As always. Daarom vroeg ik het ookquote:
Hee, de TT is epic chicken, niet epic teaquote:
Vroeger moest je ook nog moeite doen om ze een minderwaardigheidscomplex aan te praten. Tegenwoordig worden ze standaard geleverd met zo'n ding.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Godtje het volgende:
Stoken is ook niet meer wat het geweest is.
Ik zit aan de wijn maar een kopje gold thee van Lipton er naast is wel lekker.quote:
Euhm... niet bij mij hoorquote:
Maar jij hebt geen tieten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goh, als ik een keer loop te zeiken is de toon heel anders.
Jamaar, ik heb theezakjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, de TT is epic chicken, niet epic tea
Misschien heeft hij wel manboobsquote:
Dus hij reist duizenden kilometers om exact hetzelfde te doen als hier? Respect!quote:
Ik heb je mijn visie al eens uitgelegd op een serieuze manier. Dat wil ik best weer doen maar dan moet ik er weer voor gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goh, als ik een keer loop te zeiken is de toon heel anders.
Ergens geloof ik dat niet *facebook checken gaat*quote:
Ik vermoed dat dat slechts een deel gaat zijn van wat hij daar gaat doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus hij reist duizenden kilometers om exact hetzelfde te doen als hier? Respect!
Met siliconen is veel mogelijk. Maar dan komt meneer Bouman ook om de hoek kijken.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ergens geloof ik dat niet *facebook checken gaat*
Where is the fun in that?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger moest je ook nog moeite doen om ze een minderwaardigheidscomplex aan te praten. Tegenwoordig worden ze standaard geleverd met zo'n ding.
Waar is Litpho met z'n FOK!search skills als je 'm nodig hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Godtje het volgende:
Ik heb je mijn visie al eens uitgelegd op een serieuze manier. Dat wil ik best weer doen maar dan moet ik er weer voor gaan zitten.
zit een kind voorquote:
Ook al aan de vrouw tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar is Litpho met z'n FOK!search skills als je 'm nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |