abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:18:18 #1
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_90880416
Tot nu toe heb ik m'n spullen steeds uit Amerika meegenomen omdat daar twee grote ketens zijn met enorm veel (goedkope) knutselmaterialen; Michaels en A.C. Moore.
In Nederland heb ik echter nog niet echt een winkel gevonden waar ik voor een redelijke prijs veel verschillende materialen kan kopen, dus ik ben wel benieuwd waar jullie alles vandaan halen. Uit één bepaalde winkel, of uit meerdere? Via internet, of juist niet?
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:19:34 #2
330048 MeGusta
Diiiiirrrtyyy O.G
pi_90880479
Ik maak het altijd zelf.
Showering..... Placing shower head against my anus.... Me Gusta
pi_90880988
Ligt een beetje aan je hobby natuurlijk.

Mijn vriendin haalt haar scrapbookspullen altijd bij diverse winkels. Hele standaard spullen koopt ze bij de plaatselijke hobbywinkel, maar ze gaat regelmatig naar grotere winkels verder weg. Namen weet ik niet :P

Verder via internet/marktplaats.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_90881098
Ligt eraan...
Hier in Almere heb je wel een paar hobby- en knutselwinkels. Vroeger hadden we 'de Ark' en die had verschillende knutsel-, hobby en kartoorspullen
pi_90881471
Ik heb voor de verschillende hobbies verschillende adressen...
Mijn borduurgaren haal ik via iemand van marktplaats, haakgaren bij een winkel in Enschede of Zeist en voor de rest net waar het uitkomt en een beetje betaalbaar is...
pi_90882103
Haakgarens vnl bij Wibra en Zeeman en af en toe een partij via Marktplaats.
Stof en fournituren koop ik vooral op de Lapjesmarkt in Utrecht op zaterdagochtend en soms staat er wel eens een advertentie op Marktplaats van iemand die een hele berg gratis weg doet.
Haaknaalden bij Wibra, hobbywinkel en via Ebay, sommige fournituren ook via Ebay.
pi_90882789
ik hoorde van iemand dat een ''vroegere'' groothandel voor dit soort materialen aan kleuterscholen etc ook aan particulieren verkoopt, hij zit rond arnhem volgens mij, geen idee hoe het heet
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_90882955
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:40 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb voor de verschillende hobbies verschillende adressen...
Mijn borduurgaren haal ik via iemand van marktplaats, haakgaren bij een winkel in Enschede of Zeist en voor de rest net waar het uitkomt en een beetje betaalbaar is...
Welke winkel in Zeist? :) *woont daar namelijk*

Ik haal het katoen en acryl voor mijn haakwerk (bijna) altijd bij de plaatselijke hobbywinkel, Bado, in Zeist. Soms haal ik acryl bij Sajet in Groningen (als ik daar ben, vriend woont daar) of katoen bij Pipoos.
Veiligheidsoogjes haal ik van Etsy.com.
Vulling haal ik op de zaterdagse markt.
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:20:59 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_90883124
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:12 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoorde van iemand dat een ''vroegere'' groothandel voor dit soort materialen aan kleuterscholen etc ook aan particulieren verkoopt, hij zit rond arnhem volgens mij, geen idee hoe het heet
Hmm dat zou handig zijn om aan spullen te komen, zo'n groothandel :) Zou het ook niet erg vinden om er een eindje voor te moeten reizen. Eens even zien of ik er wat over kan vinden.
pi_90883264
ik heb diegene ff gemailt voor je kwiwi :9
swarma spam hoer
pi_90883303
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:16 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Welke winkel in Zeist? :) *woont daar namelijk*

Ik haal het katoen en acryl voor mijn haakwerk (bijna) altijd bij de plaatselijke hobbywinkel, Bado, in Zeist. Soms haal ik acryl bij Sajet in Groningen (als ik daar ben, vriend woont daar) of katoen bij Pipoos.
Veiligheidsoogjes haal ik van Etsy.com.
Vulling haal ik op de zaterdagse markt.
Bado inderdaad... vind dat zo'n leuk winkeltje... Daar haal ik altijd de catania en heb ik vorig jaar een hele lap borduurstof gehaald voor een prettige prijs vond ik zelf. En ik kan het nooit laten, kom altijd met meer thuis dan de bedoeling was. Ik wordt gewoon vrolijk van die winkel. En vorig jaar was het helemaal makkelijk, werkte om de hoek ongeveer dus ging gewoon tijdens de lunchpauze effe langs. Nu zijn we verhuist met werk naar Utrecht :(
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:28:15 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_90883450
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb diegene ff gemailt voor je kwiwi :9
O+ dankje swarma! ik zal iets moois voor je knutselen :+
pi_90885327
Oh ja, ik koop ook nogal eens coupons stof bij IKEA en heb daar ook zoomstrijkband en een kartelschaar gescoord.
Zeeman heeft regelmatig katoenen kussenslopen (60x70 cm) voor ¤0,99 en die hebben soms een erg leuk printje voor bijvoorbeeld een voering van een zelfgemaakte/zelfgehaakte tas. Ze zijn uit een stuk stof gemaakt, dus ff wat naadjes lostornen en je hebt een lap stof van circa 0.6m bij 1.50m.
pi_90885695
Mijn spullen koop ik meestal bij Swaak of bij de kunstacademie. Maar voor mij is het meer papier, verf, kwasten, klei etc.
Geen echte knutselspullen.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_90886144
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:25 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Bado inderdaad... vind dat zo'n leuk winkeltje... Daar haal ik altijd de catania en heb ik vorig jaar een hele lap borduurstof gehaald voor een prettige prijs vond ik zelf. En ik kan het nooit laten, kom altijd met meer thuis dan de bedoeling was. Ik wordt gewoon vrolijk van die winkel. En vorig jaar was het helemaal makkelijk, werkte om de hoek ongeveer dus ging gewoon tijdens de lunchpauze effe langs. Nu zijn we verhuist met werk naar Utrecht :(
Ik haal er ook altijd Catania en Bravo. En ook altijd vilt en soms borduurzijde. Het is echt vlakbij mijn huis, lekker makkelijk. Wel grappig dat je werk er om de hoek zat ;). Ik word ook vrolijk van het winkeltje en de eigenaren zijn aardig. Scheelt voor mij ook heel veel. Dan kom ik er sneller :)
Af en toe haal ik spullen trouwens ook bij Mondilaine in Utrecht en ik wil graag nog eens naar Mur in Amersfoort.
pi_90898571
Stof haal ik vooral op de Albert Cuijp (boerenbonthal en n&n stoffen) en op de maandagmorgenmarkt (goedkoop!)

Verder haal ik handwerkspul bij Jan de kleinvakman op de cuijp en online bij webshops

Quiltspul koop ik bij de quiltwinkel bij de dam in amsterdam
pi_90899256
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Ik haal er ook altijd Catania en Bravo. En ook altijd vilt en soms borduurzijde. Het is echt vlakbij mijn huis, lekker makkelijk. Wel grappig dat je werk er om de hoek zat ;). Ik word ook vrolijk van het winkeltje en de eigenaren zijn aardig. Scheelt voor mij ook heel veel. Dan kom ik er sneller :)
Af en toe haal ik spullen trouwens ook bij Mondilaine in Utrecht en ik wil graag nog eens naar Mur in Amersfoort.
Die in utrecht ben ik nog nooit geweest, staat nog wel op todo want iedereen is daar zo lyrisch over... Ria's fournituren (ook utrecht) vond ik niks enpipoos al helemaal niet. Bij Mur in a'foort heb ik mijn eerste haakspul gekocht vorig jaar.... Vind het matig leuke winkel, maar ze hebben wel veel stof/quilt spul en ook borduurpakketten... Ik blijf toch fan van bado, die lui zijn inderdaad erg vriendelijk ja! :Y
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 20:32:18 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90901205
ik haal mijn materiaal voornamelijk bij de gamma en verf en kwasten bij pipoos. hoewel ik nu van die tubes van xenos en action heb liggen, maar dat is niet echt fijn schilderen. dus ik wil terug naar potjes van talens ofzo, dat is niet zo ' taai' om te verwerken.
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:04:56 #19
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_90903238
Pipoos voor alles, wel duur!
pi_90903750
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]

O+ dankje swarma! ik zal iets moois voor je knutselen :+
http://shop.heutink.nl/nl/
swarma spam hoer
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:54:34 #21
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_90906492
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:13 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

http://shop.heutink.nl/nl/
bedankt voor de link! ga er zo eens rondneuzen :9
pi_90909071
Xenos en Action hebben soms ook leuke goedkope versierdingetjes, zoals knopen, hangertjes en lint. En Action heeft goedkope bussen spuitlijm
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:37:24 #23
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90909407
Ebay.com en dan vooral uit hong kong. Of stoffen op de markt, verf bij Action, bouwmaterialen zoals hout, buizen, ijzerwaren laat ik m'n vader meebrengen van de bouw.

Veel dingen vind ik te duur, dus dan zoek ik goedkopere alternatieven, al werkt dat niet altijd even goed. Macaroni+voedingskleurstof zijn prima kraaltjes :') Al doe ik niks met kraaltjes, maar als voorbeeld :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:40:43 #24
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_90909647
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Ebay.com en dan vooral uit hong kong.
Alleen kun je via Ebay/Marktplaats natuurlijk niet altijd goed zien wat je koopt. Ik kijk zelf liever in een winkel, dan kan ik overal ff aanzitten :P
pi_90911857
Pipoos (oa: Utrecht en Nijmegen)
Heger v/d Berg (Zeist)
Swaak (Utrecht)
Burghouts (Nijmegen)

Ik haal meestel tekenspullen, copic makers, kleurpotloden, papiersoorten enzo :)
Bram! Boterham!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')