aaah kut! ben ik godnondeju weer te laatquote:
Jij kent alle termen?????quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, crashtenders. Geen blusvliegtuigen
Prutsers, die journalisten.
echt hequote:
Zolang er geen brand meester is, niet onder de controlequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:09 schreef m.k het volgende:
ja hoor brand in helemaal onder controle.... not !
Brandmeester, is dat een soort wachtmeester bij de brandweer?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zolang er geen brand meester is, niet onder de controle
Dat dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, crashtenders. Geen blusvliegtuigen
Prutsers, die journalisten.
Laat ik het zo stellen, denk jij dat de gemiddelde burger weet wat een "crash-tender" is?quote:
het is in ieder geval geen vliegtuigquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, denk jij dat de gemiddelde burger weet wat een "crash-tender" is?
Zelfs een burger ziet het verschil tussen een vliegtuig en een auto.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, denk jij dat de gemiddelde burger weet wat een "crash-tender" is?
Nja, ik wist het al toen ik 8 was ofzo, mja, dan nog. Als iemand crashtender hoort, kunnen ze best hun algemene kennis gebruiken en bedenken dat dat een blusvoertuig is voor vliegtuigcrashes, in plaats van aannemen dat dat blusvliegtuigen zijn ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Brandmeester, is dat een soort wachtmeester bij de brandweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |