Dit IS een topicquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:32 schreef fokthesystem het volgende:
Tja was je net ff sneller dan ik , ik ben er nu trouwens 100% dus kom maar met een topic
Mag.. Ging over drugs, maar ga je gang (garandeer echter niks)quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:35 schreef fokthesystem het volgende:
Oh leuk topic, een nieuw deel, klaar dan! :: : end
Ander onderwerp nu?
Hmmzz..quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:39 schreef fokthesystem het volgende:
Nee geen afraffelen, dan zeg ik nog liever : slaap wel!
Ok, nu weer terug naat het "origineel" kennelijk.. Die valt niet op??quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:42 schreef fokthesystem het volgende:
Die kleuren vallen goed op als ik scrol naar mijn eigen berichten en of er al reactie is.
Die was hetzelfde ongeveer qua kleuren, maar ik kwam die andere tegen en wilde even 'voelen' wat op termijn beter werkt voor mij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, nu weer terug naat het "origineel" kennelijk.. Die valt niet op??
Dus geen "inhoudelijk" verhaal??quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die was hetzelfde ongeveer qua kleuren, maar ik kwam die andere tegen en wilde even 'voelen' wat op termijn beter werkt voor mij.
Yep, is dat ff schrikken he!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus geen "inhoudelijk" verhaal??
Jammer..quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Yep, is dat ff schrikken he!
Inhoudelijk geen betekenis, wel een 'stilistische keuze'
Geeft helemaal niets. Het is puur een kwestie van kleurstelling, scrollen, vinden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jammer..
Maar op een of andere manier vind ik jou en BM niet geheel bij elkaar passen.. Sorry...
Ik snap je wel, maar je hebt toch de neiging mensen enigszins te identificeren aan hun "(verdomme hoe heet dat ding nou!!)"..quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Geeft helemaal niets. Het is puur een kwestie van kleurstelling, scrollen, vinden.
De figuur had net zo goed kermit de kikker kunnen zijn, of garfield.
usericonquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
maar je hebt toch de neiging mensen enigszins te identificeren aan hun
Eigenlijk was dat 3D in werelden als world of warcraft, second life e.d.quote:
Ben wel benieuwd nu.. Wat zou dat zijn?? PvdA-logo dat afsterft ofzo??quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
usericon
Nee, ja, exact, dus voor mij geen 'karakter identificeer' icon![]()
Ach, maar je hecht er juist zo aan... Als je de PvdA op het forum niet kunt afzeikenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:54 schreef fokthesystem het volgende:
Sowieso niets met pvda uiteraard!heeft 0 waarde, zonde van de pixels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |