abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91151762
boemba, TAP en susie *O* *O* proficiat met jullie 2de streepje
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_91151887
Hier slecht weekendje gehad.. kreeg opeens geen adem meer... blijk ik dus lichtte paniek stoornis te hebben met ademnood als gevolg... pfff kan er nog bij hoor...
Heb laatste jaar veel meegemaakt en dan zeker de laatste weken van 2010 waren er teveel aan...
nu proberen me op de gelukkige dingen te concentreren.. mijn gezinnetje :)
Kyan
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:39:08 #178
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_91175295
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:03 schreef Lujaxa het volgende:
Hier slecht weekendje gehad.. kreeg opeens geen adem meer... blijk ik dus lichtte paniek stoornis te hebben met ademnood als gevolg... pfff kan er nog bij hoor...
Heb laatste jaar veel meegemaakt en dan zeker de laatste weken van 2010 waren er teveel aan...
nu proberen me op de gelukkige dingen te concentreren.. mijn gezinnetje :)
Oei, dat klinkt heftig! Hopelijk wordt 2011 een heel mooi jaar voor jou, met wat meer rust. En natuurlijk dat tweede streepje... ;)
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:16:02 #179
205904 lollypops
An end has a start
pi_91198891
:* voor Lujaxa!!

Goedemorgen, hoe gaat het met iedereen? Ik hoop dat LB lekker aan het genieten is in Londen ondanks haar ;( moods.

Ik heb even een vraagje: ik ben begin deze cyclus begonnen met temperaturen. Weet iemand hoeveel uren/dag(en) je temperatuur stijgt na de eisprong? Als je gaat vrijen wanneer de temperatuur gestegen is, ben je dan te laat voor de bevruchting?
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:26:58 #180
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91199031
De temperatuur stijgt inderdaad pas na de eisprong lollypops. Het eitje is maar een paar uur vruchtbaar na de eisprong, maar je kunt natuurlijk gelijk nadat je een temperatuurverhoging hebt gesignaleerd nog een poging wagen ;) . Wie niet waagt!

Temperaturen doe je meer om inzicht te krijgen in je cyclus. Stel dat jij drie cycli achtereen op de dezelfde dagen die temperatuurstijging ziet, dan weet je wanneer je je eisprong kunt verwachten. En dan kun je er dus ook heel bewust rekening mee houden.
pi_91200543
mercikes meiden

Goedemorgend alvast

Oei heb ooit temp genomen en dacht idd dat temp steeg na eisprong en als hij dan hoog bleef (zonder dipje) was kans op een zwangerschap
Kyan
pi_91213881
Na maanden meelezen vond ik het tijd dat ik ook maar eens wat ging plaatsen op dit topic!
In september ben ik gestopt met de pil en hoopte snel zwanger te zijn.. 8)7 na twee maanden proberen vertelde een vriendin dat ze zwanger is.. nu begon het toch wel te steken hoewel we eigenlijk nog niet zo heel lang bezig zijn :?

December was ik echt ontzettend overtuigd dat ik ik zwanger was met een soort misselijkheid en gevoelige borsten. Ik had bedacht 1 dag voor mijn geschatte NOD te gaan testen en de avond daarvoor kwam }) ... best een domper als je jezelf helemaal hebt aangepraat zwanger te zijn |:(

Nu heb ik me voorgenomen het wat professioneler aan te pakken en heb nu ook ovulatie testen gekocht om het geluk (hopelijk) een beetje te sturen *O* dus.. nieuwe ronde nieuwe kansen!

Het meelezen hier heeft me af en toe weer even op mijn plek gezet en geleerd dat ik meer geduld moet hebben (wat niet mijn sterkste eigenschap is :N ).

Mijn volgende NOD is volgens mij 5 feb.

Ik hoop lekker actief mee te gaan schrijven en natuurlijk zo snel mogelijk uit dit topic weg te zijn!
pi_91220434
Alle zwangeren gefeliciteerd, een heuse streepjes regen, dat werd tijd

Mag ik misschien in het onderste lijstje?

Wil graag wat minder mee lezen en posten omdat ik op mijn vakantie merkte dat het toch wel wat meer rust gaf er niet zo veel mee bezig te zijn.
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:20:07 #184
279894 winka
There is no place like home..
pi_91233217
Ik heb met een brede glimlach gelurkt de laatste tijd :D
Susie, Boemba, TAP en mevrouw Mus gefeliciteerd *O* *O* *O* Wat fantastisch w/

En natuurlijk (beetje laat) voor iedereen een vruchtbaar 2011 8-)

Voor mezelf zit het er deze maand niet in, heb ik zo het gevoel :) Ik heb sowieso een hele rare cyclys gehad, op de 21e december spotting, daarna een bloeding van een paar dagen vanaf de 23 dec, dat stopte ook weer en uiteindelijk daarna nog een paar dagen zwaar ongi :? Na anderhalve week was het echt voorbij :) Nou ja was er wel blij mee want ik vertoonde nogal ernstig PMS-gedrag :P

Maja ik weet wanneer ik nou zou moeten gaan testen of wanneer ik mijn ongi kan verwachten. Had trouwens wel deze week een paar dagen last van de streek bij mijn eierstokken. Echt een soort kramp een paar dagen lang. Ik kreeg al hoop *; Maar waarschijnlijk is het gewoon iets anders, cystes ofzo want ik heb er nog steeds wel last van }:|

Herkenbaar hoor Thistleweed, bij mij gaat het ook veel relaxter als ik er minder mee bezig ben. Daarom lees ik dit topic soms dagen niet door. Maar na mijn vruchbare dagen wordt het moeilijk om er niet aan te denken 8-)
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:17:48 #185
205904 lollypops
An end has a start
pi_91252223
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 08:26 schreef twentemeisje het volgende:
De temperatuur stijgt inderdaad pas na de eisprong lollypops. Het eitje is maar een paar uur vruchtbaar na de eisprong, maar je kunt natuurlijk gelijk nadat je een temperatuurverhoging hebt gesignaleerd nog een poging wagen ;) . Wie niet waagt!

Temperaturen doe je meer om inzicht te krijgen in je cyclus. Stel dat jij drie cycli achtereen op de dezelfde dagen die temperatuurstijging ziet, dan weet je wanneer je je eisprong kunt verwachten. En dan kun je er dus ook heel bewust rekening mee houden.
Dank je TM, ik dacht precies hetzelfde als jou ook al wordt er vaak op het internet geschreven dat je dan al te laat bent.. Ach, al is het alleen maar voor het idee :') ... Ja en ik ben begonnen met temperaturen om een beter beeld van mijn cyclus te krijgen. Ik voel namelijk niet wanneer ik een eisprong heb. En van die berekeningen op het internet heb ik mijn twijfels aangezien die niet vaak overeenkwamen met de helderheid van mijn afscheiding.

Van hart welkom dananana, hopelijk voor jou snel een 2e streepje *O* . En ja, het is zeker mooi meegenomen als je een flink portie geduld hebt! Maar wie weet..... Moeder-natuur doet wat ie zelf wilt.
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:36:39 #186
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_91278182
Welkom dananana! Hopelijk vlieg je inderdaad snel door naar Z&G! :)

In huize Frummeltje heerst nog steeds wel onduidelijkheid. Ben nog niet ongesteld geworden, maar heb sinds vandaag last van erg jeukende tepels. Ik denk wel steeds dat het 'begint', maar dan is het gewoon wat witte afscheiding (sorry, vies...). Mijn onderbuik (onder mijn darmen) is ook wat opgezet en rommelt veel.

Morgenochtend dus toch maar eens bloed laten prikken. Als daar blijkt dat HCG 0 is, dan zal ik gewoon heel veel geduld moeten hebben... Ik moet trouwens dan wel wachten op die uitslag tot dinsdag of woensdag (!) :{
pi_91278541
Frummeltje, waarom bloedtesten? Je kunt toch ook zelf een urinetestje doen? Ik hoop voor je dat het toch raak is.

Verder ^O^ :* aan alle wachtenden! Dat het maar snel raak mag zijn.
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:48:20 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91278761
Dananana, je staat er bij!
Eh Thistleweed, ik heb je verplaatst.
pi_91279235
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef Frummeltje86 het volgende:
Welkom dananana! Hopelijk vlieg je inderdaad snel door naar Z&G! :)

In huize Frummeltje heerst nog steeds wel onduidelijkheid. Ben nog niet ongesteld geworden, maar heb sinds vandaag last van erg jeukende tepels. Ik denk wel steeds dat het 'begint', maar dan is het gewoon wat witte afscheiding (sorry, vies...). Mijn onderbuik (onder mijn darmen) is ook wat opgezet en rommelt veel.

Morgenochtend dus toch maar eens bloed laten prikken. Als daar blijkt dat HCG 0 is, dan zal ik gewoon heel veel geduld moeten hebben... Ik moet trouwens dan wel wachten op die uitslag tot dinsdag of woensdag (!) :{
waarom ga je bloed laten prikken? vertrouw je niet op urinetesten? waarom moet je trouwens wachten tot dinsdag of woensdag? bah, wat lang... of doe je dat via je huisarts? (want via de gyn weet ik het altijd dezelfde dag al...)

Dananana, ik begrijp je haast en je ongeduld hoor, maar als je ovutesten wil gebruiken, moet je je niet laten ontmoedigen door mensen hoor... gewoon doen zoals jij het wil. wat wel handig is, is rekening ermee te houden dat door de stress van het zo graag willen, je het ook wat tegen kan houden. stress en hormonen gaan niet goed samen... ^O^ succes in ieder geval en welkom! :)
pi_91282578
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Dananana, je staat er bij!
Eh Thistleweed, ik heb je verplaatst.
thanx

en om mijn goede voornemen om er minder mee bezig te zijn te bekrachtigen heb ik net even het hele Z&G topic doorgespit |:(
af en toe wordt ik wel moe van mezelf

Vannacht gedroomd dat ik aan het bevallen was

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien toch wel een teken dat ik er niet zo mee bezig moet zijn.

ach ja...
  donderdag 13 januari 2011 @ 20:56:55 #191
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_91282966
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef mijsje het volgende:

[..]

waarom ga je bloed laten prikken? vertrouw je niet op urinetesten? waarom moet je trouwens wachten tot dinsdag of woensdag? bah, wat lang... of doe je dat via je huisarts? (want via de gyn weet ik het altijd dezelfde dag al...)

Dananana, ik begrijp je haast en je ongeduld hoor, maar als je ovutesten wil gebruiken, moet je je niet laten ontmoedigen door mensen hoor... gewoon doen zoals jij het wil. wat wel handig is, is rekening ermee te houden dat door de stress van het zo graag willen, je het ook wat tegen kan houden. stress en hormonen gaan niet goed samen... ^O^ succes in ieder geval en welkom! :)
De huisarts had gezegd dat als ik vrijdag nog niet ongesteld zou zijn, ik mijn bloed mocht laten testen. Ik doe morgenochtend eerst nog een urinetest, maar ik verwacht wel dat die negatief is. En het is via zo'n diagnostisch centrum (Saltro), dus de huisarts zei dat dat eventjes zou duren voor ze de uitslag had.

Ik blijf wel symptomen houden van een evt. zwangerschap, dus ik snap het niet. Heb sinds afgelopen maandag ook niet meer getest...
pi_91283137
ah, via de huisarts en een diagnostisch centrum inderdaad, dat gaat altijd wat trager dan via de gyn...
Wat vreemd dat je wel de symptomen hebt, maar geen positieve test... ik hoop dat je gewoon tot maandag te vroeg getest hebt, maar goed, je hebt wel een positief streepje gezien... vreemd hoor, al met al... ik hoop op duidelijkheid voor jou, welke kant dat dan ook opgaat...
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:03:15 #193
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_91283374
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:59 schreef mijsje het volgende:
ah, via de huisarts en een diagnostisch centrum inderdaad, dat gaat altijd wat trager dan via de gyn...
Wat vreemd dat je wel de symptomen hebt, maar geen positieve test... ik hoop dat je gewoon tot maandag te vroeg getest hebt, maar goed, je hebt wel een positief streepje gezien... vreemd hoor, al met al... ik hoop op duidelijkheid voor jou, welke kant dat dan ook opgaat...
Sja, ik verwacht er eigenlijk niks meer van hoor ;) . Het voelt meer als laatste activiteit in dit geheel. De huisarts vond het een goed idee om het via die weg nog te controleren. Daarna is het wachten op de }) en weer verder met samen een kindje maken. :)
pi_91283553
:* je klinkt sterk. Fijn dat je er zo mee om kunt gaan, balen dat het zo lang duurt voor je... ^O^
pi_91286672
Ik heb me een tijd geleden ook hier gemeld, maar niet zo actief gepost. Wil toch even melden dat ik ook een tweede streepje heb! Kan geen foto plaatsen want ik zit via mijn telefoon te typen.
Volgende week voor het eerst naar de verloskundige! Volgens mijn berekening ben ik 28 augustus uitgerekend
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_91286952
*O* gefeliciteerd LeNeHe! *O* dat heeft niet zo heel lang geduurd, toch? *O*
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:55:36 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91286977
Gefeliciteerd Lenehe! *O*
pi_91286992
LeNeHe gefeliciteerd *O*
pi_91287428
Dank jullie wel! Mijsje, inderdaad niet al te lang; netjes binnen het gemiddelde 

En natuurlijk ook alle andere zwangeren van hart gefeliciteerd!
Ik hoop ook voor degenen die nog wachten op snel een tweede streep.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_91287781
LeNeHe gefeliciteerd
Kyan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: