quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Komkommer is ook kankerverwekkend, dit zegt niks.
En heb je een ECHTE bron?
http://www.omroepbrabant.(...)ch+bedrijf+Moerdijk+(1645+uur+extra+uitzending).aspxquote:
Als de vlammen bij zo'n tank met ontvlambaar spul weten te komen, dan zeker wel.quote:
Er zullen er nog wel meer komenquote:
Die wolk gaat ons dan ook ruim ten oosten voorbij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zuid holland zuid hoogste alarmfase. En dat terwijl er geen eens een luchtalarm is geweest hier in z holland.
Maarja, zal uiteindelijk toch wel weer overtrokken zijn.
aight, ziet er wel gezellig uit jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als de vlammen bij zo'n tank met ontvlambaar spul weten te komen, dan zeker wel.
(als je wil weten wat voor een boem... zoek maar op BLEVE op youtube)
Bron?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Drassss het volgende:
Ander bedrijf ook in de fik. Wartsila Schweiz AG.
Is een oms waarschijnlijk niks aan de handquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Drassss het volgende:
Ander bedrijf ook in de fik. Wartsila Schweiz AG.
En wat betekent dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef ioko het volgende:
Daarnaast ook Ambtenaren Rampenbestrijding opgeroepen in omliggende gemeenten (P2000)
Heeft iedereen ouders in Papendrecht wonen , al de 4e ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef UncleFunk het volgende:
Ik belde m'n ouders, die in Papendrecht wonen, een halfuur geleden om te zeggen dat ze maar beter ramen en deuren konden sluiten. Maar ze hadden eigenlijk nog niks gezien of geroken. Ze dachten dat het wel mee zou vallen. Hopen dat dat idd zo is!
Gek hè, bij GRIP3/4quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef ioko het volgende:
Daarnaast ook Ambtenaren Rampenbestrijding opgeroepen in omliggende gemeenten (P2000)
Wat doen die ambtenaren daar dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Rampenbestrijding : Hoe moet ik deze ramp bestrijden
Ja ik werk ook bij een soortgelijk bedrijf, hebben echt niet 5 producten op voorraad, dat zijn er echt duizenden.quote:
Kan je niet gewoon tijdelijk naar vrienden gaan voor de zekerheid.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef yvonne het volgende:
Nu is de wind weer gedraaid en komt het nu echt recht over m'n huis.
Hoog genoeg om een eitje te bakkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hoog de temperatuur daar inmiddels is...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:52 schreef Me_Wesley het volgende:
En wij allemaal netjes met zijn allen bij 2500 toeren opschakelen
Omroepbrabant Radio net.quote:
Boontje komt om zijn loontjequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef yvonne het volgende:
Of om Pannekoeken te bakkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hoog genoeg om een eitje te bakken
Volgens het knmi rond de 1 graden boven het vriespunt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hoog de temperatuur daar inmiddels is...
Gemaakt om 16:05, hier kun je nog goed zien dat het nog niet een supergrote brand was. Inmiddels issie wel 4x zo breed volgens mijquote:
En daar wordt dan enorme bedragen ingepomptquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
crisis.nl nog steeds niet in de lucht.
Regen en chemie...quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef wildwet het volgende:
hopenlijk blijft de wint richting de randstad en gaat het dan regenen als het er pal boven hangt.
ik ga altijd uit van positieve zaken
1 | 16:56:03 05-01-11 Melding : PRIO 1 2530 WARTSILA SWITSERLAND VLASWEG 6 MOERDIJK (MDK110) [oms aut] openbaar meldsysteem automaat (INC: 09) |
Wederom P2000.quote:
Erg mooie foto...quote:
Dat is een automatisch meldsysteem, misschien wel gewoon de rook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Wederom P2000.
Wärtsilä Switzerland Ltd (Moerdijk)
Logistic Centre Moerdijk
Als er maar geen gewonden vallenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]ben benieuwd of hier ook zo'n grote explosie komt
Nee, melding is nu dat de brand is overgeslagenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat is een automatisch meldsysteem, misschien wel gewoon de rook.
Die staat er dicht bijquote:
Bron?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, melding is nu dat de brand is overgeslagen
Tijd om je in te gaan lezen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef yvonne het volgende:
Klaphark.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef wildwet het volgende:
hopenlijk blijft de wint richting de randstad en gaat het dan regenen als het er pal boven hangt.
ik ga altijd uit van positieve zaken
Hij ziet er niet goed uit neequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Kees van Dam huilen ofzo, Hij staat in zak en as
Ok het zal wel kloppen aangezien dat de buren zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Omroepbrabant Radio net in de headlines.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:04 schreef Kuukske het volgende:
Wat doet het bedrijf waar het inmiddels op is overgeslagen??
quote:Dat zijn de buren. Wärtsila is een bedrijf wat in scheepsmotoren handelt. In Moerdijk zit hun logistiek centrum.
http://www.wartsila.com/addresses/city.jsp?city=17664&only24h=
Wartsila maakt motoren voor schepen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:04 schreef Kuukske het volgende:
kijken of ze de premie van de brandverzekering hebben betaaldquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:04 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij maken die electromotorenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:04 schreef Kuukske het volgende:
Ja die liggen daar dus opgeslagen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij maken die electromotoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |