Alleen ondergoed in huidskleur bij UBSquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dan was het er 1 die verdomd goed bij der huid kleur paste 's avonds
Mooi koppel dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ze verdienen elkaar... Op een positieve manier!
Is het gelukt met de rubbers?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vlieg vrijdag naar mijn masseuses toe,
een draakjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
wtf is Zwelgje eigenlijk? Ik zit ook een uur niet op fok hoor
Mag ook. Als we maar kunnen schuilen tegen dat vreselijke complotquote:
Googlen is ook weinig moeite, lui ding.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met diezelfde moeite had je t ook kunnen vertellen vermoed ik, beetje jammer
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef Barbusse het volgende:
Allemaal. Het is schijnbaar al een tijd geleden.
Jongere generatie hè? Die willen alles voorgekauwd hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Googlen is ook weinig moeite, lui ding.
de 1e pagina geeft elke link wat andersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Juust.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
That's where FOK! comes in.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik bij 99,99% van de mensen eigenlijk.
Jaquote:
Zeg je nu dat je samen met Peuter wil schuilen in zijn strafhok tegen het vreselijke complot wat L-E heet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag ook. Als we maar kunnen schuilen tegen dat vreselijke complot
Je bent weer beschikbaar bedoel je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig is het jachtseizoen van 2011 net geopend
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je samen met Peuter wil schuilen in zijn strafhok tegen het vreselijke complot wat L-E heet?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Juust.
En google zeggen was toch een stuk minder moeite dan uitleg geven
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de 1e pagina geeft elke link wat anders
Genoeg mogelijkheden om een vergelijkend warenonderzoek uit te voeren me dunktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet alleen niet of ze mijn zaad echt snel weggeveegd krijgt van haar gezicht met zo een snel drogende handdoek. Slikken lijkt me toch sneller.
Zou je dat willen?quote:
daar zijn hele studies naar geweest...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de 1e pagina geeft elke link wat anders
En nu ging het over iets waar L-E en ik samen in zouden gaan zitten. Peuter mag wel mee trouwensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het strafhok van L-E... heb der er een paar keer over horen praten..
Kwaliteitsmuziek uit mijn geboortejaar, jeweetsquote:
Je noemt me jeugdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar zijn hele studies naar geweest...
en jij bevestigt het. De jeugd kan niet googlen..
IK neem peuter mee!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
En nu ging het over iets waar L-E en ik samen in zouden gaan zitten. Peuter mag wel mee trouwens
Songfestival liedjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kwaliteitsmuziek uit mijn geboortejaar, jeweets
Is die weer achteraan aangesloten ja?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
HW wacht maar netjes zijn 'beurt' af.
Ding-a-dongquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kwaliteitsmuziek uit mijn geboortejaar, jeweets
Wat bied je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
IK neem peuter mee!wat een held op sokken
![]()
Zwaktebodquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Ik las "voor mij een tweet".quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Ga je zo een dansje doen in een bananenjurkje?quote:
Ik moet kiezen of ik vanavond niets drink of mijn treinbier aan ga breken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh fuck. Dat is het.
Ik ben vergeten te drinken vandaag
Hoe kan je dat nou vergeten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh fuck. Dat is het.
Ik ben vergeten te drinken vandaag
Euhm, nee. Maar misschien word ik wel vrolijk als jij het doet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je zo een dansje doen in een bananenjurkje?
Treinbier? Jij hebt een mobiele brouwerij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet kiezen of ik vanavond niets drink of mijn treinbier aan ga breken.
Dilemma's.
Ik denk dat het grappiger is als jij dat doet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook verteld dat hij je vertelt hoe mooi je bent als je wakker wordt 's morgens. En wat is nu belangrijker, het huishouden of je gevoel van schoonheid?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je hebt zelf gezegd dat ie nog niet zo goed in stofzuigen is...
Zo iets?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
gmtaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het grappiger is als jij dat doet.
Ik weet wel zeker dat je dan gaat lachen in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euhm, nee. Maar misschien word ik wel vrolijk als jij het doet?
Doe eens dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je dan gaat lachen in ieder geval
Nee. Maar ik heb bier voor thuis, en bier dat ik in mijn tas heb als ik met de trein ga zodat reizen altijd leuk is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Treinbier? Jij hebt een mobiele brouwerij?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook verteld dat hij je vertelt hoe mooi je bent als je wakker wordt 's morgens. En wat is nu belangrijker, het huishouden of je gevoel van schoonheid?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je dan gaat lachen in ieder geval
Jupilerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb bier voor thuis, en bier dat ik in mijn tas heb als ik met de trein ga zodat reizen altijd leuk is.
Jupiler zit er in de tas.
Ik heb geen bananenjurkjequote:
Misschien is het beter als we even afstand nemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar dan wil ik hem niet. Ik kan jou die zeldzame momenten van gevoel van schoonheid toch niet ontnemen?
Nu gaan we beiden lopen zwelgen over ons gebrek aan bananenjurkjes. In dit topic.quote:
quote:
Het moest een keer gebeurenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien is het beter als we even afstand nemen.
Arme wijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu gaan we beiden lopen zwelgen over ons gebrek aan bananenjurkjes. In dit topic.
Zou je je dood lachen, net als de rest van de wereldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga anders ff zeiken over belangrijke dingen.
Als jij zo voor me staat...........
Ons leven is een puinhoop nuquote:
Zoi ben ik niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou je je dood lachen, net als de rest van de wereld
Dat is er wel van te makenquote:
That would be illegalquote:
Die met dat prachtige edele dier?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoi ben ik niet.
Ik zag laatst al een mooie foto van je.
Heeft Grolsch geen last vanquote:
Ja hoor, jij mag die afgelikte boterhamquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoi ben ik niet.
Ik zag laatst al een mooie foto van je.
Lief van jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor, jij mag die afgelikte boterham
En dan ga je me antwoord geven?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Nah, nee. We gaan toch nog naar de Wiener?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
I will do her! Maar ik zou Oprah nog doen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Spoilers, use the friggin' spoilers.
Godt.rarquote:
Come on! Fucking oprah!quote:
Zo ben ikquote:
Het is niet veel, maar ik heb nog wel iets van waardigheid hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Come on! Fucking oprah!
Het is wel Oprah! Je houdt er minimaal een miljoentje of 20 aan over als je het een beetje slim doet.
Oew, een hemmemquote:
Ik ook. Maar echt geen 20 miljoen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is niet veel, maar ik heb nog wel iets van waardigheid hoor
Whut?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik bekijk de spreekwoordelijke paarden van te voren wel even in de bek natuurlijk.
Nou, dan kun je dat huwelijk met mij wel op je buik schrijvenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar echt geen 20 miljoen.![]()
Nee Oprah zou ik doen en dus Katy al helemaal.
Ja, maar Katy Perryquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar echt geen 20 miljoen.![]()
Nee Oprah zou ik doen en dus Katy al helemaal.
Foto?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn bonprix jurkje was ook binnen vandaagis mooi
Katy Perry of Lilyquote:
Lily. Zonder twijfel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Katy Perry of Lily
Lastige keuzeMy dear godtje moet ik echt kiezen? I want both!!!!
![]()
![]()
Neem ze beide, je bent Godt of je bent het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Katy Perry of Lily
Lastige keuzeMy dear godtje moet ik echt kiezen? I want both!!!!
![]()
![]()
Oeh, goed plan!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
Ik kom op FB ex-klasgenoten tegen die mij vroeger heel erg gepest hebben. Doet me goed dat ze allemaal lelijk zijn nu.
Dat is inderdaad een niet te missen noviteit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lily. Zonder twijfel!
Maar die heeft dan ook 3 tepels
Heb je ze al een:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
Ik kom op FB ex-klasgenoten tegen die mij vroeger heel erg gepest hebben. Doet me goed dat ze allemaal lelijk zijn nu.
Karma is a biatch.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
Hoeft ook niet meteenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
andere keer als ik er iets jofeliger uit zie
jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet meteen
Maar, hij bevalt dus. Gelukkig
Daar kun je inderdaad geen buil aan vallenquote:
'Fraid soquote:
k ben nu wel nieuwsgierig welke het is?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad geen buil aan vallen
Maar ik ben wel benieuwd, want het is een type jurkje die ik ook wel zou dragen.
Kom naar Haarlem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
k ben nu wel nieuwsgierig welke het is?
En ik verveel me
heb liever dat jij dat doetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet flashen, Godt
Dat past niet in 1 topic.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet flashen, Godt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |