SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvdLack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Blessuresquote:jong-ajax zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Melvin Neuhuys na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Tuomo Böök.
Blessures bij een team dat zich jong-ajax noemt, kunnen er nooit genoeg zijnquote:
Ik maak nog een kans, maar makkelijk word het niet...quote:Bij rust stond er 1-0 op het scorebord.
jong-ajax domineerde de wedstrijd en mocht 53 procent balbezit laten aantekenen.
Doh! Verkeerde wissel stond ingesteld... Nu is er een aanvaller voor een aanvaller gewisseldquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:59 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik maak nog een kans, maar makkelijk word het niet...
In de 60ste minuut gaat er bij deze stand wel een verdediger uit voor een extra aanvaller...
quote:PRT moest in de 44e minuut wisselen. Harmen Prent strompelde mank van het veld en werd vervangen door Lou Prent.
quote:Victor Prent van PRT moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Gerbrand Prent.
3-0 achter inmiddels zie ik.. dat is dus idd einde verhaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:18 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Doh! Verkeerde wissel stond ingesteld... Nu is er een aanvaller voor een aanvaller gewisseld
Het werd ooit gebruikt om federatie mailtjes mee te versturen. Voor bv de VJ\GL , De Cup, De Awards ed. Het is makkelijk voor de mensen die niet zo veel op Fok! zitten als sommige hier. Zo hebben ze een extra reminder.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als het handig is, maar daar heb ik geen idee van eigenlijk. Toch meestal aardig dood in de federatie daar...
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
Om de boel wat democratischer te maken in de Fed heb ik de top 2 functies aangepast zodat er 2 leden per functie het kunnen worden. Daarmee hoop ik te voorkomen dat we, zoals Drassss en ik net, moeite hadden om iemand weer lid te maken van de managers functie. We hebben nu dus nog 4 functies open. (Ik stap evt terug)
Ik vraag hier aan iedereen :
1. Wie vind jij dat die 4 functies zouden moeten invullen?
(2 managers en 2 assistent managers)
2. Zou je zelf 1 van de 4 functies willen invullen?
3. Zo ja welke en waarom?
quote:Gait-Jan Prent van PRT raakte in de 79e minuut geblesseerd aan zijn achillespees, maar weigerde van het veld te gaan.
4 namen: Possie, Moon, Gijs, Koekiequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het werd ooit gebruikt om federatie mailtjes mee te versturen. Voor bv de VJ\GL , De Cup, De Awards ed. Het is makkelijk voor de mensen die niet zo veel op Fok! zitten als sommige hier. Zo hebben ze een extra reminder.
Door meer mensen een "hoge" baan te geven in de fed kan er meer en sneller gereageerd worden op sollicitaties en andere dingen.
Dus nogmaals mijn vraag :
[..]
Koek heeft al gesolliciteerd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
4 namen: Possie, Moon, Gijs, Koekie
Ik? Hoeft niet per sé, mag wel
Aan welke eisen moet een (assistent) manager voldoen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koek heeft al gesolliciteerd.![]()
Ik kan ook 3 Assistent managers functies maken of 5 Managers.
Ik bepaal dat niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aan welke eisen moet een (assistent) manager voldoen?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:52 schreef Gijs_ het volgende:
Oke, ik solliciteer ook wel even, af en toe een nieuwe sollicitatie accepteren kan ik bestlog toch elke dag wel even in...
Ik solliciteer uiteraard alleen naar manager he, niet naar assistentquote:
Hehehehehequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik solliciteer uiteraard alleen naar manager he, niet naar assistent
straks raak ik nog in de war met mn werk
Idd, slecht voorbeeld zegquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehehe
Ik heb jou en Gijs_ net geaccepteerd en 3 per functie gemaakt. Zo kan er evt nog iemand bij en is er nog plek voor koekje. Die had via de pm hiero gesolliciteerd mja zo werkt dat natuurlijk niet.
Hoe bedoel je? Solliciteren via de pm hiero?quote:
Inderdaad, een manager hoort alles te doen zoals het hoort!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Solliciteren via de pm hiero?
ps er zit geen verschil tussen manager en asistent manager hoor.Het is puur t naampje. Ze hebben alle 2 de zelfde rechten. ook al is de ene level 9 en de andere level 10.
Ja ik snapte t ook al niet. Zeker niet voor iemand die al zo lang mee gaat als hij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad, een manager hoort alles te doen zoals het hoort!
I know
Ook medemanagers?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik snapte t ook al niet. Zeker niet voor iemand die al zo lang mee gaat als hij.
Je kan dat nu ook allemaal zelf aanpassen ed he.
Zelfs mensen bannen van de Fed.
Jep ook die. Al zou ik niet weten of dat (meteen) werkt.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
* Flappek wil de fok!fed vanaf nu wel trekken
Want het zou zonde zijn..............zon leuke groep!
Misschien wilde ik alleen Vullie pleasenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jep ook die. Al zou ik niet weten of dat (meteen) werkt.
PS. Fijn dat je weer terug bent op t oude nest Flap.Zeker na dat ik je post (van een jaar geleden) las vandaag.
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien wilde ik alleen Vullie pleasen
Dat is altijd maar 15 min langquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat doe je maar in je eigen tijd. Daarbij als ik GotC dr reactie lees kan t dan een dolle boel worden \ zijn bij jullie thuis.
Dat dacht ik ook al.quote:
Done!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.
Accepteer mijn sollicitatie ff Flap. Ik heb een stapje terug gedaan zodat jij als Hoofd beheerder staat mja nou moet ik weer solliciteren.
Wat is de nut van een fed zonder topics?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
@Nixx
Waarom ben je weer weg uit de fed? Had je verwacht dat we daar net zo aan t spammen waren op t forum als hiero?
ik wil best maar door mijn onregelmatige werktijden ben ik niet meer zo vaak online. ik log wel sowieso 1 keer per dag in om even te kijken. ik weet niet of dat problematisch is, zo niet dan solliciteer ik wel even...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
4 namen: Possie, Moon, Gijs, Koekie
Ik? Hoeft niet per sé, mag wel
quote:Ram Va'aknin (308914215)
Israel 17 jaar en 100 dagen, volgende verjaardag: 18-01-2011
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 5/20 matig
Scoren: 7/20 goed
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Tweede team?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:19 schreef DutchieBre het volgende:
Mijn 2de team heeft een leuke speler op de TL staan. Wellicht iets voor 1 van jullie ?
[..]
Ja, ik noem dat het team wat op woensdag speelt. Maar ik heb geen 2 clubs...quote:
Ik hoop dat je vooral begonnen bent met een goede trainingslinie te kopen. De rest komt vanzelf wanneer die linie goed loopt en je geld gaat makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:26 schreef MMUFC het volgende:
Ik ben aan de hand van zo'n beginners handleiding mijn hele team aan het verkopen, om daar vervolgens nieuwe spelers voor terug te kopen.. Heb al een stuk of 5 spelers aangetrokken, en er zijn al sowieso 2 spelers die ik kan verkopen
Wat voor training neem je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:26 schreef MMUFC het volgende:
Ik ben aan de hand van zo'n beginners handleiding mijn hele team aan het verkopen, om daar vervolgens nieuwe spelers voor terug te kopen.. Heb al een stuk of 5 spelers aangetrokken, en er zijn al sowieso 2 spelers die ik kan verkopen
Wij zijn niet voor niets de Fok! fed. Ik bv vind de het hattrick forum zo bagger dat ik er nooit post en zo kwam ik hier terecht. Jammer dat je meteen je biezen weer hebt gepakt want ik denk dat je bij ons ook beter kan worden. Maar de keuze is geheel de jouwe natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat is de nut van een fed zonder topics?
Ik wil graag beter worden in dit spel en tevens lekker kletsen.
In de fok! federatie kan dat niet, hier wel. Ik ga gewoon op zoek naar een betere fed.
Die werktijden maken t juist handig. Jij bent er denk ik ook op tijden dat andere al hebben afgehaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil best maar door mijn onregelmatige werktijden ben ik niet meer zo vaak online. ik log wel sowieso 1 keer per dag in om even te kijken. ik weet niet of dat problematisch is, zo niet dan solliciteer ik wel even...
Jij zit het langste (denk ik) bij de fed dus als je een andere functie op t oog hebt kan je altijd solliciteren.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:53 schreef Drassss het volgende:
Niet geboden op de trainee waar ik weken mee wordt afgezetHopelijk knalt hij hem nu voor 1k erop..
Blijft mooi, ik ga hem nu maar weer eens mailen met de sneer dat ik hem best voor 1k wil kopenquote:
Had ie nog gereageerd op je vorige sarcastische opmerking?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blijft mooi, ik ga hem nu maar weer eens mailen met de sneer dat ik hem best voor 1k wil kopen
Ja, helaas niet zo spannend..quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Had ie nog gereageerd op je vorige sarcastische opmerking?
quote:nope, je mag hem hiervoor hebben![]()
Deze maar aangenomen, maar gezien zijn 107 dagen blijkt het gelijk alweer nutteloos hem te trainen.quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Hoor eens, Holger de Wever is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Mogûhquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:26 schreef vanpers het volgende:
Morguh![]()
Denk dat ik een playstation 3 aan ga kopen, iemand nog tips over hoe en wat?
Zou dat niet beter gewoon in het PS3 topic hier bij games & consoles kunnen?quote:
Ik vind het Hattrick forum wel overzichtelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:36 schreef Outpost76 het volgende:
Wij zijn niet voor niets de Fok! fed. Ik bv vind de het hattrick forum zo bagger dat ik er nooit post en zo kwam ik hier terecht. Jammer dat je meteen je biezen weer hebt gepakt want ik denk dat je bij ons ook beter kan worden. Maar de keuze is geheel de jouwe natuurlijk.
Hahahaha tja of ie daar in trapt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blijft mooi, ik ga hem nu maar weer eens mailen met de sneer dat ik hem best voor 1k wil kopen
Mwa lijkt me iets beter ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zou dat niet beter gewoon in het PS3 topic hier bij games & consoles kunnen?
Zo zijn er hier meer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik vind het Hattrick forum wel overzichtelijk.
Ik zit zelf bij een hoop federaties. O.a. het oranje gevoel (voor U-20 en NT), Jeud opleidingsfederatie (grootste nederlandse federatie), passen federatie (mijn trainingstype). Uit deze federaties heb ik veel geleerd over o.a. bijdrages van de verschillende type spelers.
Er zitten hier maar enkele mensen waarvan ik denk nog iets te kunnen leren.
Absoluut niet nutteloos. Je moet alleen niet je volledige training er op gaan richten. Maar als het even mogelijk is om 'm met je 15- en 16-jarigen mee te laten trainen altijd doen. Die 17j107d of 18j-laag met 3x redelijk (of bijv. goed/redelijk/matig) brengt echt nog wel wat geld in 't laatje bij verkoop en evt. doorverkoop later..quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Deze maar aangenomen, maar gezien zijn 107 dagen blijkt het gelijk alweer nutteloos hem te trainen.
Ik leer niets.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:52 schreef Drassss het volgende:
Ik leer vooral hoe ik niet Hattrick moet spelen, maar ach
Ik ben hier tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:55 schreef Outpost76 het volgende:
Dat idee had ik al. Daarom wilde ik je er juist ook graag bij houden.
Ja das waar.quote:
True story, vooral bij eventuele latere doorverkoop inderdaad. Maar je kijkt toch meestal eerst naar of een spelertje op de korte termijn (lees: vlak na promotie) een aantal ton kan opleveren of niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Absoluut niet nutteloos. Je moet alleen niet je volledige training er op gaan richten. Maar als het even mogelijk is om 'm met je 15- en 16-jarigen mee te laten trainen altijd doen. Die 17j107d of 18j-laag met 3x redelijk (of bijv. goed/redelijk/matig) brengt echt nog wel wat geld in 't laatje bij verkoop en evt. doorverkoop later..
Zelf een 16j85d met potentie goed Passen (huidig matig Passen) aangenomen. Scout 1 had een 16jarige huidig matig Vleugelspel/potentie matig Passen en scout 2 kwam met een 16jarige zwak allrounder aanzetten. Nu hopen dat er nog een nuttige 2e en/of 3e skill op zit
Kennis van slap ouwehoeren en spammen is ook kennisquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja das waar.![]()
Ik dacht even dat je misschien hier ook weg zou gaan door (in jou ogen) gebrek aan kennis van onze kant.
Daarvoor moet ik bij Sealand zijn!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:02 schreef Gijs_ het volgende:
Kennis van slap ouwehoeren en spammen is ook kennis
Oh!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tevens een vakquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor sommigen zekerquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor sommigen zekerik noem geen namen...
Ik denk dat de meeste in deze fed dat wel kunnen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor sommigen zekerik noem geen namen...
De laatste tijd zeker weer bij vlagen, de topics gaan redelijk hard.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste in deze fed dat wel kunnen.
Zo moet het ook, dan blijf je ook een beetje in het spel anders is het steeds wachten op de zondagavond....trainingen etc.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De laatste tijd zeker weer bij vlagen, de topics gaan redelijk hard.
Mijn naam is haas.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De laatste tijd zeker weer bij vlagen, de topics gaan redelijk hard.
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zo moet het ook, dan blijf je ook een beetje in het spel anders is het steeds wachten op de zondagavond....trainingen etc.
Die statistieken 'doen het weer', ontkennen heeft dus geen zinquote:
Ik ook!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.![]()
De combi Fok! slap gelul\serieuze vragen en het spel hattrick maakt dat ik t nog steeds speel.
Ik zie t net ja. Piles zou t ook weer in orde maken na zijn\haar vakantie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die statistieken 'doen het weer', ontkennen heeft dus geen zin
Ik ben dan ook blij dat ik niet de enige ben daarmee anders was t alsnog een saaie boel geworden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ook!Zeker met mijn lange termijn strategie die ik nu in hattrick heb, zonder Fok! slap geouwehoer en zo wordt het dan heel saai.
Voor de woensdag?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:26 schreef Drassss het volgende:
Vanavond Storm Prent terug kopenStraks nog de trainees van Possie en mijn selectie voor de woensdag is compleet.
Hij zal de strijdt moeten aangaan met Jannes & Naud zou hij makkelijk moeten winnen als hij in vorm is jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor de woensdag?tegen de tijd dat je ze nodig hebt is Pascal A trainie.
Hij zit nu al op formidabel verdedigen.
Hij heeft all1 zo bar weinig passen en andere bijskils......quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij zal de strijdt moeten aangaan met Jannes & Naud zou hij makkelijk moeten winnen als hij in vorm is jaStraks kan ik wel mijn "oude" verdedigers van 27 eruit gooien dan is die linie straks ook weer lekker jong.
Ik ben sowieso benieuwd hoe lang jij het volhoudt met dat familie team en wanneer je team weer RKDEO heet en je Job terugkoopt als a-traineequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:31 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om een FC te kopen die geen van den Bosch is.
Mn huidige coach moet er eigenlijk binnen kort uit en ik heb geen vervanger gevonden tussen de van den Boschen.....
Wees niet bang, heel mijn verdediging is zo kaal als watquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij heeft all1 zo bar weinig passen en andere bijskils......
Oh en hij is nu goed in vorm.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ben sowieso benieuwd hoe lang jij het volhoudt met dat familie team en wanneer je team weer RKDEO heet en je Job terugkoopt als a-trainee
Mja als ik m langer voor je had kunnen trainen had ie ook passen gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wees niet bang, heel mijn verdediging is zo kaal als watAlleen ik heb er 1 die wonderbaarlijk sh is dus dat moet mijn " topper " worden de komende tijd.
Er is echt geen " fatsoenlijke " coach te vinden? Redelijk leider is ook al best aardig naar mijn mening. Goed leiders zijn er echt wel ( ik heb er al zeker 5 ) dus jij moet er echt wel 25 in het systeem hebben.
Schandequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja als ik m langer voor je had kunnen trainen had ie ook passen gehad.
Nee. Of ze hebben geen ervaring, of de manager wil m niet verkopen. Ik krijg ook maar geen fatsoenlijke aanval. Nog een rede om mn huidige team aan de wilgen te hangen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben er zelf ook erg benieuwd naar.Soms denk ik dat t niet lang zal duren maar meestal heb ik zo iets van ach ik zie wel waar t schip strand. Moet wel zeggen dat ik de beperking eigenlijk te irri vind.
Zo geef ik het al helemaal niet lang meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja als ik m langer voor je had kunnen trainen had ie ook passen gehad.
Nee. Of ze hebben geen ervaring, of de manager wil m niet verkopen. Ik krijg ook maar geen fatsoenlijke aanval. Nog een rede om mn huidige team aan de wilgen te hangen.
En anders zouden wij je wel aanpraten dat je je spelers beter in de eerste weken kan verkopen, om niet heel veel verlies te draaienquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Minimaal 1 seizoen. Ik kan nu mn naam niet meer veranderen.
Hattrick maakt zojuist bekend dat het niet meer mogelijk is om je teamnaam te veranderen. We zijn het zat dat managers steeds hun teamnaam blijven wijzigen en dat zorgt voor het overbelasten van onze systemen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Minimaal 1 seizoen. Ik kan nu mn naam niet meer veranderen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hattrick maakt zojuist bekend dat het niet meer mogelijk is om je teamnaam te veranderen. We zijn het zat dat managers steeds hun teamnaam blijven wijzigen en dat zorgt voor het overbelasten van onze systemen.
Jah die kennis heb ik zelf ook nog wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En anders zouden wij je wel aanpraten dat je je spelers beter in de eerste weken kan verkopen, om niet heel veel verlies te draaienZoveel hattrick kennis is er dan weer wel aanwezig.
Voor grafieken van transfer prijzen:quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Gijs_ het volgende:
En anders zouden wij je wel aanpraten dat je je spelers beter in de eerste weken kan verkopen, om niet heel veel verlies te draaienZoveel hattrick kennis is er dan weer wel aanwezig.
Het lijkt een groot verschil maar t is maar 2 ton. Ik ben wel meer verloren bij mn laatste uitverkoop.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Voor grafieken van transfer prijzen:
http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm
Bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik verkoop daarom alleen met een minimale prijs.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:53 schreef Outpost76 het volgende:
Het lijkt een groot verschil maar t is maar 2 ton. Ik ben wel meer verloren bij mn laatste uitverkoop.
Damn die heet zeker niet : van den Bosch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:55 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik verkoop daarom alleen met een minimale prijs.
Over een paar weken gooi ik ook een wonderbaarlijk scoorder op de markt voor 5.5 miljoen.
Hij is ook maar 22, SNEL, en wereldklasse passen.
Lastig he als je bijna alle "grote" hattrick landen al hebt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Gijs_ het volgende:
18% van de Chinese Tapei uitgedaagd btw, hopelijk heb ik daar meer succes dan op Jamaica.
Heb ik al.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:58 schreef Drassss het volgende:
Volgende week bal ik tegen de familie Nepiypyvo uit Litouwen waar Moon vorige week tegen balde.
Helaas, een Italiaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:59 schreef Outpost76 het volgende:
Damn die heet zeker niet : van den Bosch?
Ik ben daarom ook blij dat ik voor een Nederlandse naam heb gekozenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Helaas, een Italiaan.
Dat is de manko van mijn team. Heb bijna geen NLers rondlopen.
In theorie zou ik dus nog 20% op de loonkosten van mijn selectie kunnen bezuinigen door NLers te kopen.
Dat probeerde ik toen ik nog diverse spelers kocht wel altijd. Ik had ook wel wat buitenlanders (waaronder mn keeper) maar de rest was over het algemeen Nederlander. Zelfs mn trainies. (Waarbij dat niet echt hoeft)quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Helaas, een Italiaan.
Dat is de manko van mijn team. Heb bijna geen NLers rondlopen.
In theorie zou ik dus nog 20% op de loonkosten van mijn selectie kunnen bezuinigen door NLers te kopen.
Ik hoor een fallisementje aankomen.....quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:11 schreef Drassss het volgende:
Over 5 dagen ga ik een afschuwelijke loon tik krijgen doordat mijn mythisch mid van 25j bijna jarig is...Mijn salarishuis is al behoorlijk hoog..
Heb nog 5.5 miljoen in kasquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoor een fallisementje aankomen.....
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En hoeveel verlies draai je nu?![]()
Het valt nog allemaal mee. Zeker nu ik 1e sta begint mijn stadion steeds voller te zitten.quote:2-wekelijks resultaat
Resultaat: -2 142 ¤
Resultaat exclusief transfers: 42 659 ¤
Dan doe je het beter dan ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
[..]
Het valt nog allemaal mee. Zeker nu ik 1e sta begint mijn stadion steeds voller te zitten.
quote:Resultaat: 6 080 ¤
Resultaat exclusief transfers: * -139 900 ¤
Mijn salarispost is nu 48% van al mijn kosten. Die zal straks zeker naar 55/60% gaan. Veel hoger mag het eigenlijk niet worden vind ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan doe je het beter dan ik.
[..]
Hoe hoog is jou salarispost dan? Bij mij is ie 153.030 Aangezien mn team niet loopt en ik dus maar weinig fans in mn stadion krijg, heb ik niet genoeg om dat bol te werken atm.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn salarispost is nu 48% van al mijn kosten. Die zal straks zeker naar 55/60% gaan. Veel hoger mag het eigenlijk niet worden vind ik
Ik had je vraag de 1e keer ook gelezen maar ik heb geen idee. Sorry.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nogmaals deze vraag, weet iemand wat er allemaal onder 'other costs' valt. Als ik bij finances bij charts kijk, zie ik dat ik daar dit seizoen meer dan 700k (21%) aan uitgeef. Vind dit nogal veel omdat ik niet weet wat het is.
Kun je wel nakijken hoeveel jij daar hebt staan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had je vraag de 1e keer ook gelezen maar ik heb geen idee. Sorry.
Ehm dat had met je jeugd en die jeugd site te maken toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kun je wel nakijken hoeveel jij daar hebt staan?
Jeugd site? Ik bedoel op de finances pagina en dan rechts bij supporteropties.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm dat had met je jeugd en die jeugd site te maken toch?
Ja dat heb ik dus gelezen, maar ik snap niet hoe ik daar 700k kan hebben....quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:28 schreef Drassss het volgende:
Overig: Al je overige kosten (zoals het ontslaan van personeelsleden en het promoveren van spelers) worden hier opgeteld.
In dat geval wat Drassss boven je laatste post zegt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus gelezen, maar ik snap niet hoe ik daar 700k kan hebben....
Vaak doktoren aangenomen en ontslagen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee, ik heb er maar 58 000 ¤ in het gehele vorige seizoen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dan moet je het ook erg bont maken wil je op zo'n bedrag komen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaak doktoren aangenomen en ontslagen?
Klopt, dat kan ook niet. Aanstellen van een coach dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan moet je het ook erg bont maken wil je op zo'n bedrag komen...
Hierin zitten ook reiskosten naar het buitenland. Enja ook een interne coachquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is het dus idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hierin zitten ook reiskosten naar het buitenland. Enja ook een interne coach
Bij mij :quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb er maar 58 000 ¤ in het gehele vorige seizoen.
quote:Overig 192 800 ¤ 0,81%
Zit wat in.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan moet je het ook erg bont maken wil je op zo'n bedrag komen...
Opgehelderd dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is het dus idd.
01-12-2010 (1/44) You recruited a new coach at the cost of 725 800 ¤.
Ik zit nu op 175k. Oke mijn ene CM lap ik al 75k voor en straks wellicht 90k. De rest is best goedkoop en ik heb redelijk wat multiskills.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe hoog is jou salarispost dan? Bij mij is ie 153.030 Aangezien mn team niet loopt en ik dus maar weinig fans in mn stadion krijg, heb ik niet genoeg om dat bol te werken atm.
Ik krijg er wel weer wat geld bij voor een speler die ik in mn vorige team had.
Jorge Gastea (291214367)
Nuttig maken op school??quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef Gijs_ het volgende:
Mooi, ik zal me even nuttig maken op school! Tot vanavondin een nieuw topic denk ik
Mijn duurste is 62k en daarbij 1 van 21k en 2 van 25k. Kan je na gaan wat de rest voor prutsers zijn als ik met 4 spelers al op 133k zit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zit nu op 175k. Oke mijn ene CM lap ik al 75k voor en straks wellicht 90k. De rest is best goedkoop en ik heb redelijk wat multiskills.
Mja met een familie team moet je niet te moeilijk qua loon doen wil je nog een beetje een team hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
62 k! jezus! mijn hoogste is 30k, gevolgd door 22 en 20k en daarna gaat het van 10k en lager.
quote:6. Tibo Van Den Bosch (209606143)
25 jaar en 27 dagen, volgende verjaardag: 01-04-2011
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die rustig en berucht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 02-12-2010 (1/44), 5w)
Total Skill Index (TSI): 94 950
Loon: 62 196 ¤ (51 830 ¤) /week inclusief 20% bonus
995 136 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden :
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Heb ik allebei alquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Gijs_ het volgende:
18% van de Chinese Tapei uitgedaagd btw, hopelijk heb ik daar meer succes dan op Jamaica.
Salaris mijn competitie:(Voor degene die het niet weten, ik ben JvP)quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:17 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb inm verloren van de nr 8 en de nr 6 en gewonnen van de nr 1 en de nr 4.
Hij wil er gewoon dolgraag nog meer verlies op maken...quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef Drassss het volgende:
, hij zet nu de trainee op de TL voor 15k.
Jep en uiteraard ga ik gewoon niet bieden. Eigenlijk wil ik hem zo zieken dat als hij hem straks voor 1k erop zet dat ik 20k ga biedenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij wil er gewoon dolgraag nog meer verlies op maken...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep en uiteraard ga ik gewoon niet bieden. Eigenlijk wil ik hem zo zieken dat als hij hem straks voor 1k erop zet dat ik 20k ga bieden
Ter infoquote:06-01-2011 Youth Academy problems
Because of a database issue, a small number of users who's matches were yesterday afternoon seem to be stuck in youth leagues that should have ended. We also have those same matches that don't appear on the league page, and the coaches from those teams might not have sent a training report. We are aware of the situation and are investigating.
Volgens mij zijn die problemen ook nog niet over...quote:
Mocht de eigenaar/beheerder van de competitie deze wel kunnen/willen verwijderen ben je waarschijnlijk van dat probleem af en kun je 'gewoon' tot een nieuwe competitie toetreden. Heb alleen zelf geen idee hoe 'groot' de JA-problemen ditmaal zijn en of het mogelijk isquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die problemen ook nog niet over...
Mijn laatste wedstrijd is nu bezig, maar ik kan de competitie nog niet verlaten, en hij geeft de wedstrijden ook al niet meer weer... Hopen dat ik er straks wel uit kan, want ik wil zsm weer in een nieuwe competitie zodat ik weer kan spelen
Het probleem is alweer opgelost en zaterdag spelen we de volgende competitie wedstrijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mocht de eigenaar/beheerder van de competitie deze wel kunnen/willen verwijderen ben je waarschijnlijk van dat probleem af en kun je 'gewoon' tot een nieuwe competitie toetreden. Heb alleen zelf geen idee hoe 'groot' de JA-problemen ditmaal zijn en of het mogelijk is
Ja ik krijg soms alleen van Drassss reactie... mede vandaar mijn lage aantal posts...quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die werktijden maken t juist handig. Jij bent er denk ik ook op tijden dat andere al hebben afgehaakt.
Zonde dat je duurste speler dan net een belg is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja met een familie team moet je niet te moeilijk qua loon doen wil je nog een beetje een team hebben.Daarnaast is ie t wel waard. (Ook al is ie Belg)
[..]
Ja ik ben soms nog "laat" wakker, maar de laatste tijd ook niet meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ja ik krijg soms alleen van Drassss reactie... mede vandaar mijn lage aantal posts...
Voor de liefhebbers, vers uit eigen jeugdquote:Hermannus Cloo (309935599)
17 jaar en 6 dagen, volgende verjaardag: 22-04-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 06-01-2011 (6/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 490 ¤/week
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 09-01-2011 19:30 (2 dagen 23u 59m)
Vraagprijs: 0 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
zonde.. dan lees ik pas de volgende ochtend/middag de reactie..quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik ben soms nog "laat" wakker, maar de laatste tijd ook niet meer
hijs fijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers, vers uit eigen jeugd
Ben er nog, maar ga nu pittenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zonde.. dan lees ik pas de volgende ochtend/middag de reactie..
Waarvoor dank. Nu ga ik ondanks mijn 4 - 4 tegen rpp aan kopquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef Gijs_ het volgende:
Avond![]()
Ik heb mijn tweede overwinning binnen met de jeugd zag ik net, sta ik iets minder stijf onderaan!
pitse.. ik zie mn training ook morgenvroeg wel..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ben er nog, maar ga nu pitten
Morgenvroeg de training bekijken.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef Drassss het volgende:
, hij zet nu de trainee op de TL voor 15k.
Mja sorry. Ik was ooit ook wel actiever. Ik merk all1 de laatste tijd dat t me steeds minder en minder boeit (Fok en Hattrick). Mede daarom probeer ik ook meerdere mensen op die managers of assistent managers positie te krijgen. Het zou zomaar kunnen dat ik er zo maar ineens de brui aan geef en dan moeten er toch mensen zitten op de "belangrijke" functies.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ja ik krijg soms alleen van Drassss reactie... mede vandaar mijn lage aantal posts...
Heuy kap eens, nou heb je aanspraak en ga je er vandoor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
pitse.. ik zie mn training ook morgenvroeg wel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Outpost76 op 07-01-2011 01:29:55 ]
quote:Trainingsrapport
Je trainer Roberto Belmonte heeft het volgende vastgesteld:
Aad van den Bosch : Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van matig naar redelijk.
Barend Prent : Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van redelijk naar goed.
quote:Lester Zander (304827458)
17 jaar en 53 dagen, volgende verjaardag: 07-03-2011
matig in vorm, conditie redelijk
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
(sinds 15-11-2010 (15/43), 7w 4d)
Total Skill Index (TSI): 2 790
Loon: 490 ¤/week
7 840 ¤/ seizoen
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Lam Feng Choon (299046256)
18 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 29-03-2011
zwak in vorm, conditie redelijk
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
(sinds 17-09-2010 (6/43), 1s)
Total Skill Index (TSI): 4 160
Loon: 1 212 ¤ (1 010 ¤) /week inclusief 20% bonus
19 392 ¤/ seizoen
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Onderste een klaverjasser. M'n vorm krabbelt gestaag weer heel langzaam omhoog, maar nog niet op de plekken waar ik eigenlijk zou willen.quote:Pieter Derveld Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van formidabel naar uitmuntend.
Oktay Pamukkale Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van redelijk naar goed.
quote:Arvid Dijns (IM) (250727386)
22 years and 7 days, Next birthday: 22-04-2011
In inadequate form, excellent stamina.
A pleasant guy who is calm and upright.
Has poor experience and wretched leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius
(since 05-07-2009 (7/39), 4s 14wk 5d)
Total Skill Index (TSI): 29 390
Wage: 5 790 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Quick
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: brilliant
Playmaking: outstanding
Winger: wretched
Passing: solid
Scoring: poor
Set pieces: disastrous
Ja klopt.. Ga passing trainen.. heb begrepen dat mijn middenveld, vleugel en spitsen daarop verbeteren als ze spelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vooral begonnen bent met een goede trainingslinie te kopen. De rest komt vanzelf wanneer die linie goed loopt en je geld gaat maken?
Begon je nou net, of switch je alleen van training?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:16 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ja klopt.. Ga passing trainen.. heb begrepen dat mijn middenveld, vleugel en spitsen daarop verbeteren als ze spelen
Net begonnen met Hattrick...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Begon je nou net, of switch je alleen van training?
Of passen dan zo goed is om mee te beginnen weet ik niet. Als je jonge spelers met goed als hoofdskill één of twee levels optraint qua passen en dan weer verkoopt kun je wel veel geld maken. Je team wordt dan denk ik alleen wel minder snel goed dan wanneer je een hoofdskill gaat trainen. Op lange termijn passen trainen is imo alleen aantrekkelijk als je veel spelers met behoorlijke hoge hoofdskills hebt.quote:
Volgens die gids die ik gebruik welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Of passen dan zo goed is om mee te beginnen weet ik niet. Als je jonge spelers met goed als hoofdskill één of twee levels optraint qua passen en dan weer verkoopt kun je wel veel geld maken. Je team wordt dan denk ik alleen wel minder snel goed dan wanneer je een hoofdskill gaat trainen. Op lange termijn passen trainen is imo alleen aantrekkelijk als je veel spelers met behoorlijke hoge hoofdskills hebt.
Mooie spec ook, icm met dat passenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef Nixx- het volgende:
Zo, eindelijk is een speler gepopt:
Tom Aaen (237225095)
23 jaar en 5 dagen
Scoren: Wereldklasse
Passen: Wereldklasse
Denk dat ik hem er voor 5 miljoen op de transferlijst gooi
Inderdaad, maar die komt uiteindelijk ook op het hoofdskill trainen uit en in dat geval is is het zeker een goed plan, wel voor de lange termijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Volgens die gids die ik gebruik wel(http://www94.hattrick.org/Community/Press/?ArticleID=6110)
Tering, die is best fijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef Nixx- het volgende:
Zo, eindelijk is een speler gepopt:
Tom Aaen (237225095)
23 jaar en 5 dagen
Scoren: Wereldklasse
Passen: Wereldklasse
Denk dat ik hem er voor 5 miljoen op de transferlijst gooi
Ach ik speel het ook vooral voor de leut, en ik hoef niet perse over een paar seizoenen 1e van de hoogste divisie te zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die komt uiteindelijk ook op het hoofdskill trainen uit en in dat geval is is het zeker een goed plan, wel voor de lange termijn!
Als je die al fijn vind, dan ken je zijn kamergenoot nog niet:quote:
Teams die in de 1e divisie komen zijn er gekomen door veel handel:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef MMUFC het volgende:
Ach ik speel het ook vooral voor de leut, en ik hoef niet perse over een paar seizoenen 1e van de hoogste divisie te zijn, dus ik zie wel wat er van komt
Ga wel mijn best doen om zo hoog mogelijk te komen, maar zie wel hoe ver ik komquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Teams die in de 1e divisie komen zijn er gekomen door veel handel:
1. Goedkoop spelers kopen en snel weer te koop zetten voor een hoger bedrag
2. Kort trainen van spelers. 14 spelers kopen met hoge mainskill + zwak passen. Gelijk verkopen bij matig passen.
quote:Marco Marrocco (CM) (303067132)
Switzerland 17 jaar en 85 dagen, volgende verjaardag: 03-02-2011
matig in vorm, conditie matig
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: AFC Hueso Pirata
(sinds 22-10-2010 (11/43), 11w)
Total Skill Index (TSI): 3 010
Loon: 468 ¤ (390 ¤) /week inclusief 20% bonus
7 488 ¤/ seizoen
Specialiteit: Koppen
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 7/20 goed
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
een pop gisteren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:45 schreef klootzzz het volgende:
Morgen!![]()
Helaas maar 1 pop gisteren, ben weer begonnen aan me saaie PM training. Wordt wel een leuk spelertje zo, wel balen dat hij 2 weken training gemist heeft door een blessure.
[..]
Dat snap ik wel...maar...gisteren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Ja een pop als in stijger, nee niet als in poppers!![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel...maar...gisteren?
quote:Geraldo Mascate
Zag zijn mate van keepen toenemen van bovennatuurlijk naar reusachtig.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel...maar...gisteren?
Wilde je m nou al kopen of train ik m nog even verder?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:27 schreef Drassss het volgende:
Barend
Zelf 2 prutsers die gepopt zijn... achja de vorm is iig weer top hier.
quote:Spelersontwikkeling
07-01-2011 Seizoen 33, Wedstrijdronde 6
Vaardigheidsniveau gestegen!
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitstekend naar formidabel.
10-12-2010 Seizoen 33, Wedstrijdronde 2
Vaardigheidsniveau gestegen!
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van goed naar uitstekend.
Rond 21.00 tyf ik ze er altijd op.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef vanpers het volgende:
Jullie vertelde dat ik het beste op vrijdag mijn jeugdspelers op de transferlijst kon zetten, neem aan dus vanavond? rond welke tijd is het beste?
Playstation 3 binnen![]()
Die is indd ook fijn, zeker gezien de leeftijd!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als je die al fijn vind, dan ken je zijn kamergenoot nog niet:
Luigi Bonasio (253358789)
22 jaar en 3 dagen
Specialiteit: Snel
Scoren: Wonderbaarlijk
Passen: Wonderbaarlijk (popt volgende week!)
Besloten op basis van alle nuttige adviezen hier?quote:
Had ik je zo ook wel kunnen vertellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:12 schreef Flappekz het volgende:
Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat een 17-jarige speler na 4 trainingen van uitstekend naar formidabel pm stijgt. Mits uitstekend trainer.
[..]
Hehe.. Kost wat, dan heb je ook watquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:11 schreef Flappekz het volgende:
Voor de mensen die het HOG-forum op HT kunnen lezen:
Dit vind ik de mooiste post op dat forum ooit: 14590417.11
haha, was al redelijk overtuigd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Besloten op basis van alle nuttige adviezen hier?
Altijd leuk, dat soort verrassingenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Had ik je zo ook wel kunnen vertellen
[..]
Hehe.. Kost wat, dan heb je ook wat
Dat ik met Kristiaan NT-potentieel in huis had wist ik al. Afgelopen zondag werd ik toch redelijk onverwachts benaderd voor eigen jeugd-product Kees van der Vlis (zelfde topic, post 7), waar men kennelijk voldoende OWB-potentieel in ziet om 'm te volgen en waarschijnlijk zelfs te plaatsen zodra ik 'm in de verkoop gooi. Dat laatste was in eerste instantie niet de bedoeling, als hij inderdaad NT-potentieel heeft is het daarentegen ook weer wat zonde om er een clubspeler van te maken. Waarschijnlijk zal 'ie dus over zo'n 3-4 weken op de TL komen te staan, op zoek naar iemand die 'm verder gaat trainen op def/wing
quote:Abdelhannane Taleb [playerid=309971184]
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 29-04-2011
Nationaliteit: Netherlands
Eigenaar: VV Eendracht Elsloo (sinds 07-01-2011 (6/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 490 ¤/week 7 840 ¤/ seizoen
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: goed
Vleugelspel: redelijk
Passen: waardeloos
Scoren: slecht
Spelhervatting: matig
Ik kan het niet vinden, kun je dat forumbericht copy pasten?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Had ik je zo ook wel kunnen vertellen
[..]
Hehe.. Kost wat, dan heb je ook wat
Dat ik met Kristiaan NT-potentieel in huis had wist ik al. Afgelopen zondag werd ik toch redelijk onverwachts benaderd voor eigen jeugd-product Kees van der Vlis (zelfde topic, post 7), waar men kennelijk voldoende OWB-potentieel in ziet om 'm te volgen en waarschijnlijk zelfs te plaatsen zodra ik 'm in de verkoop gooi. Dat laatste was in eerste instantie niet de bedoeling, als hij inderdaad NT-potentieel heeft is het daarentegen ook weer wat zonde om er een clubspeler van te maken. Waarschijnlijk zal 'ie dus over zo'n 3-4 weken op de TL komen te staan, op zoek naar iemand die 'm verder gaat trainen op def/wing
Was een overzicht van alle PM-Wingers die door de scout worden gevolgd in de leeftijdsklaase 17-20. En alle 3 zitten ze in mijn teamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
En ik bedoelde daar eigenlijk Flap mee te quoten.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Was een overzicht van alle PM-Wingers die door de scout worden gevolgd in de leeftijdsklaase 17-20. En alle 3 zitten ze in mijn team
hoho, hij is gescout in limburg hoorquote:
Ahja, dan klopt hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:58 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoho, hij is gescout in limburg hoor
er wordt hier nergens een brui aan gegeven meneer vd Bosch..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja sorry. Ik was ooit ook wel actiever. Ik merk all1 de laatste tijd dat t me steeds minder en minder boeit (Fok en Hattrick). Mede daarom probeer ik ook meerdere mensen op die managers of assistent managers positie te krijgen. Het zou zomaar kunnen dat ik er zo maar ineens de brui aan geef en dan moeten er toch mensen zitten op de "belangrijke" functies.
Zo! Jij bent streng jonguh!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er wordt hier nergens een brui aan gegeven meneer vd Bosch..
Je mag hem op de TL gooien vanavond al je wilquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wilde je m nou al kopen of train ik m nog even verder?
Hahahahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er wordt hier nergens een brui aan gegeven meneer vd Bosch..
Wat jij wil. Ik wil m ook naar uitstekend trainen voor je. Machts mir kein flaus aus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je mag hem op de TL gooien vanavond als je wil
Oke, dat mag ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik wil m ook naar uitstekend trainen voor je. Machts mir kein flaus aus.
je moet eerst toestemming vragen.. en je gaat het toch niet krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahahaha
Dat maak ik zeluf wel uit he of moet ik eerst hier toestemming vragen?
Dit dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet eerst toestemming vragen.. en je gaat het toch niet krijgen
Dit is wel een fijne trainingsupdate voor de jeugdquote:Engelbert Heineken blijft zich ontwikkelen, zijn Keepen-vaardigheid is nu goed. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.
Lekker jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dit is wel een fijne trainingsupdate voor de jeugd
Potentieel zwak, dat is jammer. Maar het past wel in mijn taringsprogramma om hem daar iig te krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lekker jaKan hij ook iets qua verdedigen?
Och beter dan niks he. Gaat je iig weer wat knaken opleveren straks.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Potentieel zwak, dat is jammer. Maar het past wel in mijn taringsprogramma om hem daar iig te krijgen
quote:Dani Grijspaardt (309854054)
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 27-04-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: FC Dynamo Groningen
(sinds 05-01-2011 (6/44), 2d)
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 330 ¤/week
5 280 ¤/ seizoen
Specialiteit: Technisch
Deadline: 10-01-2011 21:44 (2 dagen 23u 54m)
Vraagprijs: 1 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 2/20 waardeloos
Passen: 5/20 matig
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 3/20 slecht
levert je altijd meer op dan wanneer hij geen verdedigen zou hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Potentieel zwak, dat is jammer. Maar het past wel in mijn taringsprogramma om hem daar iig te krijgen
Dat is waar, misschien kan ik hem zelf nog een leveltje optrainen bij de mannen. Tegen die tijd maar eens kijken of dat de moeite waard is!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
levert je altijd meer op dan wanneer hij geen verdedigen zou hebben
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
Hehe het regent weer in oost-vlaanderen. Als het zondag ook weer regent daar is dat al 10 van de 11 zondagen het geval
Op het vragenforum zijn de Belgische managers in Oost-Vlaanderen al weken lang aan het "janken" dat het regent op de zondagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]Fijn als je veel [snel] en [technisch] in je team hebt...
Vraag me dan wel weer af hoe jij dat weet![]()
en terecht natuurlijk..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Op het vragenforum zijn de Belgische managers in Oost-Vlaanderen al weken lang aan het "janken" dat het regent op de zondag
Vandaar... en verder terecht inderdaad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Op het vragenforum zijn de Belgische managers in Oost-Vlaanderen al weken lang aan het "janken" dat het regent op de zondag
Ik had in ieder geval flink wat krachtige spelers aangetrokken inmiddelsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat de Belgen gestraft worden?
Gerechtigheid of een bug... tja niemand weet het.
om vervolgens alleen nog maar zonnige zondagen te hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik had in ieder geval flink wat krachtige spelers aangetrokken inmiddels
God straft inderdaad meteenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
om vervolgens alleen nog maar zonnige zondagen te hebben
Dan verliezen ze alleen wat in scoren en kansen missen past al bij mij, dus mij zou dat niet uitmakenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
om vervolgens alleen nog maar zonnige zondagen te hebben
Hmmm, misschien dat er nog iemand langskomt. Ik weet niet wat zijn TV doet als ie 19 is? Daar zullen mensen gezien z'n 109 dagen wel huiverig voor zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef Drassss het volgende:
Hmm nog 30 minuten. Ik denk dat mijn trainee niet verkocht gaat worden.. 302193050
misschien een last minute bod? als je hem al verkoopt dan zal je niet veel meer dan 700k krijgen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef Drassss het volgende:
Hmm nog 30 minuten. Ik denk dat mijn trainee niet verkocht gaat worden.. 302193050
had je hem morgen moeten laten aflopenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Drassss het volgende:
Ja, het was ook gewoon een poging tot. Hij hoeft niet weg, maar een verkoop is altijd welkom![]()
Tv geeft prijzen tussen 350k en 1000k aan dus daar klopt weinig van. Hopelijk heeft iemand al teveel gezopen en klikt hij op bieden
Te ongeduldigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
had je hem morgen moeten laten aflopen
Dat valt tegen zeg.. Ik zou om de week gewoon 1x alles doorlopen. Vaker heeft naar mijn mening echt geen zin.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef MrMoon het volgende:
al bijna een half seizoen aan het zoeken en nog geen van Groningen scout gevonden
Nog geen bieder, jammer...quote:
ik probeer 2x per week te zoeken.. soms lukt me maar 1x maar geen enkel resultaat tot nu toe..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat valt tegen zeg.. Ik zou om de week gewoon 1x alles doorlopen. Vaker heeft naar mijn mening echt geen zin.
Is goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke, dat mag ookKoop ik hem daarna van je over!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet eerst toestemming vragen.. en je gaat het toch niet krijgen
quote:
Hoeveel van die gasten heb je? En in welke klasse speel je?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:17 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Hoi! Ik speel nu al een tijdje Hattrick en heb al die tijd verdedigen getraind, nu heb ik een aantal van dit soort spelers:
Verdedigen: wereldklasse
Positiespel: zwak
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren:zwak
Spelhervatting: slecht
Van rond je 25 jaar, wat kan ik nu het beste doen? Ze verkopen of op passen gaan trainen?
hangt er vanaf wat je wilt.. je ratings zullen kelderen als je ze verkoopt maar je kunt er wel erg leuke trainees voor terug kopen..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:17 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Hoi! Ik speel nu al een tijdje Hattrick en heb al die tijd verdedigen getraind, nu heb ik een aantal van dit soort spelers:
Verdedigen: wereldklasse
Positiespel: zwak
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren:zwak
Spelhervatting: slecht
Van rond je 25 jaar, wat kan ik nu het beste doen? Ze verkopen of op passen gaan trainen?
Ik speel dit seizoen weer VIII, vorig jaar beetje ongelukkig gedegradeerd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoeveel van die gasten heb je? En in welke klasse speel je?
Maar ja, bij 25 jaar neig ik toch al snel naar verkopen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je wilt.. je ratings zullen kelderen als je ze verkoopt maar je kunt er wel erg leuke trainees voor terug kopen..
Zeker in de VIIIquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar ja, bij 25 jaar neig ik toch al snel naar verkopen.
ja dat is idd waar.. verkopen is idd beter.. of een andere linie trainen..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar ja, bij 25 jaar neig ik toch al snel naar verkopen.
quote:Hallo
Onze scouts menen alweer een potentieel talent, ditmaal Dorus Buitenhek, in jouw jeugdteam te hebben zien spelen!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het regent trouwens zondag weer in Oost-Vlaanderen![]()
Ik speel 5-4-1. Verdedigers met een TSI tussen de 30.000 en 22.000. Middenvelders tussen de 2 en 9 duizend. Spits en keeper rond de 4500 en vleugel rond de 2000.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is je team? en wat zijn je doelstellingen?
Tsi is zo random dat zegt niet veel. Als je gerichtere hulp wil moet je toch echt met stats ed komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:48 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Ik speel 5-4-1. Verdedigers met een TSI tussen de 30.000 en 22.000. Middenvelders tussen de 2 en 9 duizend. Spits en keeper rond de 4500 en vleugel rond de 2000.
Doel is in de eerste plaats toch wel op terug te promoveren hoewel er dit seizoen nog een ander sterk team in de divisie zit.
Verdedigend ben je denk ik wel erg sterk voor een VIII'er. Ik zou ook zeggen verkoop die 25-jarige spelers lekker en kijk of je je andere linies kan versterken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:48 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Ik speel 5-4-1. Verdedigers met een TSI tussen de 30.000 en 22.000. Middenvelders tussen de 2 en 9 duizend. Spits en keeper rond de 4500 en vleugel rond de 2000.
Doel is in de eerste plaats toch wel op terug te promoveren hoewel er dit seizoen nog een ander sterk team in de divisie zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |