Hmja mijn geheugen was een beetje verbaut. Ik bedoelde een politiek paint onzin topic, of zo.quote:
Ok. maar ook IK verspreid geen leugens waarde heer Kantquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:16 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Hmja mijn geheugen was een beetje verbaut. Ik bedoelde een politiek paint onzin topic, of zo.
Sorry mevrouw Whiskers, ik ben moe en doe enkel daardoor onjuiste beschuldigingen aan uw adres. Dat is natuurlijk gewoon demonisering, waarvoor schaamte van mijn kantquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. maar ook IK verspreid geen leugens waarde heer Kant
Kom, kom u hoeft niet te overdrijven waarde heer...quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:23 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Sorry mevrouw Whiskers, ik ben moe en doe enkel daardoor onjuiste beschuldigingen aan uw adres. Dat is natuurlijk gewoon demonisering, waarvoor schaamte van mijn kant.
Ik ga maar slapen![]()
Ik maakte geen grap, nu voel ik me uitgelachen.quote:
quote:
Mag weer eens warm en zonnig worden ja. Winter duurt helaas nog een paar maandenquote:
Plaatje met Rutje en Peggold.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:47 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik maakte geen grap, nu voel ik me uitgelachen.
quote:
Schrijven is schrappen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Stukje achtergrond voor de dames en heren hier:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)et-geheel-onterecht/
Bas Heijne is anders wel familie van Heinrich Heine. Via zijn moederszijde geloof ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:56 schreef ethiraseth het volgende:
geef eens de verkorte versie ervan. Ik heb een klein stukje gelezen en het was vooral "linksen zijn hypocriet en rechtsen zijn echte mensen"-gezeur. Ben toen weer gestopt met lezen.
Je hebt gelijk: de opwarming van de aarde mag wel wat sneller verlopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |