Welke winkel in Zeist?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:40 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb voor de verschillende hobbies verschillende adressen...
Mijn borduurgaren haal ik via iemand van marktplaats, haakgaren bij een winkel in Enschede of Zeist en voor de rest net waar het uitkomt en een beetje betaalbaar is...
Hmm dat zou handig zijn om aan spullen te komen, zo'n groothandelquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:12 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoorde van iemand dat een ''vroegere'' groothandel voor dit soort materialen aan kleuterscholen etc ook aan particulieren verkoopt, hij zit rond arnhem volgens mij, geen idee hoe het heet
Bado inderdaad... vind dat zo'n leuk winkeltje... Daar haal ik altijd de catania en heb ik vorig jaar een hele lap borduurstof gehaald voor een prettige prijs vond ik zelf. En ik kan het nooit laten, kom altijd met meer thuis dan de bedoeling was. Ik wordt gewoon vrolijk van die winkel. En vorig jaar was het helemaal makkelijk, werkte om de hoek ongeveer dus ging gewoon tijdens de lunchpauze effe langs. Nu zijn we verhuist met werk naar Utrechtquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:16 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Welke winkel in Zeist?*woont daar namelijk*
Ik haal het katoen en acryl voor mijn haakwerk (bijna) altijd bij de plaatselijke hobbywinkel, Bado, in Zeist. Soms haal ik acryl bij Sajet in Groningen (als ik daar ben, vriend woont daar) of katoen bij Pipoos.
Veiligheidsoogjes haal ik van Etsy.com.
Vulling haal ik op de zaterdagse markt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb diegene ff gemailt voor je kwiwi
Ik haal er ook altijd Catania en Bravo. En ook altijd vilt en soms borduurzijde. Het is echt vlakbij mijn huis, lekker makkelijk. Wel grappig dat je werk er om de hoek zatquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:25 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Bado inderdaad... vind dat zo'n leuk winkeltje... Daar haal ik altijd de catania en heb ik vorig jaar een hele lap borduurstof gehaald voor een prettige prijs vond ik zelf. En ik kan het nooit laten, kom altijd met meer thuis dan de bedoeling was. Ik wordt gewoon vrolijk van die winkel. En vorig jaar was het helemaal makkelijk, werkte om de hoek ongeveer dus ging gewoon tijdens de lunchpauze effe langs. Nu zijn we verhuist met werk naar Utrecht
Die in utrecht ben ik nog nooit geweest, staat nog wel op todo want iedereen is daar zo lyrisch over... Ria's fournituren (ook utrecht) vond ik niks enpipoos al helemaal niet. Bij Mur in a'foort heb ik mijn eerste haakspul gekocht vorig jaar.... Vind het matig leuke winkel, maar ze hebben wel veel stof/quilt spul en ook borduurpakketten... Ik blijf toch fan van bado, die lui zijn inderdaad erg vriendelijk ja!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik haal er ook altijd Catania en Bravo. En ook altijd vilt en soms borduurzijde. Het is echt vlakbij mijn huis, lekker makkelijk. Wel grappig dat je werk er om de hoek zat. Ik word ook vrolijk van het winkeltje en de eigenaren zijn aardig. Scheelt voor mij ook heel veel. Dan kom ik er sneller
Af en toe haal ik spullen trouwens ook bij Mondilaine in Utrecht en ik wil graag nog eens naar Mur in Amersfoort.
http://shop.heutink.nl/nl/quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]dankje swarma! ik zal iets moois voor je knutselen
Alleen kun je via Ebay/Marktplaats natuurlijk niet altijd goed zien wat je koopt. Ik kijk zelf liever in een winkel, dan kan ik overal ff aanzittenquote:
Dat is wel een nadeel ja. Maar zolang je weet dat je Chinese kwaliteit kan verwachten en een hele zak uiteindelijk een euro kost, neem ik dat wel voor lief. Al is het bij de Action vaak hetzelfde spul en als het behalve praktisch ook mooi moet zijn, kijk ik liever daar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen kun je via Ebay/Marktplaats natuurlijk niet altijd goed zien wat je koopt. Ik kijk zelf liever in een winkel, dan kan ik overal ff aanzitten
Zeker waar !quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Xenos en Action hebben soms ook leuke goedkope versierdingetjes, zoals knopen, hangertjes en lint. En Action heeft goedkope bussen spuitlijm
Chipboard letters, soms papier, dubbelzijdige tape, soms zijn er leuke 3d stickers.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:00 schreef DjinN het volgende:
Maar wat voor hobbyspullen halen jullie bij de Action dan ??
Meestal heb je bij de bloemenafdeling van een tuincentrum altijd verschillende diktes ijzerdraad van dikte 1 tot 10, waarbij 10 dus het dikste was.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:59 schreef trui het volgende:
weet iemand een goed adres om dun zilverdraad/ijzerdraad van te kopen (om sieraden mee te haken)?
Een tip terug - kijk bij de business & industrial categorie in plaats van knutselen, industriële dingen zijn vaak veeel goedkoper.Net als ijzervisdraad of zo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef trui het volgende:
ik zoek heel dun draad, dikte 0.2 of 0.3 mm. ik denk niet dat ze dat bij een tuincentrum hebben. maar ik heb al wat gevonden op E-bay. tip voor zoekterm: artistic wire!
Xenos? Volgens mij heb ik daar wel eens zoiets gezien, maar ik weet neit of het precies hetzelfde is...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef kwiwi het volgende:
Vraagje... Ik ben op zoek naar tissue dozen van onbewerkt hout. Nu kan ik er op internet wel wat vinden, maar weet iemand toevallig ook een gewone winkel waar je ze kunt kopen?
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Hmm ben ik gisteren nog doorheen gelopen maar kon het daar niet vinden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Xenos? Volgens mij heb ik daar wel eens zoiets gezien, maar ik weet neit of het precies hetzelfde is...
Pipoos heb ik ze wel eens gezien. Ik heb hem toevallig van de week bij hobby en kraal gekocht.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef kwiwi het volgende:
Vraagje... Ik ben op zoek naar tissue dozen van onbewerkt hout. Nu kan ik er op internet wel wat vinden, maar weet iemand toevallig ook een gewone winkel waar je ze kunt kopen?
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Ik wil 'm beschilderen (en dan eventueel nog wat accessoires op plakken). Ziet die van hobby en kraal er goed uit? Vond de verzendkosten wat veel voor 1 zo'n doosje, zeker omdat ik er nog nooit wat besteld heb en niet weet of hun spullen er een beetje goed uitzien.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Pipoos heb ik ze wel eens gezien. Ik heb hem toevallig van de week bij hobby en kraal gekocht.
Wat wil je ermee gaan doen? Ik ga het met decopatch beplakken.
Ah mooiquote:Op zondag 16 januari 2011 11:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, ziet er goed uit! Ik heb meerdere dingen besteld, oa een theedoos om te pimpen
En snel bezorgd.
quote:
Uden, Noord-Brabant.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
En waar is dat dan? Want dat is toch de vraag.
quote:We are sorry to tell you but this free Rosace floss is no more available for people from Netherlands, thank you
Hadden we al teveel besteld met z'n allen ofzoquote:Op maandag 21 maart 2011 12:28 schreef Lijnloos het volgende:
Oh jammer... net te laat met bestellen van die site.
[..]
Nou ja, twas maar gratis natuurlijk...
Mjah, mijn mams werkt daar dus ik geef het altijd aan haar door..quote:Op maandag 4 april 2011 13:41 schreef trui het volgende:
hmm, bij rolf en koks gesto moet je voor minimaal 80 euro bestellen als particulier. dat vind ik wel een wat hoge drempel.
Zo vond ik laatst bij de Blokker allemaal leuke dingen in de uitverkoop.. linten, decozand, kraaltjes, glitterspul en nog vanalles waarvan ik niet eens wist dat ze het hadden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:23 schreef maaike070 het volgende:
Ik koop ook regelmatig spulletjes bij de kruitdvat. zeker als ze gaan afprijzen kun je daar leuke spullen vinden.
Net weer setjes met decozand en schelpen gekocht voor projectjes. en setjes gekleurde kaarten + enveloppen.
Je bedoelt "papierwol"? Als je dat op Google intypt kom je gelijk bij een aantal webshops uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Even een vraagje, en om er nou een heel topic voor te maken, ik wil een paar kerstpakketten maken en ben dus op zoek naar de vulling die je ook in de echte kerstpakketten ziet. Krantenknipsels kan ook natuurlijk maar dat heeft niet de uitstraling die ik zoek. Ik ben dus echt op zoek naar die sliertjes. Heeft iemand een idee waar ik dit (online mag ook) kan kopen ergens?
Dat spul hebben wij in de winkel staan. Het heet geloof ik Frizzl of Frizzle. Zal volgende zaterdag even voor je kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Even een vraagje, en om er nou een heel topic voor te maken, ik wil een paar kerstpakketten maken en ben dus op zoek naar de vulling die je ook in de echte kerstpakketten ziet. Krantenknipsels kan ook natuurlijk maar dat heeft niet de uitstraling die ik zoek. Ik ben dus echt op zoek naar die sliertjes. Heeft iemand een idee waar ik dit (online mag ook) kan kopen ergens?
jij woont dus in Utrecht, lijkt me danquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Pipoo's in Utrecht Overvecht heeft opheffingsuitverkoop, misschien zit er voor iemand nog iets bij.
dat ziet er wel heel leuk uit! bedankt!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:34 schreef Lijnloos het volgende:
Ria's fournituren misschien? Zit in het centrum bij vredeburg:
http://www.ria-fournituren.nl/index.php/knopen
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Daar was ik weer....
Ik kreeg in het naaitopic de tip om een snijmat bij de Action te kopen. Ligt bij mijn Action bij de fotospullen. Bij het gereedschap vond ik een setje met 6 kleine lijmklemmen voor iets van 50 cent.
En mijn klapper van de week: dun knutselvilt: 8 vellen A4formaat voor 1 euro.
Die van Hema vind ik heel fijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Action heeft plakaatverf en de Hema ook volgens mij
Op www.etsy.com kun je ontzettend goedkoop allerlei knopen bestellen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:03 schreef Stiemie het volgende:
Ik zag op pinterest dit lampenkapje en nu wil ik dat namaken voor op de kamer van mijn dochter.
[ afbeelding ]
Het lampenkapje heb ik al gekocht en ik heb al wat knoopjes, maar nog niet genoeg. Waar kan ik (online of in een gewone winkel) leuke en niet te dure knoopjes kopen? Ik wil ze het liefst allemaal in wit/roze/rood houden ivm de kleuren van haar kamertje
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:40 schreef annelotje het volgende:
ik heb gisteren ook knoopjes gekocht:
[ afbeelding ]
128 knoopjes voor 1,99! Bij de boekenvoordeel.
Daar hebben ze tegenwoordig ook allerlei hobby-artikelenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Goede tip, wist niet eens dat ze daar knoopjes hadden.
ik eb een pakje met drie rolletjes bij hema gekochtquote:Op zondag 3 juni 2012 10:39 schreef kirsten. het volgende:
Heeft iemand enig idee waar er enigzins goedkoop Washi tape te verkrijgen is? Ik ben me rot aan het zoeken op ebay, etsy etc. maar het is gigantisch duur overal (al dan niet met verzendkosten er nog bij).
Dr komt een action op loopafstand. Hoe gevaarlijk!!!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
De Action heeft op dit moment sowieso veel leuk spul: sets om een kussen te borduren, strijkapplicaties, borduurgaren, textielgaren en het vilt zit volgens mij echt vast in het assortiment.
Misschien kun je hier wat vinden?quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:32 schreef trui het volgende:
bij de webshop Pipoos zie ik bijv. alleen 'gewone' penselen, niet van die echt dunne.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:46 schreef trui het volgende:
tnx, ik kom met die termen (marter penseel) in elk geval een stuk verder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |