Is en blijft een mooie vrouw ja!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:14 schreef AchJa het volgende:
Hier maar verder dan...![]()
Oh oh, wat zou ik die Stone toch hard nemen.
uhmmm, nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sinds wanneer kom jij eigenlijk buiten met deze tempraturen?
Beetje te oud voor mij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:14 schreef AchJa het volgende:
Hier maar verder dan...![]()
Oh oh, wat zou ik die Stone toch hard nemen.
Mjah, ik zit wel naar een film van 15 jaar oud te kijken....quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is en blijft een mooie vrouw ja!!
mainzelmännchen heten die poppetjes, die vonden mijn kinderen zo leuk dat we ze eens in Duitsland hebben gekocht, Die komen er al sinds de jaren 60, zolang ik me kan herinneren op tv.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nope, wij hingen aan de centrale antenne en alleen met goede weersomstandigheden kregen wij de ZDF binnen. Nou dan was het bijna feest want we konden die knapen met petjes zien. (De Duitse Loeki)
Dat kan niet, toen was je nog geen SMquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mjah, ik zit wel naar een film van 15 jaar oud te kijken....
15 jaar geleden was ik god en jezus in 1 persoon!
Die bedoel ik ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:17 schreef Clan het volgende:
[..]
mainzelmännchen heten die poppetjes, die vonden mijn kinderen zo leuk dat we ze eens in Duitsland hebben gekocht, Die komen er al sinds de jaren 60, zolang ik me kan herinneren op tv.
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Nee, toen was ik wmr, dat is ongeveer hetzelfde!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kan niet, toen was je nog geen SM
brrr, tijd gaat snel. 15 jaar geleden was ik gewoon "nebbes eerste klasse"quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, toen was ik wmr, dat is ongeveer hetzelfde!
toen deed hij aan smquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kan niet, toen was je nog geen SM
Maar nu ik er over nadenk is ook Loeki "asjemnou" de Leeuw dood...quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:21 schreef Clan het volgende:
Zo te zien nog steeds populair, ook op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |