Iets geloven is niet een verslaving.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, religie is veel erger. Het werkt continu, jaren lang, en de verslaafden denken dat het de waarheid is.
Ga is naar een psychiater.quote:[..]
Gezien de impact van religie, deze verbieden, en daarna alcohol. De minder gevaarlijke drugs, die staan op de opiumlijst, kunnen dan gelegaliseerd worden.
Hij zal morgenochtend wel met een kater op de wc wakker wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jawel, het 5-jarig dronken religieuze trolletje mag naar bed. Hoogste tijd!
Dat doen ze wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hij beweer dat deze onderzoeken aantonen dat religie een druk is terwijl ze dat niet doen.
[..]
Moreel gezien bijzonder bezwaarlijk. En waarom zou je niet af en toe alcohol mogen nemen? Dat kan met een pil of jointje toch ook?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, religie is veel erger. Het werkt continu, jaren lang, en de verslaafden denken dat het de waarheid is.
[..]
Gezien de impact van religie, deze verbieden, en daarna alcohol. De minder gevaarlijke drugs, die staan op de opiumlijst, kunnen dan gelegaliseerd worden.
Waar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er staat gewoon keihard dat religie een drug is.
Je liegt, voor de verandering.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef Berlitz het volgende:
[..]
80% drinkt wekelijks en er zijn zeer weinig alcohol junks.
Geen reden voor een verbod dus.
En junks waarom zijn jullie alleen actief op internet en niet in de echte wereld?
Stukken hoger dan de drugs waar je zo tegen ageert. Hypocrisie ten top dus.quote:Alcoholisme komt in België en Nederland veel voor. Afhankelijk van de gebruikte definitie van alcoholisme en het daaraan voorafgaande gewoontedrinken en probleemdrinken zijn er in Nederland ongeveer 185.000 alcoholisten en 160.000 probleemdrinkers. Bij een wat ruimere definitie zelfs 350.000 alcoholisten en 500.000 zware drinkers op een bevolking van ca 16 miljoen.
Dan heeftie hetzelfde gevoel dat ik krijg van een EO-jongerendag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:40 schreef arucard het volgende:
[..]
Hij zal morgenochtend wel met een kater op de wc wakker worden
Lees die artikelen dan.quote:
Hoe is dit onderzoek uitgevoerd en wat waren de criteria?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:40 schreef Xa1pt het volgende:
Stukken hoger dan de drugs waar je zo tegen ageert. Hypocrisie ten top dus.
En dat beweert dan met verslaafden te hebben gewerkt.quote:
Hahaha, en hoe komen wij dan aan die drugs?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef Berlitz het volgende:
Junks die mij een kleuter noemen.
Ik heb mijn zin drugs zijn verboden jullie gejank gaat niet verder dan dit forum.
Zwaktebod.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hoe is dit onderzoek uitgevoerd en wat waren de criteria?
Dat staat nergens.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lees die artikelen dan.
Ik gebruik er niet minder om. Veel plezier met je verbod.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef Berlitz het volgende:
Junks die mij een kleuter noemen.
Ik heb mijn zin drugs zijn verboden jullie gejank gaat niet verder dan dit forum.
Op woensdag 19 januari 2011 20:39 schreef Berlitz het volgende:
Je hebt een trauma. Ook al is het zwart op wit door de wetenschap bewezen, het gaat er blijkbaar om dat jij je zin hebt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef Berlitz het volgende:
Bel het Trimbos op. Tot de tijd dat er geen enkele aanleiding is om aan die cijfers te twijfelen, raaskal je maar een eind weg. Alcohol is als het op drugs aankomt een veel groter probleem. Period.quote:
Gezien de grote weerstand tegen legalisering, draagvlak, compromissen, murmelmurlmel, lijkt het me beter eerst de minder gevaarlijke drugs vrij te geven. Over een jaar of 10 kijken we dan wel of we legalisatie van de echte gevaarlijke drugs kunnen riskeren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moreel gezien bijzonder bezwaarlijk. En waarom zou je niet af en toe alcohol mogen nemen? Dat kan met een pil of jointje toch ook?
Wat natuurlijk niet meer dan logisch is, aangezien alcoholgebruik is genormaliseerd. Dat betekent echter niet deze drug minder schadelijk is dan de middelen die de overheid aanduidt als harddrugs. Sterker, maar dat hebben we Berlitz al meer dan eens duidelijk proberen te maken, alcohol is een van de meest schadelijke drugs. Dat mag voor een ieder die ooit een avondje flink is doorgezakt natuurlijk geen verrassing heten. Of gaat Berlitz beweren dat het gezond is om helemaal naar de klote op je bed te liggen en niet in staat bent om eruit te kruipen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bel het Trimbos op. Tot de tijd dat er geen enkele aanleiding is om aan die cijfers te twijfelen, raaskal je maar een eind weg. Alcohol is als het op drugs aankomt een veel groter probleem. Period.
Eens. Een drug als xtc of ketamine is nauwelijks tot niet gevaarlijk en kunnen ze makkelijk vrijgeven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gezien de grote weerstand tegen legalisering, draagvlak, compromissen, murmelmurlmel, lijkt het me beter eerst de minder gevaarlijke drugs vrij te geven. Over een jaar of 10 kijken we dan wel of we legalisatie van de echte gevaarlijke drugs kunnen riskeren.
De 3 leukste en meest positieve drugs zouden sowieso legaal moeten zijn:quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gezien de grote weerstand tegen legalisering, draagvlak, compromissen, murmelmurlmel, lijkt het me beter eerst de minder gevaarlijke drugs vrij te geven. Over een jaar of 10 kijken we dan wel of we legalisatie van de echte gevaarlijke drugs kunnen riskeren.
Hij deed een tijdje terug zelfs de bewering dat je geen alcoholist bent zolang je maar bier drinkt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet meer dan logisch is, aangezien alcoholgebruik is genormaliseerd. Dat betekent echter niet deze drug minder schadelijk is dan de middelen die de overheid aanduidt als harddrugs. Sterker, maar dat hebben we Berlitz al meer dan eens duidelijk proberen te maken, alcohol is een van de meest schadelijke drugs. Dat mag voor een ieder die ooit een avondje flink is doorgezakt natuurlijk geen verrassing heten. Of gaat Berlitz beweren dat het gezond is om helemaal naar de klote op je bed te liggen en niet in staat bent om eruit te kruipen?
Het is vast een kloon van die andere die hier steeds rondhing. Juicyhil ofzo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet meer dan logisch is, aangezien alcoholgebruik is genormaliseerd. Dat betekent echter niet deze drug minder schadelijk is dan de middelen die de overheid aanduidt als harddrugs. Sterker, maar dat hebben we Berlitz al meer dan eens duidelijk proberen te maken, alcohol is een van de meest schadelijke drugs. Dat mag voor een ieder die ooit een avondje flink is doorgezakt natuurlijk geen verrassing heten. Of gaat Berlitz beweren dat het gezond is om helemaal naar de klote op je bed te liggen en niet in staat bent om eruit te kruipen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |