Heel evenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu ben je weer boven gekomen voor adem.
Zeg eens hey! Dat zwelgen brengt je echt nergens hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat nu weer, ik zit ik heel luidruchtig te verdrinken in mijn ellende hoor
Zwelgjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg eens hey! Dat zwelgen brengt je echt nergens hoor
Dat elke keer pappen en nat houden en het aanmoedigen van dat gedrag ook niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee ik faal, dat zei ik toch alquote:
Soms moet je even door alle pijn heen om te ontdekken dat je dat uiteindelijk toch niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet ik, geeft ook niet. Moet er even uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Wees er blij mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik faal, dat zei ik toch al
Tell me about itquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Soms moet je even door alle pijn heen om te ontdekken dat je dat uiteindelijk toch niet leuk vindt.
Ik verwacht van niemand dat ze me aanmoedigen en als je er last van heb scroll je er maar langsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat elke keer pappen en nat houden en het aanmoedigen van dat gedrag ook niet.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk zouden ze gewoon die als UI moeten nemen als ze zwelgen
Wat doe je verdomme op FOK als je zo gelukkig bent?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als je heulemaalheppydepeppy bent? Wat voor UI moet je dan?
Weet je dat klagen van jou is nog niet zo erg. De 100 mensen die vervolgens denken het beter te weten en die te pas en te onpas gaan roepen dat het nergens voor nodig is zijn nog een veel grotere diskwalificatie van zichzelf en van je gevoel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verwacht van niemand dat ze me aanmoedigen en als je er last van heb scroll je er maar langs
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als je heulemaalheppydepeppy bent? Wat voor UI moet je dan?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat doe je verdomme op FOK als je zo gelukkig bent?
Dat is allemaal de schuld van links.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef Godtje het volgende:
Je beter voelen dan de rest. Dat was vanmiddag al bevestigd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, dank je. Dat is de kinderlijke omschrijving van een kakkerlak. Zie je er 1, dan weet je dat er ergens nog een stuk of 1000 zich schuilhouden...quote:
Stemmen ze ook nog links? Dan hadden ze nooit geboren mogen worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is allemaal de schuld van links.
Weer gemist.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je beter voelen dan de rest. Dat was vanmiddag al bevestigd.
Entertainment. Entertainment.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Draaikontenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stemmen ze ook nog links? Dan hadden ze nooit geboren mogen worden.
Niks doen en mijn geld inpikken. Meer kunnen ze niet.
Dat mag niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik herhaal het toch. Kan je die sjago kop er wel bij trekken maar ook dat maakt geen indruk.quote:
Ramptoerisme is een levendige industrie met enorme groeikansen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je beter voelen dan de rest. Dat was vanmiddag al bevestigd.
En wie zegt dat kakkerlakken niet gelukkig zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dank je. Dat is de kinderlijke omschrijving van een kakkerlak. Zie je er 1, dan weet je dat er ergens nog een stuk of 1000 zich schuilhouden...
Ik heb er nog eenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
-Engel- Mijn lieve spuit 11
Ik pak de camera alvast voor de tetten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik herhaal het toch. Kan je die sjago kop er wel bij trekken maar ook dat maakt geen indruk.![]()
Flash liever met je tetten als je indruk wilt maken.
Ze is niet goed genoeg voor je eerste zaad? Als elfde in een rijtje van 100?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
-Engel- Mijn lieve spuit 11
Ik wel jaquote:
Dude.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik herhaal het toch. Kan je die sjago kop er wel bij trekken maar ook dat maakt geen indruk.![]()
Flash liever met je tetten als je indruk wilt maken.
Ze is moeder. Eerst ff kijken of het geen theezakjes zijn Q!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik pak de camera alvast voor de tetten.
De tetten van L-E.quote:
Kakkerlakken zijn veuls te badass om zich zulke geneugten als geluk te veroorloven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wie zegt dat kakkerlakken niet gelukkig zijn?
Q heeft zijn standaards ondertussen wel een stukje naar beneden bijgesteld hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze is moeder. Eerst ff kijken of het geen theezakjes zijn Q!
Gratis tip
Owh, jij ook hierquote:
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Soms moet je even door alle pijn heen om te ontdekken dat je dat uiteindelijk toch niet leuk vindt.
Ah ja, da's best lekker op z'n tijdquote:
Zodat 'ie op ooghoogte blijft met de hangende tetten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef MissMSX het volgende:
Q heeft zijn standaards ondertussen wel een stukje naar beneden bijgesteld hoor
Dat dacht ik!quote:
Dat hoort bij ouder worden he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Q heeft zijn standaards ondertussen wel een stukje naar beneden bijgesteld hoor
Dat laatste vind ik niet zo'n prettig onderwerpquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
De tetten van LE en linkse kontenlikkers.
Stoken is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Godt is nog even aan het stoken eer hij op vakantie gaat.
Die knul gaat ons missen
Zekerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah ja, da's best lekker op z'n tijd
En Zwelgje is lief
In Azie hebben ze ook internet hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Godt is nog even aan het stoken eer hij op vakantie gaat.
Die knul gaat ons missen
LE, is dat ook een Linkse Ellendeling dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef Godtje het volgende:
De tetten van LE en linkse kontenlikkers.
Goh, als ik een keer loop te zeiken is de toon heel anders.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet je dat klagen van jou is nog niet zo erg. De 100 mensen die vervolgens denken het beter te weten en die te pas en te onpas gaan roepen dat het nergens voor nodig is zijn nog een veel grotere diskwalificatie van zichzelf en van je gevoel.
Als jij je kut voelt is dat prima. Heeft iedereen wel eens. In plaats van op de inhoud in te gaan gaan de simpele zielen roepen dat je zo niet hoeft te denken.Je kan ze gelijk laten ruimen. Gekke FOKers ziekte.
As always. Daarom vroeg ik het ookquote:
Hee, de TT is epic chicken, niet epic teaquote:
Vroeger moest je ook nog moeite doen om ze een minderwaardigheidscomplex aan te praten. Tegenwoordig worden ze standaard geleverd met zo'n ding.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Godtje het volgende:
Stoken is ook niet meer wat het geweest is.
Ik zit aan de wijn maar een kopje gold thee van Lipton er naast is wel lekker.quote:
Euhm... niet bij mij hoorquote:
Maar jij hebt geen tieten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goh, als ik een keer loop te zeiken is de toon heel anders.
Jamaar, ik heb theezakjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, de TT is epic chicken, niet epic tea
Misschien heeft hij wel manboobsquote:
Dus hij reist duizenden kilometers om exact hetzelfde te doen als hier? Respect!quote:
Ik heb je mijn visie al eens uitgelegd op een serieuze manier. Dat wil ik best weer doen maar dan moet ik er weer voor gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goh, als ik een keer loop te zeiken is de toon heel anders.
Ergens geloof ik dat niet *facebook checken gaat*quote:
Ik vermoed dat dat slechts een deel gaat zijn van wat hij daar gaat doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus hij reist duizenden kilometers om exact hetzelfde te doen als hier? Respect!
Met siliconen is veel mogelijk. Maar dan komt meneer Bouman ook om de hoek kijken.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ergens geloof ik dat niet *facebook checken gaat*
Where is the fun in that?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger moest je ook nog moeite doen om ze een minderwaardigheidscomplex aan te praten. Tegenwoordig worden ze standaard geleverd met zo'n ding.
Waar is Litpho met z'n FOK!search skills als je 'm nodig hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Godtje het volgende:
Ik heb je mijn visie al eens uitgelegd op een serieuze manier. Dat wil ik best weer doen maar dan moet ik er weer voor gaan zitten.
zit een kind voorquote:
Ook al aan de vrouw tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar is Litpho met z'n FOK!search skills als je 'm nodig hebt.
Niemand houdt van je TT, Samzz.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, de TT is epic chicken, niet epic tea
Kijken waar ze eindigen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als het theezakjes waren had ik er niet uren naar kunnen staren
Een hele leuke ook nog trouwens.quote:
Nee, laat maar, ik weet ook wel dat ik vorig jaar heel wat credits verspeeld heb.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb je mijn visie al eens uitgelegd op een serieuze manier. Dat wil ik best weer doen maar dan moet ik er weer voor gaan zitten.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand houdt van je TT, Samzz.Behalve ik, want epic chicken
Daar had ik ook al last vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Q. het volgende:
L-E, er hangt een kind voor je tetten, haal die eens weg!
Wat een BH al niet kan bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als het theezakjes waren had ik er niet uren naar kunnen staren
En als het nog niet duidelijk was/is dan wil ik ook best nogmaals gemeend zeggen dat ik het klote voor je vindt dat het niet is geworden wat je gehoopt had want dat gun ik je wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, laat maar, ik weet ook wel dat ik vorig jaar heel wat credits verspeeld heb.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat een BH al niet kan bewerkstelligen.
Aan het biljarten?quote:
Ik heb haar noch in het echt nog op foto's mogen bewonderen maar wat betreft FOK! personality slaagt ze met vlag en wimpel en er zijn er maar weinig die dat kunnen zeggen.quote:
Nou, das inderdaad wel wat sessies met Sigmund waardquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, laat maar, ik weet ook wel dat ik vorig jaar heel wat credits verspeeld heb.
Ooit 1x meegemaakt, vriendin had ik mee gescharreld doen had ze epische tieten, paar jaar later weer wat mee gedaan, ineens waren die epische tieten een rol vleesch in een BH (ze zaten echt half opgeroldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan was het er 1 die verdomd goed bij der huid kleur paste 's avondsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Smarts zijn toch gehalveerde auto'squote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart.
Gehalveerde Smarts.!
Gelukkig is het jachtseizoen van 2011 net geopendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als het nog niet duidelijk was/is dan wil ik ook best nogmaals gemeend zeggen dat ik het klote voor je vindt dat het niet is geworden wat je gehoopt had want dat gun ik je wel.
Ach, ik ben het gewend, Barbquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand houdt van je TT, Samzz.Behalve ik, want epic chicken
En dus een kwart autoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Smarts zijn toch gehalveerde auto's
Ook zonder FOK! als referentiekader is het een prettige persoonlijkheid. Meerdere keren ontmoet, en alle keren was het prima verpozen in haar gezelschap.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Godtje het volgende:
Ik heb haar noch in het echt nog op foto's mogen bewonderen maar wat betreft FOK! personality slaagt ze met vlag en wimpel en er zijn er maar weinig die dat kunnen zeggen.
Dank je.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als het nog niet duidelijk was/is dan wil ik ook best nogmaals gemeend zeggen dat ik het klote voor je vindt dat het niet is geworden wat je gehoopt had want dat gun ik je wel.
L was er helemaal bij aan het verbleken? Die mag in zijn handjes knijpen en god op zijn blote knieën danken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook zonder FOK! als referentiekader is het een prettige persoonlijkheid. Meerdere keren ontmoet, en alle keren was het prima verpozen in haar gezelschap.
Over welke user heb je het nou?quote:
Google.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
wtf is Zwelgje eigenlijk? Ik zit ook een uur niet op fok hoor
Look in my pants boy!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
Nee, ze verdienen elkaar... Op een positieve manier!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef Godtje het volgende:
L was er helemaal bij aan het verbleken? Die mag in zijn handjes knijpen en god op zijn blote knieën danken?
En dat is heel wat aangezien ik L ook hoop heb zitten als FOK! personality.
Allemaal. Het is schijnbaar al een tijd geleden.quote:
Met diezelfde moeite had je t ook kunnen vertellen vermoed ik, beetje jammerquote:
Heb jij die? Ik heb wel een strafhok.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaan we samen in een schuilkelder dan?
Generatiekloof.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
bol.com?quote:
Alleen ondergoed in huidskleur bij UBSquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dan was het er 1 die verdomd goed bij der huid kleur paste 's avonds
Mooi koppel dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ze verdienen elkaar... Op een positieve manier!
Is het gelukt met de rubbers?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vlieg vrijdag naar mijn masseuses toe,
een draakjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
Mag ook. Als we maar kunnen schuilen tegen dat vreselijke complotquote:
Googlen is ook weinig moeite, lui ding.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met diezelfde moeite had je t ook kunnen vertellen vermoed ik, beetje jammer
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef Barbusse het volgende:
Allemaal. Het is schijnbaar al een tijd geleden.
Jongere generatie hè? Die willen alles voorgekauwd hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Googlen is ook weinig moeite, lui ding.
de 1e pagina geeft elke link wat andersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Juust.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
That's where FOK! comes in.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik bij 99,99% van de mensen eigenlijk.
Jaquote:
Zeg je nu dat je samen met Peuter wil schuilen in zijn strafhok tegen het vreselijke complot wat L-E heet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag ook. Als we maar kunnen schuilen tegen dat vreselijke complot
Je bent weer beschikbaar bedoel je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig is het jachtseizoen van 2011 net geopend
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je samen met Peuter wil schuilen in zijn strafhok tegen het vreselijke complot wat L-E heet?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Juust.
En google zeggen was toch een stuk minder moeite dan uitleg geven
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de 1e pagina geeft elke link wat anders
Genoeg mogelijkheden om een vergelijkend warenonderzoek uit te voeren me dunktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet alleen niet of ze mijn zaad echt snel weggeveegd krijgt van haar gezicht met zo een snel drogende handdoek. Slikken lijkt me toch sneller.
Zou je dat willen?quote:
daar zijn hele studies naar geweest...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de 1e pagina geeft elke link wat anders
En nu ging het over iets waar L-E en ik samen in zouden gaan zitten. Peuter mag wel mee trouwensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het strafhok van L-E... heb der er een paar keer over horen praten..
Kwaliteitsmuziek uit mijn geboortejaar, jeweetsquote:
Je noemt me jeugdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar zijn hele studies naar geweest...
en jij bevestigt het. De jeugd kan niet googlen..
IK neem peuter mee!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
En nu ging het over iets waar L-E en ik samen in zouden gaan zitten. Peuter mag wel mee trouwens
Songfestival liedjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kwaliteitsmuziek uit mijn geboortejaar, jeweets
Is die weer achteraan aangesloten ja?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
HW wacht maar netjes zijn 'beurt' af.
Ding-a-dongquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kwaliteitsmuziek uit mijn geboortejaar, jeweets
Wat bied je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
IK neem peuter mee!wat een held op sokken
![]()
Zwaktebodquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Ik las "voor mij een tweet".quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Ga je zo een dansje doen in een bananenjurkje?quote:
Ik moet kiezen of ik vanavond niets drink of mijn treinbier aan ga breken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh fuck. Dat is het.
Ik ben vergeten te drinken vandaag
Hoe kan je dat nou vergeten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh fuck. Dat is het.
Ik ben vergeten te drinken vandaag
Euhm, nee. Maar misschien word ik wel vrolijk als jij het doet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je zo een dansje doen in een bananenjurkje?
Treinbier? Jij hebt een mobiele brouwerij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet kiezen of ik vanavond niets drink of mijn treinbier aan ga breken.
Dilemma's.
Ik denk dat het grappiger is als jij dat doet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook verteld dat hij je vertelt hoe mooi je bent als je wakker wordt 's morgens. En wat is nu belangrijker, het huishouden of je gevoel van schoonheid?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je hebt zelf gezegd dat ie nog niet zo goed in stofzuigen is...
Zo iets?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
gmtaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het grappiger is als jij dat doet.
Ik weet wel zeker dat je dan gaat lachen in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euhm, nee. Maar misschien word ik wel vrolijk als jij het doet?
Doe eens dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je dan gaat lachen in ieder geval
Nee. Maar ik heb bier voor thuis, en bier dat ik in mijn tas heb als ik met de trein ga zodat reizen altijd leuk is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Treinbier? Jij hebt een mobiele brouwerij?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook verteld dat hij je vertelt hoe mooi je bent als je wakker wordt 's morgens. En wat is nu belangrijker, het huishouden of je gevoel van schoonheid?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je dan gaat lachen in ieder geval
Jupilerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb bier voor thuis, en bier dat ik in mijn tas heb als ik met de trein ga zodat reizen altijd leuk is.
Jupiler zit er in de tas.
Ik heb geen bananenjurkjequote:
Misschien is het beter als we even afstand nemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar dan wil ik hem niet. Ik kan jou die zeldzame momenten van gevoel van schoonheid toch niet ontnemen?
Nu gaan we beiden lopen zwelgen over ons gebrek aan bananenjurkjes. In dit topic.quote:
quote:
Het moest een keer gebeurenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien is het beter als we even afstand nemen.
Arme wijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu gaan we beiden lopen zwelgen over ons gebrek aan bananenjurkjes. In dit topic.
Zou je je dood lachen, net als de rest van de wereldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga anders ff zeiken over belangrijke dingen.
Als jij zo voor me staat...........
Ons leven is een puinhoop nuquote:
Zoi ben ik niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou je je dood lachen, net als de rest van de wereld
Dat is er wel van te makenquote:
That would be illegalquote:
Die met dat prachtige edele dier?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoi ben ik niet.
Ik zag laatst al een mooie foto van je.
Heeft Grolsch geen last vanquote:
Ja hoor, jij mag die afgelikte boterhamquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoi ben ik niet.
Ik zag laatst al een mooie foto van je.
Lief van jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor, jij mag die afgelikte boterham
En dan ga je me antwoord geven?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Nah, nee. We gaan toch nog naar de Wiener?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
I will do her! Maar ik zou Oprah nog doen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Spoilers, use the friggin' spoilers.
Godt.rarquote:
Come on! Fucking oprah!quote:
Zo ben ikquote:
Het is niet veel, maar ik heb nog wel iets van waardigheid hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Come on! Fucking oprah!
Het is wel Oprah! Je houdt er minimaal een miljoentje of 20 aan over als je het een beetje slim doet.
Oew, een hemmemquote:
Ik ook. Maar echt geen 20 miljoen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is niet veel, maar ik heb nog wel iets van waardigheid hoor
Whut?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik bekijk de spreekwoordelijke paarden van te voren wel even in de bek natuurlijk.
Nou, dan kun je dat huwelijk met mij wel op je buik schrijvenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar echt geen 20 miljoen.![]()
Nee Oprah zou ik doen en dus Katy al helemaal.
Ja, maar Katy Perryquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar echt geen 20 miljoen.![]()
Nee Oprah zou ik doen en dus Katy al helemaal.
Foto?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn bonprix jurkje was ook binnen vandaagis mooi
Katy Perry of Lilyquote:
Lily. Zonder twijfel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Katy Perry of Lily
Lastige keuzeMy dear godtje moet ik echt kiezen? I want both!!!!
![]()
![]()
Neem ze beide, je bent Godt of je bent het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Katy Perry of Lily
Lastige keuzeMy dear godtje moet ik echt kiezen? I want both!!!!
![]()
![]()
Oeh, goed plan!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
Ik kom op FB ex-klasgenoten tegen die mij vroeger heel erg gepest hebben. Doet me goed dat ze allemaal lelijk zijn nu.
Dat is inderdaad een niet te missen noviteit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lily. Zonder twijfel!
Maar die heeft dan ook 3 tepels
Heb je ze al een:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
Ik kom op FB ex-klasgenoten tegen die mij vroeger heel erg gepest hebben. Doet me goed dat ze allemaal lelijk zijn nu.
Karma is a biatch.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
Hoeft ook niet meteenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
andere keer als ik er iets jofeliger uit zie
jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet meteen
Maar, hij bevalt dus. Gelukkig
Daar kun je inderdaad geen buil aan vallenquote:
'Fraid soquote:
k ben nu wel nieuwsgierig welke het is?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad geen buil aan vallen
Maar ik ben wel benieuwd, want het is een type jurkje die ik ook wel zou dragen.
Kom naar Haarlem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
k ben nu wel nieuwsgierig welke het is?
En ik verveel me
heb liever dat jij dat doetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet flashen, Godt
Dat past niet in 1 topic.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet flashen, Godt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |