Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
Die ben ik nu ook aan het doen, en ook met de FGT.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:23 schreef Leenennn het volgende:
Bezig met de GT All Stars races in B-spec met de Formula GT, super simpel, je hoeft niks te doen
Als je hem goed aanstuurd is het geen probleem. Mijn eerste Bob heeft leren rijden in een Enzo..quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:27 schreef BOPE het volgende:
Ik word gek van mijn coureur.. Ben pas bij niv.1 B-Spec en hij doet alles fout..
Is het trouwens wel verstandig dat ik hem gelijk in een Audi RS 6 laat plaatsnemen?
Volgens mij niet, want bij deelnemersvoorwaarden staat alleen de Formula GT.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:36 schreef woessie het volgende:
Zeg, die formula GT, kan ik daar ook een ferrari F1 voor gebruiken? Ik wil namelijk eigenlijk alleen maar premiumcars kopen ipv standard cars.
Vond ik ook erg jammer bij de Touring Car bijvoorbeeld, dat daar geen premiums voor zijn.
De Forumule wagens van ferrari kan je sowieso nooit gebruiken voor een race, enkel voor testdrive en online.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:36 schreef woessie het volgende:
Zeg, die formula GT, kan ik daar ook een ferrari F1 voor gebruiken? Ik wil namelijk eigenlijk alleen maar premiumcars kopen ipv standard cars.
Vond ik ook erg jammer bij de Touring Car bijvoorbeeld, dat daar geen premiums voor zijn.
Dan heb je in die prijsklasse eigenlijk niks anders.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Is de Driving Forve GT een goed stuurtje? Of is in die prijsklasse iets beters te vinden? Een g25/27 is mij net iets te duur,
Ik heb hem voor kerst gekregen, en ik ben er super blij mee. In combinatie met de WheelStand Pro kan ik een stuk lekkerder losgaan dan met een controller. De feedback voelt goed, het geheel voelt ook stevig aan, en het feit dat je "on the fly" abs, trc etc kan aanpassen is ook wel bonus!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Is de Driving Forve GT een goed stuurtje? Of is in die prijsklasse iets beters te vinden? Een g25/27 is mij net iets te duur,
enige nadeel van de wheelstand pro is dat ik zelf met karton heb moeten werken om gaten te vullen omdat mn g25 anders niet goed vast zat. Nee, nog 1 nadeel: Heb hem al een paar keer moeten aanschroeven. Heel de stuurkolom eraf moeten halen om daaronder te kunnen komen. Maarrrr verder is het een erg goede aankoop geweest!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:44 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb hem voor kerst gekregen, en ik ben er super blij mee. In combinatie met de WheelStand Pro kan ik een stuk lekkerder losgaan dan met een controller. De feedback voelt goed, het geheel voelt ook stevig aan, en het feit dat je "on the fly" abs, trc etc kan aanpassen is ook wel bonus!
Ik zeg: geld meer dan waard.
Je moet de Formula GT gebruiken, en voor de Touring Car races kun je de Lexus kopen bij de Premium dealer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:36 schreef woessie het volgende:
Zeg, die formula GT, kan ik daar ook een ferrari F1 voor gebruiken? Ik wil namelijk eigenlijk alleen maar premiumcars kopen ipv standard cars.
Vond ik ook erg jammer bij de Touring Car bijvoorbeeld, dat daar geen premiums voor zijn.
Die opdracht krijgt hij op het lange rechte stuk en dan vlak voor de finish krijgt hij daar last van??quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:15 schreef DennisDeBengel het volgende:
Dat kan hoor, gewoon naar het menu waar je al je coureurs ziet en dan kun je hem ontslaan
En dat hij spint is meestal je eigen fout, dan laat je hem te hard rijden
Ja dat doen ze bij mij ook allemaal. Als ze van de baan afraken blijven ze netjes wachten tot iedereen voorbij isquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef Netsplitter het volgende:
aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrgggggggggggggggggg...............
Franse klassiekers, 2de race.
Lig eerst aan kop, spint ergens waar het totaal niet logisch is en komt als tiende weer op de baan.
Goed, ga beginnen aan een inhaal race.
Ligt vlak voor de finish, echt een tiental meters nog tweede pal achter nr1, spint die @#$@%@ weer en blijft dan net zo lang in het zand wachten tot iedereen is gepasseerd en eindigt die !@#!# dus als 12de.
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Zoals elke racer dit zou / moet doen, want anders hinder je de anderen. dit geeft kans op ongelukken / gevaarlijke situaties etc.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:17 schreef Toempf het volgende:
Ja dat doen ze bij mij ook allemaal. Als ze van de baan afraken blijven ze netjes wachten tot iedereen voorbij is
Hij reageert echt prima. Elk kleine beweging registreert ie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Dan wordt het de Driving Force GT. Wat ik bij andere stuurtjes had dat ze heel erg hard kraakten, en niet precies en snel reageren, reageert deze wel goed ?
Herkenbaar en volgens de regels, maar hij volgt ook regels die er niet zijn. Inhalen doet hij namelijk alleen op commando, tenzij hij 6x meer PK heeft dan de rest.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:17 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ja dat doen ze bij mij ook allemaal. Als ze van de baan afraken blijven ze netjes wachten tot iedereen voorbij is
om nog maar te zwijgen over het overbodige remmen en terugschakelen. bijvoorbeeld op de Indy Oval.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Herkenbaar en volgens de regels, maar hij volgt ook regels die er niet zijn. Inhalen doet hij namelijk alleen op commando, tenzij hij 6x meer PK heeft dan de rest.
Wat ik ook niet snap en waar ik gister veelvuldig achter kwam is dat zo'n B-spec Billy niet gewoon vol aan komt remmen. Beetje remmen, rem los, beetje remmen en half die bocht insturen. Hij kan beter wat later maar wel vol aanremmen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
om nog maar te zwijgen over het overbodige remmen en terugschakelen. bijvoorbeeld op de Indy Oval.
Ik ben helemaal overtuigd, ik ga stuurtje vrijdag kopen, als die er nog is. Bedankt voor de hulp, die link lees ik thuis nog even.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:33 schreef very het volgende:
[..]
Hij reageert echt prima. Elk kleine beweging registreert ie.
Ik zeg: doen!
En als je nog niet 100% overtuigd bent:
http://www.rocketpunchaut(...)riving-force-gt.html
psst, niet de draadloze kopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Ik ben helemaal overtuigd, ik ga stuurtje vrijdag kopen, als die er nog is. Bedankt voor de hulp, die link lees ik thuis nog even.
Mag ik er ff een optie op nemen??quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:38 schreef Meike26 het volgende:
Nogmaals, ik heb er hier 1 in de aanbieding liggen, weinig gebruikt, met snoer dus ook met Force Feedback...
Je kunt ook in de prijsklasse -tussen- een DFGT en een G27/GT3RS kijken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Is de Driving Forve GT een goed stuurtje? Of is in die prijsklasse iets beters te vinden? Een g25/27 is mij net iets te duur,
Ik heb er ook wel intresse in maar het het niet handiger om een topic te maken in V&A?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:38 schreef Meike26 het volgende:
Nogmaals, ik heb er hier 1 in de aanbieding liggen, weinig gebruikt, met snoer dus ook met Force Feedback...
Moet je alleen wel de pedalen er bij kopen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je kunt ook in de prijsklasse -tussen- een DFGT en een G27/GT3RS kijken.
Bijvoorbeeld een Fanatec 911 Carrera:
http://www.fanatec.de/web(...)a6470c31d625e4fdb276 (shop)
http://www.fanatec.de/html/index.php?id=280&lang=en (info site)
* Original reproduction of a Porsche 911 Carrera steering wheel
* Fully compatible to PlayStation 3 and PC
* Authentic pedals with clutch and 3 different spring mechanics
* Realistic 6+1 speed shifter with correct dimensions and paddle shifters behind the wheel (optional: steel or carbon shifter paddles)
* Extra large wheel rim made of fine TPE rubber (300 mm / 11.8 inch)
* LED display to show game info or change wheel settings
# Licensed by Porsche Lizenz- und Handelsgesellschaft mbH
# Authentic metal Porsche logo on wheel
# High Quality wheel rim made of TPE rubber
# Extra large wheel rim diameter (30 cm / 11.8 inch)
# 6+1 Speed gear stick with correct dimensions
# Gear stick is interchangeable and can be mounted on the left or right side
# Realistic clutch pedal with declining resistance
# Strong table clamps with quick release, special non-slip rubber pads, and Velcro strips on the pedals keep everything in place. Integrated nuts allow the strong fixation on a gaming cockpit
# Powerful Mabuchi RS 550 ForceFeedback motor
# High resolution wheel sensor
# Turning angle can be adjusted in the wheel from 90° to 900°
# TUNING functions with LED display
* Saves up to 5 wheel set-ups
* Adjust ForceFeedback strength during game play
* Adjust steering angle independent from the game
* Adjust damper strength (Driftmode)
* Add deadzone to the steering axis (great for GT5:P)
* Adjust linearity of the steering axis for high precision around the center but ability to make turns very quickly.
# Recommended optional upgrades available (sold separately):
* Clubsport shifter paddles (aluminum or carbon fibre)
* Rennsport wheel stand for use in the living room
* Clubsport table clamp
* Steel plate for pedals to eliminate sliding on the floor
Nee, er zitten pedalen bij met koppeling. (en een H-bak)quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet je alleen wel de pedalen er bij kopen.
Ik heb ff geracered met een fanatec, maar na een tijdje maakt ie een pokkeherrie omdat de koeling het niet aan kan. Dat vond ik erg vervelend. De Logitech is muisstil.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, er zitten pedalen bij met koppeling. (en een H-bak)
Je hebt alleen de keuze er metalen Clubsport pedalen bij te kopen met load sensor. En ja, dat kost 200 euro extra..
maar deze zitten erbij:
[ afbeelding ]
Stuur en bak
[ afbeelding ]
En dat kost dus 160 euro.. Mooi tussen een DFGT en G27/GT3RS in.
Als ik dat stuur zou kopen zou ik alleen de shifter paddles erbij doen:
http://www.fanatec.de/web(...)a6470c31d625e4fdb276
19 euro..
Welk model was dat? Ik vermoed een vrij vroeg exemplaar van de 911 Turbo., hun eerste model. Die had inderdaad problemen met een fan. Dat stuur heb ik hier trouwens ook liggen.. Een beta-variant..quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:18 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik heb ff geracered met een fanatec, maar na een tijdje maakt ie een pokkeherrie omdat de koeling het niet aan kan. Dat vond ik erg vervelend. De Logitech is muisstil.
Nee, dat was de GT3 RS, en een recent model.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Welk model was dat? Ik vermoed een vrij vroeg exemplaar van de 911 Turbo., hun eerste model. Die had inderdaad problemen met een fan. Dat stuur heb ik hier trouwens ook liggen.. Een beta-variant..
Heeft meerdere problemen. O.a. dus de fan, en het verliezen van 'centre'. Maargoed, dat stuur is inmiddels al bijna 3 jaar oud en was geen productiemodel. Heb ene G25 die ik tegenwoordig gebruik. Al zit ik eraan te denken de GT2 Clubsport te kopen..
Ik ben die reviewerquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:25 schreef woessie het volgende:
[..]
Nee, dat was de GT3 RS, en een recent model.
Wordt ook hier aangegeven trouwens
http://www.techzine.nl/re(...)l-2-en-shifters.html
lol held! Insider dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik ben die reviewerMaar t klopt wel dat ie geluid gaat geven, maar vergeleken de 911 Turbo is t geen pokkeherrie. Dat was trouwens nog een GT3 RS v1.
is later weggegeven in de community.
![]()
maar ik dacht dus omdat je 'pokkeherrie' zei dat t zo erg was als bij de 911 Turbo![]()
Bij de 911 Turbo was t zo als je LFS opstartte en ging rijden. De fan een enorm kabaal maakte en t nog niet aankon, waarna de FFB wegvielDat gebeurde bij de GT3RS niet én ie was stiller
En ja, waarom de GT2 clubsport?
Ik wil die pedalen weer. Wat een bazenpedalen zijn dat, verreweg t beste wat ik in huis heb gehad. verder is t stuur ook voor de X360 geschikt.
Nee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:43 schreef woessie het volgende:
[..]
lol held! Insider dus
Ik heb nog niet met de 911 Turbo gespeeld maar ben daar ook niet rouwig om dus
Die pedalen zou ik ook willen, kan ook gewoon op de G25 worden aangesloten toch?
Sjongejonge, heb je net de Historic racingcar cup gewonnen en dan ben je opeens uitgekekenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben al wat uitgekeken op dit spel, terwijl ik nog helemaal niet ver ben
Die moest ik gewoon halenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:30 schreef Leenennn het volgende:
[..]
Sjongejonge, heb je net de Historic racingcar cup gewonnen en dan ben je opeens uitgekeken
Ik vermaak me tot nu toe nog wel prima, nu ff B-spec aant doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die moest ik gewoon halen
Ik kijk eerlijk gezegd meer uit naar de volgende update
Was het maar zo'n feest. Ik hoop dat Kaz binnenkort weer wat twittert.quote:
Hopelijk vanaf 6 januari weer nieuwe seasonevents, die vind ik toch wel erg tofquote:
welkom in de wereld van force feedback :pquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef BOPE het volgende:
Dat kan.. Het is idd veel realistischer met een stuur.. Maar lijkt alsof die af en toe tegenwerkt, en met bochten enz erg zwaar enz gaat
Maja ik heb het stuur ook pas 2 uurtjes is even wennen...
Ja echt hequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef very het volgende:
[..]
welkom in de wereld van force feedback :p
Als je het niet erg vind er wat geld aan uit te geven, kan ik je de wheelstand pro aanraden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef BOPE het volgende:
[..]
Ja echt he... Ik moet ook even een goede plek geven waar ik hem goed vast kan maken.. Nu is het nog even knoeien, even kijken waar ik em kan vastmaken.. Nu gebruik zo een kleine kut tafeltje.
Hoe bevalt die eigenlijk?? Je hebt hem ook pas zie ik op een andere topicquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:10 schreef very het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind er wat geld aan uit te geven, kan ik je de wheelstand pro aanraden.
Die heb ik ook, en werkt prima. Alleen zodanig opvouwen dat ie onder de bank past gaat bij mij niet
www.wheelstandpro.comquote:Op donderdag 6 januari 2011 02:08 schreef BOPE het volgende:
[..]
Hoe bevalt die eigenlijk?? Je hebt hem ook pas zie ik op een andere topic
En is ie het geld waard en waar heb je hem gekocht?
ow nice. vanmiddag even kijken. die oude season events was ik al door.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Dennis101 het volgende:
Zie dat er nieuwe seizoensevents zijn. Deze zijn echter zonder beperking voor het tunen van je auto, zo wordt het wel heel erg verleidelijk om even snel geld en ervaring te scoren.
En de events onder nr2 hebben geen bandenrestricties meer..quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Dennis101 het volgende:
Zie dat er nieuwe seizoensevents zijn. Deze zijn echter zonder beperking voor het tunen van je auto, zo wordt het wel heel erg verleidelijk om even snel geld en ervaring te scoren.
En volgens is er ook geen vermogensbegrenzing meer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En de events onder nr2 hebben geen bandenrestricties meer..
Hmz..quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En volgens is er ook geen vermogensbegrenzing meer.
Nope.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En volgens is er ook geen vermogensbegrenzing meer.
Mee eens... Wat een gare zooi. Ook had ik nog speciaal een andere Nascar moeten kopen omdat de vorige teveel vermogen had. Beetje triest dit, maakte het juist leuk als je hem nog eens over moest rijdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hmz..
ik heb zoveel moeite gedaan die op goud te krijgen zonder Skid recovery.. En dan veranderen ze m naar zoiets veel te makkelijks..De challenge is er van af.. En eigenlijk het speciale gevoel dat ik m goud had zonder SRF ook
mee eens. ik heb dus inderdaad ook weer speciaal een nieuwe auto moeten kopen voor een paar van die races, plus nog een godsvermogen aan tuningonderdelen. Nu had ik dus net zo goed mijn eigen auto's die ik al had kunnen pakken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... Wat een gare zooi. Ook had ik nog speciaal een andere Nascar moeten kopen omdat de vorige teveel vermogen had. Beetje triest dit, maakte het juist leuk als je hem nog eens over moest rijden
Jij was toch niet van het upgraden en jezelf makkelijk maken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:05 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
mee eens. ik heb dus inderdaad ook weer speciaal een nieuwe auto moeten kopen voor een paar van die races, plus nog een godsvermogen aan tuningonderdelen. Nu had ik dus net zo goed mijn eigen auto's die ik al had kunnen pakken.
ik zeg toch ook TUNEN, lieverd! niet opvoeren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:08 schreef very het volgende:
[..]
Jij was toch niet van het upgraden en jezelf makkelijk maken?![]()
Je zei:quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:14 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
ik zeg toch ook TUNEN, lieverd! niet opvoeren.
Instellingen tweaken kost geen geld hoorquote:plus nog een godsvermogen aan tuningonderdelen
Spelen wij hetzelfde spel? Versnellingsbak, ophanging, versteviging en differentieel kosten toch echt geld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:16 schreef very het volgende:
[..]
Je zei:
[..]
Instellingen tweaken kost geen geld hoor
Dat zijn toch geen instellingen, dat zijn upgradesquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Spelen wij hetzelfde spel? Versnellingsbak, ophanging, versteviging en differentieel kosten toch echt geld.
ik weet wat ik zei Freddy.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:16 schreef very het volgende:
[..]
Je zei:
[..]
Instellingen tweaken kost geen geld hoor
Zonder die upgrades valt er echter weinig te tunen aan je auto (of je moet een auto kopen die die onderdelen heeft).quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef very het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen instellingen, dat zijn upgrades
Dat je met vermogen geld bedoeld snap ik natuurlijk ook welquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
ik weet wat ik zei Freddy.
en met het 'vermogen' in 'godsvermogen' bedoel ik GELD!
En je moet toch eerst die onderdelen kopen waarbij het uberhaupt mogelijk is om te tunen?
afstelbaar-sperdiff, -volledig aanpasbare-ophanging, -aanpasbare-gear box etc.
of die vriend heeft je gewoon bedrogenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef jackson het volgende:
Hoe fucked up is dit... Had een C4 WRC naar een vriend van me gestuurd en die is nooit aangekomen. Nu heb ik hem dus nodig voor een seasonevent. Die schrale kutbak kost gewoon 850.000
.
Wat een teringzooi
Ik heb er 2quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef jackson het volgende:
Hoe fucked up is dit... Had een C4 WRC naar een vriend van me gestuurd en die is nooit aangekomen. Nu heb ik hem dus nodig voor een seasonevent. Die schrale kutbak kost gewoon 850.000
.
Wat een teringzooi
whahaha :pquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:03 schreef Toempf het volgende:
Jezus ik val bijna in slaap met die Prius race.Ding is tevens niet te winnen.
Frot er een SSD inquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:13 schreef Toempf het volgende:
En nu ik toch aan het zeiken ben: die laadtijden begin ik nu ook wel een beetje zat te worden. Ik had er eerst niet zo veel problemen mee, maar nu begint het me toch een beetje tegen te staan
ja mij ook wel inderdaad.. lijkt wel of het steeds langer duurt..quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:13 schreef Toempf het volgende:
En nu ik toch aan het zeiken ben: die laadtijden begin ik nu ook wel een beetje zat te worden. Ik had er eerst niet zo veel problemen mee, maar nu begint het me toch een beetje tegen te staan
Hoezo niet te winnen? Kan toch niet heel moeilijk zijn...zeker nu je geen restricties meer hebtquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:03 schreef Toempf het volgende:
Jezus ik val bijna in slaap met die Prius race.Ding is tevens niet te winnen.
Ja daar vergiste ik me dus ook in. Had zo'n 50pk meer eruit weten te peuteren, maar kon niet verder komen dan 5e. Misschien lag het aan de banden, die waren nog standaard.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hoezo niet te winnen? Kan toch niet heel moeilijk zijn...zeker nu je geen restricties meer hebt![]()
Dat zal dan, want ik heb er nog 20 pk bij en ik werd al eerste, wel met sport zacht banden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ja daar vergiste ik me dus ook in. Had zo'n 50pk meer eruit weten te peuteren, maar kon niet verder komen dan 5e. Misschien lag het aan de banden, die waren nog standaard.
Klopt, dat irriteert mij ook mateloos.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:13 schreef Toempf het volgende:
En nu ik toch aan het zeiken ben: die laadtijden begin ik nu ook wel een beetje zat te worden. Ik had er eerst niet zo veel problemen mee, maar nu begint het me toch een beetje tegen te staan
Ja ferry inderdaad. maar in mijn haast om weg te komen van werk schoot ik er effe bij in.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:36 schreef very het volgende:
[..]
Dat je met vermogen geld bedoeld snap ik natuurlijk ook wel![]()
Ook hoef je je niet aangevallen te voelen hoor...ik probeer hier alleen maar even slim/leuk te doen![]()
(vandaar ook die smiley erbij)
Maar dat alles bij elkaar is niet zo heel duur toch? Hooguit 50.000 ofzo?
Pas wanneer je gewicht wil besparen, een grotere motor, een dikke turbo + spoilers etc etc...dan ben je pas een godsvermogen kwijt.
Oh...en ik heet gewoon Ferry![]()
Nou, kheb net ff die 1e race van de FormulaGT World Championship geprobeerd, dat is pas zenuwslopend zeg teringgquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hoezo niet te winnen? Kan toch niet heel moeilijk zijn...zeker nu je geen restricties meer hebt![]()
Ben nog bezig met de tweede reeks. Die Mustang race was wel pittig, maar het is me gelukt. Heb me keurig aan de limieten gehouden won uiteindelijk met bijna 4 seconden voorsprong. Dit zijn wel de tofste races uit het hele spel vind ik. Was echt zenuwachtig gewoon, want het is net wel of net niet telkens![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:31 schreef Leenennn het volgende:
[..]
Nou, kheb net ff die 1e race van de FormulaGT World Championship geprobeerd, dat is pas zenuwslopend zeg teringg
nog een keer proberen, nu met stuurhulp op zwak.. stond net op zwaarquote:
hahahahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef Toempf het volgende:
Ik durf niet eens aan de Formula GT te beginnen. Ben bang dat ik daarna een nieuwe tv, controller, bank en PS3 moet kopen
Ik ga niet eens aan die race beginnen tot ik een stuur heb.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef Toempf het volgende:
Ik durf niet eens aan de Formula GT te beginnen. Ben bang dat ik daarna een nieuwe tv, controller, bank en PS3 moet kopen
Wat is die funcite eigenlijk van zwak en zwaar dan?? Die stuur is al zwaar genoeg en als je hem dan op zwaar zet gaat die dan moeilijker?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:38 schreef Leenennn het volgende:
[..]
nog een keer proberen, nu met stuurhulp op zwak.. stond net op zwaarmaar niet echt een succes
bij sterk(zwaar) helpt ie je heel goed als de achterkant van je auto wegslipt, maar dan kan je niet meer beetje driften door de bochten. en bij zwak helpt ie wat minder met wegslippen en uit helemaal nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef BOPE het volgende:
[..]
Wat is die funcite eigenlijk van zwak en zwaar dan?? Die stuur is al zwaar genoeg en als je hem dan op zwaar zet gaat die dan moeilijker?
Moet even kijken of er een stuurbekrachtiging op dat ding aan of uit kan..
Ja vrienden die je al 15 jaar kent gaan je bedriegen om een autootje in GT5....quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef Leenennn het volgende:
[..]
of die vriend heeft je gewoon bedrogen
Dan kan je denk ik niet rijdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:46 schreef BOPE het volgende:
even een vraagje jongens.. Past het system zich aan als je een snellere auto neemt dan de concurrentenlijst?? Als ik op de lijst kijk zie ik de snelste auto met bv 650 pk als ik zelf een auto neem met 900 pk kan ik ze niet eens bijhouden??
De goede banden er onder?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:46 schreef BOPE het volgende:
even een vraagje jongens.. Past het system zich aan als je een snellere auto neemt dan de concurrentenlijst?? Als ik op de lijst kijk zie ik de snelste auto met bv 650 pk als ik zelf een auto neem met 900 pk kan ik ze niet eens bijhouden??
Zit er een banden regel op?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:59 schreef BOPE het volgende:
ik zit te kloten met een RS6 ben bezig met GT Wereldkampioenschap. Snelste wagen op het lijstje is 550 ofzo.. Ik heb iets van 910 pk nu. Met normale racebanden.. Er zit wel een gewichtsverschil van 600 kilo ofzo dat wel
Dat zijn er 8000 duizend ofzo? Doe even 1 van die te makkelijke season events en je bent zo binnen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:24 schreef BOPE het volgende:
fuck koop net perongeluk 2 maal zachte sportbanden
Vrij veel credits naar de zooi.. Je kan hem ook niet meer verkopen ofzo
Sorry racebanden bedoel ik.. 36000 en dat 2 maalquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zijn er 8000 duizend ofzo? Doe even 1 van die te makkelijke season events en je bent zo binnen.
Dat is wel erg veel, maar die zou je echt niet nodig moeten hebben. Ik heb tot nu toe alles gehaald op sport zacht, zeker met zo'n opgevoerde auto zou dat genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:27 schreef BOPE het volgende:
[..]
Sorry racebanden bedoel ik.. 36000 en dat 2 maal
Welk level ben je dan? En waarom ga je geen seasonal events doen? Of eventueel speciaal events. Dan kom je zo aan geld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef BOPE het volgende:
Het begint nu echt lastig te worden... Al die racejes die nu overzijn daar moet ik weer een andere auto voor kopen.. En dan heb ik het over ferrari's en labo's
Word tijd dat ik even ga kijken of ik wat kan lenen want credits zijn er ook nietzoveel meer...
Nu level 14 (a-Spec) ik ben idd begonnen met die special events. Even kijken of dat wat gaat worden. En anders verder met B-Specquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Welk level ben je dan? En waarom ga je geen seasonal events doen? Of eventueel speciaal events. Dan kom je zo aan geld.
Nogmaals, waarom geen seasonal events? Daar liggen vele credits voor het oprapen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:09 schreef BOPE het volgende:
[..]
Nu level 14 (a-Spec) ik ben idd begonnen met die special events. Even kijken of dat wat gaat worden. En anders verder met B-Spec
Ik weet eerlijk gezegd niet wat daar de bedoeling ervan isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:11 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom geen seasonal events? Daar liggen vele credits voor het oprapen.
In verdiept? Wat valt er in te verdiepen dan? Open het in je menu en ga racen en credits verdienen. Door die season events was ik al level 14 met een miljoen credits terwijl ik nog maar een paar races van A-spec had gedaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:18 schreef BOPE het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet wat daar de bedoeling ervan is![]()
Heb me niet erin verdiept. Ga ook zo even kijken wat ik daar moet doen.
ZO dan.. Dan ga ik zeker even kijken.. Ik begon eerlijk gezegd volop met a-spec en daar valt nu geen reet meer te beleven.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In verdiept? Wat valt er in te verdiepen dan? Open het in je menu en ga racen en credits verdienen. Door die season events was ik al level 14 met een miljoen credits terwijl ik nog maar een paar races van A-spec had gedaan.
TC op 0, slipherstel aan en rijden maar... Dan rij je echt veel tijd nog af van goud hoor. Erg goed te doen en anders even oefenen. Ben zelf behoorlijk van het glijden omdat het meer fun is maar met netjes aanremmen, bochtje pakken en het gas er weer op kom je er ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef 67Impala het volgende:
Held.. Ik vind de Loeb challenge maar bagger..
die is best appeltje eitje...kan je toch wel met een groot aantal rondes voorsprong winnen. Je zal uiteindelijk iets van 222 rondjes tijden. Ik lag heel ver voor en heb m de laatste 15 min aan de kant geparkeerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:38 schreef Toempf het volgende:
Zaterdag maar even de 2e endurancerace doen, die 4 uur met de Mazda roadster. Ben benieuwd
Ja dan wordt het namelijk een andere auto. Daar kwam ik van de week ook achter met mijn Dodge Charger.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:43 schreef Sexy_Steve het volgende:
ik zou gister bij die season events nr 3 even de Lotus Elise 111 race doen.
Ik die auto gekocht, Race Modificatie gedaan omdat die auto er mooier van werd, mag ik godverdomme niet meer meedoen met die race..
daar was ik al bang voor. nou ja, dan vanmiddag maar een andere kopen. Ik heb namelijk toch 11.5mio te besteden. Weet iemand trouwens wanneer je die trophy krijgt voor 'spaar een belachelijke hoeveelheid geld"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja dan wordt het namelijk een andere auto. Daar kwam ik van de week ook achter met mijn Dodge Charger.
uhm ja, bij de 10 miljoen creditsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:57 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor. nou ja, dan vanmiddag maar een andere kopen. Ik heb namelijk toch 11.5mio te besteden. Weet iemand trouwens wanneer je die trophy krijgt voor 'spaar een belachelijke hoeveelheid geld"
Het is geen vet pot nee. De seasonevents leveren een stuk meer op.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:45 schreef woessie het volgende:
Krijg je bij de volgende endurances net als bij de eerste endurance maar een luttele 130k bijgeschreven? Want ik wil wel worden beloond voor lang zwoegen.
Ik heb B-spec nu op level 21 staan en het schiet nu al voor geen meter op. Ben benieuwd of ik dan het geduld kan opbrengen om naar level 35 kan komen. Krijg je een beetje XP voor de Endurances?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef Auti het volgende:
Eindelijk level 35 B-spec, op het laatst ging het echt tergend langzaam qua XP. Maar nu wel een legit X2010 S. Vettel version"Even" A-spec uitblazen.
Ja, een beetje.. Haha! Iets van 130.000 ofzo krijg je toch echt wel bij de endurances, ik heb ze niet bijgehouden. Maar ik was lvl 31 en mijn Bspec'ers hebben vanaf afgelopen maandag bijna non stop gereden, playstation is niet uit geweest en ik heb ze steeds op de 9 uur van Tsukuba of de 1000km Suzuka gezet, in de FGT. Wel een enkele keer dat ze "pauze" hadden, lag ik te pitten of niet aanwezig om een race te herstarten, en na elke race de olie verversen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:32 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik heb B-spec nu op level 21 staan en het schiet nu al voor geen meter op. Ben benieuwd of ik dan het geduld kan opbrengen om naar level 35 kan komen. Krijg je een beetje XP voor de Endurances?
Mij willen die rallyraces niet echt lukkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:12 schreef PieterBas het volgende:
pff.. De Citroen C4 WRC seasonal event was echt te makkelijk![]()
Ze zijn nu allemaal extreem makkelijk gezien er geen restricties zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:12 schreef PieterBas het volgende:
pff.. De Citroen C4 WRC seasonal event was echt te makkelijk![]()
Je hebt toch wel de TC uitstaan he? (zo niet komt een GT5 knokploeg je persoonlijk vernederen, het is pas 400 keer in dit topic gezegdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mij willen die rallyraces niet echt lukken
Daarom heb ik die Ford GT maat volledig opgevoerd om het moeilijk te maken, dat ding gaat echt niet door de bochten heen zegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze zijn nu allemaal extreem makkelijk gezien er geen restricties zijn
Ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de TC uitstaan he? (zo niet komt een GT5 knokploeg je persoonlijk vernederen, het is pas 400 keer in dit topic gezegd)
Geef dan dat geld en credits dan gratisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze zijn nu allemaal extreem makkelijk gezien er geen restricties zijn
Je krijgt bij de andere Endurance races wel meer, maar naar verhouding valt het tegen. Het hoogste wat ik gehad heb was na de 24 uur op De La Sarthe, namelijk 4.500.000 Xp. Ik schoot gelijk van begin level 35 naar halfweg level 36.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:45 schreef woessie het volgende:
Krijg je bij de volgende endurances net als bij de eerste endurance maar een luttele 130k bijgeschreven? Want ik wil wel worden beloond voor lang zwoegen.
En dan nog niet vooruit te brandenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:19 schreef PieterBas het volgende:
Wie verzint ook een challenge met fully tuned Prius![]()
.
Je hoeft hem op lange na niet vol te tunen hoor om die seasonevent te halenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:19 schreef PieterBas het volgende:
Wie verzint ook een challenge met fully tuned Prius![]()
.
Nu heb ik die Prius "gelukkig" al gewonnen in B-spec, maar omdat ding nu full te tunen, haal je nooit het prijzengeld eruit
Inderdaad, ECU, katalysator, luchtfilter en je hebt er zo al 20 pk bij. Dat was voor mij genoeg. En daarbij krijg je 200.000 credits voor die race.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hoeft hem op lange na niet vol te tunen hoor om die seasonevent te halen
Ik heb altijd de nare gewoonte om er banden van 36k op te leggen... Maar dat is een beetje mijn vaagheidquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Inderdaad, ECU, katalysator, luchtfilter en je hebt er zo al 20 pk bij. Dat was voor mij genoeg. En daarbij krijg je 200.000 credits voor die race.
en dat mag ook opeens... Ik vond die seasonal events veel leuker, toen het nog een uitdaging wasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb altijd de nare gewoonte om er banden van 36k op te leggen... Maar dat is een beetje mijn vaagheid
grappenmaker, ik ga een beetje moeilijk zitten doen als het niet hoeft.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:16 schreef DennisDeBengel het volgende:
Tune je auto's dan gewoon niet als je het te makkelijk vind.
Ik ga ze morgen met stock wagens proberen en zien waar het schip strand
Grappenmaker, grappenmaker... Wie is hier $%$#@ de grappenmaker, jij denk? Wat een verschrikkelijk azijnpisser ben je met dat ontzettend matige gedrag van je. Heb het een aantal maal met lede ogen aan zitten kijken maar je bent wel erg flauw.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:51 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
grappenmaker, ik ga een beetje moeilijk zitten doen als het niet hoeft.
auto's tunen doe ik trouwens ALTIJD. waarschijnlijk bedoel jij opvoeren. dat is wel degelijk wat anders dan tunen.
ik zou het leuker vinden als de concurrentie ook met max powered wagens rondreed, dan gaat én de race sneller en het spectaculairder.
als ik die prius race met een standaard prius moest rijden had ik zelfmoord overwogen, wat een saaie tering auto.
Wat je kan doen is een filmpje op youtube bekijken en dan afkijken waar de beste inhaal spots zijn. Wat mij betreft zijn die overduidelijk maar wellicht zie jij toch dingen die je anders kan doen. Tips als weinig remmen en zo heb je niet veel aan denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:16 schreef mrPanerai het volgende:
Iemand tips (instellingen ofzo)... en hetzelfde probleem met 1 rondje met de volkswagenbusjes op het TopGear circuit.
dank bij voorbaat
Klaag dan niet dat het te makkelijk isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:51 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
grappenmaker, ik ga een beetje moeilijk zitten doen als het niet hoeft.
ik zie wel waar ik kan inhalen maar m'n busje is of te traag of ik raak iemand (amper) en de zooi stopt al...'t is m'n eerste racer maar ik vind het op zo'n manier al niet leuk meer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat je kan doen is een filmpje op youtube bekijken en dan afkijken waar de beste inhaal spots zijn. Wat mij betreft zijn die overduidelijk maar wellicht zie jij toch dingen die je anders kan doen. Tips als weinig remmen en zo heb je niet veel aan denk ik.
Welk level is-ie? 35?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:34 schreef ScarFace- het volgende:
Mijn B spec coureur begint eindelijk goed te worden
lijkt me echt niet zo stevig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 06:34 schreef woessie het volgende:
[..]
www.wheelstandpro.com
binnen 10 dagen afgeleverd en het geld zeker waard.
Die test in Rome is kut ja. Ik wil alle rijbewijzen op goud maar dit is nog de enige die ik op zilver hebquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:16 schreef mrPanerai het volgende:
Ok ben nou een even bezig en nu ben ik bezig aan de licenties, ondertussen aan de 3de licentie laatste opdracht, 1 rondje in Rome met de ferrari...ik geraak er niet door...of ik eindig laatste, of ik rij wel iemand aan, of ik word aangereden en dan is het ook over...
Iemand tips (instellingen ofzo)... en hetzelfde probleem met 1 rondje met de volkswagenbusjes op het TopGear circuit.
dank bij voorbaat
wacht maar tot je aan lvl 40bent.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef Auti het volgende:
Eindelijk level 35 B-spec, op het laatst ging het echt tergend langzaam qua XP. Maar nu wel een legit X2010 S. Vettel version"Even" A-spec uitblazen.
volgens mij vergis je je met die xp punten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:57 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Je krijgt bij de andere Endurance races wel meer, maar naar verhouding valt het tegen. Het hoogste wat ik gehad heb was na de 24 uur op De La Sarthe, namelijk 4.500.000 Xp. Ik schoot gelijk van begin level 35 naar halfweg level 36.![]()
Heb me vandaag ook even bezig gehouden met die Seasonal Events. Althans heb ze allemaal gedaan, maar als je al een poos snelle bakken gewend bent, lijkt het met die trage bakkies net alsof je achteruit rijdt.
Edit: Volgens mij gaat het om de Credits. Die valt gemiddeld ook tegen, zo tussen de 130k en 850k.
Toch is het wel echt stevig hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:56 schreef moeskop het volgende:
[..]
lijkt me echt niet zo stevig.
ik heb het stuur op mijn buro, en dat is dus zo vast als een huis,
daar kun je nog eens gaan aanhangen als het moet.
Ik ben met 116 PK makkelijk eerste geworden (en zo goed kan ik niet eens rijden al zeg ik het zelf) dus dan zou het toch wel moeten lukken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:29 schreef DennisDeBengel het volgende:
Jep.
Ben net begonnen met het event met de Prius, met een stock Prius werd ik 3e, toen een sport chip en racing filter erop gezet (van 99 naar 111 pk) en werd toen 2e. Nu een andere uitlaat eronder, benieuwd of ik het haal
Ik werd met 124 pk 5e. Ik faalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik ben met 116 PK makkelijk eerste geworden (en zo goed kan ik niet eens rijden al zeg ik het zelf) dus dan zou het toch wel moeten lukken.
Dat moet ik uitproberen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Het geluid van die Prius met een sportuitlaat is ook ehmm...apart
Welke banden? Ik reed toen nog met de Comfor Mediums. Heb het uiteindelijk makkelijk gehaald met sports hard banden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik ben met 116 PK makkelijk eerste geworden (en zo goed kan ik niet eens rijden al zeg ik het zelf) dus dan zou het toch wel moeten lukken.
Ik zie net dat dat ding zelfs 150 pk heeft. Ik schaam me doodquote:
Ik weet het vrijwel zeker dat ik ruim 4,5 miljoen Xp punten kreeg, ik zat namelijk nog maar net in level 35 toen ik begon, na de race was ik halfweg level 36. Om van level 35 naar 36 te gaan moet je ruim 2,8 miljoen Xp halen, van 36 naar 37 ruim 3,6 miljoen. Ik heb op GTPlanet eens een lijst gezien waar het ook wel in stond, kan het helaas zo niet weervinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:23 schreef moeskop het volgende:
[..]
volgens mij vergis je je met die xp punten.
bij de 24uur van lemans krijg je 2,241,184 xp punten
en bij de 24 uur van nurnberg krijg je rond de 3.5 miljoen xp punten.
Niet alleen de beschrijving, in beide auto's zit gewoon een V8 onder het glas.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:43 schreef Toempf het volgende:
Ik heb een foutje ontdekt. De beschrijvingen van de Audi R8 4.2 V8 en de Audi R8 5.2 V10 zijn hetzelfde
Jawel klopt.. Ik heb mijn stuur ook een paar dagen ( ook eeen DFGT )quote:Op zondag 9 januari 2011 01:27 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Heb sinds vrijdag DFGT, fijn stuur. Ben vandaag van level 16 naar 22 gegaan met a-spec. Hoort het trouwens dat het stuur bij rechte stukken naar links en rechts gaat (paar graden). Heb het ook bij bochten btw.
Wanneer krijg je endurance racen ?
Met stuur is inderdaad veel leukerquote:Op zondag 9 januari 2011 01:44 schreef BOPE het volgende:
[..]
Jawel klopt.. Ik heb mijn stuur ook een paar dagen ( ook eeen DFGT )
In het begin vond ik dat ook apart maar dat hoort zo.. Het is echt wennen als je met controller gewend bent. Maar met stuur is het veel makkelijker en leuker
Trouwens als je stuurhulp op sterk staat ingesteld is het erg heftig. Waar heb jij hem op ingesteld?
Die komen tevoorschijn vanaf level 25. Boven de Extreme reeks komt dan nog een balk met Endurance reeks.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:27 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Wanneer krijg je endurance racen ?
Kijk eens bij je Bspec rijders (icoontje onder je garage in het gt menu), staat daar gewoon een rijder in het eerste vakje?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:35 schreef drdolittle het volgende:
Ik krijg geen race gestart in het B-Spec. gedeelte van het spel.
Heb wel een coureur aangemaakt, maar als ik wil racen krijg ik de melding dat ik niet genoeg coureurs heb. Ik snap er niks van.
Kan iemand me vertellen wat ik vergeten ben te doen of verkeerd doe?
Dan moet je een coureur selecteren in het selectiemenuquote:Op zondag 9 januari 2011 01:35 schreef drdolittle het volgende:
Ik krijg geen race gestart in het B-Spec. gedeelte van het spel.
Heb wel een coureur aangemaakt, maar als ik wil racen krijg ik de melding dat ik niet genoeg coureurs heb. Ik snap er niks van.
Kan iemand me vertellen wat ik vergeten ben te doen of verkeerd doe?
Dat is kut.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:16 schreef powah87 het volgende:
Godverdomme de tering zooi.
515euro betaald voor een fanatec GT2 Clubsport stuur. Is dat hoere ding niet leverbaar. Waarschijnlijk pas half februari. Beetje 2 maanden wachten terwijl je al 515euro betaald hebt. Wat een bullshit.
Populaire sturen.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:16 schreef powah87 het volgende:
Godverdomme de tering zooi.
515euro betaald voor een fanatec GT2 Clubsport stuur. Is dat hoere ding niet leverbaar. Waarschijnlijk pas half februari. Beetje 2 maanden wachten terwijl je al 515euro betaald hebt. Wat een bullshit.
Dat is wel klotequote:Op zondag 9 januari 2011 13:16 schreef powah87 het volgende:
Godverdomme de tering zooi.
515euro betaald voor een fanatec GT2 Clubsport stuur. Is dat hoere ding niet leverbaar. Waarschijnlijk pas half februari. Beetje 2 maanden wachten terwijl je al 515euro betaald hebt. Wat een bullshit.
wil niet vervelend doen, maar zo maak je andere mensen wat wijs.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:11 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Ik weet het vrijwel zeker dat ik ruim 4,5 miljoen Xp punten kreeg, ik zat namelijk nog maar net in level 35 toen ik begon, na de race was ik halfweg level 36. Om van level 35 naar 36 te gaan moet je ruim 2,8 miljoen Xp halen, van 36 naar 37 ruim 3,6 miljoen. Ik heb op GTPlanet eens een lijst gezien waar het ook wel in stond, kan het helaas zo niet weervinden.
Bij rechtdoor wel, vooral als je harder gaat.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:27 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Hoort het trouwens dat het stuur bij rechte stukken naar links en rechts gaat (paar graden). Heb het ook bij bochten btw.
Nice..quote:Op zondag 9 januari 2011 13:16 schreef powah87 het volgende:
Godverdomme de tering zooi.
515euro betaald voor een fanatec GT2 Clubsport stuur. Is dat hoere ding niet leverbaar. Waarschijnlijk pas half februari. Beetje 2 maanden wachten terwijl je al 515euro betaald hebt. Wat een bullshit.
Dat was dus de lijst die ik al eerder had gezien, meende enkel dat ie op GTPlanet stond. Maar waar maak ik andere mensen iets wijs dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef moeskop het volgende:
[..]
wil niet vervelend doen, maar zo maak je andere mensen wat wijs.
klik eens op onderstaande link
http://www.ps3trophies.or(...)seasonal-events.html
Staat toch duidelijk 4.593.700Xp.quote:24 Hours of Le Mans LV 35
A-Spec: Cr. - Exp: 4,593,700
B-Spec: Cr. 86,800 Exp: 2,241,184
Entry Requirements: No Limitations
Hardest opponent: Pescarolo C60 Hybride - Judd Race car '05
Tyres: No Limit - Racing: Soft
Achja, boeiend. Tunen kost toch niet heel veel, 20 min racen en je hebt het geld weer.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef Andyy het volgende:
Ja.
Je verliest alle upgrades die je hebt uitgevoerd
Je verliest helemaal niets, alleen heb je door eerst alle updates apart te doen, dingen gekocht die je bij de Race Modificatie er sowieso op kreeg. Veel dingen die je apart hebt geïnstalleerd, zijn trouwens uitgeschakeld. Die moet je bij Tuning even opnieuw aanvinken, dan wel installeren.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Achja, boeiend. Tunen kost toch niet heel veel, 20 min racen en je hebt het geld weer.
Zat die race met die Citroen wx nogwat erbij? Zoja is die moeilijk, zo'n auto is toch best duur. Vooral als het te moeilijk is.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef Netsplitter het volgende:
Zo, bonusraces nr3 = done.
Nu nog races nr2.
Dat scheelt weerquote:Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Je verliest helemaal niets, alleen heb je door eerst alle updates apart te doen, dingen gekocht die je bij de Race Modificatie er sowieso op kreeg. Veel dingen die je apart hebt geïnstalleerd, zijn trouwens uitgeschakeld. Die moet je bij Tuning even opnieuw aanvinken, dan wel installeren.
Die is kicke.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:07 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Zat die race met die Citroen wx nogwat erbij? Zoja is die moeilijk, zo'n auto is toch best duur. Vooral als het te moeilijk is.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die is kicke.
En je krijg 1,5miljoen credits.
Dus de aanschaf is het zeker waard.
Heb er iets aan getuned geloof ik en race soft banden eronder gelegd.
Daar ga je echt blij van worden.
Had iedereen na 3 ronden in gehaald.
Anyway, je kan beter die Sebastian Loeb challange halen bij de specials... Die is vrij eenvoudig en dan krijg je de auto. Scheelt je 850K meen ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]Ga ik morgen meteen doen, is het circuit onverhard? Anders word het nog moeilijk. Race softs gaan er sowieso onder bij elke nieuwe auto.
Thx voor de tip, is inderdaad 850K.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Anyway, je kan beter die Sebastian Loeb challange halen bij de specials... Die is vrij eenvoudig en dan krijg je de auto. Scheelt je 850K meen ik.
De 2e is een 4-uurs race, met Mazda Roadsters/MX-5jes. Die heb ik gisteren gedaan, ben van 11 uur 's ochtends tot 6 uur 's middags beziggeweest. Continu op pauze gezet en wat anders gaan doen, had totaal geen zin met mijn brakke hoofdquote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Thx voor de tip, is inderdaad 850K.
Nog 2 levels omhoog en dan endurance races, de eerste was iets van 4 uur? Die lijkt me nog wel aardig te doen
Die Lotus is zonder enige upgrades te halen. Audi heb je alleen sport hard nodig..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef PieterBas het volgende:
Die Lotus seasonal event is gemakkelijk te halen door alleen racing soft tyres te installeren. Zonder al te veel fouten kan je zo +25 seconden voorsprong halen
Overigens geldt dat ook voor de Audi TTS event
Die 24 uurs race lijkt mij ook kut, doe ik wel helemaal als laatst, ben bang dat ik er een week over doe.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:27 schreef Toempf het volgende:
[..]
De 2e is een 4-uurs race, met Mazda Roadsters/MX-5jes. Die heb ik gisteren gedaan, ben van 11 uur 's ochtends tot 6 uur 's middags beziggeweest. Continu op pauze gezet en wat anders gaan doen, had totaal geen zin met mijn brakke hoofd
Ik vrees het ergste voor die 24-uurs races. Daar ga ik gewoon 2 weken voor nodig hebben
Tja, ach....quote:Op maandag 10 januari 2011 00:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
En ja, wat mij betreft zijn de seasonal events gewoon dood en kapot nu de restricties verdwenen zijn. Elke vorm van uitdaging is weg. Voorheen moest je zorgen dat je binnen de limieten blef en bij bv de Focus moest je het onderstel goed afstellen enzo om m zonder SRF te halen. En nu, lukt t niet na 30 minuten? Ach, ik installeer wel wat betere banden, ben ik er ook van af...
het was juist leuk om met lui over de set-ups te praten, om mensen de perfecte lijn te leren etc.. Nu is dat allemaal niet meer nodig..
En nee, kom niet aan met 'dan tune je de auto toch minder'? Jaaaa, lekker zelf uitzoeken wanneer de race spannend en close is.. Nee, daar heb ik geen spel voor gekocht.. Sowieso kan dat zelf uitzoeken ook wel uren duren. In de A-spec heb ik al zo'n hekel aan het gebrek van restricties.. GT4 had een veeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuulllll betere a-spec.
OMG...serieus, wat een aanstellerij zeg!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
En ja, wat mij betreft zijn de seasonal events gewoon dood en kapot nu de restricties verdwenen zijn. Elke vorm van uitdaging is weg....
En nee, kom niet aan met 'dan tune je de auto toch minder'? Jaaaa, lekker zelf uitzoeken wanneer de race spannend en close is.. Nee, daar heb ik geen spel voor gekocht.. Sowieso kan dat zelf uitzoeken ook wel uren duren. In de A-spec heb ik al zo'n hekel aan het gebrek van restricties.. GT4 had een veeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuulllll betere a-spec.
Nee, zo is het niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef very het volgende:
[..]
OMG...serieus, wat een aanstellerij zeg!
Als je het allemaal zo ontzettend kut vind, dan doe je er toch zelf wat aan?
En je kan roepen dat ik daar niet mee aan moet komen, maar zo is het gewoon.
Dat kan ja, maar als er dan één te snelle wagen in zit (zoals vaak t geval is, slaat t ook nergens meer op.quote:Je kan toch nog steeds gewoon een soortgelijke auto kiezen en gebruiken?
Dat doe ik ook niet, meestal laat ik de banden stock.quote:Je bent toch niet verplicht om deze gelijk de beste banden te geven of volledig op te voeren?
Nee, dat kan niet, want vrijwel iedereen mikt de seasonal events gewoon op race soft en ze zijn klaar. Niemand bekijkt meer camber etc. Zelfde is t geval in A-spec. Dus ja, je kijkt hééél erg kort door de bocht.quote:Je kan toch nog steeds met lui over set-ups praten?
Of is dit soms te kort door de bocht?![]()
Nee, dat heb je niet. En na 30 minuten met een upgrade waarvan je niet weet of het haalbaar is, wil je toch echt wel verder. Terwijl als PD een restrictie oplegt en het lukt na 30 mins nog niet, weet je dat het aan jouw rijstijl ligt, en dat je dus gewoon wat meer moet oefenen.quote:Ik vind het echt ontzettend raar dat je roept dat het allemaal zo dood en kapot is, terwijl je het toch echt zelf in de hand hebt hoe lastig je het jezelf maakt.
Zie hierbovenquote:Dat jij ervoor kiest om na 30 minuten dan maar voor makkelijk te gaan moet je zelf weten, maar roep niet dat dat de schuld is van PD.
Dan moet PD de titel 'real driving simulator' van het hoesje afhalen. Ook echte races hebben restricties. Bovendien hoeft heus niet iedereen goud te kunnen halen. Als je dat niet lukt moet je meer oefenen oid, of je hebt t niet in je. Zoals ook genoeg mensen het niet in zich hebben strategiespellen of hoogste moeilijkheidsgraad te halen. Ik vraag me ook af wat jij vindt van GT4, waar tenminste nog wel restricties waren.quote:Het enige wat PD nu doet is races ook doenbaar maken voor de wat minder snelle gamers. Want geloof het of niet; zij kopen die game ook, en zijn dus ook van belang voor PD.
Ik heb zelf bijvoorbeeld geen hapklare brokken nodig om een race leuk en spannend te maken, dus waarom jij wel?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
blablabla
Jij bent typisch één van die mensen die niet snapt dat een game zélf een challenge moet maken en niet jij.GT4 bood ons zélf een challenge. Elke fps game biedt de gamers zelf een moeilijke challenge op 'hard'.
Ook snap je niet dat zelf een challenge maken grote problemen kan leveren zoals: Óf onhaalbaar met bv een ECU upgrade, maar na een Turbo 1 upgrade win je met twee vingers in de neus.
Het spel zelf moet restricties opleggen, niet jij. Dan weet je van: Oh, met de restrocties die zijn opgelegd moet het haalbaar zijn. Dan hoef je er zelf geen uren in te steken om de race überhaupt op jouw niveau te rijden. Ik heb geen zin om precies uit te zoeken welke upgrades voor mij werken en welke niet, maar ik heb wél zin een wagen af te stellen zodat de wagen werkt voor mij. Dát was in de eerdere seasonal events juist zo leuk tov de rest van A-spec. Nu is de seasonal events gewoon een verlengde van de imo erg slechte a-spec.
Speel GT4 weer eens, en zie hoeveel beter de A-spec races daar ook waren, juist omdat je moest oefenen en erg spannende races kon hebben door de restricties die waren opgelegd. Bovendien wist je dat de race haalbaar moest zijn met datgene wat PD jou had opgelegd, en dat is níet mogelijk met een restrictievrije event. Dan weet je niet of iets haalbaar is met de door jou gebruikte settings, of je hebt de auto iets te ver opgevoerd nadat t eerst niet lukte.
Neem hier maar eens een kijkje:quote:Nee, dat kan niet, want vrijwel iedereen mikt de seasonal events gewoon op race soft en ze zijn klaar. Niemand bekijkt meer camber etc. Zelfde is t geval in A-spec. Dus ja, je kijkt hééél erg kort door de bocht
1:59uur in een Mazda Furia.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:14 schreef DennisDeBengel het volgende:
De eerste is 60 rondjes op Grand Valley. Met een GT wagen doe je er iets minder dan 2 uur over. Als je een gelijkwaardige auto neemt als de AI zal je er wel 2,5 uur over doen denk ik.
Misschien omdat 1 upgrade teveel voor mij de race te makkelijk kan maken. Bovendien bracht juist een lastige challenge mij erg veel plezier.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:09 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb zelf bijvoorbeeld geen hapklare brokken nodig om een race leuk en spannend te maken, dus waarom jij wel?
Lijkt er eerder op dat jij niet kijkt. De meeste tunes daar zijn om een auto rijdbaar te maken en veelal niks met de a-spec races. Grotendeels bedoeld voor online of één a-pec serie Like the Wind . met de vorige seasonal events schoten de paddestoelen uit de grond wat betreft setups. Nu lijkt alleen de Mustang nog een beetje levend. Terwijl de RX-7 en Focus threads voorheen gewoon vanaf het begin tot de laatste update erg hoog stond.quote:
En de Lambo challenge wint die wel meteen.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:37 schreef Netsplitter het volgende:
Mijn bob kan verdomme niet eens de mx race winnen.
Goede tip.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zet je MX5 eens lager bij de grond Denk dat dat wel helpt
Blijkbaar niet ver genoeg om dan zelf uit te zoeken wanneer het lastig en toch doenbaar is.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:17 schreef Glijdt_licht het volgende:ik kan erg ver gaan om te zorgen dat ik de auto exact zo krigj als ik t wil
Als je de HKS controller eenmaal in gebruik hebt, hoor ik graag hoe die bevalt.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:14 schreef Meike26 het volgende:
...
Er zit niets anders op... De HKS racing controller![]()
...
De nieuwste roadster kopen en volledig tunen is ook een optie, want ik neem aan dat je nu een normale MX5 hebt? Een volledig getunede roadster is niet slecht voor je garage, je zal zelf immers ook nog eens in Aspec die 4 uurtjes moeten racen.. en dan is die roadster leuk hoor, kan je leuk mee driften/spelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Goede tip.
Ga ik vanmiddag of morgen uitproberen.
IK ga mijn best doen, maar ik ben dan ook weer zo'n zeikwijf dat het product wel eerst wil testen, voor dat ze het product koopt. De tijd van impulsieve aankopen (en dat zijn er nogal wat geweest) is voorbij... Dus als iemand weet welke keten/winkel hem heeft, hoor ik het graagquote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef very het volgende:
[..]
Als je de HKS controller eenmaal in gebruik hebt, hoor ik graag hoe die bevalt.
Dat gaat lastig worden. Volgens mij is het nu alleen nog maar import.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Meike26 het volgende:
[..]
IK ga mijn best doen, maar ik ben dan ook weer zo'n zeikwijf dat het product wel eerst wil testen, voor dat ze het product koopt. De tijd van impulsieve aankopen (en dat zijn er nogal wat geweest) is voorbij... Dus als iemand weet welke keten/winkel hem heeft, hoor ik het graag
haha...erg herkenbaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:32 schreef Meike26 het volgende:
Ja, daar was ik dus ook bang voor... kijk, aan de ene kant, waarom ook niet. Apparaat kost iets van 55 Euro en het ziet er aanvankleijk goed uit !
Maar als ik hier dan thuis kijk wat wij aan verstofde en vergeten producten hebben, jemig, wat een miskopen heb ik al gehad, of wat en spullen hebben we nieuw gekocht, maar doen we niets meer mee. Van een Sony PSP naar een rc helicoptertje om de katten lekker gek te maken...
En met sommige ps3 spelletjes is het al net zo... Ik wil in 2011 zo goed als mogelijk geen miskopen meer begaan !! In 2012 zie ik dan wel verder
Spoiler op de achterkant zetten en veel downforce geven. In B-spec willen ze anders vaak spinnen in de korte haarspeldbocht doordat ze volgas geven. Ik had 'm daardoor in 1x en mijn b-coureur was maar 1 level hoger dan benodigd.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Goede tip.
Ga ik vanmiddag of morgen uitproberen.
Ik denk/vermoed dat er in de nieuwe slim versies een 7200 toeren harddisk zit en in die oude nog een 5400 toeren schijf.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:28 schreef Salatrel het volgende:
ps3 gisteren overledengelukkig GT5 savedata nog wel kunnen redden
![]()
laadtijden van de nieuwe slim lijken trouwens flink korter te zijn dan mijn oude 40gb
mjah op mijn oude fat kreeg ik ong 1,5 keer de startlijst te zien voordat ie uitgeladen was maar met de nieuwe slim zie ik nog net wat er op de 12e startplaats staatquote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk/vermoed dat er in de nieuwe slim versies een 7200 toeren harddisk zit en in die oude nog een 5400 toeren schijf.
De hardware lijkt me grotendeels identiek gezien de standaardisatie qua spellen. Een HD lijkt me het meest waarschijnlijke. Jij vermoedt een snellere processor of iets?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mjah op mijn oude fat kreeg ik ong 1,5 keer de startlijst te zien voordat ie uitgeladen was maar met de nieuwe slim zie ik nog net wat er op de 12e startplaats staat
Ja, dat is gewoon een weggevertje..zeker vergeleken met de eerdere bonusracesquote:Op maandag 10 januari 2011 16:16 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Laatste race van bonusrace 3 was echt makkelijk, wel 1.5 mil erbij
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:37 schreef very het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die een SSD in zijn/haar ps3 slim heeft ingebouwd?
ik niet, maar schijnt de laadtijden wel aardig korter te makenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:37 schreef very het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die een SSD in zijn/haar ps3 slim heeft ingebouwd?
Mag ik vragen met welke wagen je gereden hebt ?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Like The Wind race 2 gewonnen, was makkelijker dan ik had verwacht
Oh dat is wel een goeie tip, misschien dat ik die ook maar aan moet gaan schaffen. Gewoon omdat het kan. Ik heb nu 11 miljoen credits, en heb geen idee waar ik dat aan uit moet gevenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:24 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
GT By Citroen Concept '08 gekocht, even kijken hoe 'ie rijd.
Corvette Z01. Racemod en paar kleine aanpassingen, als je die wilt weten moet je het maar zeggen.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef BOPE het volgende:
[..]
Mag ik vragen met welke wagen je gereden hebt ?
Zou ik ook graag willen weten, heb die Z01 gekocht, aangast en race mod gedaan. Heeft nu maar 707 pk @ 1100 kg (terwijl die voor Race mod boven de 800 had), maar kom echt 2 seconden per sectie te kort. Eind van de race wordt ik standaard 11e op ongeveer 20 sec achterstand, dus de gene die zegt dat ie met die auto te doen, is mag mij uitleggen hoe, en met welke settings die rijdt.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Corvette Z01. Racemod en paar kleine aanpassingen, als je die wilt weten moet je het maar zeggen.
nee meer zoiets:quote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef jackson het volgende:
Jij vermoedt een snellere processor of iets?
het zijn voornamelijk laadtijden waar ik het aan merk. snellere HDD en misschien een snellere bluraydrive? weet niet of waar nog verschillende leessnelheiden voor zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk/vermoed dat er in de nieuwe slim versies een 7200 toeren harddisk zit en in die oude nog een 5400 toeren schijf.
Als je de auto hebt getuned, zijn die na de racemod uitgeschakeld, die moet je dan weer aanzetten. Verder moet de auto zo laag bij de grond, full downforce en topsnelheid op 370 zetten. Met die instellingen moet je makkelijk winnen. Ook race soft eronderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:12 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Zou ik ook graag willen weten, heb die Z01 gekocht, aangast en race mod gedaan. Heeft nu maar 707 pk @ 1100 kg (terwijl die voor Race mod boven de 800 had), maar kom echt 2 seconden per sectie te kort. Eind van de race wordt ik standaard 11e op ongeveer 20 sec achterstand, dus de gene die zegt dat ie met die auto te doen, is mag mij uitleggen hoe, en met welke settings die rijdt.
Ah oke, dan zal dat het probleem wezen, zal vanavond weer eens ff kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:55 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Als je de auto hebt getuned, zijn die na de racemod uitgeschakeld, die moet je dan weer aanzetten. Verder moet de auto zo laag bij de grond, full downforce en topsnelheid op 370 zetten. Met die instellingen moet je makkelijk winnen. Ook race soft eronder
Ja is inderdaad dom, ik zat er eerst ook mee. Succesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:03 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Ah oke, dan zal dat het probleem wezen, zal vanavond weer eens ff kijken.
Vond het al zo vreemd dat iedereen spreekt over een Z01 met 900+ bhp.
Wel dom dat dat uitgezet is na een race mod.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef very het volgende:
Dit gisteren ook even geprobeerd:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=139915
Is leuk
Wanneer je dit een beetje onder de knie krijgt, kan je andere auto's gewoon op twee banden in de bocht inhalen.
Ik had dat met de Lotus Elise challenge al, dat ie in bepaalde bochten wilde kantelen. Ik vind het ook geen auto. Meer een soort uit de kluiten gewassen zeepkist.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef very het volgende:
Dit gisteren ook even geprobeerd:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=139915
Is leuk
Wanneer je dit een beetje onder de knie krijgt, kan je andere auto's gewoon op twee banden in de bocht inhalen.
Eensch, Lotus rijdt voor geen meter. Terwijl ze in real life volgens mij bekend staan om hun rijgedrag als een kart.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik had dat met de Lotus Elise challenge al, dat ie in bepaalde bochten wilde kantelen. Ik vind het ook geen auto. Meer een soort uit de kluiten gewassen zeepkist.
Nascar op de ring moet je dat ding helemaal omhoog halen en dan max downforce.... Haal je het in één keer en zelfs met eerdere beperkingenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:37 schreef Scarsick het volgende:
Bij de seizoensevents is de lol er nu wel een beetje af zonder restricties op banden, gewicht en vermogen.
Nascar op de Ring is wel nog steeds een uitdaging though, die haalde ik pas toen er bij de 2e poging racing soft onder lag. En met een standaard C4 WRC is de bijbehorende race ook nog wel spannend.
TC op 4, ABS op 2. Dan is ie heel makkelijk, maar ja, voor de uitdaging is het wel minder leuk zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Nascar op de ring moet je dat ding helemaal omhoog halen en dan max downforce.... Haal je het in één keer en zelfs met eerdere beperkingen.
Ik vind het raar dat je zulke dingen sowieso niet kan instellen wanneer je je race even pauzeert.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Voor mensen met een stuur: er kan een apart menu geactiveerd worden tijdens het racen. Dan kun je ook de remmen e.d. aanpassen. Kijk maar eens onder Hardware en dan bij de knoppen. Met het D-pad kun je het menu eventueel activeren. Voor mensen die alleen DS3 hebben, net als ik, helaas. Je hebt te weinig knoppen. Tenminste, ik heb nog niet ontdekt of het anders kan!
En die Lexus is voor zover ik weet met 750.000 credits de goedkoopste die mee mag doen met die race. De rest gaat allemaal richting de miljoen of er overheen, als je ze uberhaupt al kan vinden bij de occasions.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:22 schreef LangeJan het volgende:
Wow, verslavende game. Gisteren eigenlijk veel te lang doorgegaan, waardoor ik nu echt slecht wakker kan worden![]()
Zit momenteel op 60 wagens overall, level 23 en 50% in de game gedaan. Ben nu aan het sparen voor de Polyphony Formule GT wagen voor dat kampioenschap ermee met 20 rondes per race.
Ik las dat iemand alleen premium auto's zocht en geen standard wagen voor DTM wou kopen? Bij toeval ontdekte ik dat de Lexus Race Concept ook mee mocht doen met de DTM en die is Premium.
Dat was ik en ik keek niet goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:22 schreef LangeJan het volgende:
Wow, verslavende game. Gisteren eigenlijk veel te lang doorgegaan, waardoor ik nu echt slecht wakker kan worden![]()
Zit momenteel op 60 wagens overall, level 23 en 50% in de game gedaan. Ben nu aan het sparen voor de Polyphony Formule GT wagen voor dat kampioenschap ermee met 20 rondes per race.
Ik las dat iemand alleen premium auto's zocht en geen standard wagen voor DTM wou kopen? Bij toeval ontdekte ik dat de Lexus Race Concept ook mee mocht doen met de DTM en die is Premium.
ridehight omhoog bedoel je? en waar zet je die downforce dan? volgens mij kijk ik eroverheen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Nascar op de ring moet je dat ding helemaal omhoog halen en dan max downforce.... Haal je het in één keer en zelfs met eerdere beperkingen.
Bij 'carroserie' kun je de downforce aanpassen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ridehight omhoog bedoel je? en waar zet je die downforce dan? volgens mij kijk ik eroverheen...
De Lexus moet je erna nog tunen als ik het goed begrepen heb, ga je dus ook over de mil heen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:31 schreef Toempf het volgende:
[..]
En die Lexus is voor zover ik weet met 750.000 credits de goedkoopste die mee mag doen met die race. De rest gaat allemaal richting de miljoen of er overheen, als je ze uberhaupt al kan vinden bij de occasions.
Kun je met de BMW M3GTR Race Car meedoen aan de DTM races?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:35 schreef Salatrel het volgende:
ik heb de lexus, de BMW, de mercedes, de audi en de astra DTM wagens![]()
de bmw en de mercedes nog nooit in gereden maar gewoon voor de collectie. de astra heb ik voor de 4 uur van nurburgring gebruiken en ook voor b-spec af en toe.
vanavond de B-spec DTM races doen
kijk bij de deelnamevoorwaarden? daar staat precies welke auto's wel en niet mee mogen doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:42 schreef Sant. het volgende:
[..]
Kun je met de BMW M3GTR Race Car meedoen aan de DTM races?
Ja dat weet ik, maar omdat je zegt dat je ook de BMW DTM hebt, vroeg ik me af welke dat dan was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:46 schreef Salatrel het volgende:
kijk bij de deelnamevoorwaarden? daar staat precies welke auto's wel en niet mee mogen doen
Thanks!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:40 schreef Salatrel het volgende:
ahh ok ja het is idd de m3gtr race car volgens mij ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |