Ik waardeer het ook wel hoor lieverdquote:
Saw/Dexterquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies! Dan liever heel langzaam in mootjes gehakt worden op metalen tafels
I know.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het lost echter geheel niets op.
Ja tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies! Dan liever heel langzaam in mootjes gehakt worden op metalen tafels
quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg L.E. ik vind je een schatje hoor, maar je kan ook te ver gaan he.
quote:
Maar ik baseer mijn mening niet op die van anderenquote:
Volgens mij is het iets Purmerends.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg L.E. ik vind je een schatje hoor, maar je kan ook te ver gaan he.
Oooh, maar dan denk je tenminste aan mequote:Op donderdag 6 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O wee als snuit een gastrol in de volgende nachtmerrie speelt he! Then it's on you!
Ook als ie dan als prins op wit paard jou komt redden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O wee als snuit een gastrol in de volgende nachtmerrie speelt he! Then it's on you!
Onmogelijk! ik kan geen paardrijden..quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook als ie dan als prins op wit paard jou komt redden?
In dromen kan allesquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Onmogelijk! ik kan geen paardrijden..
I should be so lucky!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook als ie dan als prins op wit paard jou komt redden?
Auto, het moderne paardquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Onmogelijk! ik kan geen paardrijden..
Wij Purmerenders houden van de waarheid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets Purmerends.
Allemaal schatjes daar maar ze kunnen ook allemaal te ver gaan
Ben je ziek jong? Griep? Kleine man had gisteravond ook al 39,5quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Denk dat ik me zometeen toch maar ziek ga melden.. Begin me steeds beroerder te voelen.. Q. en ik zijn dan echt bloedbroeders
Ben kokend heet jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben je ziek jong? Griep? Kleine man had gisteravond ook al 39,5
+1 herkenbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben kokend heet jasinds maandag eigenlijk al, maar als ik me ziek meld zijn de 1e 2 dagen voor mijn eigen kosten, dus ik wil me nooit ziek melden. Het kost me te veel geld
Slecht geregeld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben kokend heet jasinds maandag eigenlijk al, maar als ik me ziek meld zijn de 1e 2 dagen voor mijn eigen kosten, dus ik wil me nooit ziek melden. Het kost me te veel geld
Goede eigenschapquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij Purmerenders houden van de waarheid.
Ja, heel erg slecht, mn chefke moet eens weten dat die regels die ze verzinnen niet goed voor het personeel zijn. Als ik maandag 1 dagje thuis was gebleven was het nu over geweest denk ik.quote:
Wij Purmerenders hebben gewoon een nuchtere kijk op de wereld...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets Purmerends.
Allemaal schatjes daar maar ze kunnen ook allemaal te ver gaan
Maar dat ben je toch altijd?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |