quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens Radio1 zijn er 2 crashtenders van vliegbasis Woensdrecht.
iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef MaLo het volgende:
Antoin Peters staat op 800 meter afstand en dan nog zo'n fik
Die zie je op de herhaling op Journaal 24 langsrijden....quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens Radio1 zijn er 2 crashtenders van vliegbasis Woensdrecht.
Mja, dat is ook mijn gedachte als ik de beelden op RTL nu zo zie. Damn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn god, wat als het echt ontploft...![]()
Die zijn er allang. 1 woensdrecht en 1 eindhoven, of 2 woensdrecht, daar is nog geen duidelijkheid overquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef lipjes het volgende:
hoor net dat de crashtenders naar de brand worden gereden
van woensdrecht
volgens mij niet. Meet-teams zijn nog bezig, maar brandweermannen roepen "levensgevaarlijk spul"quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef remlof het volgende:
Is er al bekend wat voor een troep er in die rook zit?
Las dit op twitter, dus qua betrouwbaarheid weet ik het nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef remlof het volgende:
Ligt ook een een eventueel explosiegevaar...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef kikoooooo het volgende:
Jezus, die 3 blusstralen die je zietDat gaat echt niet werken.
Ben benieuwd wat erin zit. Als het meevalt zullen ze de brand wel proberen te controleren en af laten branden, ipv proberen te blussen /gokje
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk dat heel Nederland van de kaart geveegd wordt.
Alleen het zuiden dacht ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef BlackRhino het volgende:
Heus niet overal in Dordt zijn de sirenes afgegaan. Nogmaals, in Stadspolders niet.
Ja, de planner is bezig wie morgen de ochtenddienst heeftquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef JamFlava het volgende:
Pand is denk ik nog wel te redden toch?
Dat snap ik dus niet. Zijn wij volkomen debiel aan het worden?? Er gaat een luchtalarm af, ramen en deuren en afzuiging moeten dicht en dan ga je voor zo'n bedrijf staan filmen??quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef MaLo het volgende:
Antoin Peters staat op 800 meter afstand en dan nog zo'n fik
Zal vast suggestie zijn, maar buiten die foto maken leverder koppijn op.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef remlof het volgende:
Beetje schoonmaken en weer verder werkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, de planner is bezig wie morgen de ochtenddienst heeft
Ach, je hebt toch ook journalisten in oorlogsgebieden? Dat is hun vak, en voor velen ook hun leven. Niks raars aan imo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Zijn wij volkomen debiel aan het worden?? Er gaat een luchtalarm af, ramen en deuren en afzuiging moeten dicht en dan ga je voor zo'n bedrijf staan filmen??
Het ziet er trouwens wel heftig uit die brand
http://www.sat24.nl/Region.aspx?country=nl&sat=vis&type=loopquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef henkde_j het volgende:
Is er ook een kaartje van waar de rook heengaat?
Komend voorjaar dus meters hoog gras in de omgeving dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef hondenfokker het volgende:
Ze maken er middelen die in pokon zit voor planten zo wat zal alles hard gaat groeien!
Aparte lucht zo ....quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef yvonne het volgende:
Dordt Sterrenburg
10 minuten tussen de foto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |