hahahahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef Toempf het volgende:
Ik durf niet eens aan de Formula GT te beginnen. Ben bang dat ik daarna een nieuwe tv, controller, bank en PS3 moet kopen
Ik ga niet eens aan die race beginnen tot ik een stuur heb.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef Toempf het volgende:
Ik durf niet eens aan de Formula GT te beginnen. Ben bang dat ik daarna een nieuwe tv, controller, bank en PS3 moet kopen
Wat is die funcite eigenlijk van zwak en zwaar dan?? Die stuur is al zwaar genoeg en als je hem dan op zwaar zet gaat die dan moeilijker?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:38 schreef Leenennn het volgende:
[..]
nog een keer proberen, nu met stuurhulp op zwak.. stond net op zwaarmaar niet echt een succes
bij sterk(zwaar) helpt ie je heel goed als de achterkant van je auto wegslipt, maar dan kan je niet meer beetje driften door de bochten. en bij zwak helpt ie wat minder met wegslippen en uit helemaal nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef BOPE het volgende:
[..]
Wat is die funcite eigenlijk van zwak en zwaar dan?? Die stuur is al zwaar genoeg en als je hem dan op zwaar zet gaat die dan moeilijker?
Moet even kijken of er een stuurbekrachtiging op dat ding aan of uit kan..
Ja vrienden die je al 15 jaar kent gaan je bedriegen om een autootje in GT5....quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef Leenennn het volgende:
[..]
of die vriend heeft je gewoon bedrogen
Dan kan je denk ik niet rijdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:46 schreef BOPE het volgende:
even een vraagje jongens.. Past het system zich aan als je een snellere auto neemt dan de concurrentenlijst?? Als ik op de lijst kijk zie ik de snelste auto met bv 650 pk als ik zelf een auto neem met 900 pk kan ik ze niet eens bijhouden??
De goede banden er onder?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:46 schreef BOPE het volgende:
even een vraagje jongens.. Past het system zich aan als je een snellere auto neemt dan de concurrentenlijst?? Als ik op de lijst kijk zie ik de snelste auto met bv 650 pk als ik zelf een auto neem met 900 pk kan ik ze niet eens bijhouden??
Zit er een banden regel op?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:59 schreef BOPE het volgende:
ik zit te kloten met een RS6 ben bezig met GT Wereldkampioenschap. Snelste wagen op het lijstje is 550 ofzo.. Ik heb iets van 910 pk nu. Met normale racebanden.. Er zit wel een gewichtsverschil van 600 kilo ofzo dat wel
Dat zijn er 8000 duizend ofzo? Doe even 1 van die te makkelijke season events en je bent zo binnen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:24 schreef BOPE het volgende:
fuck koop net perongeluk 2 maal zachte sportbanden
Vrij veel credits naar de zooi.. Je kan hem ook niet meer verkopen ofzo
Sorry racebanden bedoel ik.. 36000 en dat 2 maalquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zijn er 8000 duizend ofzo? Doe even 1 van die te makkelijke season events en je bent zo binnen.
Dat is wel erg veel, maar die zou je echt niet nodig moeten hebben. Ik heb tot nu toe alles gehaald op sport zacht, zeker met zo'n opgevoerde auto zou dat genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:27 schreef BOPE het volgende:
[..]
Sorry racebanden bedoel ik.. 36000 en dat 2 maal
Welk level ben je dan? En waarom ga je geen seasonal events doen? Of eventueel speciaal events. Dan kom je zo aan geld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef BOPE het volgende:
Het begint nu echt lastig te worden... Al die racejes die nu overzijn daar moet ik weer een andere auto voor kopen.. En dan heb ik het over ferrari's en labo's
Word tijd dat ik even ga kijken of ik wat kan lenen want credits zijn er ook nietzoveel meer...
Nu level 14 (a-Spec) ik ben idd begonnen met die special events. Even kijken of dat wat gaat worden. En anders verder met B-Specquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Welk level ben je dan? En waarom ga je geen seasonal events doen? Of eventueel speciaal events. Dan kom je zo aan geld.
Nogmaals, waarom geen seasonal events? Daar liggen vele credits voor het oprapen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:09 schreef BOPE het volgende:
[..]
Nu level 14 (a-Spec) ik ben idd begonnen met die special events. Even kijken of dat wat gaat worden. En anders verder met B-Spec
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |