welkom in de wereld van force feedback :pquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef BOPE het volgende:
Dat kan.. Het is idd veel realistischer met een stuur.. Maar lijkt alsof die af en toe tegenwerkt, en met bochten enz erg zwaar enz gaat
Maja ik heb het stuur ook pas 2 uurtjes is even wennen...
Ja echt hequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef very het volgende:
[..]
welkom in de wereld van force feedback :p
Als je het niet erg vind er wat geld aan uit te geven, kan ik je de wheelstand pro aanraden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef BOPE het volgende:
[..]
Ja echt he... Ik moet ook even een goede plek geven waar ik hem goed vast kan maken.. Nu is het nog even knoeien, even kijken waar ik em kan vastmaken.. Nu gebruik zo een kleine kut tafeltje.
Hoe bevalt die eigenlijk?? Je hebt hem ook pas zie ik op een andere topicquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:10 schreef very het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind er wat geld aan uit te geven, kan ik je de wheelstand pro aanraden.
Die heb ik ook, en werkt prima. Alleen zodanig opvouwen dat ie onder de bank past gaat bij mij niet
www.wheelstandpro.comquote:Op donderdag 6 januari 2011 02:08 schreef BOPE het volgende:
[..]
Hoe bevalt die eigenlijk?? Je hebt hem ook pas zie ik op een andere topic
En is ie het geld waard en waar heb je hem gekocht?
ow nice. vanmiddag even kijken. die oude season events was ik al door.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Dennis101 het volgende:
Zie dat er nieuwe seizoensevents zijn. Deze zijn echter zonder beperking voor het tunen van je auto, zo wordt het wel heel erg verleidelijk om even snel geld en ervaring te scoren.
En de events onder nr2 hebben geen bandenrestricties meer..quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Dennis101 het volgende:
Zie dat er nieuwe seizoensevents zijn. Deze zijn echter zonder beperking voor het tunen van je auto, zo wordt het wel heel erg verleidelijk om even snel geld en ervaring te scoren.
En volgens is er ook geen vermogensbegrenzing meer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En de events onder nr2 hebben geen bandenrestricties meer..
Hmz..quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En volgens is er ook geen vermogensbegrenzing meer.
Nope.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En volgens is er ook geen vermogensbegrenzing meer.
Mee eens... Wat een gare zooi. Ook had ik nog speciaal een andere Nascar moeten kopen omdat de vorige teveel vermogen had. Beetje triest dit, maakte het juist leuk als je hem nog eens over moest rijdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hmz..
ik heb zoveel moeite gedaan die op goud te krijgen zonder Skid recovery.. En dan veranderen ze m naar zoiets veel te makkelijks..De challenge is er van af.. En eigenlijk het speciale gevoel dat ik m goud had zonder SRF ook
mee eens. ik heb dus inderdaad ook weer speciaal een nieuwe auto moeten kopen voor een paar van die races, plus nog een godsvermogen aan tuningonderdelen. Nu had ik dus net zo goed mijn eigen auto's die ik al had kunnen pakken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... Wat een gare zooi. Ook had ik nog speciaal een andere Nascar moeten kopen omdat de vorige teveel vermogen had. Beetje triest dit, maakte het juist leuk als je hem nog eens over moest rijden
Jij was toch niet van het upgraden en jezelf makkelijk maken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:05 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
mee eens. ik heb dus inderdaad ook weer speciaal een nieuwe auto moeten kopen voor een paar van die races, plus nog een godsvermogen aan tuningonderdelen. Nu had ik dus net zo goed mijn eigen auto's die ik al had kunnen pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |