Ik moet helemaal niks ik beslis zelf wel wie ik als volwaardig zie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Het enige dat je moet is je medeburgers accepteren als volwaardig.
Maak je maar geen zorgen, ik acht de kans niet bijzonder groot dat veel Nederlanders jou voor vol aannemen. Dus in dat opzicht gaat de opmerking van remlof niet op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:33 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks ik beslis zelf wel wie ik als volwaardig zie.
Moet jij niet even snuiven je bent zo sacherijnig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, ik acht de kans niet bijzonder groot dat veel Nederlanders jou voor vol aannemen. Dus in dat opzicht gaat de opmerking van remlof niet op.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Moet jij niet even snuiven je bent zo sacherijnig.
Dat probleem kan je oplossen door drugs te legaliseren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Alleen af en toe in het weekend. Want in tegenstelling tot wat jij denkt ben je niet direct verslaafd en hoef je niet worden opgenomen in een kliniek als je een keer een snifje neemt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Al zou ik me de hele tijd zorgen maken over fascisten die zich overal verbergen en de overheid die mij met camera,s volgt kon ik dat ook wel gebruiken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen af en toe in het weekend. Want in tegenstelling tot wat jij denkt ben je niet direct verslaafd en hoef je niet worden opgenomen in een kliniek als je een keer een snifje neemt.
Dat kan helemaal niet want na 1 biertje ben je ook alcoholist!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen af en toe in het weekend. Want in tegenstelling tot wat jij denkt ben je niet direct verslaafd en hoef je niet worden opgenomen in een kliniek als je een keer een snifje neemt.
Ik zorg dan ook dat ik uit het zicht van de camera's snuif.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:01 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Al zou ik me de hele tijd zorgen maken over fascisten die zich overal verbergen en de overheid die mij met camera,s volgt kon ik dat ook wel gebruiken.
Mensen wil dat coke wit is en nazi,s willen dat er alleen witte mensen zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zorg dan ook dat ik uit het zicht van de camera's snuif.
Dat jij vanuit jouw politieke voorkeur meent dat iedereen dit moet willen maakt het nog geen verplichting vanuit een bepaalde consensus, laat staan een verplichting bij regelgeving of wet. Gelukkig niet. Dát zou namelijk nogal fascistisch en immoreel zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:57 schreef remlof het volgende:
Ruimte laten lukt niet echt als je een hele godsdienst niet eens als zodanig wil accepteren.
Meneer met snor, je snapt toch wel dat je voor een vergelijking enige argumenten moet hebben? Je snapt toch wel dat je vergelijking op deze manier idioot is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Jij streeft naar meer gelijkheid dat deed pol pot ook,mag ik nu beweren dat jou streven in genocide eindigt?
YES.quote:Dat mensen hetzelfde willen zegt niks over de manier hoe ze dat willen bereiken.
Ik heb een beter voorstel, laten we alle buitenlanders steriliseren. Dat scheelt een boel slachtoffers tijdens de volgende genocide.quote:Als links altijd 20 jaar in de toekomst kan kijken en ziet dat anti-immigranten sentimenten tot genocide leiden waarom zijn ze dan niet voor een immigratiestop om immigranten te beschermen?
Als je zonder hitler je eigen wereldbeeld niet kan rechtvaardigen dan is er iets mis met dat wereldbeeld.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:15 schreef Nielsch het volgende:
De meeste mensen die Godwin roepen weten diep van binnen ook wel dat de ander gelijk heeft en dat de vergelijkingen terecht zijn, maar omdat ze het debat inhoudelijk niet kunnen winnen en ze dat niet durven toe te geven, roepen ze dan maar Godwin.
Ja, dat zei Mussolini ook en kijk wat er van kwam.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als je zonder hitler je eigen wereldbeeld niet kan rechtvaardigen dan is er iets mis met dat wereldbeeld.
Heeft hij niet gezegd het was juist hitler die geïnspireerd werd door mussolini.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, dat zei Mussolini ook en kijk wat er van kwam.
Waarom dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als je zonder hitler je eigen wereldbeeld niet kan rechtvaardigen dan is er iets mis met dat wereldbeeld.
Als ik de sovjet unie erbij ga halen en zeg dat dat is waar linkse mensen naar streven dan faal ik toch ook?quote:
Dat jij de Sovjet Unie en Nazi Duitsland beperkt tot Stalin en Hitler die miljoenen mensen laten vermoorden neemt niet weg dat er ook mensen zijn die wel na kunnen denken en goede en belangrijke vergelijkingen kunnen maken op bepaalde deelgebieden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als ik de sovjet unie erbij ga halen en zeg dat dat is waar linkse mensen naar streven dan faal ik toch ook?
Hitler wou niet blanken vergassen dus als jij tegen immigratie bent wil je dat ook, is gewoon geen argument.
Je kan altijd vergelijkingen maken op bepaalde gebieden maar het is alleen nuttig om angst te zaaien.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat jij de Sovjet Unie en Nazi Duitsland beperkt tot Stalin en Hitler die miljoenen mensen laten vermoorden neemt niet weg dat er ook mensen zijn die wel na kunnen denken en goede en belangrijke vergelijkingen kunnen maken op bepaalde deelgebieden.
Oh en misschien moet je even wat langer nadenken over de constructie en opbouw van je zinnen, want er is vaak geen touw aan vast te knopen.
Dat laatste is jouw mening. Ik ben van mening dat het ook nuttig is om patronen te herkennen en daarop te anticiperen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Je kan altijd vergelijkingen maken op bepaalde gebieden maar het is alleen nuttig om angst te zaaien.
Dan heb je niet goed geluisterd. Genoeg verhalen dat al het kapitaal Nederland zal uitstromen en bedrijven zullen omvallen als de SP wat meer macht zou krijgen. Bovendien vind ik juist dat de PVV veel meer parallellen toont met het nazisme (en PVV stemmers met (neo-)nazi's dan de SP met het communisme.quote:De SP heeft meer gemeen met communisme dan de PVV met nazisme maar daar hoor ik de angstzaaiers nooit over.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Je kan altijd vergelijkingen maken op bepaalde gebieden maar het is alleen nuttig om angst te zaaien.
Zoiets?quote:Wilders, zionist pur sang, mag nu ook van het CDA-congres de vrijheid nemen om mijn geloof en dat van 1,5 miljard moslims een verderfelijke politieke ideologie te noemen en de islam te vergelijken met het communisme en het nazisme.
Angstzaaier!quote:De SP heeft meer gemeen met communisme
Dat wilders de islam fascistisch noemt is ook fout de islam en fascisme hebben niks met elkaar te maken.quote:
Oke je hebt gelijk de 2de holocaust komt eraan dan moet je toch een groot voorstander zijn van een immigratiestop of wil je al die mensen dood?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat laatste is jouw mening. Ik ben van mening dat het ook nuttig is om patronen te herkennen en daarop te anticiperen.
Waar zeg ik dat de 2de holocaust eraan komt? Je begaat een domme denkfout door te stellen dat gebeurtenis B uit het verleden zich in het heden gaat herhalen omdat er een parallel bestaat tussen gebeurtenis A nu en gebeurtenis A uit het verleden. Dat claim ik echter nergens, doch meen jij van wel. Begrijpelijk lezen en nadenken zijn niet je sterkste punten he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef Berlitz het volgende:
Oke je hebt gelijk de 2de holocaust komt eraan dan moet je toch een groot voorstander zijn van een immigratiestop of wil je al die mensen dood?
Eindelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat de 2de holocaust eraan komt? Je begaat een domme denkfout door te stellen dat gebeurtenis B uit het verleden zich in het heden gaat herhalen omdat er een parallel bestaat tussen gebeurtenis A nu en gebeurtenis A uit het verleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |