Een frituurpan met een natte doek eroverheen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Moet je dat dan met schuim of iets blussen?
Hoorde ze hier ook uitrukken. Kwam daarom even kijken op FOK!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:47 schreef ioko het volgende:
Op P2000 worden de korpsen van Bergen op Zoom, Roosendaal en Tilburg opgeroepen.
Ach, in Dordt ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Mordecai het volgende:
En dan woon je in Zwijndrecht.
Snap niet waarom hier het luchtalarm niet gaat.
quote:Dat zegt ook een werknemer van Chemie-Pack, die niet voor camera wil reageren. Volgens medewerkers is bij het bedrijf 400.000 liter zwaar kankerverwekkende chemisch materiaal opgeslagen.
Ik moest lachenquote:
Moet meteen denken aan die reclame van Witte Reusquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Gewoon een hele grote blusdeken erop.
Lijkt me sterk dat het niet giftig is, maar m'kay.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
Op Rijnmond zeggen ze dat het heul niet zeker is dat het giftig is, maar de sirene gaat omdat de Brabo's dat vroegen
Ja mij ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het niet giftig is, maar m'kay.
Deze rook is per definitie giftig. Waterdamp ziet er anders uit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
Op Rijnmond zeggen ze dat het heul niet zeker is dat het giftig is, maar de sirene gaat omdat de Brabo's dat vroegen
Alle rook is giftig, maar het gaat om de concentratiequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het niet giftig is, maar m'kay.
De zon gaat onder jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
Zo het begint hier ook donker te worden
Ja dat begrijp ik, maar kom op het is een chemisch bedrijf, zal wel iets meer loskomen dan normaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Alle rook is giftig, maar het gaat om de concentratie
Juist niet, dan slaat alles in de omgeving neer, en wordt het niet over een veel groter gebied verspreid.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef YazooW het volgende:
400.000 liter zwaar kankerverwekkende stof in de fik
+
[ afbeelding ]
"Vanavond trekt vanuit het westen een storing over, met flink wat neerslag"
=
Serious business
Ja, maar dan slaat het dus neer en verwaait het niet...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:54 schreef Resistor het volgende:
[..]
Juist niet, dan slaat alles in de omgeving neer, en wordt het niet over een veel groter gebied verspreid.
De bron daarvan is helaas Twitter, dus of het waar is???quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef -jos- het volgende:
Volgens mensen van Chemie-Pack zit er voor 400.000 liter zwaar kankerverwekkende chemisch spul K13 opgeslagen.
Is al best vaak aangehaald in dit topic.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef -jos- het volgende:
Volgens mensen van Chemie-Pack zit er voor 400.000 liter zwaar kankerverwekkende chemisch spul K13 opgeslagen.
Komkommer is ook kankerverwekkend, dit zegt niks.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef -jos- het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef -jos- het volgende:
Kwam via Omroep Brabant, maar of dat te vertrouwen is, wie weetquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef Thieske het volgende:
[..]
De bron daarvan is helaas Twitter, dus of het waar is???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |