Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nu of toen, wat maakt het uitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor de piloot niet... het schijnt dat als je een hert doodrijdt, je het beest mag houden... was dit wat eerder gebeurd, dan had de piloot dus een lekker kerstmaal gehad.
Nou ja, nu gooit hij het in de diepvries, en heeft hij dit jaar een lekker kerstmaal!quote:
hij kan het vlees in de vriezer gooienquote:
Heb ik geen problemen meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, nu gooit hij het in de diepvries, en heeft hij dit jaar een lekker kerstmaal!
Of hij stuurt het hierheen, dan zet ik de gourmet aan volgende maand.
We pesten jou niet, we bereiden ons alleen voor op een eventuele meet bij GF in de clubquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef DR34M3R het volgende:
*meldt zich, zodat jullie door kunnen gaan met dromer-pesten*
Ik doe jou niet pestenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
We pesten jou niet, we bereiden ons alleen voor op een eventuele meet bij GF in de club...
quote:
OAquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
We pesten jou niet, we bereiden ons alleen voor op een eventuele meet bij GF in de club...
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe jou niet pesten
* Trevland geeft Droompje een knuffel
LOLquote:
WANNEER GAAN WE?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom heb jij niks met MPG?quote:
dromer..... dat is toch die meid die aan fles zitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef DR34M3R het volgende:
*giechel*quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dromer..... dat is toch die meid die aan fles zit
prive meet danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
[..]
LOL
Ik kan wel wat hebben hoor... Maar die meet.. nog maar ff niet nee
het is tegenwoordig wel een tsunami van meets in de kscquote:
Waarom doe je boos tegen mij?quote:
ikke ikkequote:
Ferrariquote:
Ja, he, tegen een bats-meet zeg ik geen neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is tegenwoordig wel een tsunami van meets in de ksc
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom doe je boos tegen mij?En waar komt deze opmerking vandaan?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferrari
[..]
Ja, he, tegen een bats-meet zeg ik geen nee
Nu wel msn?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferrari
[..]
Ja, zoietsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:53 schreef Koen66 het volgende:
hoe is tie hier vandaag? allemaal aan t werk?
quote:
belgië is wel haalbaar misschienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferrari
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:53 schreef Koen66 het volgende:
doen alsofquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:53 schreef Koen66 het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Omdat ik al tijden een verkeerd beeld blijk te hebben... en ik geef jou daar de schuld van want MPG wil best hoorde ik net
Koenquote:
Symphquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:53 schreef Koen66 het volgende:
koenquote:
Ja toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben al geclaimed, sorry
[..]
belgië is wel haalbaar misschien
Komend weekendquote:
Droompje is een beetje van slag, omdat wij niks met elkaar hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom doe je boos tegen mij?En waar komt deze opmerking vandaan?
doe eens lief tegen klusbabe!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Omdat ik al tijden een verkeerd beeld blijk te hebben... en ik geef jou daar de schuld van want MPG wil best hoorde ik net
Doe ik toch ook?quote:
Nee ik was er gisteren niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Symph![]()
Had je m'n Lady Gaga nummer voor jou nog gezien gister?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:55 schreef Koen66 het volgende:
watwatwat???
Een nieuw meet initiatief???
Oeh, dat is me wat te snelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Komend weekend?
[..]
Droompje is een beetje van slag, omdat wij niks met elkaar hebben![]()
...
Je wilt heel Londen neuken meeten?quote:
Doe eens een ander voorstel danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat is me wat te snel![]()
Ja, ik las het
quote:
Ja!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik was er gisteren niet.
Eerst een grote Ziggo storing en daarna ff wat dingen op FOK! die de aandacht nodig hadden.
Heb je mijn Pm nog gezien over Londen?
In aprilquote:
Ik wil altijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is wel handig om te weten hoe en wat met Londenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maffe Toek
[..]
Ja!!!Alleen moeten we dan eigenlijk wel vandaag knopen gaan doorhakken.... Ik zal Nienke wel even smsen oid
Oh en dat van Lady Gaga staat boven op de pcDus dat komt een volgende keer dan gewoon nog een keer als je er bent
Voor mij ook niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:00 schreef Koen66 het volgende:
London worft het hem niet voor mij, maar andere ideetjes sta ik voor open
OK. En dan daarna een keer Germanië.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In aprilWant februari is spelletjes, maart mogelijk Londen en dan april in Belgique
Doen we wel heel internationaal zeg
Wanneer gaan we naar Duitsland met de KSC?
![]()
1 tot 5 maart is de cebit...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In aprilWant februari is spelletjes, maart mogelijk Londen en dan april in Belgique
Doen we wel heel internationaal zeg
Wanneer gaan we naar Duitsland met de KSC?
![]()
Jaaaaaaaaaaaa. Gaan wij samen met Marijke Tux knuffelen.quote:
Eerste weekend van maart. Dus dan ben ik van donderdag tot en met woensdag aaan het vieren. Daarna zeker een maand nodig om weer financieel gezond te worden.quote:
wat is fcgcquote:
zou tijd wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:05 schreef Giertje het volgende:
ziezo eindelijk maar eens gedoucht en aangekleed
Een topic achter de schermenquote:
ForumChatGeneralChatquote:
De wat?quote:
WOAH!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa. Gaan wij samen met Marijke Tux knuffelen.
Okequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja!!!Alleen moeten we dan eigenlijk wel vandaag knopen gaan doorhakken.... Ik zal Nienke wel even smsen oid
Oh en dat van Lady Gaga staat boven op de pcDus dat komt een volgende keer dan gewoon nog een keer als je er bent
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een chat waar de crew over users roddelt?
Wat moet zij nou weer met DaMartquote:
quote:
Niets spannends hoor, maar ik luisterde het en toen hoorde ik dat ze over je zingtquote:
Ik zie nietsquote:
Theedrinkenquote:
quote:
OMGquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets spannends hoor, maar ik luisterde het en toen hoorde ik dat ze over je zingt![]()
![]()
[
duurt altijd ff, fok is daar heel traag mee, want die moet eerst nog langs de crewquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets spannends hoor, maar ik luisterde het en toen hoorde ik dat ze over je zingt![]()
![]()
[..]
Ik zie niets
[..]
Theedrinken
flesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuken pompen krikken wippen en zo
mja ik moet zo nog wegquote:
vriend van Dr34m3rquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Owja, Mart voor de thee, Trev voor de chocomel, Ferrari voor de roosvicee en mij voor de koffie, ofzoiets toch... ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zie niets
[..]
Theedrinken
en mij voor....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, Mart voor de thee, Trev voor de chocomel, Ferrari voor de roosvicee en MPG voor de koffie, ofzoiets toch... ?
Nee, niet OMG, het isquote:
Het bier.quote:
Hoezo, wil jij Marijke dan ook zo graag?quote:
Hey Flesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal wel, denk dat het beter is voor mij nu ook theequote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, Mart voor de thee, Trev voor de chocomel, Ferrari voor de roosvicee en mij voor de koffie, ofzoiets toch... ?
Ik gun het MPG gewoon van hartequote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, wil jij Marijke dan ook zo graag?
[..]
Hey Fles
[..]
Normaal wel, denk dat het beter is voor mij nu ook thee
dat drinkt ze nietquote:
whehehequote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
gun je marijke geen stoere vent dan?
Ik denk dat ze meer heeft aan een lieverdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
gun je marijke geen stoere vent dan?
dan moet ze bij mij zijn maar ze heeft me afgewezenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer heeft aan een lieverd
Ik denk dat Toek met stoer wat anders bedoeld dan macho achtigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer heeft aan een lieverd
En terecht. Jij bent ook al bezetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan moet ze bij mij zijn maar ze heeft me afgewezen
De wilde neukseksquote:
sssssssssssssst niet zo hard. Niet iedereen hoeft dat te wetenquote:
preciesquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
sssssssssssssst niet zo hard. Niet iedereen hoeft dat te weten
Ik denk bij je ondertitel steeds dat je een halsband moet dragen zodra je thuiskomtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
sssssssssssssst niet zo hard. Niet iedereen hoeft dat te weten
D-d-d-der mit den roten Halsbandquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik denk bij je ondertitel steeds dat je een halsband moet dragen zodra je thuiskomt
wellicht wil ze me delen met jouquote:
bedankt, neem een biertjequote:
quote:
quote:
oh veroorzaakt dat die striemen in mijn nek!quote:
Ergens geloof ik daar niet in...quote:
Graagquote:[..]
bedankt, neem Marijke
wat jij altijd drinktquote:
Ben jij nou reserveduitser?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
D-d-d-der Die mit den dem roten Halsband![]()
????
Jaquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Ik wilde hem even aanpassen aan Toek en ging toen elders de mist in...
Ik dacht dat ie kapot wasquote:
dromen mag toch?quote:
graag gedaan!quote:[..]
Graag.
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:42 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat aan de comfort drank : warme chocomelk!
Met slagroom? En rum?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:42 schreef Barretje80 het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:42 schreef Barretje80 het volgende:
Barretje wil Mart al, omdat die 'breed' isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Bos
[..]
Hoezo ben jij het er dan niet mee eens?
nou.. damart.. breed... ik..blond.. thee date..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Bos
[..]
Hoezo ben jij het er dan niet mee eens?
hmm.. we mogen geen drank hier op werkquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De plee ook. En dat is al kut genoeg
neeee.. jij word m'n bij man ..quote:
Je slaafje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neeee.. jij word m'n bij man ..
alleen voor bepaalde handelingenquote:
Je eigen toyboyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
alleen voor bepaalde handelingen
Binnensmokkelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. we mogen geen drank hier op werk
Welke?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Mijn nieuwjaarsUI nogquote:
Of gewoon laten staan tot volgend jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn nieuwjaarsUI nogEven veranderen
Ik postte dus al of ik hem mocht lenen dan ivm aankomend schilderwerk... en toen liep fok vastquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik snap die toek ook niet. Hij gunt marijke jou niet, hij gunt Marijke mij niet.... arme Marijkequote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gunt Marijke geen leuk(e) ding(en).
Dat is meer iets voor mij jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of gewoon laten staan tot volgend jaar
Sinds wanneer boeit het wie toek wat gunt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik snap die toek ook niet. Hij gunt marijke jou niet, hij gunt Marijke mij niet.... arme Marijke...
* MPG gaat Marijke knuffelen.
Die met die afschietende sinterklaasmijter vond ik vet tofquote:
Lolquote:
Sinds net kennelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer boeit het wie toek wat gunt?
Niet, maar elke reden om Marijke te knuffelen, is er een om aan te grijpenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer boeit het wie toek wat gunt?
Ook als is er geen reden dan als nogquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet, maar elke reden om Marijke te knuffelen, is er een om aan te grijpen...
Dan is het goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet, maar elke reden om Marijke te knuffelen, is er een om aan te grijpen...
Dan is er ook een reden, want op dat moment wordt Marjikje niet geknuffeldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook als is er geen reden dan als nog
Ben je er zo onderste boven van?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is er ook een reden, want op dat moment wordt Marjikje niet geknuffeld!
Je loopt een uur voor, Bis Later Wokquote:
Oeh dankjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die met die afschietende sinterklaasmijter vond ik vet tof
ik wil marijke zelf, snap dat danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik snap die toek ook niet. Hij gunt marijke jou niet, hij gunt Marijke mij niet.... arme Marijke...
* MPG gaat Marijke knuffelen.
stofwolk?quote:
Alles goed hierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef pgrferrari het volgende:
Rocknijn alles goed?
Moest je weer naar school?
Oooow, je wil van Muck af, zeg dat danquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet, maar elke reden om Marijke te grijpen is een goede reden
Jij hebt Muck al... dus pas op, of we vragen papamuck of hij jou achter de gipsplaten spijkert... dat past namelijk best met jouw figuurquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooow, je wil van Muck af, zeg dat dan.
2 uur zelfsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je er zo onderste boven van?
[..]
Je loopt een uur voor, Bis Later Wok
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt Muck al... dus pas op, of we vragen papamuck of hij jou achter de gipsplaten spijkert... dat past namelijk best met jouw figuur.
PaMuck kennende, doet ie dat met groot plezierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt Muck al... dus pas op, of we vragen papamuck of hij jou achter de gipsplaten spijkert... dat past namelijk best met jouw figuur.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
PaMuck kennende, doet ie dat met groot plezier.
die +2 had ik inderdaad nog niet gezien in jouw post. stond ook niet in de quote die ik quotequote:
Waarom ik niet naar school hoef? Wat een vreemde vraagquote:
Zeker als we hem een fles whisky in het vooruitzicht stellen, denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
PaMuck kennende, doet ie dat met groot plezier.
stof ze wokquote:
Ok.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom ik niet naar school hoef? Wat een vreemde vraagOmdat het vakantie is
O ja je woont ook in Brabant he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die scholieren van tegenwoordig doen ook niks meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb jij nooit vrij van je werk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die scholieren van tegenwoordig doen ook niks meer
Brabantquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja je woont ook in Brabant he?
Daar hebben de scholen inderdaad deze week nog vakantei..
ja nuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb jij nooit vrij van je werk?
Precies.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeker als we hem een fles whisky in het vooruitzicht stellen, denk ik.
vind je niet dat ik vandaag niet een beetje veel post hier?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb jij nooit vrij van je werk?
Wat zegt dat dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
vind je niet dat ik vandaag niet een beetje veel post hier?
- Meldt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die scholieren van tegenwoordig doen ook niks meer
beroemdequote:
dat bedoel ik dus... kun je dat niet op je werk dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik vandaag vrij ben![]()
![]()
en anders waarschijnlijk alsnog hier maar dan ziek thuis
Hey TFMquote:
Dan alleen in de pauzes, ik doe gewoon productie werkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus... kun je dat niet op je werk dan?
quote:
RockKaninchen!quote:
quote:
Ik wil ook naar die school!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja, zeker, eerste 4 uur vrij en dan 3 uur les, waarvan 1 uur tekenen
Amersfoortse Berg, in Amersfoort, je bent welkomquote:
quote:
waarom weer je sint-UI?quote:
quote:
Kurtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Amersfoortse Berg, in Amersfoort, je bent welkom
dat begin
Voor Fles, hij vond 'm mooiquote:
quote:
quote:
Ik!quote:
m'n nichtjes welquote:
Uden heeft wel wat jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
m'n nichtjes wel
UDEN DE GEKSTE!
Ohh, in Deurne!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik maak hierbij bekend waar ik woon: in Deurne
Oh daar komen nog wel eens chauffeurs die bij ons op het werk moeten zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, daar ben ik zondag nog door gekomenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef RockNijntje het volgende:
Mooi dorp hč?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik zondag nog door gekomen
Deurquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ohh, in Deurne!
Ahh, Deurne, prachtdorp, vooral bekend om z'n... ...ehh...
Om De Peel natuurlijk, du'hquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ohh, in Deurne!
Ahh, Deurne, prachtdorp, vooral bekend om z'n... ...ehh...
In ieder geval wel dichtbij... ehh...
Geintje
* TheFamousManGoogle't: Deurne
Waar werk jij dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh daar komen nog wel eens chauffeurs die bij ons op het werk moeten zijn
Ik heb vooral industrieterrein gezien, en veel, heeeeel veel rotondes. Sjeez, en ik dacht dat het bij ons erg was!quote:
Suikersnoetje? Vanwaar jouw boze snoetjequote:
Vandaar ook dit bericht:quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef DaMart het volgende:
Toch wel handig, mensen die niet op een PM-lijst willen staan, maar dan hun toevoeging aan de lijst met mensen die van de lijst af willen, telkens aan de hele lijst beantwoorden![]()
.
iddquote:
Tanderosieveroorzakendversnaperingetjequote:
waarom quote je mij dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikersnoetje? Vanwaar jouw boze snoetje?
Heurne, Deurne, wat heb je nog meer?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
in de Heurne, maar ze typen het nog wel eens verkeert in op de tomtom
Hoofdpijn is nu weg, ben ook even wat minder moe, en ben een paar uur van de hoest verlost geweest... maar nu komt die weer terug. Nou ja, hopen dat die bronchitis snel slijtquote:
gewoon een groot citycentrumquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb vooral industrieterrein gezien, en veel, heeeeel veel rotondes. Sjeez, en ik dacht dat het bij ons erg was!
Misschien omdat hij jou wilquote:
Het is "de Heurne"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heurne, Deurne, wat heb je nog meer?
Whehehehehe, dan staan ze ineens bij de uienboer ipv de preiboerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
GMTAquote:
Eindhoven zelf gewoon. Ben geboren en opgegroeid in Geldropquote:
Veurne.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Meurne... dat is dat dorp met open riool en de grote afvalberg in het centrum.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, preciesquote:
Geldropquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven zelf gewoon. Ben geboren en opgegroeid in Geldrop
dat is heilig vergeleken bij deurnequote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon een groot citycentrum
Eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
Ik zou ze bijna allemaal persoonlijk gaan beantwoorden en de rest willen vragen dat ook te doen.
Okee, schat, ik zal je van de lijst halen hoor![]()
Tevens: ik stuur de hele tijd niets door, omdat dat namelijk zo irritant is! DOE DAT DAN ZELF OOK NIET!
[/hormonenbommetje]
Daar woon jij toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meurne... dat is dat dorp met open riool en de grote afvalberg in het centrum.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehehe, dan staan ze ineens bij de uienboer ipv de preiboer.
* Trevland geeft ST een knuffelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
Ik zou ze bijna allemaal persoonlijk gaan beantwoorden en de rest willen vragen dat ook te doen.
Tevens: ik stuur de hele tijd niets door, omdat dat namelijk zo irritant is! DOE DAT DAN ZELF OOK NIET!
[/hormonenbommetje]
Kom ik ook reeeeegelmatig. Dequote:
Ik reageer gewoon in de KSC, scheelt PM-gelazer en iedereen kan toch het bericht zienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
[/hormonenbommetje]
Whahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt als Deurne ja. Ben er ooit een keer in het zwembad geweestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb vooral industrieterrein gezien, en veel, heeeeel veel rotondes. Sjeez, en ik dacht dat het bij ons erg was!
Ben er wel vaker geweest hoor, maar dat was in het dorp zelf. Dit was op doorreis.8-)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt als Deurne ja. Ben er ooit een keer in het zwembad geweest.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
[/hormonenbommetje]
tuurlijk wel, als ik het kan kan jij het ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
zo, het tempo zit er weer flink in...
even gezellig meekletsen zit er niet in vandaag...
werk zequote:
Werk ze nog, snoetquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hier hebben we frisse zeelucht.
Ja. Regel dat of ik flikker jullie gewoon allemaal in de PM-block. Heel simpelquote:
Niet echt bekend... maar kom er regelmatigquote:
mij ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Regel dat of ik flikker jullie gewoon allemaal in de PM-block. Heel simpel
Ik bijna nooit meer, ook al woont mijn vader er nog. Hij komt meestal bij mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet echt bekend... maar kom er regelmatig
Eigenlijk zou er een BCC-veld moeten zijn voor in de PM, dan kun je ook niet aan allen beantwoorden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Regel dat of ik flikker jullie gewoon allemaal in de PM-block. Heel simpel
Ik welquote:
yepquote:
Gelddropquote:
voorstel indienenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een BCC-veld moeten zijn voor in de PM, dan kun je ook niet aan allen beantwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |