Dat valt tegen zeg.. Ik zou om de week gewoon 1x alles doorlopen. Vaker heeft naar mijn mening echt geen zin.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef MrMoon het volgende:
al bijna een half seizoen aan het zoeken en nog geen van Groningen scout gevonden
Nog geen bieder, jammer...quote:
ik probeer 2x per week te zoeken.. soms lukt me maar 1x maar geen enkel resultaat tot nu toe..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat valt tegen zeg.. Ik zou om de week gewoon 1x alles doorlopen. Vaker heeft naar mijn mening echt geen zin.
Is goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke, dat mag ookKoop ik hem daarna van je over!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet eerst toestemming vragen.. en je gaat het toch niet krijgen
quote:
Hoeveel van die gasten heb je? En in welke klasse speel je?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:17 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Hoi! Ik speel nu al een tijdje Hattrick en heb al die tijd verdedigen getraind, nu heb ik een aantal van dit soort spelers:
Verdedigen: wereldklasse
Positiespel: zwak
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren:zwak
Spelhervatting: slecht
Van rond je 25 jaar, wat kan ik nu het beste doen? Ze verkopen of op passen gaan trainen?
hangt er vanaf wat je wilt.. je ratings zullen kelderen als je ze verkoopt maar je kunt er wel erg leuke trainees voor terug kopen..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:17 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Hoi! Ik speel nu al een tijdje Hattrick en heb al die tijd verdedigen getraind, nu heb ik een aantal van dit soort spelers:
Verdedigen: wereldklasse
Positiespel: zwak
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren:zwak
Spelhervatting: slecht
Van rond je 25 jaar, wat kan ik nu het beste doen? Ze verkopen of op passen gaan trainen?
Ik speel dit seizoen weer VIII, vorig jaar beetje ongelukkig gedegradeerd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoeveel van die gasten heb je? En in welke klasse speel je?
Maar ja, bij 25 jaar neig ik toch al snel naar verkopen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je wilt.. je ratings zullen kelderen als je ze verkoopt maar je kunt er wel erg leuke trainees voor terug kopen..
Zeker in de VIIIquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar ja, bij 25 jaar neig ik toch al snel naar verkopen.
ja dat is idd waar.. verkopen is idd beter.. of een andere linie trainen..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar ja, bij 25 jaar neig ik toch al snel naar verkopen.
quote:Hallo
Onze scouts menen alweer een potentieel talent, ditmaal Dorus Buitenhek, in jouw jeugdteam te hebben zien spelen!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het regent trouwens zondag weer in Oost-Vlaanderen![]()
Ik speel 5-4-1. Verdedigers met een TSI tussen de 30.000 en 22.000. Middenvelders tussen de 2 en 9 duizend. Spits en keeper rond de 4500 en vleugel rond de 2000.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is je team? en wat zijn je doelstellingen?
Tsi is zo random dat zegt niet veel. Als je gerichtere hulp wil moet je toch echt met stats ed komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:48 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Ik speel 5-4-1. Verdedigers met een TSI tussen de 30.000 en 22.000. Middenvelders tussen de 2 en 9 duizend. Spits en keeper rond de 4500 en vleugel rond de 2000.
Doel is in de eerste plaats toch wel op terug te promoveren hoewel er dit seizoen nog een ander sterk team in de divisie zit.
Verdedigend ben je denk ik wel erg sterk voor een VIII'er. Ik zou ook zeggen verkoop die 25-jarige spelers lekker en kijk of je je andere linies kan versterken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:48 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Ik speel 5-4-1. Verdedigers met een TSI tussen de 30.000 en 22.000. Middenvelders tussen de 2 en 9 duizend. Spits en keeper rond de 4500 en vleugel rond de 2000.
Doel is in de eerste plaats toch wel op terug te promoveren hoewel er dit seizoen nog een ander sterk team in de divisie zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |