Dit IS een topicquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:32 schreef fokthesystem het volgende:
Tja was je net ff sneller dan ik , ik ben er nu trouwens 100% dus kom maar met een topic
Mag.. Ging over drugs, maar ga je gang (garandeer echter niks)quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:35 schreef fokthesystem het volgende:
Oh leuk topic, een nieuw deel, klaar dan! :: : end
Ander onderwerp nu?
Hmmzz..quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:39 schreef fokthesystem het volgende:
Nee geen afraffelen, dan zeg ik nog liever : slaap wel!
Ok, nu weer terug naat het "origineel" kennelijk.. Die valt niet op??quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:42 schreef fokthesystem het volgende:
Die kleuren vallen goed op als ik scrol naar mijn eigen berichten en of er al reactie is.
Die was hetzelfde ongeveer qua kleuren, maar ik kwam die andere tegen en wilde even 'voelen' wat op termijn beter werkt voor mij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, nu weer terug naat het "origineel" kennelijk.. Die valt niet op??
Dus geen "inhoudelijk" verhaal??quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die was hetzelfde ongeveer qua kleuren, maar ik kwam die andere tegen en wilde even 'voelen' wat op termijn beter werkt voor mij.
Yep, is dat ff schrikken he!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus geen "inhoudelijk" verhaal??
Jammer..quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Yep, is dat ff schrikken he!
Inhoudelijk geen betekenis, wel een 'stilistische keuze'
Geeft helemaal niets. Het is puur een kwestie van kleurstelling, scrollen, vinden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jammer..
Maar op een of andere manier vind ik jou en BM niet geheel bij elkaar passen.. Sorry...
Ik snap je wel, maar je hebt toch de neiging mensen enigszins te identificeren aan hun "(verdomme hoe heet dat ding nou!!)"..quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Geeft helemaal niets. Het is puur een kwestie van kleurstelling, scrollen, vinden.
De figuur had net zo goed kermit de kikker kunnen zijn, of garfield.
usericonquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
maar je hebt toch de neiging mensen enigszins te identificeren aan hun
Eigenlijk was dat 3D in werelden als world of warcraft, second life e.d.quote:
Ben wel benieuwd nu.. Wat zou dat zijn?? PvdA-logo dat afsterft ofzo??quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
usericon
Nee, ja, exact, dus voor mij geen 'karakter identificeer' icon![]()
Ach, maar je hecht er juist zo aan... Als je de PvdA op het forum niet kunt afzeikenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:54 schreef fokthesystem het volgende:
Sowieso niets met pvda uiteraard!heeft 0 waarde, zonde van de pixels!
Ik doe alleen aan opportunistisch pvda afzeiken als er weer eens met 2 maten wordt gemeten hier op fokquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ach, maar je hecht er juist zo aan... Als je de PvdA op het forum niet kunt afzeiken
Ik gun je de voorzet, maar je weet dat ik er enigzins anders over denk he??quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan opportunistisch pvda afzeiken als er weer eens met 2 maten wordt gemeten hier op fokVAAK dus
![]()
Dankzij google alerts weet ik al een poos dat het de ergste partij is van allemaal. idem wegens oud-leden. Dus bedankt voor de voorzet![]()
De pvda is ook rasta!rood van het arbeiders bloed dat ze zeggen te willen sparen, groen voor geld, en goud voor wat ze echt willen uit de politieke loopbaan en daarna nog meer
![]()
En met jou hele volksdelen, vergeef hen heer, ze weten niet beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik gun je de voorzet, maar je weet dat ik er enigzins anders over denk he??
Ach, dat denk ik over jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En met jou hele volksdelen, vergeef hen heer, ze weten niet beter
Zonder (of met) die steun valt de boel ook wel om. Na de verkiezingen van de 1e kamer, cohen.quote:
Maar ik ken oud leden en bestuurders en heb google alerts waar ze 2 x vaker en erger uit komen dan welke partij ook!quote:
Dooddoener maar: boeie!quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Maar ik ken oud leden en bestuurders en heb google alerts waar ze 2 x vaker en erger uit komen dan welke partij ook!
Sorry dat ik jullie één op één gesprek verstoor, maar ik wilde even melden dat ik moest lachen om die post wegens verveeld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan opportunistisch pvda afzeiken als er weer eens met 2 maten wordt gemeten hier op fokVAAK dus
![]()
Dankzij google alerts weet ik al een poos dat het de ergste partij is van allemaal. idem wegens oud-leden. Dus bedankt voor de voorzet![]()
De pvda is ook rasta!rood van het arbeiders bloed dat ze zeggen te willen sparen, groen voor geld, en goud voor wat ze echt willen uit de politieke loopbaan en daarna nog meer
![]()
Laten we het daar nu net voor doen oh meester!quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:04 schreef Im.Kant. het volgende:
Sorry dat ik jullie één op één gesprek verstoor, maar ik wilde even melden dat ik moest lachen om die post wegens verveeld.
Geen probleem!quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:04 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Sorry dat ik jullie één op één gesprek verstoor, maar ik wilde even melden dat ik moest lachen om die post wegens verveeld.
Spreek voor jezelf!quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Laten we het daar nu net voor doen oh meester!wij uw
-en
Iets inhoudelijks bijdragen mag ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:04 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:07 schreef Im.Kant. het volgende:
Soms vergeet je ook dat politiek grappig kan zijn hè![]()
Gelukkig zijn er ook nog die [POL] PAINT-topics
Ik kan niks vinden in de lijst met paint.... wat is dat dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:07 schreef Im.Kant. het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog die [POL] PAINT-topics
De meest bazende paint-topic-reeks ooit... Effe link zoekenquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden in de lijst met paint.... wat is dat dan?
Uhhh.. Is er NIET??quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden in de lijst met paint.... wat is dat dan?
Dikke leugens ik was serieusquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhh.. Is er NIET??
---> Sarcasme?
Duhhh
Ah zo paint, ipv fotofuck friday met photoshop?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:13 schreef Im.Kant. het volgende:
[PAINT] Wat gebeurt er ná de formaties? #9![]()
Geen leugens!
Dat is geen POL, dat is ONZquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:13 schreef Im.Kant. het volgende:
[PAINT] Wat gebeurt er ná de formaties? #9![]()
Geen leugens!
Maar het is wel 'POL' alleen dan elders kennelijk.quote:
Hmja mijn geheugen was een beetje verbaut. Ik bedoelde een politiek paint onzin topic, of zo.quote:
Ok. maar ook IK verspreid geen leugens waarde heer Kantquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:16 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Hmja mijn geheugen was een beetje verbaut. Ik bedoelde een politiek paint onzin topic, of zo.
Sorry mevrouw Whiskers, ik ben moe en doe enkel daardoor onjuiste beschuldigingen aan uw adres. Dat is natuurlijk gewoon demonisering, waarvoor schaamte van mijn kantquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. maar ook IK verspreid geen leugens waarde heer Kant
Kom, kom u hoeft niet te overdrijven waarde heer...quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:23 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Sorry mevrouw Whiskers, ik ben moe en doe enkel daardoor onjuiste beschuldigingen aan uw adres. Dat is natuurlijk gewoon demonisering, waarvoor schaamte van mijn kant.
Ik ga maar slapen![]()
Ik maakte geen grap, nu voel ik me uitgelachen.quote:
quote:
Mag weer eens warm en zonnig worden ja. Winter duurt helaas nog een paar maandenquote:
Plaatje met Rutje en Peggold.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:47 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik maakte geen grap, nu voel ik me uitgelachen.
quote:
Schrijven is schrappen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Stukje achtergrond voor de dames en heren hier:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)et-geheel-onterecht/
Bas Heijne is anders wel familie van Heinrich Heine. Via zijn moederszijde geloof ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:56 schreef ethiraseth het volgende:
geef eens de verkorte versie ervan. Ik heb een klein stukje gelezen en het was vooral "linksen zijn hypocriet en rechtsen zijn echte mensen"-gezeur. Ben toen weer gestopt met lezen.
Je hebt gelijk: de opwarming van de aarde mag wel wat sneller verlopen.quote:
Goed stuk, de mens is primitiever dan hij zich voordoet en je niet voorbij moet gaan aan zijn natuurlijke tekortkomingen maar die tekortkomingen ook niet moet gaan idealiseren. Althans dat concludeer ik uit het stuk en lijkt me ook aannemelijk. Goede analyse maar daarom is links progressief zich nu ook flink de kop aan het breken om het anders te doen en een goed antwoord te kunnen vormen op het rechts conservatisme wat meer aansluit op de natuurlijke behoeftes en emoties van het maatschappij...althans ik hoop dat ze dit aan het doen zijn anders wordt het een bende.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Stukje achtergrond voor de dames en heren hier:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)et-geheel-onterecht/
Wiens vrouw zei dat vannacht?quote:
Ik geloof in evolutie en ben van mening dat we ons kunnen ontwikkelen. Rechtse populisten zijn simpelweg minder ver ontwikkeld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed stuk, de mens is primitiever dan hij zich voordoet en je niet voorbij moet gaan aan zijn natuurlijke tekortkomingen maar die tekortkomingen ook niet moet gaan idealiseren. Althans dat concludeer ik uit het stuk en lijkt me ook aannemelijk. Goede analyse maar daarom is links progressief zich nu ook flink de kop aan het breken om het anders te doen en een goed antwoord te kunnen vormen op het rechts conservatisme wat meer aansluit op de natuurlijke behoeftes en emoties van het maatschappij...althans ik hoop dat ze dit aan het doen zijn anders wordt het een bende.
quote:Kabinet wil verder met windpark Urk
DEN HAAG/URK - Het kabinet-Rutte wil verder met het Windpark Noordoostpolder. De ministers Maxime Verhagen (Economische Zaken) en Melanie Schultz van Haegen (Infrastructuur en Milieu) hebben donderdag formeel het definitieve plan voor het windmolenpark - 38 molens op land en 48 in het IJsselmeer - vastgesteld.
Tegen het plan bestaat veel verzet. Vooral op Urk. Voormalig minister Maria van der Hoeven schrapte deze zomer zeven windturbines nadat de Tweede Kamer haar vroeg rekening te houden met het beschermde dorpsgezicht van Urk.
Het windpark wordt het grootste van Nederland en kan 400.000 huishoudens voorzien van elektriciteit. Volgens Verhagen past het park goed in de kabinetsvisie
om duurzame energie concurrerend te maken en ruimte te geven voor kernenergie. De initiatiefnemers verwachtten eerder op z'n vroegst in 2012 met de bouw te kunnen beginnen.
Pff. Evolutie en devolutie. Grote woorden om enkele jaren aan politiek gestuntel mee te omschrijvenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik geloof in evolutie en ben van mening dat we ons kunnen ontwikkelen. Rechtse populisten zijn simpelweg minder ver ontwikkeld.
Windmolensquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ik dacht dat ons kabinet niets moest weten van windmolens:
[..]
Het gaat niet om politiek, maar de zelfzuchtige houding van bepaalde lieden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:14 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Pff. Evolutie en devolutie. Grote woorden om enkele jaren aan politiek gestuntel mee te omschrijven.
Benoem deze zelfzuchtige houding en lieden dan eens? Nu maak je me wel benieuwd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat niet om politiek, maar de zelfzuchtige houding van bepaalde lieden.
Check Philadelphia dan. Detroit is ook een mooie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef ethiraseth het volgende:
http://projects.nytimes.c(...)r?view=raceethnicity
hiermee kan je segregatie in Amerika bekijken.
quote:De versplintering bij Links is compleet.
Wat ik al vreesde gebeurt nu. Zonder Halsema en met de vlak ogende maxistisch econome Jolande Sap maakt GL weer 'n reuzensprong terug in de tijd.
Terug naar de tijd van Rosemöller (die nog een bedankbriefje kreeg van Pol Pot en daarvoor beloond werd bij 'n baan bij IKON, ons-kent-ons immers, is 't niet?)
Links heeft momenteel 69 zetels in de peilingen en de onderlinge haat en nijd is groot. Kereltje Pechtold probeert D'66 wanhopig uit de Linkse hoek te trekken waar hij de partij zelf in heeft gemanoeuvreerd, de PvdA haat de SP, GL is onderling verdeeld en de Dhimmie Unie van Rouvoet 't spoor bijster.
Ik geloof ook wel in evolutie en dat men zich kan ontwikkelen maar ik geloof ook dat mensen primitieve instincten bezitten die in bepaalde periodes of situaties worden aangeroepen. Rechts populisten spelen daar handig op in en om deze personen dan minder ver ontwikkeld te bestempelen lijkt me niet altijd de juiste conclusie. Dit is ook precies waar Bas Heijne kritiek op heeft bij links progressief volgens mij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik geloof in evolutie en ben van mening dat we ons kunnen ontwikkelen. Rechtse populisten zijn simpelweg minder ver ontwikkeld.
Koos radicaliseert. Dat ik dit nog mag meemaken van zo'n objectieve en gematigde sociaal-democraat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar nu schend je de mensenrechten door dit te zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
lol.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:30 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Maar nu schend je de mensenrechten door dit te zeggen![]()
Precies zo begon de grote zuivering in de sovjet unie.
Sociaal-liberaal.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos radicaliseert. Dat ik dit nog mag meemaken van zo'n objectieve en gematigde sociaal-democraat.
Je meent het?quote:
DIE IS HALAL !quote:De islamitische stichting As-Soennah in Den Haag prijst korpschef
Bernard Welten van de politie Amsterdam-Amstelland om zijn uitspraken
over het boerkaverbod. Dat doet zij in een verklaring op de aan haar
verbonden website Al-yaqeen.com.
Het kabinet is van plan een boerkaverbod in te voeren. Welten zei deze
week in het tv-programma 5 jaar later dat hij er niet in gelooft dat
zijn politiekorps vrouwen met een boerka zal arresteren. Zijn uitspraken
leverden hem veel kritiek op, onder meer van CDA, VVD en PVV.
As-Soennah spreekt daarentegen van ,,een moedige uitspraak'' die
,,getuigt van hoog niveau, visie en een groot
verantwoordelijkheidsgevoel''.
Volgens de stichting leidt een maatregel als het boerkaverbod tot het
afzonderen van een deel van de bevolking en tot ontwrichting van de
samenleving. ,,Korpschef Welten kiest met zijn uitspraak nadrukkelijk
voor de veiligheid van de samenleving en doet daarmee zijn functie eer
aan.''
As-Soennah is de stichting achter de gelijknamige moskee in Den Haag.
Dat is een van de bekendste salafistische moskeeën van Nederland.
Salafisme is een zeer orthodoxe stroming binnen de islam. De aanhangers
ervan proberen zo veel mogelijk letterlijk volgens de Koran te leven. Bron: Parool
Dat is een geuzennaam, mn beste.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je meent het?
Haal dan eens rap linksch uit je ondertitel.
Liberaal omhelst meer dan enkel economische vrijheden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Jij zei dat met marxisme niks mis is dus liberaal ben je absoluut niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |