien.
Een meer directe uitleg van een achtervolgingsdroom is de angst om aangevallen te worden. Zulke dromen zijn meer gebruikelijk onder vrouwen dan mannen, omdat ze zich fysiek kwestbaarder voelen. Deze dromen worden ingegeven door angst voor (sexueeel) geweld.
ik weet dus wie het was, heb hem zelfs gevraagd waarom hij het deed.. kreeg geen antwoord.. hij stak doorquote:
Dit zou wel kunnen aan de hand van een paar dingen die zijn voorgekomen de laatste wekenquote:Een meer directe uitleg van een achtervolgingsdroom is de angst om aangevallen te worden.
Als je zoveel nachtmerries hebt, zou ik eens gaan uitzoeken waar die vandaan komen of hoe je er vanaf komt, want het lijkt me niet echt gezond. Als het een herhalende nachtmerrie is helemaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:46 schreef missbehavin het volgende:
rrival, als het bij mij bij steken met een schaar blijft, heb ik een goede nacht gehad
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:46 schreef missbehavin het volgende:
rrival, als het bij mij bij steken met een schaar blijft, heb ik een goede nacht gehad
quote:Een voorbeeld van een dreiging die vanuit jezelf komt, en zich manifesteert als een achtervolger zou kunnen zijn wanneer je teveel drinkt. Je wordt bedreigd door je eigen drankzucht, wat je relatie en werk in gevaar zou kunnen brengen. Je onderbewuste geeft je middels een achtervolgingsdroom aan dat je dit negatieve gedrag moet herzien.
Ooh nu ben ik benieuwd..quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:49 schreef rival het volgende:
ik weet dus wie het was, heb hem zelfs gevraagd waarom hij het deed.. kreeg geen antwoord.. hij stak door
ik heb zelfs een moment gehad dat ik de schaar van hem afpakte, maar die schaar was ineens heel klein en toen had hij alweer een nieuwe
Dit zou wel kunnen aan de hand van een paar dingen die zijn voorgekomen de laatste weken
Evilquote:
Jullie doen net alsof MissB een of andere zware alcoholist isquote:
Wat een faal actiequote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik word in dromen neergeschoten of achterop gezeten door nazi's
Lekkere dromen heb jequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
O, of m'n ouders zijn dood, dat droom ik ook vaak.
niet waar, dat lees jij in mijn post blijkbaar.... kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof MissB een of andere zware alcoholist is
quote:
quote:
Nou ja, ik weet waardoor ze ooit zijn begonnen en sindsdien is het wel stukken minder, alleen in tijden van stress (quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je zoveel nachtmerries hebt, zou ik eens gaan uitzoeken waar die vandaan komen of hoe je er vanaf komt, want het lijkt me niet echt gezond. Als het een herhalende nachtmerrie is helemaal
Oh noes. De grote wijze paashaas Rival weet niet allesquote:
Naja, het is niet iets wat ik graag hier post, maar het is iets erg naars wat jaren geleden is gebeurd. En sindsdien heb ik ze dus, soms meer, soms minder.. Ach je leert ermee leven he.. En ik moet verdorie gewoon eens niet zoveel stress hebben!quote:
Och, jij weet het welquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes. De grote wijze paashaas Rival weet niet alles![]()
Mijn wereld stort nu in
Ja maar ik ben niet Rivalquote:
toen ik de vorige keer al die vragen stelde over je dromen dacht ik dat je zei dat je het ook niet precies wist. vandaar dat ik elke optie aankaartquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
Naja, het is niet iets wat ik graag hier post, maar het is iets erg naars wat jaren geleden is gebeurd. En sindsdien heb ik ze dus, soms meer, soms minder.. Ach je leert ermee leven he.. En ik moet verdorie gewoon eens niet zoveel stress hebben!
Nou ja, ik denk dat dat de oorzaak is. Maar ik vind ook dat ik daar onderhand wel eens overheen mag zijn.. En je mag me er best mee lastig vallen hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
toen ik de vorige keer al die vragen stelde over je dromen dacht ik dat je zei dat je het ook niet precies wist. vandaar dat ik elke optie aankaart
Maar nu zal ik je er verder niet mee lastig vallen
Nee zeg dat!quote:
Dat gaat niet zomaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat dat de oorzaak is. Maar ik vind ook dat ik daar onderhand wel eens overheen mag zijn.. En je mag me er best mee lastig vallen hoor.
Nou het heeft wel lang genoeg geduurd, ik moet me niet zo aanstellenquote:
Dankquote:
quote:
Daar heeft t niks mee te makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou het heeft wel lang genoeg geduurd, ik moet me niet zo aanstellen
En dat is slecht?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, anders had jij al in mijn bed gelegen enzo
Nice savequote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, anders had jij al in mijn bed gelegen enzo
dankquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar niks mis met Rival hoor
Run Q. Run!quote:
Je hebt mn rekeningnummer he.quote:
Dat weet ik nietquote:
One way to find outquote:
quote:
Waarom speciaal voor mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:20 schreef PeuRac het volgende:
En speciaal voor huppel![]()
[ afbeelding ]
quote:
Well my dearest Watson, another mystery solvedquote:
I need cash babe, sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit je me nu te hoereren aan rival?
Nouhou, nu haal je de grap onderuitquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom speciaal voor mij![]()
Ik heb nooit borstvoeding gehad
Mooi ik vond hem toch al niet grappigquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouhou, nu haal je de grap onderuit
Ja en nu nog optiefen met die nachtmerriesquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Well my dearest Watson, another mystery solved
En erover praten met een professional?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en nu nog optiefen met die nachtmerries
Heyquote:
Ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey![]()
Wat las ik? Je zoon morgen jarig?
alvast gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Vanavond versieren, nieuwe fiets staat al klaar, en zaterdag het Grote Feest voor familie/vrienden.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Vanavond versieren, nieuwe fiets staat al klaar, en zaterdag het Grote Feest voor familie/vrienden.
Dat is het Grote Feest!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wanneer is het piratenfestijn?
Ik heb een piratenpakquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wanneer is het piratenfestijn?
Ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
met zijwieltjes en sliertjes aan het stuur?
Wordt ie 4?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Spannend, weet hij al dat hij een fiets krijgt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik denk dat het geen 18+ feestje wordtquote:
Ja, hij heeft 'm zelf uitgezocht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Spannend, weet hij al dat hij een fiets krijgt?
Ik ken het gevoel. De mijne wordt in mei 13quote:
Mijn piratenpak is heel degelijk hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen 18+ feestje wordt
Dat wil ik toch helemaal niet... Beetje gaan zitten zeuren over iets wat zoveel jaren geleden is gebeurd...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En erover praten met een professional?
T is geen zeuren, maar verwerken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wil ik toch helemaal niet... Beetje gaan zitten zeuren over iets wat zoveel jaren geleden is gebeurd...
Ja, het wegstoppen en er nachtmerries over hebben is idd een véél beter idee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wil ik toch helemaal niet... Beetje gaan zitten zeuren over iets wat zoveel jaren geleden is gebeurd...
Je hebt gelijk. Stel je voor dat hij je kan helpen en jij weer een nacht normaal kan slapen. Oe engquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar moet ze dan de volgende ochtend over zeuren?!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Stel je voor dat hij je kan helpen en jij weer een nacht normaal kan slapen. Oe eng
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Over de kat die heeft gekotst ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar moet ze dan de volgende ochtend over zeuren?!![]()
Over jou.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wie weet helpt het, nooit meer nachtmerries.. fijne nachtrust...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hallo!!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, het wegstoppen en er nachtmerries over hebben is idd een véél beter idee.
En dus minder stress overdag, meer rust in je hoofd om met andere dingen bezig te zijn...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
wie weet helpt het, nooit meer nachtmerries.. fijne nachtrust...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:39 schreef L-E het volgende:
[..]
En dus minder stress overdag, meer rust in je hoofd om met andere dingen bezig te zijn...
Gezien haar shitty situatie zou ik ook liever met mn nachtmerries bezig zijn dan met de realiteitquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:39 schreef L-E het volgende:
[..]
En dus minder stress overdag, meer rust in je hoofd om met andere dingen bezig te zijn...
Dat mag ze dan ook proberen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben heul niet leuk om over te zeuren, maar des te leuker om over te dromen
Ik spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg doe eens niet zo verstandig jij
Begrijpelijk, het lost echter geheel niets op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien haar shitty situatie zou ik ook liever met mn nachtmerries bezig zijn dan met de realiteit
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien haar shitty situatie zou ik ook liever met mn nachtmerries bezig zijn dan met de realiteit
De kip of het ei?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
Maar echt, het is een tijd heel veel minder geweest, maar nu met die stress komt het hard terug. Als dat wegvalt, houden de ergste dromen vast ook weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |