Heel evenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu ben je weer boven gekomen voor adem.
Zeg eens hey! Dat zwelgen brengt je echt nergens hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat nu weer, ik zit ik heel luidruchtig te verdrinken in mijn ellende hoor
Zwelgjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg eens hey! Dat zwelgen brengt je echt nergens hoor
Dat elke keer pappen en nat houden en het aanmoedigen van dat gedrag ook niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee ik faal, dat zei ik toch alquote:
Soms moet je even door alle pijn heen om te ontdekken dat je dat uiteindelijk toch niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet ik, geeft ook niet. Moet er even uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Wees er blij mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik faal, dat zei ik toch al
Tell me about itquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Soms moet je even door alle pijn heen om te ontdekken dat je dat uiteindelijk toch niet leuk vindt.
Ik verwacht van niemand dat ze me aanmoedigen en als je er last van heb scroll je er maar langsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat elke keer pappen en nat houden en het aanmoedigen van dat gedrag ook niet.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk zouden ze gewoon die als UI moeten nemen als ze zwelgen
Wat doe je verdomme op FOK als je zo gelukkig bent?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als je heulemaalheppydepeppy bent? Wat voor UI moet je dan?
Weet je dat klagen van jou is nog niet zo erg. De 100 mensen die vervolgens denken het beter te weten en die te pas en te onpas gaan roepen dat het nergens voor nodig is zijn nog een veel grotere diskwalificatie van zichzelf en van je gevoel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verwacht van niemand dat ze me aanmoedigen en als je er last van heb scroll je er maar langs
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als je heulemaalheppydepeppy bent? Wat voor UI moet je dan?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat doe je verdomme op FOK als je zo gelukkig bent?
Dat is allemaal de schuld van links.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef Godtje het volgende:
Je beter voelen dan de rest. Dat was vanmiddag al bevestigd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, dank je. Dat is de kinderlijke omschrijving van een kakkerlak. Zie je er 1, dan weet je dat er ergens nog een stuk of 1000 zich schuilhouden...quote:
Stemmen ze ook nog links? Dan hadden ze nooit geboren mogen worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is allemaal de schuld van links.
Weer gemist.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je beter voelen dan de rest. Dat was vanmiddag al bevestigd.
Entertainment. Entertainment.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Draaikontenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stemmen ze ook nog links? Dan hadden ze nooit geboren mogen worden.
Niks doen en mijn geld inpikken. Meer kunnen ze niet.
Dat mag niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik herhaal het toch. Kan je die sjago kop er wel bij trekken maar ook dat maakt geen indruk.quote:
Ramptoerisme is een levendige industrie met enorme groeikansen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je beter voelen dan de rest. Dat was vanmiddag al bevestigd.
En wie zegt dat kakkerlakken niet gelukkig zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dank je. Dat is de kinderlijke omschrijving van een kakkerlak. Zie je er 1, dan weet je dat er ergens nog een stuk of 1000 zich schuilhouden...
Ik heb er nog eenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
-Engel- Mijn lieve spuit 11
Ik pak de camera alvast voor de tetten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik herhaal het toch. Kan je die sjago kop er wel bij trekken maar ook dat maakt geen indruk.![]()
Flash liever met je tetten als je indruk wilt maken.
Ze is niet goed genoeg voor je eerste zaad? Als elfde in een rijtje van 100?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
-Engel- Mijn lieve spuit 11
Ik wel jaquote:
Dude.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik herhaal het toch. Kan je die sjago kop er wel bij trekken maar ook dat maakt geen indruk.![]()
Flash liever met je tetten als je indruk wilt maken.
Ze is moeder. Eerst ff kijken of het geen theezakjes zijn Q!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik pak de camera alvast voor de tetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |