Ja zeg... Geef me ff de tijd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:40 schreef rival het volgende:
dit is het moment dat je mijn droom gaat verklaren noukie, daarom post ik het toch
quote:Achtervolgd worden is een veel voorkomende droomverschijnsel. Het vindt zijn oorsprong meestal in angsten uit het dagelijkse leven. Achtervolgingsdromen geven mogelijkerwijs aan hoe je met angst en stress omgaat. (Weg)rennen is een instinctieve reactie wanneer er gevaar dreigt. Een typisch scenario van een achtevolgingsdroom is dat iemand je volgt die je kwaad wil doen, of je zelfs wil vermoorden. Je rent dus weg, je verstopt je of je probeert de achtervolger te slim af te zijn. Vraag jezelf eens af wie degene is die je achtervolgt, zodat je inzicht krijgt in de bron van je stress of angst.
De achtervolger kan heel goed een deel van jezelf vertegenwoordigen. Je eigen gevoel van boosheid, jaloezie, angst (en zelfs liefde) kan zich voordoen als een dreigend figuur. Je bent dan je eigen gevoelens aan het projecteren op de onbekende achtervolger. Als je een volgende keer weer achtervolgd wordt in je droom, draai dan eens om een confronteer de achtervolger. vraag ze desnoods waarom ze je achtervolgen.
Een voorbeeld van een dreiging die vanuit jezelf komt, en zich manifesteert als een achtervolger zou kunnen zijn wanneer je teveel drinkt. Je wordt bedreigd door je eigen drankzucht, wat je relatie en werk in gevaar zou kunnen brengen. Je onderbewuste geeft je middels een achtervolgingsdroom aan dat je dit negatieve gedrag moet herzien.
Een meer directe uitleg van een achtervolgingsdroom is de angst om aangevallen te worden. Zulke dromen zijn meer gebruikelijk onder vrouwen dan mannen, omdat ze zich fysiek kwestbaarder voelen. Deze dromen worden ingegeven door angst voor (sexueeel) geweld.
ik weet dus wie het was, heb hem zelfs gevraagd waarom hij het deed.. kreeg geen antwoord.. hij stak doorquote:
Dit zou wel kunnen aan de hand van een paar dingen die zijn voorgekomen de laatste wekenquote:Een meer directe uitleg van een achtervolgingsdroom is de angst om aangevallen te worden.
Als je zoveel nachtmerries hebt, zou ik eens gaan uitzoeken waar die vandaan komen of hoe je er vanaf komt, want het lijkt me niet echt gezond. Als het een herhalende nachtmerrie is helemaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:46 schreef missbehavin het volgende:
rrival, als het bij mij bij steken met een schaar blijft, heb ik een goede nacht gehad
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:46 schreef missbehavin het volgende:
rrival, als het bij mij bij steken met een schaar blijft, heb ik een goede nacht gehad
quote:Een voorbeeld van een dreiging die vanuit jezelf komt, en zich manifesteert als een achtervolger zou kunnen zijn wanneer je teveel drinkt. Je wordt bedreigd door je eigen drankzucht, wat je relatie en werk in gevaar zou kunnen brengen. Je onderbewuste geeft je middels een achtervolgingsdroom aan dat je dit negatieve gedrag moet herzien.
Ooh nu ben ik benieuwd..quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:49 schreef rival het volgende:
ik weet dus wie het was, heb hem zelfs gevraagd waarom hij het deed.. kreeg geen antwoord.. hij stak door
ik heb zelfs een moment gehad dat ik de schaar van hem afpakte, maar die schaar was ineens heel klein en toen had hij alweer een nieuwe
Dit zou wel kunnen aan de hand van een paar dingen die zijn voorgekomen de laatste weken
Evilquote:
Jullie doen net alsof MissB een of andere zware alcoholist isquote:
Wat een faal actiequote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik word in dromen neergeschoten of achterop gezeten door nazi's
Lekkere dromen heb jequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
O, of m'n ouders zijn dood, dat droom ik ook vaak.
niet waar, dat lees jij in mijn post blijkbaar.... kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof MissB een of andere zware alcoholist is
quote:
quote:
Nou ja, ik weet waardoor ze ooit zijn begonnen en sindsdien is het wel stukken minder, alleen in tijden van stress (quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je zoveel nachtmerries hebt, zou ik eens gaan uitzoeken waar die vandaan komen of hoe je er vanaf komt, want het lijkt me niet echt gezond. Als het een herhalende nachtmerrie is helemaal
Oh noes. De grote wijze paashaas Rival weet niet allesquote:
Naja, het is niet iets wat ik graag hier post, maar het is iets erg naars wat jaren geleden is gebeurd. En sindsdien heb ik ze dus, soms meer, soms minder.. Ach je leert ermee leven he.. En ik moet verdorie gewoon eens niet zoveel stress hebben!quote:
Och, jij weet het welquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes. De grote wijze paashaas Rival weet niet alles![]()
Mijn wereld stort nu in
Ja maar ik ben niet Rivalquote:
toen ik de vorige keer al die vragen stelde over je dromen dacht ik dat je zei dat je het ook niet precies wist. vandaar dat ik elke optie aankaartquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
Naja, het is niet iets wat ik graag hier post, maar het is iets erg naars wat jaren geleden is gebeurd. En sindsdien heb ik ze dus, soms meer, soms minder.. Ach je leert ermee leven he.. En ik moet verdorie gewoon eens niet zoveel stress hebben!
Nou ja, ik denk dat dat de oorzaak is. Maar ik vind ook dat ik daar onderhand wel eens overheen mag zijn.. En je mag me er best mee lastig vallen hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
toen ik de vorige keer al die vragen stelde over je dromen dacht ik dat je zei dat je het ook niet precies wist. vandaar dat ik elke optie aankaart
Maar nu zal ik je er verder niet mee lastig vallen
Nee zeg dat!quote:
Dat gaat niet zomaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat dat de oorzaak is. Maar ik vind ook dat ik daar onderhand wel eens overheen mag zijn.. En je mag me er best mee lastig vallen hoor.
Nou het heeft wel lang genoeg geduurd, ik moet me niet zo aanstellenquote:
Dankquote:
quote:
Daar heeft t niks mee te makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou het heeft wel lang genoeg geduurd, ik moet me niet zo aanstellen
En dat is slecht?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, anders had jij al in mijn bed gelegen enzo
Nice savequote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, anders had jij al in mijn bed gelegen enzo
dankquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar niks mis met Rival hoor
Run Q. Run!quote:
Je hebt mn rekeningnummer he.quote:
Dat weet ik nietquote:
One way to find outquote:
Forum Opties | |
---|---|