quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:54 schreef boembaa het volgende:
Het duimen van iedereen moet vast wel helpen. Heel
van jullie.
Ik ga zaterdag weer testen en hopen op een duidelijke tweede streep.
En voor iedereen die het nodig heeft een dikke. Want het wachten duurt voor sommige veel te lang.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:00 schreef Susie het volgende:
Nadat gisteren 2 mensen aan me vroegen of ik zwanger ben, kon ik mij vanmorgen niet meer beheersen en heb ik een testje gedaan. En daar zag ik een heeeeeeel licht streepje. Nu had ik dat de vorige keer ook, dus wil niet al te veel juichen nog nu. Voor hetzelfde geld gaat het net als de vorige keer en word ik alsnog ongesteld. Hier even even een foto-tje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:08 schreef boembaa het volgende:
Susie wat spannend! Ik ga ook voor jou duimenquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:10 schreef Susie het volgende:
Duimen voor ons allebei, die worden nog beurs deze dagen!!
Ohhhh, ik sluit het topic en ik weet niet hoe ik een nieuwe open met de mooie OP erbij.....![]()
Toch gelukt!Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Frummeltje, ik zou ook uitgaan van die 28 dagen hoor. Dat heb ik ook gedaan nadat ik gestopt was met de pil. Toen werd ik echter na 22 dagen al ongesteld, daarna 30 (toen had ik ook een licht streepje en uiteindelijk toch ongesteld geworden), 25, 28 en nu zou het ook 28 dagen zijn (morgen NOD).quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:20 schreef Frummeltje86 het volgende:
Lief dat iedereen zo'n hoop houdt. Volgens mij geloof ik er zelf nog het minst in op het moment en is het gewoon een vals positieve test geweest. Wellicht gebeurt dat vaker na het stoppen met de pil, ik heb geen idee... Het lastige is ook gewoon dat ik niet weet wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Moet ik maar gewoon uitgaan van 28 dagen, terwijl ik niet eens weet of ik zo'n cyclus heb?
Welkom Lujaxa! Ik heb je in het lijstje gezet hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:58 schreef Lujaxa het volgende:
misschien voor in het lijstje nod 17 januari...
Nee, ik kwam er op een andere manier achter hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:14 schreef Susie het volgende:
Dat je een heel verhaal had getypt, maar dat het niet lukte. Je kan toch niet reageren in een gesloten topic?
Oh jawel, het is gelukkig niet heel druk op het werkquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je je aandacht er een beetje bij gehad vandaag?
neehoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh jawel, het is gelukkig niet heel druk op het werk![]()
Joh Boepie, shhhtttt... ik ben nog niet zeker hoor!En stel nou dat het wel raak gaat zijn, je operatie dan? Dat zou raar zijn niet?
das ws. een sensitest.. die zien er hetzelfde uit.quote:
Een lust voor het oog! Van harte.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 07:30 schreef boembaa het volgende:
Eerst eenvoor Aoraki.
En hier mogen we![]()
[ afbeelding ]
En hoe is het bij jou Susie?
Gelukkig maar, want we volgen je gewoon... hihi...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:42 schreef Mevr_Mus het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Wat goeden het lijkt me ook wel gezellig
Ik ben er nu wel zeker van, dus van mij mag het in het update topic.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:17 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Boemba en Susie gefeliciteerd met jullie 2e streepjes!!!
Ik duim nog even verder voor de rest! Wil je niet in het update topic susie?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:48 schreef danic het volgende:
Mevr. Mus, Boembaa en Susie gefeliciteerd![]()
Even een vraagje aan C-A: je houdt je nod nog bij in je eigen posts zie ik. Maar als je nou 5-01 ongesteld bent geworden, dan kan de volgende toch nooit pas weer 24-02 zijn? Jij had toch altijd een cyclus van ong. 31 dagen?
Nu ga je uit van 50 dagen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |