Hahahaha tja of ie daar in trapt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blijft mooi, ik ga hem nu maar weer eens mailen met de sneer dat ik hem best voor 1k wil kopen
Mwa lijkt me iets beter ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zou dat niet beter gewoon in het PS3 topic hier bij games & consoles kunnen?
Zo zijn er hier meer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik vind het Hattrick forum wel overzichtelijk.
Ik zit zelf bij een hoop federaties. O.a. het oranje gevoel (voor U-20 en NT), Jeud opleidingsfederatie (grootste nederlandse federatie), passen federatie (mijn trainingstype). Uit deze federaties heb ik veel geleerd over o.a. bijdrages van de verschillende type spelers.
Er zitten hier maar enkele mensen waarvan ik denk nog iets te kunnen leren.
Absoluut niet nutteloos. Je moet alleen niet je volledige training er op gaan richten. Maar als het even mogelijk is om 'm met je 15- en 16-jarigen mee te laten trainen altijd doen. Die 17j107d of 18j-laag met 3x redelijk (of bijv. goed/redelijk/matig) brengt echt nog wel wat geld in 't laatje bij verkoop en evt. doorverkoop later..quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Deze maar aangenomen, maar gezien zijn 107 dagen blijkt het gelijk alweer nutteloos hem te trainen.
Ik leer niets.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:52 schreef Drassss het volgende:
Ik leer vooral hoe ik niet Hattrick moet spelen, maar ach
Ik ben hier tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:55 schreef Outpost76 het volgende:
Dat idee had ik al. Daarom wilde ik je er juist ook graag bij houden.
Ja das waar.quote:
True story, vooral bij eventuele latere doorverkoop inderdaad. Maar je kijkt toch meestal eerst naar of een spelertje op de korte termijn (lees: vlak na promotie) een aantal ton kan opleveren of niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Absoluut niet nutteloos. Je moet alleen niet je volledige training er op gaan richten. Maar als het even mogelijk is om 'm met je 15- en 16-jarigen mee te laten trainen altijd doen. Die 17j107d of 18j-laag met 3x redelijk (of bijv. goed/redelijk/matig) brengt echt nog wel wat geld in 't laatje bij verkoop en evt. doorverkoop later..
Zelf een 16j85d met potentie goed Passen (huidig matig Passen) aangenomen. Scout 1 had een 16jarige huidig matig Vleugelspel/potentie matig Passen en scout 2 kwam met een 16jarige zwak allrounder aanzetten. Nu hopen dat er nog een nuttige 2e en/of 3e skill op zit
Kennis van slap ouwehoeren en spammen is ook kennisquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja das waar.![]()
Ik dacht even dat je misschien hier ook weg zou gaan door (in jou ogen) gebrek aan kennis van onze kant.
Daarvoor moet ik bij Sealand zijn!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:02 schreef Gijs_ het volgende:
Kennis van slap ouwehoeren en spammen is ook kennis
Oh!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tevens een vakquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor sommigen zekerquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor sommigen zekerik noem geen namen...
Ik denk dat de meeste in deze fed dat wel kunnen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor sommigen zekerik noem geen namen...
De laatste tijd zeker weer bij vlagen, de topics gaan redelijk hard.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste in deze fed dat wel kunnen.
Zo moet het ook, dan blijf je ook een beetje in het spel anders is het steeds wachten op de zondagavond....trainingen etc.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De laatste tijd zeker weer bij vlagen, de topics gaan redelijk hard.
Mijn naam is haas.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De laatste tijd zeker weer bij vlagen, de topics gaan redelijk hard.
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zo moet het ook, dan blijf je ook een beetje in het spel anders is het steeds wachten op de zondagavond....trainingen etc.
Die statistieken 'doen het weer', ontkennen heeft dus geen zinquote:
Ik ook!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.![]()
De combi Fok! slap gelul\serieuze vragen en het spel hattrick maakt dat ik t nog steeds speel.
Ik zie t net ja. Piles zou t ook weer in orde maken na zijn\haar vakantie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die statistieken 'doen het weer', ontkennen heeft dus geen zin
Ik ben dan ook blij dat ik niet de enige ben daarmee anders was t alsnog een saaie boel geworden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ook!Zeker met mijn lange termijn strategie die ik nu in hattrick heb, zonder Fok! slap geouwehoer en zo wordt het dan heel saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |