Niemand houdt van je TT, Samzz.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, de TT is epic chicken, niet epic tea
Kijken waar ze eindigen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als het theezakjes waren had ik er niet uren naar kunnen staren
Een hele leuke ook nog trouwens.quote:
Nee, laat maar, ik weet ook wel dat ik vorig jaar heel wat credits verspeeld heb.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb je mijn visie al eens uitgelegd op een serieuze manier. Dat wil ik best weer doen maar dan moet ik er weer voor gaan zitten.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand houdt van je TT, Samzz.Behalve ik, want epic chicken
Daar had ik ook al last vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Q. het volgende:
L-E, er hangt een kind voor je tetten, haal die eens weg!
Wat een BH al niet kan bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als het theezakjes waren had ik er niet uren naar kunnen staren
En als het nog niet duidelijk was/is dan wil ik ook best nogmaals gemeend zeggen dat ik het klote voor je vindt dat het niet is geworden wat je gehoopt had want dat gun ik je wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, laat maar, ik weet ook wel dat ik vorig jaar heel wat credits verspeeld heb.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat een BH al niet kan bewerkstelligen.
Aan het biljarten?quote:
Ik heb haar noch in het echt nog op foto's mogen bewonderen maar wat betreft FOK! personality slaagt ze met vlag en wimpel en er zijn er maar weinig die dat kunnen zeggen.quote:
Nou, das inderdaad wel wat sessies met Sigmund waardquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, laat maar, ik weet ook wel dat ik vorig jaar heel wat credits verspeeld heb.
Ooit 1x meegemaakt, vriendin had ik mee gescharreld doen had ze epische tieten, paar jaar later weer wat mee gedaan, ineens waren die epische tieten een rol vleesch in een BH (ze zaten echt half opgeroldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan was het er 1 die verdomd goed bij der huid kleur paste 's avondsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Smarts zijn toch gehalveerde auto'squote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart.
Gehalveerde Smarts.!
Gelukkig is het jachtseizoen van 2011 net geopendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als het nog niet duidelijk was/is dan wil ik ook best nogmaals gemeend zeggen dat ik het klote voor je vindt dat het niet is geworden wat je gehoopt had want dat gun ik je wel.
Ach, ik ben het gewend, Barbquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand houdt van je TT, Samzz.Behalve ik, want epic chicken
En dus een kwart autoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Smarts zijn toch gehalveerde auto's
Ook zonder FOK! als referentiekader is het een prettige persoonlijkheid. Meerdere keren ontmoet, en alle keren was het prima verpozen in haar gezelschap.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Godtje het volgende:
Ik heb haar noch in het echt nog op foto's mogen bewonderen maar wat betreft FOK! personality slaagt ze met vlag en wimpel en er zijn er maar weinig die dat kunnen zeggen.
Dank je.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als het nog niet duidelijk was/is dan wil ik ook best nogmaals gemeend zeggen dat ik het klote voor je vindt dat het niet is geworden wat je gehoopt had want dat gun ik je wel.
L was er helemaal bij aan het verbleken? Die mag in zijn handjes knijpen en god op zijn blote knieën danken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook zonder FOK! als referentiekader is het een prettige persoonlijkheid. Meerdere keren ontmoet, en alle keren was het prima verpozen in haar gezelschap.
Over welke user heb je het nou?quote:
Google.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
wtf is Zwelgje eigenlijk? Ik zit ook een uur niet op fok hoor
Look in my pants boy!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
Nee, ze verdienen elkaar... Op een positieve manier!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef Godtje het volgende:
L was er helemaal bij aan het verbleken? Die mag in zijn handjes knijpen en god op zijn blote knieën danken?
En dat is heel wat aangezien ik L ook hoop heb zitten als FOK! personality.
Allemaal. Het is schijnbaar al een tijd geleden.quote:
Met diezelfde moeite had je t ook kunnen vertellen vermoed ik, beetje jammerquote:
Heb jij die? Ik heb wel een strafhok.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaan we samen in een schuilkelder dan?
Generatiekloof.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
bol.com?quote:
Alleen ondergoed in huidskleur bij UBSquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dan was het er 1 die verdomd goed bij der huid kleur paste 's avonds
Mooi koppel dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ze verdienen elkaar... Op een positieve manier!
Is het gelukt met de rubbers?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vlieg vrijdag naar mijn masseuses toe,
een draakjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
Mag ook. Als we maar kunnen schuilen tegen dat vreselijke complotquote:
Googlen is ook weinig moeite, lui ding.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met diezelfde moeite had je t ook kunnen vertellen vermoed ik, beetje jammer
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef Barbusse het volgende:
Allemaal. Het is schijnbaar al een tijd geleden.
Jongere generatie hè? Die willen alles voorgekauwd hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Googlen is ook weinig moeite, lui ding.
de 1e pagina geeft elke link wat andersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Juust.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
That's where FOK! comes in.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik bij 99,99% van de mensen eigenlijk.
Jaquote:
Zeg je nu dat je samen met Peuter wil schuilen in zijn strafhok tegen het vreselijke complot wat L-E heet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag ook. Als we maar kunnen schuilen tegen dat vreselijke complot
Je bent weer beschikbaar bedoel je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig is het jachtseizoen van 2011 net geopend
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je samen met Peuter wil schuilen in zijn strafhok tegen het vreselijke complot wat L-E heet?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Juust.
En google zeggen was toch een stuk minder moeite dan uitleg geven
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de 1e pagina geeft elke link wat anders
Genoeg mogelijkheden om een vergelijkend warenonderzoek uit te voeren me dunktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet alleen niet of ze mijn zaad echt snel weggeveegd krijgt van haar gezicht met zo een snel drogende handdoek. Slikken lijkt me toch sneller.
Zou je dat willen?quote:
daar zijn hele studies naar geweest...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de 1e pagina geeft elke link wat anders
En nu ging het over iets waar L-E en ik samen in zouden gaan zitten. Peuter mag wel mee trouwensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het strafhok van L-E... heb der er een paar keer over horen praten..
Kwaliteitsmuziek uit mijn geboortejaar, jeweetsquote:
Je noemt me jeugdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar zijn hele studies naar geweest...
en jij bevestigt het. De jeugd kan niet googlen..
IK neem peuter mee!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
En nu ging het over iets waar L-E en ik samen in zouden gaan zitten. Peuter mag wel mee trouwens
Songfestival liedjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kwaliteitsmuziek uit mijn geboortejaar, jeweets
Is die weer achteraan aangesloten ja?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
HW wacht maar netjes zijn 'beurt' af.
Ding-a-dongquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kwaliteitsmuziek uit mijn geboortejaar, jeweets
Wat bied je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
IK neem peuter mee!wat een held op sokken
![]()
Zwaktebodquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Ik las "voor mij een tweet".quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Ga je zo een dansje doen in een bananenjurkje?quote:
Ik moet kiezen of ik vanavond niets drink of mijn treinbier aan ga breken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh fuck. Dat is het.
Ik ben vergeten te drinken vandaag
Hoe kan je dat nou vergeten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh fuck. Dat is het.
Ik ben vergeten te drinken vandaag
Euhm, nee. Maar misschien word ik wel vrolijk als jij het doet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je zo een dansje doen in een bananenjurkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |