oh je hebt gelijk! hahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:15 schreef Aventura het volgende:
Jeeeeeetje T_A_P, gefeliciteerd hoor. Wat is het jou gegund zeg
Deze streepjesregen, bedacht ik me net, is een direct gevolg van een hele 'knusse' kerst
Zat het in de lucht ofzo?
Ik denk t!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:15 schreef Aventura het volgende:
Jeeeeeetje T_A_P, gefeliciteerd hoor. Wat is het jou gegund zeg
Deze streepjesregen, bedacht ik me net, is een direct gevolg van een hele 'knusse' kerst
Zat het in de lucht ofzo?
Ow echt? Haha!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
oh je hebt gelijk! haha
Mijn vk zei dat ze dus echt in september jaarlijks een geboortegolf hebben als gevolg van knusse feestdagen
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk t!
Dames, ik ga jullie vaarwel zeggen voor nu. Mijn vriend en ik hebben nog eens goed gepraat, en hoe graag we er ook voor willen gaan nu, is het financieel niet verstandig, we hebben eerst het 1 en ander op te lossen. Dus, 'regenjassen' zijn ingeslagen. Helaas, maar over een jaartje ongeveer ben ik er weer.
Dus, als ik er weer ben, wil ik dat jullie allemaal hier niet meer zijn, maar fijn in Z&G! Of misschien zelfs het kleine baby topic.
Mod, wil je mij uit het lijstje halen?
Dan een fijne knusse januari-maand voor de boeg dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:11 schreef LadyBlack het volgende:
WTF?!!TAP!!! Vergeet mijn vorige berichtje, je bent gewoon weer zwanger!!!!
Wat heerlijkIk ben heel blij voor je
Frummeltje, ik word morgen ongesteld hoor, daar ben ik van overtuigd; heb al wat bruinverlies en mn buik en rug doen al zeer.... Mijn kerst was niet knus genoeg
Komende maand gaan we er weer voor
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
oh je hebt gelijk! haha
Mijn vk zei dat ze dus echt in september jaarlijks een geboortegolf hebben als gevolg van knusse feestdagen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]Mijn tweede streepje zou wel eens letterlijk onder de kerstboom verwekt kunnen zijn
Wij hebben namelijk een nacht in woonkamer bij de kerstboom geslapen
Nacht was verder overigens niet echt een succes door twee katten die het veel te gezellig vonden dat we een nachtje bij ze kwamen logeren
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]Mijn tweede streepje zou wel eens letterlijk onder de kerstboom verwekt kunnen zijn
Wij hebben namelijk een nacht in woonkamer bij de kerstboom geslapen
Nacht was verder overigens niet echt een succes door twee katten die het veel te gezellig vonden dat we een nachtje bij ze kwamen logeren
TAP ik was aan het bedenken hoe ik mijn gevoelens hiervoor ging uiten, maar Juud heeft het perfect weergegeven! Wat is het jou ontzettend gegund zegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:32 schreef Juud79 het volgende:
T_A_P![]()
Weer twee streepjes, wat fijn voor je! Ik ben heel blij voor je dat je zo snel alweer zwanger bent.
Wat zal het spannend worden de komende weken en wat zullen er gelukkig veel meiden hier met je meeleven. Ik hoop dat het allemaal goed voor je zal verlopen en zie je vast snel weer in t andere topic.
Oei, dat klinkt heftig! Hopelijk wordt 2011 een heel mooi jaar voor jou, met wat meer rust. En natuurlijk dat tweede streepje...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:03 schreef Lujaxa het volgende:
Hier slecht weekendje gehad.. kreeg opeens geen adem meer... blijk ik dus lichtte paniek stoornis te hebben met ademnood als gevolg... pfff kan er nog bij hoor...
Heb laatste jaar veel meegemaakt en dan zeker de laatste weken van 2010 waren er teveel aan...
nu proberen me op de gelukkige dingen te concentreren.. mijn gezinnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |