Die van Hema vind ik heel fijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Action heeft plakaatverf en de Hema ook volgens mij
Op www.etsy.com kun je ontzettend goedkoop allerlei knopen bestellen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:03 schreef Stiemie het volgende:
Ik zag op pinterest dit lampenkapje en nu wil ik dat namaken voor op de kamer van mijn dochter.
[ afbeelding ]
Het lampenkapje heb ik al gekocht en ik heb al wat knoopjes, maar nog niet genoeg. Waar kan ik (online of in een gewone winkel) leuke en niet te dure knoopjes kopen? Ik wil ze het liefst allemaal in wit/roze/rood houden ivm de kleuren van haar kamertje
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:40 schreef annelotje het volgende:
ik heb gisteren ook knoopjes gekocht:
[ afbeelding ]
128 knoopjes voor 1,99! Bij de boekenvoordeel.
Daar hebben ze tegenwoordig ook allerlei hobby-artikelenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Goede tip, wist niet eens dat ze daar knoopjes hadden.
ik eb een pakje met drie rolletjes bij hema gekochtquote:Op zondag 3 juni 2012 10:39 schreef kirsten. het volgende:
Heeft iemand enig idee waar er enigzins goedkoop Washi tape te verkrijgen is? Ik ben me rot aan het zoeken op ebay, etsy etc. maar het is gigantisch duur overal (al dan niet met verzendkosten er nog bij).
Dr komt een action op loopafstand. Hoe gevaarlijk!!!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
De Action heeft op dit moment sowieso veel leuk spul: sets om een kussen te borduren, strijkapplicaties, borduurgaren, textielgaren en het vilt zit volgens mij echt vast in het assortiment.
Misschien kun je hier wat vinden?quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:32 schreef trui het volgende:
bij de webshop Pipoos zie ik bijv. alleen 'gewone' penselen, niet van die echt dunne.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:46 schreef trui het volgende:
tnx, ik kom met die termen (marter penseel) in elk geval een stuk verder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |