Als de vlammen bij zo'n tank met ontvlambaar spul weten te komen, dan zeker wel.quote:
Er zullen er nog wel meer komenquote:
Die wolk gaat ons dan ook ruim ten oosten voorbij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zuid holland zuid hoogste alarmfase. En dat terwijl er geen eens een luchtalarm is geweest hier in z holland.
Maarja, zal uiteindelijk toch wel weer overtrokken zijn.
aight, ziet er wel gezellig uit jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als de vlammen bij zo'n tank met ontvlambaar spul weten te komen, dan zeker wel.
(als je wil weten wat voor een boem... zoek maar op BLEVE op youtube)
Bron?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Drassss het volgende:
Ander bedrijf ook in de fik. Wartsila Schweiz AG.
Is een oms waarschijnlijk niks aan de handquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Drassss het volgende:
Ander bedrijf ook in de fik. Wartsila Schweiz AG.
En wat betekent dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef ioko het volgende:
Daarnaast ook Ambtenaren Rampenbestrijding opgeroepen in omliggende gemeenten (P2000)
Heeft iedereen ouders in Papendrecht wonen , al de 4e ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef UncleFunk het volgende:
Ik belde m'n ouders, die in Papendrecht wonen, een halfuur geleden om te zeggen dat ze maar beter ramen en deuren konden sluiten. Maar ze hadden eigenlijk nog niks gezien of geroken. Ze dachten dat het wel mee zou vallen. Hopen dat dat idd zo is!
Gek hè, bij GRIP3/4quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef ioko het volgende:
Daarnaast ook Ambtenaren Rampenbestrijding opgeroepen in omliggende gemeenten (P2000)
Wat doen die ambtenaren daar dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Rampenbestrijding : Hoe moet ik deze ramp bestrijden
Ja ik werk ook bij een soortgelijk bedrijf, hebben echt niet 5 producten op voorraad, dat zijn er echt duizenden.quote:
Kan je niet gewoon tijdelijk naar vrienden gaan voor de zekerheid.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef yvonne het volgende:
Nu is de wind weer gedraaid en komt het nu echt recht over m'n huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |