Rond 21.00 tyf ik ze er altijd op.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef vanpers het volgende:
Jullie vertelde dat ik het beste op vrijdag mijn jeugdspelers op de transferlijst kon zetten, neem aan dus vanavond? rond welke tijd is het beste?
Playstation 3 binnen![]()
Die is indd ook fijn, zeker gezien de leeftijd!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als je die al fijn vind, dan ken je zijn kamergenoot nog niet:
Luigi Bonasio (253358789)
22 jaar en 3 dagen
Specialiteit: Snel
Scoren: Wonderbaarlijk
Passen: Wonderbaarlijk (popt volgende week!)
Besloten op basis van alle nuttige adviezen hier?quote:
Had ik je zo ook wel kunnen vertellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:12 schreef Flappekz het volgende:
Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat een 17-jarige speler na 4 trainingen van uitstekend naar formidabel pm stijgt. Mits uitstekend trainer.
[..]
Hehe.. Kost wat, dan heb je ook watquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:11 schreef Flappekz het volgende:
Voor de mensen die het HOG-forum op HT kunnen lezen:
Dit vind ik de mooiste post op dat forum ooit: 14590417.11
haha, was al redelijk overtuigd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Besloten op basis van alle nuttige adviezen hier?
Altijd leuk, dat soort verrassingenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Had ik je zo ook wel kunnen vertellen
[..]
Hehe.. Kost wat, dan heb je ook wat
Dat ik met Kristiaan NT-potentieel in huis had wist ik al. Afgelopen zondag werd ik toch redelijk onverwachts benaderd voor eigen jeugd-product Kees van der Vlis (zelfde topic, post 7), waar men kennelijk voldoende OWB-potentieel in ziet om 'm te volgen en waarschijnlijk zelfs te plaatsen zodra ik 'm in de verkoop gooi. Dat laatste was in eerste instantie niet de bedoeling, als hij inderdaad NT-potentieel heeft is het daarentegen ook weer wat zonde om er een clubspeler van te maken. Waarschijnlijk zal 'ie dus over zo'n 3-4 weken op de TL komen te staan, op zoek naar iemand die 'm verder gaat trainen op def/wing
quote:Abdelhannane Taleb [playerid=309971184]
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 29-04-2011
Nationaliteit: Netherlands
Eigenaar: VV Eendracht Elsloo (sinds 07-01-2011 (6/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 490 ¤/week 7 840 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: goed
Vleugelspel: redelijk
Passen: waardeloos
Scoren: slecht
Spelhervatting: matig
Ik kan het niet vinden, kun je dat forumbericht copy pasten?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Had ik je zo ook wel kunnen vertellen
[..]
Hehe.. Kost wat, dan heb je ook wat
Dat ik met Kristiaan NT-potentieel in huis had wist ik al. Afgelopen zondag werd ik toch redelijk onverwachts benaderd voor eigen jeugd-product Kees van der Vlis (zelfde topic, post 7), waar men kennelijk voldoende OWB-potentieel in ziet om 'm te volgen en waarschijnlijk zelfs te plaatsen zodra ik 'm in de verkoop gooi. Dat laatste was in eerste instantie niet de bedoeling, als hij inderdaad NT-potentieel heeft is het daarentegen ook weer wat zonde om er een clubspeler van te maken. Waarschijnlijk zal 'ie dus over zo'n 3-4 weken op de TL komen te staan, op zoek naar iemand die 'm verder gaat trainen op def/wing
Was een overzicht van alle PM-Wingers die door de scout worden gevolgd in de leeftijdsklaase 17-20. En alle 3 zitten ze in mijn teamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
En ik bedoelde daar eigenlijk Flap mee te quoten.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Was een overzicht van alle PM-Wingers die door de scout worden gevolgd in de leeftijdsklaase 17-20. En alle 3 zitten ze in mijn team
hoho, hij is gescout in limburg hoorquote:
Ahja, dan klopt hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:58 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoho, hij is gescout in limburg hoor
er wordt hier nergens een brui aan gegeven meneer vd Bosch..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja sorry. Ik was ooit ook wel actiever. Ik merk all1 de laatste tijd dat t me steeds minder en minder boeit (Fok en Hattrick). Mede daarom probeer ik ook meerdere mensen op die managers of assistent managers positie te krijgen. Het zou zomaar kunnen dat ik er zo maar ineens de brui aan geef en dan moeten er toch mensen zitten op de "belangrijke" functies.
Zo! Jij bent streng jonguh!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er wordt hier nergens een brui aan gegeven meneer vd Bosch..
Je mag hem op de TL gooien vanavond al je wilquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wilde je m nou al kopen of train ik m nog even verder?
Hahahahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er wordt hier nergens een brui aan gegeven meneer vd Bosch..
Wat jij wil. Ik wil m ook naar uitstekend trainen voor je. Machts mir kein flaus aus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je mag hem op de TL gooien vanavond als je wil
Oke, dat mag ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik wil m ook naar uitstekend trainen voor je. Machts mir kein flaus aus.
je moet eerst toestemming vragen.. en je gaat het toch niet krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahahaha
Dat maak ik zeluf wel uit he of moet ik eerst hier toestemming vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |