een draakjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
wtf is Zwelgje eigenlijk? Ik zit ook een uur niet op fok hoor
Mag ook. Als we maar kunnen schuilen tegen dat vreselijke complotquote:
Googlen is ook weinig moeite, lui ding.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met diezelfde moeite had je t ook kunnen vertellen vermoed ik, beetje jammer
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef Barbusse het volgende:
Allemaal. Het is schijnbaar al een tijd geleden.
Jongere generatie hè? Die willen alles voorgekauwd hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Googlen is ook weinig moeite, lui ding.
de 1e pagina geeft elke link wat andersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Juust.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
That's where FOK! comes in.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik bij 99,99% van de mensen eigenlijk.
Jaquote:
Zeg je nu dat je samen met Peuter wil schuilen in zijn strafhok tegen het vreselijke complot wat L-E heet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag ook. Als we maar kunnen schuilen tegen dat vreselijke complot
Je bent weer beschikbaar bedoel je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig is het jachtseizoen van 2011 net geopend
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je samen met Peuter wil schuilen in zijn strafhok tegen het vreselijke complot wat L-E heet?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Juust.
En google zeggen was toch een stuk minder moeite dan uitleg geven
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de 1e pagina geeft elke link wat anders
Genoeg mogelijkheden om een vergelijkend warenonderzoek uit te voeren me dunktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet alleen niet of ze mijn zaad echt snel weggeveegd krijgt van haar gezicht met zo een snel drogende handdoek. Slikken lijkt me toch sneller.
Zou je dat willen?quote:
daar zijn hele studies naar geweest...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de 1e pagina geeft elke link wat anders
En nu ging het over iets waar L-E en ik samen in zouden gaan zitten. Peuter mag wel mee trouwensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het strafhok van L-E... heb der er een paar keer over horen praten..
Kwaliteitsmuziek uit mijn geboortejaar, jeweetsquote:
Je noemt me jeugdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar zijn hele studies naar geweest...
en jij bevestigt het. De jeugd kan niet googlen..
IK neem peuter mee!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
En nu ging het over iets waar L-E en ik samen in zouden gaan zitten. Peuter mag wel mee trouwens
Songfestival liedjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kwaliteitsmuziek uit mijn geboortejaar, jeweets
Is die weer achteraan aangesloten ja?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
HW wacht maar netjes zijn 'beurt' af.
Ding-a-dongquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kwaliteitsmuziek uit mijn geboortejaar, jeweets
Wat bied je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
IK neem peuter mee!wat een held op sokken
![]()
Zwaktebodquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Ik las "voor mij een tweet".quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Ga je zo een dansje doen in een bananenjurkje?quote:
Ik moet kiezen of ik vanavond niets drink of mijn treinbier aan ga breken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh fuck. Dat is het.
Ik ben vergeten te drinken vandaag
Hoe kan je dat nou vergeten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh fuck. Dat is het.
Ik ben vergeten te drinken vandaag
Euhm, nee. Maar misschien word ik wel vrolijk als jij het doet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je zo een dansje doen in een bananenjurkje?
Treinbier? Jij hebt een mobiele brouwerij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet kiezen of ik vanavond niets drink of mijn treinbier aan ga breken.
Dilemma's.
Ik denk dat het grappiger is als jij dat doet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je zo een dansje doen in een bananenjurkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |