Voor de woensdag?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:26 schreef Drassss het volgende:
Vanavond Storm Prent terug kopenStraks nog de trainees van Possie en mijn selectie voor de woensdag is compleet.
Hij zal de strijdt moeten aangaan met Jannes & Naud zou hij makkelijk moeten winnen als hij in vorm is jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor de woensdag?tegen de tijd dat je ze nodig hebt is Pascal A trainie.
Hij zit nu al op formidabel verdedigen.
Hij heeft all1 zo bar weinig passen en andere bijskils......quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij zal de strijdt moeten aangaan met Jannes & Naud zou hij makkelijk moeten winnen als hij in vorm is jaStraks kan ik wel mijn "oude" verdedigers van 27 eruit gooien dan is die linie straks ook weer lekker jong.
Ik ben sowieso benieuwd hoe lang jij het volhoudt met dat familie team en wanneer je team weer RKDEO heet en je Job terugkoopt als a-traineequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:31 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om een FC te kopen die geen van den Bosch is.
Mn huidige coach moet er eigenlijk binnen kort uit en ik heb geen vervanger gevonden tussen de van den Boschen.....
Wees niet bang, heel mijn verdediging is zo kaal als watquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij heeft all1 zo bar weinig passen en andere bijskils......
Oh en hij is nu goed in vorm.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ben sowieso benieuwd hoe lang jij het volhoudt met dat familie team en wanneer je team weer RKDEO heet en je Job terugkoopt als a-trainee
Mja als ik m langer voor je had kunnen trainen had ie ook passen gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wees niet bang, heel mijn verdediging is zo kaal als watAlleen ik heb er 1 die wonderbaarlijk sh is dus dat moet mijn " topper " worden de komende tijd.
Er is echt geen " fatsoenlijke " coach te vinden? Redelijk leider is ook al best aardig naar mijn mening. Goed leiders zijn er echt wel ( ik heb er al zeker 5 ) dus jij moet er echt wel 25 in het systeem hebben.
Schandequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja als ik m langer voor je had kunnen trainen had ie ook passen gehad.
Nee. Of ze hebben geen ervaring, of de manager wil m niet verkopen. Ik krijg ook maar geen fatsoenlijke aanval. Nog een rede om mn huidige team aan de wilgen te hangen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben er zelf ook erg benieuwd naar.Soms denk ik dat t niet lang zal duren maar meestal heb ik zo iets van ach ik zie wel waar t schip strand. Moet wel zeggen dat ik de beperking eigenlijk te irri vind.
Zo geef ik het al helemaal niet lang meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja als ik m langer voor je had kunnen trainen had ie ook passen gehad.
Nee. Of ze hebben geen ervaring, of de manager wil m niet verkopen. Ik krijg ook maar geen fatsoenlijke aanval. Nog een rede om mn huidige team aan de wilgen te hangen.
En anders zouden wij je wel aanpraten dat je je spelers beter in de eerste weken kan verkopen, om niet heel veel verlies te draaienquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Minimaal 1 seizoen. Ik kan nu mn naam niet meer veranderen.
Hattrick maakt zojuist bekend dat het niet meer mogelijk is om je teamnaam te veranderen. We zijn het zat dat managers steeds hun teamnaam blijven wijzigen en dat zorgt voor het overbelasten van onze systemen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Minimaal 1 seizoen. Ik kan nu mn naam niet meer veranderen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hattrick maakt zojuist bekend dat het niet meer mogelijk is om je teamnaam te veranderen. We zijn het zat dat managers steeds hun teamnaam blijven wijzigen en dat zorgt voor het overbelasten van onze systemen.
Jah die kennis heb ik zelf ook nog wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En anders zouden wij je wel aanpraten dat je je spelers beter in de eerste weken kan verkopen, om niet heel veel verlies te draaienZoveel hattrick kennis is er dan weer wel aanwezig.
Voor grafieken van transfer prijzen:quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Gijs_ het volgende:
En anders zouden wij je wel aanpraten dat je je spelers beter in de eerste weken kan verkopen, om niet heel veel verlies te draaienZoveel hattrick kennis is er dan weer wel aanwezig.
Het lijkt een groot verschil maar t is maar 2 ton. Ik ben wel meer verloren bij mn laatste uitverkoop.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Voor grafieken van transfer prijzen:
http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm
Bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik verkoop daarom alleen met een minimale prijs.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:53 schreef Outpost76 het volgende:
Het lijkt een groot verschil maar t is maar 2 ton. Ik ben wel meer verloren bij mn laatste uitverkoop.
Damn die heet zeker niet : van den Bosch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:55 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik verkoop daarom alleen met een minimale prijs.
Over een paar weken gooi ik ook een wonderbaarlijk scoorder op de markt voor 5.5 miljoen.
Hij is ook maar 22, SNEL, en wereldklasse passen.
Lastig he als je bijna alle "grote" hattrick landen al hebt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Gijs_ het volgende:
18% van de Chinese Tapei uitgedaagd btw, hopelijk heb ik daar meer succes dan op Jamaica.
Heb ik al.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:58 schreef Drassss het volgende:
Volgende week bal ik tegen de familie Nepiypyvo uit Litouwen waar Moon vorige week tegen balde.
Helaas, een Italiaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:59 schreef Outpost76 het volgende:
Damn die heet zeker niet : van den Bosch?
Ik ben daarom ook blij dat ik voor een Nederlandse naam heb gekozenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Helaas, een Italiaan.
Dat is de manko van mijn team. Heb bijna geen NLers rondlopen.
In theorie zou ik dus nog 20% op de loonkosten van mijn selectie kunnen bezuinigen door NLers te kopen.
Dat probeerde ik toen ik nog diverse spelers kocht wel altijd. Ik had ook wel wat buitenlanders (waaronder mn keeper) maar de rest was over het algemeen Nederlander. Zelfs mn trainies. (Waarbij dat niet echt hoeft)quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Helaas, een Italiaan.
Dat is de manko van mijn team. Heb bijna geen NLers rondlopen.
In theorie zou ik dus nog 20% op de loonkosten van mijn selectie kunnen bezuinigen door NLers te kopen.
Ik hoor een fallisementje aankomen.....quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:11 schreef Drassss het volgende:
Over 5 dagen ga ik een afschuwelijke loon tik krijgen doordat mijn mythisch mid van 25j bijna jarig is...Mijn salarishuis is al behoorlijk hoog..
Heb nog 5.5 miljoen in kasquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoor een fallisementje aankomen.....
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En hoeveel verlies draai je nu?![]()
Het valt nog allemaal mee. Zeker nu ik 1e sta begint mijn stadion steeds voller te zitten.quote:2-wekelijks resultaat
Resultaat: -2 142 ¤
Resultaat exclusief transfers: 42 659 ¤
Dan doe je het beter dan ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
[..]
Het valt nog allemaal mee. Zeker nu ik 1e sta begint mijn stadion steeds voller te zitten.
quote:Resultaat: 6 080 ¤
Resultaat exclusief transfers: * -139 900 ¤
Mijn salarispost is nu 48% van al mijn kosten. Die zal straks zeker naar 55/60% gaan. Veel hoger mag het eigenlijk niet worden vind ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan doe je het beter dan ik.
[..]
Hoe hoog is jou salarispost dan? Bij mij is ie 153.030 Aangezien mn team niet loopt en ik dus maar weinig fans in mn stadion krijg, heb ik niet genoeg om dat bol te werken atm.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn salarispost is nu 48% van al mijn kosten. Die zal straks zeker naar 55/60% gaan. Veel hoger mag het eigenlijk niet worden vind ik
Ik had je vraag de 1e keer ook gelezen maar ik heb geen idee. Sorry.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nogmaals deze vraag, weet iemand wat er allemaal onder 'other costs' valt. Als ik bij finances bij charts kijk, zie ik dat ik daar dit seizoen meer dan 700k (21%) aan uitgeef. Vind dit nogal veel omdat ik niet weet wat het is.
Kun je wel nakijken hoeveel jij daar hebt staan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had je vraag de 1e keer ook gelezen maar ik heb geen idee. Sorry.
Ehm dat had met je jeugd en die jeugd site te maken toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kun je wel nakijken hoeveel jij daar hebt staan?
Jeugd site? Ik bedoel op de finances pagina en dan rechts bij supporteropties.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm dat had met je jeugd en die jeugd site te maken toch?
Ja dat heb ik dus gelezen, maar ik snap niet hoe ik daar 700k kan hebben....quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:28 schreef Drassss het volgende:
Overig: Al je overige kosten (zoals het ontslaan van personeelsleden en het promoveren van spelers) worden hier opgeteld.
In dat geval wat Drassss boven je laatste post zegt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus gelezen, maar ik snap niet hoe ik daar 700k kan hebben....
Vaak doktoren aangenomen en ontslagen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee, ik heb er maar 58 000 ¤ in het gehele vorige seizoen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dan moet je het ook erg bont maken wil je op zo'n bedrag komen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaak doktoren aangenomen en ontslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |