quote:Ram Va'aknin (308914215)
Israel 17 jaar en 100 dagen, volgende verjaardag: 18-01-2011
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 5/20 matig
Scoren: 7/20 goed
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Tweede team?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:19 schreef DutchieBre het volgende:
Mijn 2de team heeft een leuke speler op de TL staan. Wellicht iets voor 1 van jullie ?
[..]
Ja, ik noem dat het team wat op woensdag speelt. Maar ik heb geen 2 clubs...quote:
Ik hoop dat je vooral begonnen bent met een goede trainingslinie te kopen. De rest komt vanzelf wanneer die linie goed loopt en je geld gaat makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:26 schreef MMUFC het volgende:
Ik ben aan de hand van zo'n beginners handleiding mijn hele team aan het verkopen, om daar vervolgens nieuwe spelers voor terug te kopen.. Heb al een stuk of 5 spelers aangetrokken, en er zijn al sowieso 2 spelers die ik kan verkopen
Wat voor training neem je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:26 schreef MMUFC het volgende:
Ik ben aan de hand van zo'n beginners handleiding mijn hele team aan het verkopen, om daar vervolgens nieuwe spelers voor terug te kopen.. Heb al een stuk of 5 spelers aangetrokken, en er zijn al sowieso 2 spelers die ik kan verkopen
Wij zijn niet voor niets de Fok! fed. Ik bv vind de het hattrick forum zo bagger dat ik er nooit post en zo kwam ik hier terecht. Jammer dat je meteen je biezen weer hebt gepakt want ik denk dat je bij ons ook beter kan worden. Maar de keuze is geheel de jouwe natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat is de nut van een fed zonder topics?
Ik wil graag beter worden in dit spel en tevens lekker kletsen.
In de fok! federatie kan dat niet, hier wel. Ik ga gewoon op zoek naar een betere fed.
Die werktijden maken t juist handig. Jij bent er denk ik ook op tijden dat andere al hebben afgehaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil best maar door mijn onregelmatige werktijden ben ik niet meer zo vaak online. ik log wel sowieso 1 keer per dag in om even te kijken. ik weet niet of dat problematisch is, zo niet dan solliciteer ik wel even...
Jij zit het langste (denk ik) bij de fed dus als je een andere functie op t oog hebt kan je altijd solliciteren.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:53 schreef Drassss het volgende:
Niet geboden op de trainee waar ik weken mee wordt afgezetHopelijk knalt hij hem nu voor 1k erop..
Blijft mooi, ik ga hem nu maar weer eens mailen met de sneer dat ik hem best voor 1k wil kopenquote:
Had ie nog gereageerd op je vorige sarcastische opmerking?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blijft mooi, ik ga hem nu maar weer eens mailen met de sneer dat ik hem best voor 1k wil kopen
Ja, helaas niet zo spannend..quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Had ie nog gereageerd op je vorige sarcastische opmerking?
quote:nope, je mag hem hiervoor hebben![]()
Deze maar aangenomen, maar gezien zijn 107 dagen blijkt het gelijk alweer nutteloos hem te trainen.quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Hoor eens, Holger de Wever is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Mogûhquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:26 schreef vanpers het volgende:
Morguh![]()
Denk dat ik een playstation 3 aan ga kopen, iemand nog tips over hoe en wat?
Zou dat niet beter gewoon in het PS3 topic hier bij games & consoles kunnen?quote:
Ik vind het Hattrick forum wel overzichtelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:36 schreef Outpost76 het volgende:
Wij zijn niet voor niets de Fok! fed. Ik bv vind de het hattrick forum zo bagger dat ik er nooit post en zo kwam ik hier terecht. Jammer dat je meteen je biezen weer hebt gepakt want ik denk dat je bij ons ook beter kan worden. Maar de keuze is geheel de jouwe natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |