aaah kut! ben ik godnondeju weer te laatquote:
Jij kent alle termen?????quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, crashtenders. Geen blusvliegtuigen
Prutsers, die journalisten.
echt hequote:
Zolang er geen brand meester is, niet onder de controlequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:09 schreef m.k het volgende:
ja hoor brand in helemaal onder controle.... not !
Brandmeester, is dat een soort wachtmeester bij de brandweer?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zolang er geen brand meester is, niet onder de controle
Dat dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, crashtenders. Geen blusvliegtuigen
Prutsers, die journalisten.
Laat ik het zo stellen, denk jij dat de gemiddelde burger weet wat een "crash-tender" is?quote:
het is in ieder geval geen vliegtuigquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, denk jij dat de gemiddelde burger weet wat een "crash-tender" is?
Zelfs een burger ziet het verschil tussen een vliegtuig en een auto.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, denk jij dat de gemiddelde burger weet wat een "crash-tender" is?
Nja, ik wist het al toen ik 8 was ofzo, mja, dan nog. Als iemand crashtender hoort, kunnen ze best hun algemene kennis gebruiken en bedenken dat dat een blusvoertuig is voor vliegtuigcrashes, in plaats van aannemen dat dat blusvliegtuigen zijn ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Brandmeester, is dat een soort wachtmeester bij de brandweer?
Hopelijk wel jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zelfs een burger ziet het verschil tussen een vliegtuig en een auto.
Helaas zijn de meeste mensen enorm dom... Maar als je een beetje Engels snapt moet iemand toch best kunnen begrijpen dat het om een blusvoertuig gaat. En niet zomaar ineens gaan verzinnen dat het om blusvliegtuigen gaat, alleen maar omdat de Luchtmacht ze stuurt. Of ze googlen het gewoon effe....quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja![]()
Nee, waar het omgaat is die kretologie, Vraag eens op straat aan de burger wat een Crashtender is. Die zal vast denken aan een bartender die crushed ice gereed maakt
Ik snap het wel hoor, maar de gemiddelde nukubu dus nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:23 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Helaas zijn de meeste mensen enorm dom... Maar als je een beetje Engels snapt moet iemand toch best kunnen begrijpen dat het om een blusvoertuig gaat. En niet zomaar ineens gaan verzinnen dat het om blusvliegtuigen gaat, alleen maar omdat de Luchtmacht ze stuurt. Of ze googlen het gewoon effe....
[ afbeelding ]
Die journalisten zijn trouwens ook gek dat ze daar blijven staan. Ga daar toch WEG man. Als je tong begint te tintelen was het een uur geleden al tijd om daar weg te gaan.
Zeg dat niet té hardquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef jankaas020 het volgende:
Nog nergens gevaarlijke stoffen gemeten...
ik keek ook alquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef jankaas020 het volgende:
hahaha, crisis.nl is online zegt de brandweerchef net, maar die is dus knijterhard offline...
Ik herhaal alleen de chef brandweer.quote:
Psychimatischquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef Lightning_NL het volgende:
Nergens gevaarlijke stoffen gemeten, maar wel mensen met tranende ogen en tintelende tongen.
Ik ga kijken. Die brand blijft nog wel ff branden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef hcwp het volgende:
De linkse hippies van EenVandaag gaan nu/zo Armadillo afpissen. Haters
beidenquote:
dat gaat mij wat ver...quote:
Beide, maar het geluid van NOS af.quote:
onlinequote:
NOS heeft een camera neergezet, en vervolgens hard weggerentquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef m.k het volgende:
nos staat dichterbij, rtl is beter op de hoogte
zelfde, en twitter ertussen inquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:34 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb 2 browserschermen naast elkaar open, 1 is dit topic en de ander zijn de 2 livestreams in 2 tabs.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:39 schreef Lightning_NL het volgende:
GODALLEJEZUS, wat een kut programma met kut mensen is dat RTL Boulevard toch... Nou, gelukkig is Frans Bauer veilig hoor! Phewww...
aldus brandweerforumquote:Broer werkt op de vliegbasis, er zijn net een antal heli's (Chinooks) opgestegen, dus wel degelijk inzet via Defensie.
RTV Rijnmond: "Ministerie van Veiligheid heeft de hoogste alarmfase afgegeven."
roger!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Er zijn inderdaad Chinooks opgestegen. Dat zijn gewoon normale opleidingsvluchten.
Zit ik ook te kijken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:40 schreef jankaas020 het volgende:
NOS.nl is ook alleen maar herhaling.
Zit nu ff op Eenvandaag.nl te kijken over Armadillo, de VPRO gaat dit najaar uitzenden..
werd met wartsila ook gedaan, als ik het goed hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:44 schreef jankaas020 het volgende:
Maar die wordt natgehouden, als het goed is.
Maar de brandgang tussen de bedrijven was te klein, zei die man van dat afvalbedrijf.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:45 schreef gerco94 het volgende:
[..]
werd met wartsila ook gedaan, als ik het goed heb
Vanmiddag om een uur of kwart over vier was er een massale uittocht op meerdere kazernes door heel Nederland. Ze worden elk moment verwacht in Moersdijk!"quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:41 schreef Lightning_NL het volgende:
Ze gaan dus niet blussen... Mja, mensen trekken wel heel makkelijk de verkeerde conclusies, alleen maar omdat er Chinooks opstijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vanmiddag om een uur of kwart over vier was er een massale uittocht op meerdere kazernes door heel Nederland. Ze worden elk moment verwacht in Moersdijk!"
Defensie to teh rescue!Ostowo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oefening stofwolk. Standaard uitdrukking bij ons als het hele circus weer met gezwinde spoed de poort uit rijdt.quote:
brandweerforumquote:lees net dat er 4 crastenders aan wezig zijn op de live blog van omroep braband
Operatie kan ook... Maar ja, wij korten alles af.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:53 schreef Rave_NL het volgende:
Operatie Stofwolk, maar dan zonder homofiele drang om alles af te korten..
Een veelgebruikte grap hier om een beetje de draak te steken met de afkortingen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:58 schreef Rave_NL het volgende:
TettenParade! TettenParade! Wij Zijn Wijven!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een veelgebruikte grap hier om een beetje de draak te steken met de afkortingen.
(Te paard, te paard, we zijn verraden)
Je kent ze wel, die figuren die te pas en te onpas in afkortingen lullen.quote:
1x uitleg gekregen van zo'n vlinderboy, die na afloop nog een "hati" had.. Iedereen stond hem aan te kijken waar ie het in godsnaam over had..quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kent ze wel, die figuren die te pas en te onpas in afkortingen lullen.![]()
Dan kun je wachten op de "tptpwzv"...
Hati???quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
1x uitleg gekregen van zo'n vlinderboy, die na afloop nog een "hati" had.. Iedereen stond hem aan te kijken waar ie het in godsnaam over had..
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insa.xmlquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef Besjah het volgende:
Ik bedoel een echt livestream, gewoon geen herhalingen, maar hele tijd live.
brandweerforumquote:Het aflossen word straks een flinke klus, en ik weet niet wat ze van plan zijn maar er vlogen net hier 2 helikopters over met bambi buckets eronder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |