Dat is wel een nadeel ja. Maar zolang je weet dat je Chinese kwaliteit kan verwachten en een hele zak uiteindelijk een euro kost, neem ik dat wel voor lief. Al is het bij de Action vaak hetzelfde spul en als het behalve praktisch ook mooi moet zijn, kijk ik liever daar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen kun je via Ebay/Marktplaats natuurlijk niet altijd goed zien wat je koopt. Ik kijk zelf liever in een winkel, dan kan ik overal ff aanzitten
Zeker waar !quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Xenos en Action hebben soms ook leuke goedkope versierdingetjes, zoals knopen, hangertjes en lint. En Action heeft goedkope bussen spuitlijm
Chipboard letters, soms papier, dubbelzijdige tape, soms zijn er leuke 3d stickers.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:00 schreef DjinN het volgende:
Maar wat voor hobbyspullen halen jullie bij de Action dan ??
Meestal heb je bij de bloemenafdeling van een tuincentrum altijd verschillende diktes ijzerdraad van dikte 1 tot 10, waarbij 10 dus het dikste was.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:59 schreef trui het volgende:
weet iemand een goed adres om dun zilverdraad/ijzerdraad van te kopen (om sieraden mee te haken)?
Een tip terug - kijk bij de business & industrial categorie in plaats van knutselen, industriële dingen zijn vaak veeel goedkoper.Net als ijzervisdraad of zo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef trui het volgende:
ik zoek heel dun draad, dikte 0.2 of 0.3 mm. ik denk niet dat ze dat bij een tuincentrum hebben. maar ik heb al wat gevonden op E-bay. tip voor zoekterm: artistic wire!
Xenos? Volgens mij heb ik daar wel eens zoiets gezien, maar ik weet neit of het precies hetzelfde is...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef kwiwi het volgende:
Vraagje... Ik ben op zoek naar tissue dozen van onbewerkt hout. Nu kan ik er op internet wel wat vinden, maar weet iemand toevallig ook een gewone winkel waar je ze kunt kopen?
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Hmm ben ik gisteren nog doorheen gelopen maar kon het daar niet vinden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Xenos? Volgens mij heb ik daar wel eens zoiets gezien, maar ik weet neit of het precies hetzelfde is...
Pipoos heb ik ze wel eens gezien. Ik heb hem toevallig van de week bij hobby en kraal gekocht.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef kwiwi het volgende:
Vraagje... Ik ben op zoek naar tissue dozen van onbewerkt hout. Nu kan ik er op internet wel wat vinden, maar weet iemand toevallig ook een gewone winkel waar je ze kunt kopen?
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Ik wil 'm beschilderen (en dan eventueel nog wat accessoires op plakken). Ziet die van hobby en kraal er goed uit? Vond de verzendkosten wat veel voor 1 zo'n doosje, zeker omdat ik er nog nooit wat besteld heb en niet weet of hun spullen er een beetje goed uitzien.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Pipoos heb ik ze wel eens gezien. Ik heb hem toevallig van de week bij hobby en kraal gekocht.
Wat wil je ermee gaan doen? Ik ga het met decopatch beplakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |