Waarom speciaal voor mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:20 schreef PeuRac het volgende:
En speciaal voor huppel![]()
[ afbeelding ]
quote:
Well my dearest Watson, another mystery solvedquote:
I need cash babe, sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit je me nu te hoereren aan rival?
Nouhou, nu haal je de grap onderuitquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom speciaal voor mij![]()
Ik heb nooit borstvoeding gehad
Mooi ik vond hem toch al niet grappigquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouhou, nu haal je de grap onderuit
Ja en nu nog optiefen met die nachtmerriesquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Well my dearest Watson, another mystery solved
En erover praten met een professional?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en nu nog optiefen met die nachtmerries
Heyquote:
Ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey![]()
Wat las ik? Je zoon morgen jarig?
alvast gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Vanavond versieren, nieuwe fiets staat al klaar, en zaterdag het Grote Feest voor familie/vrienden.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Vanavond versieren, nieuwe fiets staat al klaar, en zaterdag het Grote Feest voor familie/vrienden.
Dat is het Grote Feest!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wanneer is het piratenfestijn?
Ik heb een piratenpakquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wanneer is het piratenfestijn?
Ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
met zijwieltjes en sliertjes aan het stuur?
Wordt ie 4?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Spannend, weet hij al dat hij een fiets krijgt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik denk dat het geen 18+ feestje wordtquote:
Ja, hij heeft 'm zelf uitgezocht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Spannend, weet hij al dat hij een fiets krijgt?
Ik ken het gevoel. De mijne wordt in mei 13quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |