Uden, Noord-Brabant.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
En waar is dat dan? Want dat is toch de vraag.
quote:We are sorry to tell you but this free Rosace floss is no more available for people from Netherlands, thank you
Hadden we al teveel besteld met z'n allen ofzoquote:Op maandag 21 maart 2011 12:28 schreef Lijnloos het volgende:
Oh jammer... net te laat met bestellen van die site.
[..]
Nou ja, twas maar gratis natuurlijk...
Mjah, mijn mams werkt daar dus ik geef het altijd aan haar door..quote:Op maandag 4 april 2011 13:41 schreef trui het volgende:
hmm, bij rolf en koks gesto moet je voor minimaal 80 euro bestellen als particulier. dat vind ik wel een wat hoge drempel.
Zo vond ik laatst bij de Blokker allemaal leuke dingen in de uitverkoop.. linten, decozand, kraaltjes, glitterspul en nog vanalles waarvan ik niet eens wist dat ze het hadden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:23 schreef maaike070 het volgende:
Ik koop ook regelmatig spulletjes bij de kruitdvat. zeker als ze gaan afprijzen kun je daar leuke spullen vinden.
Net weer setjes met decozand en schelpen gekocht voor projectjes. en setjes gekleurde kaarten + enveloppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |