Hopelijk wel jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zelfs een burger ziet het verschil tussen een vliegtuig en een auto.
Helaas zijn de meeste mensen enorm dom... Maar als je een beetje Engels snapt moet iemand toch best kunnen begrijpen dat het om een blusvoertuig gaat. En niet zomaar ineens gaan verzinnen dat het om blusvliegtuigen gaat, alleen maar omdat de Luchtmacht ze stuurt. Of ze googlen het gewoon effe....quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja![]()
Nee, waar het omgaat is die kretologie, Vraag eens op straat aan de burger wat een Crashtender is. Die zal vast denken aan een bartender die crushed ice gereed maakt
Ik snap het wel hoor, maar de gemiddelde nukubu dus nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:23 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Helaas zijn de meeste mensen enorm dom... Maar als je een beetje Engels snapt moet iemand toch best kunnen begrijpen dat het om een blusvoertuig gaat. En niet zomaar ineens gaan verzinnen dat het om blusvliegtuigen gaat, alleen maar omdat de Luchtmacht ze stuurt. Of ze googlen het gewoon effe....
[ afbeelding ]
Die journalisten zijn trouwens ook gek dat ze daar blijven staan. Ga daar toch WEG man. Als je tong begint te tintelen was het een uur geleden al tijd om daar weg te gaan.
Zeg dat niet té hardquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef jankaas020 het volgende:
Nog nergens gevaarlijke stoffen gemeten...
ik keek ook alquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef jankaas020 het volgende:
hahaha, crisis.nl is online zegt de brandweerchef net, maar die is dus knijterhard offline...
Ik herhaal alleen de chef brandweer.quote:
Psychimatischquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef Lightning_NL het volgende:
Nergens gevaarlijke stoffen gemeten, maar wel mensen met tranende ogen en tintelende tongen.
Ik ga kijken. Die brand blijft nog wel ff branden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef hcwp het volgende:
De linkse hippies van EenVandaag gaan nu/zo Armadillo afpissen. Haters
beidenquote:
dat gaat mij wat ver...quote:
Beide, maar het geluid van NOS af.quote:
onlinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |