Waarom speciaal voor mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:20 schreef PeuRac het volgende:
En speciaal voor huppel![]()
[ afbeelding ]
quote:
Well my dearest Watson, another mystery solvedquote:
I need cash babe, sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit je me nu te hoereren aan rival?
Nouhou, nu haal je de grap onderuitquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom speciaal voor mij![]()
Ik heb nooit borstvoeding gehad
Mooi ik vond hem toch al niet grappigquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouhou, nu haal je de grap onderuit
Ja en nu nog optiefen met die nachtmerriesquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Well my dearest Watson, another mystery solved
En erover praten met een professional?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en nu nog optiefen met die nachtmerries
Heyquote:
Ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey![]()
Wat las ik? Je zoon morgen jarig?
alvast gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Vanavond versieren, nieuwe fiets staat al klaar, en zaterdag het Grote Feest voor familie/vrienden.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Vanavond versieren, nieuwe fiets staat al klaar, en zaterdag het Grote Feest voor familie/vrienden.
Dat is het Grote Feest!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wanneer is het piratenfestijn?
Ik heb een piratenpakquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wanneer is het piratenfestijn?
Ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
met zijwieltjes en sliertjes aan het stuur?
Wordt ie 4?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Spannend, weet hij al dat hij een fiets krijgt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik denk dat het geen 18+ feestje wordtquote:
Ja, hij heeft 'm zelf uitgezocht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Spannend, weet hij al dat hij een fiets krijgt?
Ik ken het gevoel. De mijne wordt in mei 13quote:
Mijn piratenpak is heel degelijk hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen 18+ feestje wordt
Dat wil ik toch helemaal niet... Beetje gaan zitten zeuren over iets wat zoveel jaren geleden is gebeurd...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En erover praten met een professional?
T is geen zeuren, maar verwerken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wil ik toch helemaal niet... Beetje gaan zitten zeuren over iets wat zoveel jaren geleden is gebeurd...
Ja, het wegstoppen en er nachtmerries over hebben is idd een véél beter idee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wil ik toch helemaal niet... Beetje gaan zitten zeuren over iets wat zoveel jaren geleden is gebeurd...
Je hebt gelijk. Stel je voor dat hij je kan helpen en jij weer een nacht normaal kan slapen. Oe engquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar moet ze dan de volgende ochtend over zeuren?!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Stel je voor dat hij je kan helpen en jij weer een nacht normaal kan slapen. Oe eng
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!![]()
Over de kat die heeft gekotst ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar moet ze dan de volgende ochtend over zeuren?!![]()
Over jou.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wie weet helpt het, nooit meer nachtmerries.. fijne nachtrust...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hallo!!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, het wegstoppen en er nachtmerries over hebben is idd een véél beter idee.
En dus minder stress overdag, meer rust in je hoofd om met andere dingen bezig te zijn...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
wie weet helpt het, nooit meer nachtmerries.. fijne nachtrust...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:39 schreef L-E het volgende:
[..]
En dus minder stress overdag, meer rust in je hoofd om met andere dingen bezig te zijn...
Gezien haar shitty situatie zou ik ook liever met mn nachtmerries bezig zijn dan met de realiteitquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:39 schreef L-E het volgende:
[..]
En dus minder stress overdag, meer rust in je hoofd om met andere dingen bezig te zijn...
Dat mag ze dan ook proberen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben heul niet leuk om over te zeuren, maar des te leuker om over te dromen
Ik spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg doe eens niet zo verstandig jij
Begrijpelijk, het lost echter geheel niets op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien haar shitty situatie zou ik ook liever met mn nachtmerries bezig zijn dan met de realiteit
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien haar shitty situatie zou ik ook liever met mn nachtmerries bezig zijn dan met de realiteit
De kip of het ei?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
Maar echt, het is een tijd heel veel minder geweest, maar nu met die stress komt het hard terug. Als dat wegvalt, houden de ergste dromen vast ook weer op.
Ik waardeer het ook wel hoor lieverdquote:
Saw/Dexterquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies! Dan liever heel langzaam in mootjes gehakt worden op metalen tafels
I know.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het lost echter geheel niets op.
Ja tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies! Dan liever heel langzaam in mootjes gehakt worden op metalen tafels
quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg L.E. ik vind je een schatje hoor, maar je kan ook te ver gaan he.
quote:
Maar ik baseer mijn mening niet op die van anderenquote:
Volgens mij is het iets Purmerends.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg L.E. ik vind je een schatje hoor, maar je kan ook te ver gaan he.
Oooh, maar dan denk je tenminste aan mequote:Op donderdag 6 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O wee als snuit een gastrol in de volgende nachtmerrie speelt he! Then it's on you!
Ook als ie dan als prins op wit paard jou komt redden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O wee als snuit een gastrol in de volgende nachtmerrie speelt he! Then it's on you!
Onmogelijk! ik kan geen paardrijden..quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook als ie dan als prins op wit paard jou komt redden?
In dromen kan allesquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Onmogelijk! ik kan geen paardrijden..
I should be so lucky!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook als ie dan als prins op wit paard jou komt redden?
Auto, het moderne paardquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Onmogelijk! ik kan geen paardrijden..
Wij Purmerenders houden van de waarheid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets Purmerends.
Allemaal schatjes daar maar ze kunnen ook allemaal te ver gaan
Ben je ziek jong? Griep? Kleine man had gisteravond ook al 39,5quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Denk dat ik me zometeen toch maar ziek ga melden.. Begin me steeds beroerder te voelen.. Q. en ik zijn dan echt bloedbroeders
Ben kokend heet jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben je ziek jong? Griep? Kleine man had gisteravond ook al 39,5
+1 herkenbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben kokend heet jasinds maandag eigenlijk al, maar als ik me ziek meld zijn de 1e 2 dagen voor mijn eigen kosten, dus ik wil me nooit ziek melden. Het kost me te veel geld
Slecht geregeld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben kokend heet jasinds maandag eigenlijk al, maar als ik me ziek meld zijn de 1e 2 dagen voor mijn eigen kosten, dus ik wil me nooit ziek melden. Het kost me te veel geld
Goede eigenschapquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij Purmerenders houden van de waarheid.
Ja, heel erg slecht, mn chefke moet eens weten dat die regels die ze verzinnen niet goed voor het personeel zijn. Als ik maandag 1 dagje thuis was gebleven was het nu over geweest denk ik.quote:
Wij Purmerenders hebben gewoon een nuchtere kijk op de wereld...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets Purmerends.
Allemaal schatjes daar maar ze kunnen ook allemaal te ver gaan
Maar dat ben je toch altijd?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Fijne dag!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
Ja, douchen&aankleden&Peuterdingen&werk.. daag!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
Ja, douchen&aankleden&Peuterdingen&werk.. daag!
Is dat hetquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Wij Purmerenders hebben gewoon een nuchtere kijk op de wereld...
2 dagen is ook wel erg aso man!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, heel erg slecht, mn chefke moet eens weten dat die regels die ze verzinnen niet goed voor het personeel zijn. Als ik maandag 1 dagje thuis was gebleven was het nu over geweest denk ik.
Vorig jaar is die regeling in gegaan... kreeg 1,5% loonsverhoging, 3 dagen ziek geweest.. hup, weg loonsverhogingquote:
Deze prikkel zorgt er anders wel voor dat je als werkgever veel minder medewerkers hebt die één of twee dagen last hebben van een 'griepje', lees verkoudheid. Dat kost een werkgever op jaarbasis vele malen meer dan dat jij es een week echt ziek bent.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja, heel erg slecht, mn chefke moet eens weten dat die regels die ze verzinnen niet goed voor het personeel zijn. Als ik maandag 1 dagje thuis was gebleven was het nu over geweest denk ik.
En nu loopt iedereen veel langer door met ziekte terwijl ik een functie heb waarbij ik dagelijks lange tijd bij klanten zit. Nee lekker om daar al snotterend en kokhalzend te zittenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze prikkel zorgt er anders wel voor dat je als werkgever veel minder medewerkers hebt die één of twee dagen last hebben van een 'griepje', lees verkoudheid. Dat kost een werkgever op jaarbasis vele malen meer dan dat jij es een week echt ziek bent.
Het is absoluut waar dat bij deze methodiek de goeden lijden onder de kwaden. Maar nogmaals, vanuit financieel perspectief is dit op korte termijn voordeliger voor je werkgever. Enige nadeel van deze methodiek is dat medewerkers die langer dan twee dagen ziek zijn, meestal meteen maar een week thuisblijven onder het mom van 'dan heb ik er ook nog wat aan'.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
En nu loopt iedereen veel langer door met ziekte terwijl ik een functie heb waarbij ik dagelijks lange tijd bij klanten zit. Nee lekker om daar al snotterend en kokhalzend te zitten
Juist, het is dus eigenlijk een zotte regel die ook nog eens doorgevoerd is zonder er ook maar 1 woord over te reppen richting de medewerkers.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is absoluut waar dat bij deze methodiek de goeden lijden onder de kwaden. Maar nogmaals, vanuit financieel perspectief is dit op korte termijn voordeliger voor je werkgever. Enige nadeel van deze methodiek is dat medewerkers die langer dan twee dagen ziek zijn, meestal meteen maar een week thuisblijven onder het mom van 'dan heb ik er ook nog wat aan'.
Jij wijfquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Juist, het is dus eigenlijk een zotte regel die ook nog eens doorgevoerd is zonder er ook maar 1 woord over te reppen richting de medewerkers.
Ik begrijp het als ze het doet bij de 3e en verdere keer ziek zijn, maar om het nu al direct te doen.. bah..
Zo, dat was mijn zeur moment.
Verzuim is niet te vangen in een generieke methodiek. Ik kan net zo goed voorbeelden verzinnen van drie keer verzuimen in een jaar, en waar het verzuim echt wel gegrond is. De beste methode is wat mij betreft het gesprek over het verzuim tussen medewerker en leidinggevende. Gek genoeg vindt niet iedere leidinggevende, en ook niet iedere medewerker, dat even vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Juist, het is dus eigenlijk een zotte regel die ook nog eens doorgevoerd is zonder er ook maar 1 woord over te reppen richting de medewerkers.
Ik begrijp het als ze het doet bij de 3e en verdere keer ziek zijn, maar om het nu al direct te doen.. bah..
Zo, dat was mijn zeur moment.
Gesprekken met de medewerker voerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verzuim is niet te vangen in een generieke methodiek. Ik kan net zo goed voorbeelden verzinnen van drie keer verzuimen in een jaar, en waar het verzuim echt wel gegrond is. De beste methode is wat mij betreft het gesprek over het verzuim tussen medewerker en leidinggevende. Gek genoeg vindt niet iedere leidinggevende, en ook niet iedere medewerker, dat even vanzelfsprekend.
Dure filmsquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gesprekken met de medewerker voerenNee, alles via de email..
Heb het haar al vaker gezegd dat als er wat is ze even moet bellen.. Nee, ik heb geen goede manager, daar ben ik me van bewust. Alleen maar op de centen en verder heel geen meedenken met de medewerkers, maar genoeg over mijn chefke en het ziek verhaal op het werk.. Ik ga vandaag lekker disney films kijken
Roep dat niet te hard, anders zitten er nog een paar Singles bij je op de bank zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb het haar al vaker gezegd dat als er wat is ze even moet bellen.. Nee, ik heb geen goede manager, daar ben ik me van bewust. Alleen maar op de centen en verder heel geen meedenken met de medewerkers, maar genoeg over mijn chefke en het ziek verhaal op het werk.. Ik ga vandaag lekker disney films kijken
Over drie uur naar de kapper.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ben jij nog niet weg? Wanneer ga je ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Disneyquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die man heeft overduidelijk verzorging nodigquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard, anders zitten er nog een paar Singles bij je op de bank zo
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over drie uur naar de kapper.zenuwachtig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met vlagen. Als ik er niet aan denk valt het meequote:
Ja dag je blijft maar daarquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met vlagen. Als ik er niet aan denk valt het mee![]()
En ik realiseer me wel dat ik niet mag klagen en dat als het niks is dat ik zo terug ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |