Ik heb ook verteld dat hij je vertelt hoe mooi je bent als je wakker wordt 's morgens. En wat is nu belangrijker, het huishouden of je gevoel van schoonheid?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je hebt zelf gezegd dat ie nog niet zo goed in stofzuigen is...
Zo iets?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je zo een dansje doen in een bananenjurkje?
gmtaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het grappiger is als jij dat doet.
Ik weet wel zeker dat je dan gaat lachen in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euhm, nee. Maar misschien word ik wel vrolijk als jij het doet?
Doe eens dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je dan gaat lachen in ieder geval
Nee. Maar ik heb bier voor thuis, en bier dat ik in mijn tas heb als ik met de trein ga zodat reizen altijd leuk is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Treinbier? Jij hebt een mobiele brouwerij?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook verteld dat hij je vertelt hoe mooi je bent als je wakker wordt 's morgens. En wat is nu belangrijker, het huishouden of je gevoel van schoonheid?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je dan gaat lachen in ieder geval
Jupilerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb bier voor thuis, en bier dat ik in mijn tas heb als ik met de trein ga zodat reizen altijd leuk is.
Jupiler zit er in de tas.
Ik heb geen bananenjurkjequote:
Misschien is het beter als we even afstand nemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar dan wil ik hem niet. Ik kan jou die zeldzame momenten van gevoel van schoonheid toch niet ontnemen?
Nu gaan we beiden lopen zwelgen over ons gebrek aan bananenjurkjes. In dit topic.quote:
quote:
Het moest een keer gebeurenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien is het beter als we even afstand nemen.
Arme wijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu gaan we beiden lopen zwelgen over ons gebrek aan bananenjurkjes. In dit topic.
Zou je je dood lachen, net als de rest van de wereldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga anders ff zeiken over belangrijke dingen.
Als jij zo voor me staat...........
Ons leven is een puinhoop nuquote:
Zoi ben ik niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou je je dood lachen, net als de rest van de wereld
Dat is er wel van te makenquote:
That would be illegalquote:
Die met dat prachtige edele dier?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoi ben ik niet.
Ik zag laatst al een mooie foto van je.
Heeft Grolsch geen last vanquote:
Ja hoor, jij mag die afgelikte boterhamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |