Dit dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet eerst toestemming vragen.. en je gaat het toch niet krijgen
Dit is wel een fijne trainingsupdate voor de jeugdquote:Engelbert Heineken blijft zich ontwikkelen, zijn Keepen-vaardigheid is nu goed. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.
Lekker jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dit is wel een fijne trainingsupdate voor de jeugd
Potentieel zwak, dat is jammer. Maar het past wel in mijn taringsprogramma om hem daar iig te krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lekker jaKan hij ook iets qua verdedigen?
Och beter dan niks he. Gaat je iig weer wat knaken opleveren straks.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Potentieel zwak, dat is jammer. Maar het past wel in mijn taringsprogramma om hem daar iig te krijgen
quote:Dani Grijspaardt (309854054)
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 27-04-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: FC Dynamo Groningen
(sinds 05-01-2011 (6/44), 2d)
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 330 ¤/week
5 280 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Deadline: 10-01-2011 21:44 (2 dagen 23u 54m)
Vraagprijs: 1 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 5/20 matig
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 3/20 slecht
levert je altijd meer op dan wanneer hij geen verdedigen zou hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Potentieel zwak, dat is jammer. Maar het past wel in mijn taringsprogramma om hem daar iig te krijgen
Dat is waar, misschien kan ik hem zelf nog een leveltje optrainen bij de mannen. Tegen die tijd maar eens kijken of dat de moeite waard is!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
levert je altijd meer op dan wanneer hij geen verdedigen zou hebben
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
Hehe het regent weer in oost-vlaanderen. Als het zondag ook weer regent daar is dat al 10 van de 11 zondagen het geval
Op het vragenforum zijn de Belgische managers in Oost-Vlaanderen al weken lang aan het "janken" dat het regent op de zondagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]Fijn als je veel [snel] en [technisch] in je team hebt...
Vraag me dan wel weer af hoe jij dat weet![]()
en terecht natuurlijk..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Op het vragenforum zijn de Belgische managers in Oost-Vlaanderen al weken lang aan het "janken" dat het regent op de zondag
Vandaar... en verder terecht inderdaad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Op het vragenforum zijn de Belgische managers in Oost-Vlaanderen al weken lang aan het "janken" dat het regent op de zondag
Ik had in ieder geval flink wat krachtige spelers aangetrokken inmiddelsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat de Belgen gestraft worden?
Gerechtigheid of een bug... tja niemand weet het.
om vervolgens alleen nog maar zonnige zondagen te hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik had in ieder geval flink wat krachtige spelers aangetrokken inmiddels
God straft inderdaad meteenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
om vervolgens alleen nog maar zonnige zondagen te hebben
Dan verliezen ze alleen wat in scoren en kansen missen past al bij mij, dus mij zou dat niet uitmakenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
om vervolgens alleen nog maar zonnige zondagen te hebben
Hmmm, misschien dat er nog iemand langskomt. Ik weet niet wat zijn TV doet als ie 19 is? Daar zullen mensen gezien z'n 109 dagen wel huiverig voor zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef Drassss het volgende:
Hmm nog 30 minuten. Ik denk dat mijn trainee niet verkocht gaat worden.. 302193050
misschien een last minute bod? als je hem al verkoopt dan zal je niet veel meer dan 700k krijgen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef Drassss het volgende:
Hmm nog 30 minuten. Ik denk dat mijn trainee niet verkocht gaat worden.. 302193050
had je hem morgen moeten laten aflopenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Drassss het volgende:
Ja, het was ook gewoon een poging tot. Hij hoeft niet weg, maar een verkoop is altijd welkom![]()
Tv geeft prijzen tussen 350k en 1000k aan dus daar klopt weinig van. Hopelijk heeft iemand al teveel gezopen en klikt hij op bieden
Te ongeduldigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
had je hem morgen moeten laten aflopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |