quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:54 schreef boembaa het volgende:
Het duimen van iedereen moet vast wel helpen. Heel
van jullie.
Ik ga zaterdag weer testen en hopen op een duidelijke tweede streep.
En voor iedereen die het nodig heeft een dikke. Want het wachten duurt voor sommige veel te lang.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:00 schreef Susie het volgende:
Nadat gisteren 2 mensen aan me vroegen of ik zwanger ben, kon ik mij vanmorgen niet meer beheersen en heb ik een testje gedaan. En daar zag ik een heeeeeeel licht streepje. Nu had ik dat de vorige keer ook, dus wil niet al te veel juichen nog nu. Voor hetzelfde geld gaat het net als de vorige keer en word ik alsnog ongesteld. Hier even even een foto-tje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:08 schreef boembaa het volgende:
Susie wat spannend! Ik ga ook voor jou duimenquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:10 schreef Susie het volgende:
Duimen voor ons allebei, die worden nog beurs deze dagen!!
Ohhhh, ik sluit het topic en ik weet niet hoe ik een nieuwe open met de mooie OP erbij.....![]()
Toch gelukt!Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Frummeltje, ik zou ook uitgaan van die 28 dagen hoor. Dat heb ik ook gedaan nadat ik gestopt was met de pil. Toen werd ik echter na 22 dagen al ongesteld, daarna 30 (toen had ik ook een licht streepje en uiteindelijk toch ongesteld geworden), 25, 28 en nu zou het ook 28 dagen zijn (morgen NOD).quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:20 schreef Frummeltje86 het volgende:
Lief dat iedereen zo'n hoop houdt. Volgens mij geloof ik er zelf nog het minst in op het moment en is het gewoon een vals positieve test geweest. Wellicht gebeurt dat vaker na het stoppen met de pil, ik heb geen idee... Het lastige is ook gewoon dat ik niet weet wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Moet ik maar gewoon uitgaan van 28 dagen, terwijl ik niet eens weet of ik zo'n cyclus heb?
Welkom Lujaxa! Ik heb je in het lijstje gezet hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:58 schreef Lujaxa het volgende:
misschien voor in het lijstje nod 17 januari...
Nee, ik kwam er op een andere manier achter hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:14 schreef Susie het volgende:
Dat je een heel verhaal had getypt, maar dat het niet lukte. Je kan toch niet reageren in een gesloten topic?
Oh jawel, het is gelukkig niet heel druk op het werkquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je je aandacht er een beetje bij gehad vandaag?
neehoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh jawel, het is gelukkig niet heel druk op het werk![]()
Joh Boepie, shhhtttt... ik ben nog niet zeker hoor!En stel nou dat het wel raak gaat zijn, je operatie dan? Dat zou raar zijn niet?
das ws. een sensitest.. die zien er hetzelfde uit.quote:
Een lust voor het oog! Van harte.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 07:30 schreef boembaa het volgende:
Eerst eenvoor Aoraki.
En hier mogen we![]()
[ afbeelding ]
En hoe is het bij jou Susie?
Gelukkig maar, want we volgen je gewoon... hihi...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:42 schreef Mevr_Mus het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Wat goeden het lijkt me ook wel gezellig
Ik ben er nu wel zeker van, dus van mij mag het in het update topic.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:17 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Boemba en Susie gefeliciteerd met jullie 2e streepjes!!!
Ik duim nog even verder voor de rest! Wil je niet in het update topic susie?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:48 schreef danic het volgende:
Mevr. Mus, Boembaa en Susie gefeliciteerd![]()
Even een vraagje aan C-A: je houdt je nod nog bij in je eigen posts zie ik. Maar als je nou 5-01 ongesteld bent geworden, dan kan de volgende toch nooit pas weer 24-02 zijn? Jij had toch altijd een cyclus van ong. 31 dagen?
Nu ga je uit van 50 dagen!
Ik ben niet heel bekend hier hoor. Heb bij de vorige zwangerschap actief gepost en ben daarna vooral lurker geworden. Met soms een post en af en toe een foto.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteetd Susie en Boembaa!
Ben wel nieuwsgierig wie je bent hoor!
TAP!!!!!!!! DAT IS ZWANGER HOOR!!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vraagje...
Morgen is officieel mn NOD, maar eigenwijs als ik ben heb ik net alvast getest.
Dit kwam eruit:
[ afbeelding ]
Kan het zo zijn dat het dan vals is of is het toch echt een dikke vette ja?
Ik durf niet te juichen...
oh je hebt gelijk! hahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:15 schreef Aventura het volgende:
Jeeeeeetje T_A_P, gefeliciteerd hoor. Wat is het jou gegund zeg
Deze streepjesregen, bedacht ik me net, is een direct gevolg van een hele 'knusse' kerst
Zat het in de lucht ofzo?
Ik denk t!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:15 schreef Aventura het volgende:
Jeeeeeetje T_A_P, gefeliciteerd hoor. Wat is het jou gegund zeg
Deze streepjesregen, bedacht ik me net, is een direct gevolg van een hele 'knusse' kerst
Zat het in de lucht ofzo?
Ow echt? Haha!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
oh je hebt gelijk! haha
Mijn vk zei dat ze dus echt in september jaarlijks een geboortegolf hebben als gevolg van knusse feestdagen
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk t!
Dames, ik ga jullie vaarwel zeggen voor nu. Mijn vriend en ik hebben nog eens goed gepraat, en hoe graag we er ook voor willen gaan nu, is het financieel niet verstandig, we hebben eerst het 1 en ander op te lossen. Dus, 'regenjassen' zijn ingeslagen. Helaas, maar over een jaartje ongeveer ben ik er weer.
Dus, als ik er weer ben, wil ik dat jullie allemaal hier niet meer zijn, maar fijn in Z&G! Of misschien zelfs het kleine baby topic.
Mod, wil je mij uit het lijstje halen?
Dan een fijne knusse januari-maand voor de boeg dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:11 schreef LadyBlack het volgende:
WTF?!!TAP!!! Vergeet mijn vorige berichtje, je bent gewoon weer zwanger!!!!
Wat heerlijkIk ben heel blij voor je
Frummeltje, ik word morgen ongesteld hoor, daar ben ik van overtuigd; heb al wat bruinverlies en mn buik en rug doen al zeer.... Mijn kerst was niet knus genoeg
Komende maand gaan we er weer voor
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
oh je hebt gelijk! haha
Mijn vk zei dat ze dus echt in september jaarlijks een geboortegolf hebben als gevolg van knusse feestdagen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]Mijn tweede streepje zou wel eens letterlijk onder de kerstboom verwekt kunnen zijn
Wij hebben namelijk een nacht in woonkamer bij de kerstboom geslapen
Nacht was verder overigens niet echt een succes door twee katten die het veel te gezellig vonden dat we een nachtje bij ze kwamen logeren
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]Mijn tweede streepje zou wel eens letterlijk onder de kerstboom verwekt kunnen zijn
Wij hebben namelijk een nacht in woonkamer bij de kerstboom geslapen
Nacht was verder overigens niet echt een succes door twee katten die het veel te gezellig vonden dat we een nachtje bij ze kwamen logeren
TAP ik was aan het bedenken hoe ik mijn gevoelens hiervoor ging uiten, maar Juud heeft het perfect weergegeven! Wat is het jou ontzettend gegund zegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:32 schreef Juud79 het volgende:
T_A_P![]()
Weer twee streepjes, wat fijn voor je! Ik ben heel blij voor je dat je zo snel alweer zwanger bent.
Wat zal het spannend worden de komende weken en wat zullen er gelukkig veel meiden hier met je meeleven. Ik hoop dat het allemaal goed voor je zal verlopen en zie je vast snel weer in t andere topic.
Oei, dat klinkt heftig! Hopelijk wordt 2011 een heel mooi jaar voor jou, met wat meer rust. En natuurlijk dat tweede streepje...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:03 schreef Lujaxa het volgende:
Hier slecht weekendje gehad.. kreeg opeens geen adem meer... blijk ik dus lichtte paniek stoornis te hebben met ademnood als gevolg... pfff kan er nog bij hoor...
Heb laatste jaar veel meegemaakt en dan zeker de laatste weken van 2010 waren er teveel aan...
nu proberen me op de gelukkige dingen te concentreren.. mijn gezinnetje
Dank je TM, ik dacht precies hetzelfde als jou ook al wordt er vaak op het internet geschreven dat je dan al te laat bent.. Ach, al is het alleen maar voor het ideequote:Op woensdag 12 januari 2011 08:26 schreef twentemeisje het volgende:
De temperatuur stijgt inderdaad pas na de eisprong lollypops. Het eitje is maar een paar uur vruchtbaar na de eisprong, maar je kunt natuurlijk gelijk nadat je een temperatuurverhoging hebt gesignaleerd nog een poging wagen. Wie niet waagt!
Temperaturen doe je meer om inzicht te krijgen in je cyclus. Stel dat jij drie cycli achtereen op de dezelfde dagen die temperatuurstijging ziet, dan weet je wanneer je je eisprong kunt verwachten. En dan kun je er dus ook heel bewust rekening mee houden.
waarom ga je bloed laten prikken? vertrouw je niet op urinetesten? waarom moet je trouwens wachten tot dinsdag of woensdag? bah, wat lang... of doe je dat via je huisarts? (want via de gyn weet ik het altijd dezelfde dag al...)quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef Frummeltje86 het volgende:
Welkom dananana! Hopelijk vlieg je inderdaad snel door naar Z&G!
In huize Frummeltje heerst nog steeds wel onduidelijkheid. Ben nog niet ongesteld geworden, maar heb sinds vandaag last van erg jeukende tepels. Ik denk wel steeds dat het 'begint', maar dan is het gewoon wat witte afscheiding (sorry, vies...). Mijn onderbuik (onder mijn darmen) is ook wat opgezet en rommelt veel.
Morgenochtend dus toch maar eens bloed laten prikken. Als daar blijkt dat HCG 0 is, dan zal ik gewoon heel veel geduld moeten hebben... Ik moet trouwens dan wel wachten op die uitslag tot dinsdag of woensdag (!)
thanxquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Dananana, je staat er bij!
Eh Thistleweed, ik heb je verplaatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien toch wel een teken dat ik er niet zo mee bezig moet zijn.
ach ja...
De huisarts had gezegd dat als ik vrijdag nog niet ongesteld zou zijn, ik mijn bloed mocht laten testen. Ik doe morgenochtend eerst nog een urinetest, maar ik verwacht wel dat die negatief is. En het is via zo'n diagnostisch centrum (Saltro), dus de huisarts zei dat dat eventjes zou duren voor ze de uitslag had.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef mijsje het volgende:
[..]
waarom ga je bloed laten prikken? vertrouw je niet op urinetesten? waarom moet je trouwens wachten tot dinsdag of woensdag? bah, wat lang... of doe je dat via je huisarts? (want via de gyn weet ik het altijd dezelfde dag al...)
Dananana, ik begrijp je haast en je ongeduld hoor, maar als je ovutesten wil gebruiken, moet je je niet laten ontmoedigen door mensen hoor... gewoon doen zoals jij het wil. wat wel handig is, is rekening ermee te houden dat door de stress van het zo graag willen, je het ook wat tegen kan houden. stress en hormonen gaan niet goed samen...succes in ieder geval en welkom!
Sja, ik verwacht er eigenlijk niks meer van hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:59 schreef mijsje het volgende:
ah, via de huisarts en een diagnostisch centrum inderdaad, dat gaat altijd wat trager dan via de gyn...
Wat vreemd dat je wel de symptomen hebt, maar geen positieve test... ik hoop dat je gewoon tot maandag te vroeg getest hebt, maar goed, je hebt wel een positief streepje gezien... vreemd hoor, al met al... ik hoop op duidelijkheid voor jou, welke kant dat dan ook opgaat...
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef LeNeHe het volgende:
Ik heb me een tijd geleden ook hier gemeld, maar niet zo actief gepost. Wil toch even melden dat ik ook een tweede streepje heb! Kan geen foto plaatsen want ik zit via mijn telefoon te typen.
Volgende week voor het eerst naar de verloskundige! Volgens mijn berekening ben ik 28 augustus uitgerekend
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef LeNeHe het volgende:
Ik heb me een tijd geleden ook hier gemeld, maar niet zo actief gepost. Wil toch even melden dat ik ook een tweede streepje heb! Kan geen foto plaatsen want ik zit via mijn telefoon te typen.
Volgende week voor het eerst naar de verloskundige! Volgens mijn berekening ben ik 28 augustus uitgerekend
Susie...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:00 schreef Susie het volgende:
* Susie is uit de megastreepjes-regen weer teruggedruppeld naar dit topic.
Kan een modje mij even in het onderste rijtje plaatsen?Nog geen idee wanneer een volgende NOD is en ga ook even niets berekenen en zo.
Ik ga wel voor iedereen weer mee duimen voor streepjes!
@LeNeHe; Van harte meid!
@C_A; ik zag je berichtje in het andere topic: lief!![]()
Ik moet op mijn man wachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef Susie het volgende:
@C_A; fijn dat hij zo reageerde toch? En euh.. had je vandaag niet al kunnen bellen naar de gyn?
Maar die is nooit naar de gyn geweestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:15 schreef danic het volgende:
C_A, wat superfijn zo'n huisarts zeg! Misschien dat een directe collega op het werk wel een goeie gynaecoloog weet. Ik denk aan de persoon die tegenover je zit...Is maar een ingeving hoor.
Maar je man in het buitenland???? Huh???? Heb ik nou iets gemist?
Misschien een open deur, maar kan het niet zo zijn dat door die onregelmatige werktijden jullie steeds het 'juiste moment' missen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar die is nooit naar de gyn geweest![]()
Die had wel een doorverwijzing, maar durfde de stap niet te maken
Ja hij moet regelmatig voor zijn werk naar het buitenland. Hij heeft een week in Oostenrijk gezeten, afgelopen week in Polen. Moet binnenkort weer naar Oostenrijk en Polen.... Dus deze maand word het helemaal niks met het ZELF proberen![]()
Scheepvaart heDie zitten overal, en zijn baas neemt elk werk aan
Is vanaf deze maand dat hij in het buitenland zit...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Misschien een open deur, maar kan het niet zo zijn dat door die onregelmatige werktijden jullie steeds het 'juiste moment' missen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:46 schreef mijsje het volgende:
heerlijk, zo samen een zin samenstellen...
Kan je daar testen halenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:09 schreef mijsje het volgende:
of morgen naar een albert heijn die open is ofzo...
Volgens mij ben je zwangerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:04 schreef hadassa1 het volgende:
de test is gedaan er is een heel klein heel licht tweede streepje dus we moesten er zowat naar zoeken dus zal jammer genoeg niet zo zijn, maar doe morgen ochtend voor de zekerheid nog een test.
nee, dat hoeft over het algemeen niet hoor. als je normaal bloedt, net als anders, kun je er redelijk veilig vanuit gaan dat je gewoon ongesteld bent. maar als het minder is, of anders is van kleur, dan zou het kunnen zijn dat het wel bloed is van de innesteling. lang niet iedereen bloedt door de innesteling hoor...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef dananana het volgende:
Dat zal toch wat zijn!![]()
Maarreh.. moet ik nu bij elkegaan twijfelen of het wel echt is?
nee heb nog geen tweede test gedaan morgen ochtend doe ik hem. alleen denk niet dat k zwanger ben althans heb totaal geen zwangerschaps kwaaltjesquote:Op maandag 17 januari 2011 06:55 schreef Susie het volgende:
Hoe is het met Hadassa? Al een 2de test gedaan? * Susie is nieuwsgierig
Ja, die bestaan inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:29 schreef Lujaxa het volgende:
de pil is weg sinds mei vorig jaar wegens beenembolie die ik heb gehad na bevalling van Xandy en de pil (combinatie) wou nog niks definitief uitsluiten dus zien we wel of het ons nog gegund is...
we weten dat wonderen bestaan.. Jade en Xandy zijn daar het bewijs van hé
Wat een mooie namen Lujaxa!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:29 schreef Lujaxa het volgende:
de pil is weg sinds mei vorig jaar wegens beenembolie die ik heb gehad na bevalling van Xandy en de pil (combinatie) wou nog niks definitief uitsluiten dus zien we wel of het ons nog gegund is...
we weten dat wonderen bestaan.. Jade en Xandy zijn daar het bewijs van hé
Ja, was een fijn weekje weg!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:39 schreef Susie het volgende:
Ah, en hier wilde ik nog even vragen hoe het in England is geweest! Top dus!
ik hoop het ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Echt knap Charmed Angel! Ik hoop heel erg voor jullie op een wondertje deze maand!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef Phaidra het volgende:
Haha, LB, dat merk ik ook echt! Ik voel geen eisprong, maar ik weet precies wanneer ik vruchtbaar ben zeg maar.
*sluipt weer weg uit dit topic, ik hoor hier nog heul niet.
Sorry dat ik je liet schrikkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
ik dacht al!
Maar mooi is dat he? Ik heb het nooit zo gemerkt (of nooit gehad) door pil en spiraal, maar ik vind het echt fascinerend. Alhoewel ik gráág de hele cyclus voor een tijdje overboord gooi
WOWquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:28 schreef Lujaxa het volgende:
ik bibber en shake helemaal had het niet zo snel verwacht door mijn gezondheidstoestand... en voel me beetje nu een voordringer
[ afbeelding ]
Goed man! Kun je hier mooi minder gaan posten!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef Aoraki het volgende:
Ik zou hier minder gaan posten enzo, maarrrr![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef Aoraki het volgende:
Ik zou hier minder gaan posten enzo, maarrrr![]()
[ afbeelding ]
Ik ben al helemaal vergeten wat dat drama verhaal wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef Aoraki het volgende:
Jullie zijn allemaal zo lief. Het is zo onverwachts, en ik voel me nu zo lullig over mijn drama-verhaal van 2 weken terug... Ik had hier echt niet op durven hopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |