Welke winkel in Zeist?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:40 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb voor de verschillende hobbies verschillende adressen...
Mijn borduurgaren haal ik via iemand van marktplaats, haakgaren bij een winkel in Enschede of Zeist en voor de rest net waar het uitkomt en een beetje betaalbaar is...
Hmm dat zou handig zijn om aan spullen te komen, zo'n groothandelquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:12 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoorde van iemand dat een ''vroegere'' groothandel voor dit soort materialen aan kleuterscholen etc ook aan particulieren verkoopt, hij zit rond arnhem volgens mij, geen idee hoe het heet
Bado inderdaad... vind dat zo'n leuk winkeltje... Daar haal ik altijd de catania en heb ik vorig jaar een hele lap borduurstof gehaald voor een prettige prijs vond ik zelf. En ik kan het nooit laten, kom altijd met meer thuis dan de bedoeling was. Ik wordt gewoon vrolijk van die winkel. En vorig jaar was het helemaal makkelijk, werkte om de hoek ongeveer dus ging gewoon tijdens de lunchpauze effe langs. Nu zijn we verhuist met werk naar Utrechtquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:16 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Welke winkel in Zeist?*woont daar namelijk*
Ik haal het katoen en acryl voor mijn haakwerk (bijna) altijd bij de plaatselijke hobbywinkel, Bado, in Zeist. Soms haal ik acryl bij Sajet in Groningen (als ik daar ben, vriend woont daar) of katoen bij Pipoos.
Veiligheidsoogjes haal ik van Etsy.com.
Vulling haal ik op de zaterdagse markt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb diegene ff gemailt voor je kwiwi
Ik haal er ook altijd Catania en Bravo. En ook altijd vilt en soms borduurzijde. Het is echt vlakbij mijn huis, lekker makkelijk. Wel grappig dat je werk er om de hoek zatquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:25 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Bado inderdaad... vind dat zo'n leuk winkeltje... Daar haal ik altijd de catania en heb ik vorig jaar een hele lap borduurstof gehaald voor een prettige prijs vond ik zelf. En ik kan het nooit laten, kom altijd met meer thuis dan de bedoeling was. Ik wordt gewoon vrolijk van die winkel. En vorig jaar was het helemaal makkelijk, werkte om de hoek ongeveer dus ging gewoon tijdens de lunchpauze effe langs. Nu zijn we verhuist met werk naar Utrecht
Die in utrecht ben ik nog nooit geweest, staat nog wel op todo want iedereen is daar zo lyrisch over... Ria's fournituren (ook utrecht) vond ik niks enpipoos al helemaal niet. Bij Mur in a'foort heb ik mijn eerste haakspul gekocht vorig jaar.... Vind het matig leuke winkel, maar ze hebben wel veel stof/quilt spul en ook borduurpakketten... Ik blijf toch fan van bado, die lui zijn inderdaad erg vriendelijk ja!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik haal er ook altijd Catania en Bravo. En ook altijd vilt en soms borduurzijde. Het is echt vlakbij mijn huis, lekker makkelijk. Wel grappig dat je werk er om de hoek zat. Ik word ook vrolijk van het winkeltje en de eigenaren zijn aardig. Scheelt voor mij ook heel veel. Dan kom ik er sneller
Af en toe haal ik spullen trouwens ook bij Mondilaine in Utrecht en ik wil graag nog eens naar Mur in Amersfoort.
http://shop.heutink.nl/nl/quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]dankje swarma! ik zal iets moois voor je knutselen
Alleen kun je via Ebay/Marktplaats natuurlijk niet altijd goed zien wat je koopt. Ik kijk zelf liever in een winkel, dan kan ik overal ff aanzittenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |