Die komen tevoorschijn vanaf level 25. Boven de Extreme reeks komt dan nog een balk met Endurance reeks.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:27 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Wanneer krijg je endurance racen ?
Kijk eens bij je Bspec rijders (icoontje onder je garage in het gt menu), staat daar gewoon een rijder in het eerste vakje?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:35 schreef drdolittle het volgende:
Ik krijg geen race gestart in het B-Spec. gedeelte van het spel.
Heb wel een coureur aangemaakt, maar als ik wil racen krijg ik de melding dat ik niet genoeg coureurs heb. Ik snap er niks van.
Kan iemand me vertellen wat ik vergeten ben te doen of verkeerd doe?
Dan moet je een coureur selecteren in het selectiemenuquote:Op zondag 9 januari 2011 01:35 schreef drdolittle het volgende:
Ik krijg geen race gestart in het B-Spec. gedeelte van het spel.
Heb wel een coureur aangemaakt, maar als ik wil racen krijg ik de melding dat ik niet genoeg coureurs heb. Ik snap er niks van.
Kan iemand me vertellen wat ik vergeten ben te doen of verkeerd doe?
Dat is kut.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:16 schreef powah87 het volgende:
Godverdomme de tering zooi.
515euro betaald voor een fanatec GT2 Clubsport stuur. Is dat hoere ding niet leverbaar. Waarschijnlijk pas half februari. Beetje 2 maanden wachten terwijl je al 515euro betaald hebt. Wat een bullshit.
Populaire sturen.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:16 schreef powah87 het volgende:
515euro betaald voor een fanatec GT2 Clubsport stuur. Is dat hoere ding niet leverbaar. Waarschijnlijk pas half februari. Beetje 2 maanden wachten terwijl je al 515euro betaald hebt. Wat een bullshit.
Dat is wel klotequote:Op zondag 9 januari 2011 13:16 schreef powah87 het volgende:
wil niet vervelend doen, maar zo maak je andere mensen wat wijs.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:11 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Ik weet het vrijwel zeker dat ik ruim 4,5 miljoen Xp punten kreeg, ik zat namelijk nog maar net in level 35 toen ik begon, na de race was ik halfweg level 36. Om van level 35 naar 36 te gaan moet je ruim 2,8 miljoen Xp halen, van 36 naar 37 ruim 3,6 miljoen. Ik heb op GTPlanet eens een lijst gezien waar het ook wel in stond, kan het helaas zo niet weervinden.
Bij rechtdoor wel, vooral als je harder gaat.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:27 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Hoort het trouwens dat het stuur bij rechte stukken naar links en rechts gaat (paar graden). Heb het ook bij bochten btw.
Nice..quote:Op zondag 9 januari 2011 13:16 schreef powah87 het volgende:
Dat was dus de lijst die ik al eerder had gezien, meende enkel dat ie op GTPlanet stond. Maar waar maak ik andere mensen iets wijs dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef moeskop het volgende:
[..]
wil niet vervelend doen, maar zo maak je andere mensen wat wijs.
klik eens op onderstaande link
http://www.ps3trophies.or(...)seasonal-events.html
Staat toch duidelijk 4.593.700Xp.quote:24 Hours of Le Mans LV 35
A-Spec: Cr. - Exp: 4,593,700
B-Spec: Cr. 86,800 Exp: 2,241,184
Entry Requirements: No Limitations
Hardest opponent: Pescarolo C60 Hybride - Judd Race car '05
Tyres: No Limit - Racing: Soft
Achja, boeiend. Tunen kost toch niet heel veel, 20 min racen en je hebt het geld weer.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef Andyy het volgende:
Ja.
Je verliest alle upgrades die je hebt uitgevoerd
Je verliest helemaal niets, alleen heb je door eerst alle updates apart te doen, dingen gekocht die je bij de Race Modificatie er sowieso op kreeg. Veel dingen die je apart hebt geïnstalleerd, zijn trouwens uitgeschakeld. Die moet je bij Tuning even opnieuw aanvinken, dan wel installeren.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Achja, boeiend. Tunen kost toch niet heel veel, 20 min racen en je hebt het geld weer.
Zat die race met die Citroen wx nogwat erbij? Zoja is die moeilijk, zo'n auto is toch best duur. Vooral als het te moeilijk is.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef Netsplitter het volgende:
Zo, bonusraces nr3 = done.
Nu nog races nr2.
Dat scheelt weerquote:Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Je verliest helemaal niets, alleen heb je door eerst alle updates apart te doen, dingen gekocht die je bij de Race Modificatie er sowieso op kreeg. Veel dingen die je apart hebt geïnstalleerd, zijn trouwens uitgeschakeld. Die moet je bij Tuning even opnieuw aanvinken, dan wel installeren.
Die is kicke.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:07 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Zat die race met die Citroen wx nogwat erbij? Zoja is die moeilijk, zo'n auto is toch best duur. Vooral als het te moeilijk is.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die is kicke.
En je krijg 1,5miljoen credits.
Dus de aanschaf is het zeker waard.
Heb er iets aan getuned geloof ik en race soft banden eronder gelegd.
Daar ga je echt blij van worden.
Had iedereen na 3 ronden in gehaald.
Anyway, je kan beter die Sebastian Loeb challange halen bij de specials... Die is vrij eenvoudig en dan krijg je de auto. Scheelt je 850K meen ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]Ga ik morgen meteen doen, is het circuit onverhard? Anders word het nog moeilijk. Race softs gaan er sowieso onder bij elke nieuwe auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |